Hier maar even gecontroleerd of we verzekerd zijn voor rechtsbijstand. Gelukkig wel! Misschien is het niet nodig, maar vond het toch wel slim om te controleren. Verder eindelijk bevestiging wanneer ik sollicitatiegesprek heb. Mag volgende week donderdag, einde van de dag, langskomen. Spannend!
Frummel, ohh dan ga ik op de bekertjes van afgelopen week een stickertje plakken met "koken" erop! Zou anders erg zonde zijn, tnxs voor de tip Heb hier nu idd een kuuurtje nystatine voor 7 dagen.. Bellie, gefeliciteerd!
Miracle, hopelijk helpt het. Bij Levi hielp het niet.kreeg toen daktarin,was in 2 dagen weg maar dat geven ze nu niet meer aan baby's onder de 3 maanden. Ferry is de vloer er aan het uitslopen terwijl Levi huilend roept dat het niet mag ( hij is moe ) gezellig hoor
Allessandro; Ach dus toch behoorlijk last van z'n prikjes, gaat het nu beter! Kaatje; Dat is het nadeel van verbouwen, dat het eerst lelijk moet worden voor het mooi wordt! Ach arme Levi, hier is Senna het er ook vaak niet mee eens als we iets gaan veranderen! Marloes; Fijn dat het rond is met de belastingdienst. Miracle; Bah dus toch ziek en ook nog eens spruw, beterschap!!! Bellie; Gefeliciteerd en wat mag je al snel beginnen, misschien heb je het al eens geschreven...maar wat voor baan is het?? Paso; Haha, ja klein beetje energie gevonden. En is je kleine vent uiteindelijk gaan slapen?? Lutje; Rechtsbijstand kan altijd handig zijn, je weet maar nooit. Spannend donderdag! Hier toch nog een beetje energie gevonden, ramen zijn beneden allemaal gelapt aan de binnenkant!! Vanavond lekker lasagne gegeten en beide kids liggen nu heerlijk te slapen! Ga het qua voedingen ff proberen anders aan te pakken. Mika maakt overdag nog steeds hazeslaapjes, waardoor ik hem dus ook sneller weer aan ging leggen voor een voeding. In het begin gaf ik steeds 1 borst per keer ivm het spugen, maar nu is hij niet meer tevreden na 1 borst dus krijgt hij meestal beide. Nu merkte ik dat hij weer wat slechter ging slapen en ook weer meer ging spugen, probeer nu minimaal 3 uur tussen de voedingen te laten, ga dus toch wat rekken. Heb het idee dat als ik hem op verzoek voed hij meer drinkt dan eigenlijk "nodig" is, waardoor de rest er weer uitkomt. Vandaag ging het goed, dus ben benieuwd of het gaat werken! (beetje wazig verhaal, maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Nou ik lig helemaal uitgeblust op de bank met een volle buik van de high tea daarna nog eventjes de stad in geweest. 3 fotolijstjes waar ik een foto van ons 3en heb in gedaan. luiers. avent fles. shirtje... een nieuwe swaddle me want in de puckababy slaapt meneer niet :x Chantal ohh huhh kunnen ze daar niks aan doen dan? Ga je met een kraag nu lopen? Fijn weekend geniet ervan.. Martje en heb je nog de energie kunnen opbrengen? Marloes dat is fijn dat het eindelijk er doorheen is! Kaatje leuke ochtend gehad dus.. hmmm koekjes Miracle beterschap Bellie gefeliciteerd
Elin had vandaag een regeldag. behoorlijk vermoeiend. Ferry wilde Elin vandaag graag een flesje geven en die pakte ze nu in 1x. Super Hier zit er een draaitje maatje 62 in. Elin haar truitjes maatje 56 worden opeens te kort ( maar ze past ondertussen nog wel in broekjes maatje 50 haha ) Nog een schattig filmpje van Elin http://youtu.be/VnMeyfwlQuQ Martje, ik snap hem ook Hoop dat het werkt en hij snel een nieuw drink ritme pakt Danitjuh,lekker hoor high tea
Kaatje, grappig! Emma past juist heel goed in maat 62 broekjes en kan sommige shirtjes van maat 50 nog aan (ook al zijn de meeste al 56 en heeft ze opeens ook dat 62 goed begint te zitten). KDV, Emma deed het fantastisch! Ze had alleen volledig andere kleding aan, want ze had haar eigen lekker onder gepoept. Maar volgens de leidster is ze ontzettend makkelijk. Ze huilt als ze een vieze luier heeft, als ze wil slapen en als ze honger heeft. Tussendoor is ze tevreden in de wipstoel en helemaal blij als de andere kinderen haar speelgoed komen brengen en knuffels geven. Een echte diva dus, die geniet van aandacht Vanavond avondje alleen. Vriendlief heeft afscheidsborrel van collega en zal dus lekker met een slok op thuis komen. Hij lijkt alleen iedere keer te vergeten dat uitslapen er niet meer in zit tegenwoordig. Om 8:15 staan we naast ons bed voor Emma En dat is erg vermoeiend als je er pas na 2-en in ligt. Dus ook de reden voor mij om op tijd mijn bed in te duiken!
Lutje, haha kunnen dus bijna broekjes en truitjes ruilen met elkaar Fijn dat ze het zo goed doet op het kdv ! ja dat onderpoepen hoort er ook bij ( liever daar als thuis ) heb ook een reserve setje kleding liggen daar Hier ook een avondje alleen.lig lekker met lappie op bed the voice te kijken
Fijn dat jullie m'n verhaal snappen Danitjuh; Gezellig en lekker high tea Ja...ik kan weer naar buiten kijken m'n raampjes zijn weer schoon! Kaatje; Wat super zeg dat ze het flesje nu wel wil!! Oh regeldag, dat is idd vermoeiend. Lutje; Wat fijn dat het zo goed gaat op het kdv. Hier ook alleen, ook the voice aan het kijken!!
Lutje Hoe was Emma haar dag vandaag? Fijn dat alles goed ging! En die van jou? Hmmm die van jou was dus niet geweldig... Fijn dat je volgende week op gesprek kunt komen! Weer Hier heeft het vannacht ook flink ge-onweerd, ik werd er zelfs wakker van... Rono Jeetje zeg, lukas is echt lang! Romee is nu 59 cm maar wel een maand jonger Alessandro Ach arm ventje! Hoe voelt hij zich nu? Romee heeft gelukkig nergens last van! Miracle Wat balen zeg! Hopen dat jullie je snel beter voelen. Bellie Gefeliciteerd meid! Wat voor functie is het? Zo, ik heb er weer een hele dag werken op zitten. (en een minder goeie nacht. Romee sliep gewoon lekker, maar ik niet) Zometeen als The Voice is afgelopen ga ik lekker op bed! Oant moarn! (Tot morgen!)
Wat is het hier rustig. Marleen; Hopen dat je vannacht beter slaapt. En oant moarn!! weet van Piet wat het betekend Mika werd om 22.00 uur ineens heel hard huilend wakker..., dacht al dat het krampjes waren. Dus hem verschoond en gevoed en ja hoor net na het voeden de pamper helemaal vol, inclusief z'n romper Hij is het in ieder geval wel kwijt!! Inmiddels ligt hij weer lekker in z'n wiegje, alleen grote kans dat hij nu vannacht twee keer komt door de vroege laatste voeding.
Goeiemorgen! Martje, en hoe was je nacht? Hier wel redelijk geslapen. En wat is het nog steeds rotweer. Vorige week was het hartstikke mooi en warm, nu is het echt herfst Ik vind er niks aan.
Goedemorgen. Nog lichtelijk brak. 00.00 uur naar bed, 04.00 kwam Elin en om 07.15 was iedereen wakker Marleen, hier ook herfst
Morgen! Martje; wat een poepfeest! Ja wat je zegt, ze kunnen het maar beter kwijt zijn. Dan zijn ze een stuk vrolijker. Lutje; oh ook al poepfeest. Wat fijn dat ze het naar haar zin heeft op het KDV. Kaatje; kort nachtje voor jou..ach ja het is nu toch weer om de hele dag in bed te kunnen liggen. Misschien kan je vanmiddag nog een uurtje pakken. Danitjuh; ooh lekker een high tea. Je hebt er vast van genoten! Jim zit in truitjes in maatje 62, en broekjes maatje 56. Al moet ik zeggen dat kwa merk er erg veel verschil zit in de truitjes. Er zijn er van maatje 56 die hij nog net wel aan kan. Ik ga zo maar eens een nieuwe paardrijbroek shoppen, van mijn andere 2 zijn allebei de naden gescheurd.
Goedemorgen, We hebben wel al betere nachten gehad, 03.00 en 06.15, daarna gelukkig nog tot 09.00 geslapen! Marleen; Hier ook rotweer! Kaatje; Niet zo'n lekkere nacht dus. Paso; Dan wordt het wel tijd voor een nieuwe broek Fijn weekend allemaal!
Morge, Hier gisteravond om half 8 dat Bart aan het huilen was omdat het begon te regenen. Hij heeft dus weer op het logeerbed geslapen. Nu zitten wij dus echt te denken om Bart en Fleur van kamer te ruilen. Bart is echt bang en Fleur is nog zo klein dat zij er makkelijker aan kan wennen. Vanmorgen al weer migraine gehad. Het is spanning wat er uitkomt van Fleur en Rick die momenteel heel erg aan het kleuterpuberen is en het werk van Ad.
Hier gaat het wel. Weet alleen dit ff niet wat te doen. Ismail slaapt dus bijna niet van 16.00 na zijn fles. De volgende fles moet in principe om 20.00. Hij is zooo moe om 7 uur dat hij dus in bad gaat fles erin en dan rond half 8 kwart voor 8 ligt hij te slapen. Dan moet hij dus om 24.00 een fles hebben. Maar de laatste paar dagen slaapt hij gewoon en laat hij 40 tot 60 ml staan. Om 04.00 weer een fles en dan gaat het wel helemaal op. Ga maar eens proberen om hem gewoon te laten slapen om 18.00 en dan iets later naar bad en fles. Misschien dat hij dan wat doorslaapt Kaatje leuk filmpje. En succes met het laminaat Martje hahaa zo'n poepluier Wij hebben het nog niet gehad zo erg. Marleen ja herfst het hoort er gewoon bij he tijd van het jaar... Paso shopze voor je paardrijbroeken