Schildje hopelijk werkt het met het kamertje ruilen. En ja alles kan eruit komen he met wat je meegemaakt hebt. Bij mij moet het er nog uitkomen. Loop soms wel op me tenen hahaha
Ja, en ik vind het niet leuk maar goed het moet er wel uit. Dat van de kamer hoop ik ook. bart sliep zo op het logeerbed en was goed uitgerust vanmorgen. Hij vertelde dit ook tegen mijn man en toen hij vroeg waarom hij daar dan lag zei hij gelijk: regen niet leuk.
Danitjuh, kun je dan niet proberen om voor de fles van 16.00 hem in bad te doen? Misschien is hij dan lekker moe en slaapt hij lekker. Maar je kunt m ook gewoon wakker laten en maar kijken hoe laat hij gaat slapen en weer wakker word voor zijn fles. Zo zijn wij vorige week gestopt met de fles van 23.00. En ze slaapt lekker door! Gewoon proberen wat jij denkt dat goed is. Schildje, inderdaad maar proberen de kids te wisselen van kamer. Succes met je migraine, balen zeg!
morgen! nou ben eerlijk geweest tegen mn schoonmoeder. Heb haar de echte reden verteld waarom ik niet meer wil dat ze daar blijven slapen e.d en van dat in bad gaan dat ik haar gewoon niet vertrouw. ja ze was beledigd maar ze zat ook nog eens te liegen tegen me..grrr. ze zei ja de laatste keer dat ik met l. in bad gen geweest was toen hij baby was. yeah right waarom zei ze dan een week geleden tegen l. gaan we samen in bad? toen zei ik nog samen? en toen zei ze ja. ik zei ook dat mijn man achter mijn keuze stond. (man lag op dat moment even te slapen) zei ze gelijk dat wil ik zelf van hem horen.. nou en met mn goed gedrag ben ik eergisteren nog op visite geweest bij overgrootoma (moeder van schoonmoeder) is niets voorgevallen ofzo zegt ze opeens dat ze het sprookjesboek van l. terug wil die ze dus als kraamkado gegeven heeft 2 jaar geleden gaf ze een of ander klein boekje mee. zodat ze dat andere boek terug krijgt. ik was flabbergasted en mn man ook. het gaat niet om dat boek maar om het idee dat ik iets wat l gekregen heeft. de enige reden die ik kan bedenken dat ze dat boek terug wil is om aan haar kleinkind te geven. mijn man is best daar wel boos over. hij zegt dat hij het boek echt niet gaat terug geven. (dat is trouwens ook het enige kado dat hij ooit gekregen heeft van overgrootoma) schoonfamilie pff zucht...zo dit lucht even op... zo ff alvast tasje inpakken voor eind van de middag hebben we een bbq op man zn werk..en voor de kids is er ook iets leuks te doen en voor de volwassenen ook nog een uitdaging..nou ben benieuwd bellie: gefeli met je baan! het weer: yekk echt raar ook vorige week zat je op t strand en nu is het koud brrr... oow ja controller van de wii was binnen ik gisterenavond met man op de wii verlies ik zowat alles behalve basketbal nu gaat hij oefenen zodat hij ook nog van mij wint ga als man avonddienst heeft maar eens goed oefenen op de wii..maak hem in haha
wat raar trouwens dat ze dat boek terug wil.. gegeven = gegeven hoor! en goed dat je eerlijk geweest bent, nu oma nog
FFL Rare schoonfamilie heb je hoor! Groot gelijk dat je man dat boek niet terug wil geven. Die heb je toch gewoon gekregen!
tja...als ze het echt eist...dan geef ik het wel...maar dan gaan we er ook nooit meer langs...(man zijn woorden) vind het maar vaag...vraag wel aan manlief als hij thuis is of hij even belt naar haar en vraagt waarom ze dat boek terug wil.. zit nu even te denken wat ik isa straks aan ga trekken als we naar die bbq gaan..ben bang dat ik haar te warm ga aankleden of te koud haha..
Rono, net je verhaal gelezen over je katten! Wat een buren zeg! Onvoorstelbaar! Denk dat chippen toch wel een idee is. Dan sta je iig sterker mocht het weer gebeuren. En idd gewoon politie bellen! Wij hebben hier in de buurt ook aantal polen zitten en hoewel er goeie tussen zitten, zit hier in de buurt ook heel wat aso's. Daar moet je wel de politie voor inschakelen als je ermee te maken hebt.
Goeiemiddag!! Zo ik ben weer even online! Aangezien ik een beetje problemen met Ziggo heb. Sinds donderdag heb ik op en af internet heeeel erg irritant! Nu komt er dinsdag een monteur om te kijken waar het aan ligt. En nu doet ie t dus weer even. Dus tijd om even een berichtje te sturen! Nou hier is het ook echt herfst! Regen storm en kou. Ben vanmiddag even wezen winkelen wat kleine dingetjes voor Sandro gekocht. Straks even op visite bij mn schoonzus en verder lekker weinig doen en gedaan @ Rono wat betreft je katten ik zou daar net zolang aan de deur blijven staan tot ze mn kat terug geeft kom nou! Laat dr lekker zelf een kat kopen.
Alohaaaa! Mag ik nog met jullie meekletsen? Toen ik net zwanger was heb ik een tijdje bij de juli mama's gezeten, maar joh hee daar werd me een partij veel gepost, dat kon ik niet bijhouden Dus ik wilde nog een poging wagen. Mijn 2e zoontje Kyran is geboren op 21 juli van dit jaar.
Schildje; Sneu dat Bart zo bang is voor de regen, idd misschien handig om te ruilen van kamer. FFL; Wat goed dat je eerlijk bent geweest. Dom zeg dat ze het boek terug wil... Leuke bbq gehad?? Allessandro; Balen zeg dat je steeds geen internet hebt. Skatje; Welkom (terug) en nog gefeliciteerd met Kyran!! Ben vanmiddag ff met Senna op stap geweest, we hebben een playstation 2 maar die staat sinds Senna is geboren in de kast (laatste keer dat ik hem heb gebruikt was de avond voordat Senna is geboren ). Nu het wat slechter weer wordt, leek het me wel leuk voor Senna, dus vanmiddag ff naar de winkel geweest en een aantal spelletjes voor hem gekocht. En ook nog vier shirtjes voor hem gekocht in de opruiming. Mika heeft vandaag hartstikke goed geslapen, niet steeds hazeslaapjes...dus waarschijnlijk helpt het wel om hem niet te vaak de borst aan te bieden. Alleen vanavond was hij een paar keer wakker, had wat last van krampjes. Morgen is manlief de hele dag weg en komt m'n moeder hier, we gaan dan samen m'n kledingkast opruimen. Moet ook eigenlijk nieuwe kleren hebben, maar wil eerst eens kijken wat ik nog allemaal heb en wat ik nog allemaal aan kan. Ben nu 7 kilo lichter als voor de zwangerschap, een heleboel broeken zijn dus te groot...
Zo mama is moe. Vandaag stond laminaat leggen op het programma. Zijn een end gekomen ( Ferry en ik ) maar toch geen beste combi hoor. je huis op zijn kop, laminaat leggen en twee kinderen. Morgen de rest af maken, maar eerst een end wandelen als het droog is Schildje, lastige keuze. Idd wel makkelijk om Fleur op Bart zijn kamer te leggen,maar aan de andere kant zal Bart toch ook aan het geluid moeten kunnen wennen. FFL, goed dat je eerlijk bent geweest ! Dan maar beledigd hoor. Ja hoor en dan ook nog liegen Groot gelijk dat je het boek niet terug geeft. gegeven is gegeven toch Skatje, welkom en nog gefeliciteerd Leuke naam ! Ik wou eigenlijk nog douchen maar ben kapot.duik dus lekker mijn bed in.Truste
skatje: welkom! leuke bbq gehad!! mocht met een collega van manlief mee op de kraan...even een rondje gedraaid in dat ding dat is gaaf! was alleen wel bekaf na al die trappen lopen.. net even samen wii gespeeld vanavond heb ik dus manlief ingemaakt met tafeltennis..hihi nu zit manlief achter zn ps3..en ik ff laptoppen.. kijken of man zo samen nog even wil douchen en knuffelen