Skatje Welkom terug! En nog gefeliciteerd met je kleine mannetje! Mooie naam! FFL Mijn mannetje wilde al knuffelen tijdens het afwassen... Leuk man op zo'n kraam. Inderdaad wel veel trappen! Kaatje O dat is ook een uitdaging zeg, laminaat leggen met 2 kids in huis.... Fijn dat jullie al een eind zijn gekomen! Vandaag lekker een lui dagje gehad. Behalve aan het einde van de dag. Mijn zusje en zwager kwamen eten. Daarna zijn Marcel en mijn zwager naar hun huis gegaan om te xbox-en en mijn zusje en ik hebben cakejes gemaakt en versierd. Morgenmiddag visite van mijn oom en tante. Ze waren nog steeds niet geweest voor Romee, viel me wel wat tegen eigenlijk, maar ach, ze komen!
Nog even spammen! We hebben vorige week foto's laten maken en dit is het resultaat! Kost (bijna) niks, 25,- en levert een paar mooie foto's op! Ik heb ze nog niet op hyves staan, omdat de familie een foto krijgt. Die weten nog niet eens dat we op de foto zijn geweest, dus dat is echt een verrassing. Bekijk bijlage 188879
Boek. Gegeven is gegeven. Had zelfs al direct nee gezegd. Het is iets wat je kinderen mee geeft. Maar moet wel zeggen dat oudere mense steeds asocialer worden.. En dan zeggen ze wat over de jeugd. Skatje welkom terug En de rest heb ik geloof ik op hyves al op gereageerd! Vandaag voor het eerst babyzwemmen gehad! Soms was het even huilen. Was toch wel koud! Daarna het warme bubbelbad vond ze heerlijk. Vol verbazing en al kwijlend naar de bubbels aan het kijken! Na 15 min wilde ik er uit maar sophia nog niet... Dus ging ze daar weer om krijsen!! Daarna was ze zo moe dat ze niet kon slapen...
pfffffffff ff klagen hoor.. Ismail heeft al een aantal dagen niet gepoept. En krampt dus enorm ook in de nacht. Gevolg mama en papa geen slaap en Ismail ook niet. Bel je net met de kinderarts.. jaaa we willen geen klysma geven.. want bla bla bla... je moet 4 gram forlax geven... en dan 1 a 2 dagen aankijken...nou ik ben gewoon pissig geworden op die assistent...kan hij niks aan doen maar toch... hij moet natuurlijk overleggen met de achterwacht en dat is Drewes... de oude rot in het vak om het maar zo te zeggen... als mijn eigen arts het was geweest hadden we mogen komen.. wij zitten dus weer een nacht op met Ismail... pfffffff en ik ben al zo moe en Ismail huilen
Kaatje; Dat is idd geen goede combi, toch fijn dat jullie al een gedeelte klaar hebben! FFL; Leuk op de kraan! Marleen; Lekker zo'n luie dag! Gave foto van jullie gezinnetje!!! Danitjuh; Ach arme Ismail...heel veel sterkte meid, hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen slapen!!
Zo dachten wij ook van hij moet er maar aan wennen. Maar dit is nu al weken zo en ik vind het onnodig om hem helemaal overstuur in bed te laten liggen. Hij zal er uiteindelijk met een paar jaar wel aan gewend zijn.
Goedemorgen Hier een prima nacht gehad. Werd om 04.00 wakker van Elin. Normaal sta ik na het eerste geluidje naast mijn bed. Nu was ik erg moe dus ging niet zo vlot Voor ik zat was ze weer stil en sliep ze dus door tot 08.00 uur.Ga er vannacht dus ook niet gelijk uit haha.Wie weet slaapt ze dan wel weer gewoon verder Marleen,veel plezier met de ( late ) kraamvisite Leuke foto ! Hij/zij had wel de instellingen iets mogen bijstellen of minder mogen bewerken.Denk dat er met minder lichtval/witbalans jullie gezichten beter zouden uitkomen Danitjuh, hoe is de nacht gegaan ?
@henrieke echt hebben als ze 6 mnd is.... uhm geen idee Lijkt me ook schrikken om z'n bericht te lezen over je. @prijs voo geox Heb voor ticho vorige week geox gehaald... nieuw in de winkel... 80 euro... dus dan is 5 en 25 niet veel nee hihi @F1 zit er ondertussen naar te kijken en vind het wel grappig... paar van die mannen die iets van de baan moeten halen... moest gelijk denken aan de oempaloempa's van de chocoladefabriek @spiraal Ik heb hem ook morgen 4 weken... en vloei nog steeds!!! kan volgens de HA 6 MAAND duren!! @ffl ik zou de waarheid zeggen. Gewoon eerlijk je gevoel uiten @augman Nog gefeliciteerd en welkom @vast eten wanneer starten jullie? (Ik begin hier pas met 6 maand) @moonlight Ik zou het contact niet verbreken maar zou ook niks van me laten horen. Als ze contact wilt dan laat het maar van haar kant komen @kaatje jup vieze aflevering van house gezien vond het echt SMERIG!
Nogmaals een melding dat ik nog leef Skatje: welkom terug! Hier vandaag de kids naar schoonouders. God ik mis Jace nu al.. Hij is nog zo klein
Skatje; welkom terug en proficiat met je zoon. Frummel; ach ben je kindloos Jace zal vast in goede handen zijn. En voor je het weet zijn ze weer thuis, dus geniet nu je even je handen vrij hebt. Annab; vloei je nog steeds? Dat kan ik me niet voorstellen dat dat normaal is. (maar goed ik ben geen arts en spreek alleen uit eigen ervaring) Kaatje; knap van Elin! ben benieuwd hoe aankomende nacht zal gaan! Vast eten; geen idee. Ik begin als blijkt dat Jim er behoefte aan heeft, en dus niet meer tevreden is met alleen zijn flessen. Marleen; gave foto van jullie samen. (al ben ik het wel eens met de opmerking van kaatje) Sherry; oh lekker babyzwemmen! Zo te lezen hebben jullie allebei genoten. Danitjuh; ach arme jij en arme Ismael. Wat dokters soms raar kunnen zijn.... FFL; en? lekker geknuffeld
Ik heb zojuist jacht gemaakt op een nieuwe (tweedehands) borstkolf omdat de mijne geen vacuum meer pakt...ik heb hem 2 keer afgewassen en vervolgens 5 minuten uitgekookt. Dat moet toch voldoende zijn?
Marleen leuke foto´s hoor! Zowat de hele nacht opgezeten met Ismail. Krampen krampen en persen en persen.. maar niks nada nopes... Ik heb 4 uurtjes kunnen slapen. Manlief heeft met hem beneden gezeten. Na de fles van 8 uur met weer forlax erin heeft hij eindelijk een luier geproduceerd. Je zag hem persen en persen en toen een big smile. Hij is natuurlijk bekaf van alles hij slaapt alweer