haha, blij met poep! Ik geloof dat hier op het moment ook even iets dwars zit dus dat zal dalijk ook wel poepfeest worden. Marleen; mooi gedaan bij die brug zo.
hey dames! zo we zijn alweer thuis.. jamelie heeft de waterpokken vrijdagochtend niks aan de hand..en savonds allemaal bultjes op dr buik en rug. we wilden gaan zwemmen,maar ging dus niet door hele weekend is ze ziek geweest.. arm kind. en t was echt rot weer..dus besloten om vannochtend de boel in te pakken en maar naar huis te gaan. ze heeft ook telkens koorts dus dan kan ze beter thuis zitten volgende x beter. gelukkig is ze nu al wat actiever dan gister. Maar vrijdag(en donderdag)is ze dus bij vienna geweest..en op schoot gehad. dus zh gebeld vrijdag en ze waren er (uiteraard) niet blij mee. mn man mag nu voorlopig niet komen omdat zn moeder niet zeker wist of hij waterpokken heeft gehad.moet eerst met bloedtest uitgewezen worden ik heb het gelukkig al wel gehad. en jamelie mag voorlopig ook niet komen maar t is heel gevaarlijk voor babys als ze het krijgen volgensmij is de kamer waar ze ligt in quarantaine gesteld / moet iedereen met jassen enz aan die kamer in. en de kids (ze ligt met nog 3 kindjes) mogen niet de kamer uit!
Zo te lezen is het poepfeest vandaag! Hier ook een heerlijke luier toen ik wakker werd het liep er letterlijk aan alle kanten uit BAH! Nou mijn internet doet het weer zonder monteur of iets. Gister deed hij het in ene weer dus morgen de monteur maar afbellen.. Misschien een stomme vraag.. Maar ik wil graag Sandro zijn laatste fles naar 23:00 verplaatsen ipv 24:00. Normaal slaapt hij van 24 tot 5 uur. Maar als ik nou de voedingen overdag iets dichter op elkaar geef bijv. ipv om de 5 uur om de 4 uur zou hij dan ook tot 5 uur kunnen slapen?! En kan dat geen kwaad?!
Jeetje MamaChantal wat erg voor jullie! Zeker dat je man voorlopig niet mee mag en dat Jamelie dr zusje voorlopig niet mag zien
zo he he. Begint weer een beetje op een huis te lijken hier. Huiskamer is af. Morgen nog een klein stukje in de gang.dan is die ook af. Daarna nog de plinten. Wordt ook nog een gedoe. Deze ondervloer is 1 cm lager dan de oude, waar de plinten op aangepast zijn dus moeten met een bijtel een cm van de plinten afbijtelen anders passen de overplinten niet. Elin is niet helemaal fit geloof ik ( net als wij allemaal ) Beetje snotterig. vandaag al 4 poepluiers en de laatste was groen en slijmerig. Paso, ja hoor 2x afwassen en uitkoken is prima.Heb ik ook gedaan met de mijne fruithapje Levi kreeg het met 4maanden. Maar die had ook echt niet genoeg meer aan alleen zijn flessen. Zo bekijk ik het nu dus ook bij Elin Marleen, vindt ze origineel ook nog aardig belicht hoor, bewerkte versie is dan wel leuker ! die tweede is ook super gedaan Danitjuh,brakke nacht dus. Gelukkig heeft hij inmiddels een poepluier gehad o ik heb trek !!! Hutspot staat net op dus hoop dat het snel kookt. Chantal, ahh Jamelie de waterpokken,sneu. Hier hielp het bij Levi erg goed om er gewoon simpele groene zeep op te smeren.was met anderhalve dag over. Hoop niet dat Viënna of de andere kindjes het krijgen Alessandro, zou het gewoon proberen en kijken hoe hij er op reageerd. Zal wel een paar dagen nodig hebben voor je weer in een ritme komt
Allessandro, Emma's schema is zo: 8 uur, 12 uur, 3 uur, 6 uur en 9 uur. Dus denk niet dat het voor Sandro een probleem is
Wow Slaapt Emma van 9 uur tot 8 wat goed! Dus maar gewoon proberen hier stiekem hoop ik dat hij ook wat langer door gaat slapen *erg he* Dus hoop dat het helpt!
@Paso ja vloei nog steeds volgens de HA kan dat wel 6 maand na het plaatsen... zucht. Wat is er mis met je kolf? @danitjuh wat fijn dat ismail een volle luier heeft geproduceerd! @chantal Beterschap
Kaatje, de foto's zijn vorige week vrijdag gemaakt. Toen scheen de zon heel fel. Bij de meeste foto's staan we ook nog in de schaduw om zo weinig mogelijk last te hebben van de zon. Chantal, ojee wat balen zeg. Helaas kun je van te voren niet zeggen wanneer de waterpokken komen. Dat zullen ze in het ziekenhuis wel vaker meemaken. Maar kan me voorstellen dat jullie er niet blij mee zijn. Alessandro, Romee krijgt zo rond 8.00-12.00-16.00-20.30 Gewoon doen wat jou goed lijkt!
Kaatje; Dat is idd een heerlijk nachtje! Fijn dat alles bijna klaar is. Beterschap voor jullie! Eten; Weet ik eigenlijk nog niet, bij Senna gestart met 4 maand omdat hij er naar mijn idee echt behoefte aan had. We zien wel hoe het nu gaat. Danitjuh; Fijn dat hij het nu toch kwijt is. Marleen; Foto bij de brug is ook gaaf. Vind de originele foto trouwens mooier dan de bewerkte. Paso; 2× wassen en uitkoken lijkt me prima. Chantal; Jeetje meid, het zit jullie ook allemaal wel heel erg tegen! Allessandro; Gewoon uitproberen en kijken hoe het gaat. FFL; Veel plezier met wii-en! Zo kledingkast is weer opgeruimd, nu alleen de hangkleren nog, ik heb alles gepast en m'n moeder alles weer netjes opvouwen Een hele hoop wat weg kan, omdat het of te groot is of omdat ik het niet meer mooi vindt. Ga het allemaal op zolder leggen en dan binnenkort eens een keer op de markt staan denk ik. Heb nog wel wat nieuwe shirtjes nodig, dus binnenkort maar ff shoppen. Toen manlief thuis was hebben we lekker chinees gehaald!!
Martje, dat is handig, een moeder die alles weer opvouwd voor je haha. Wij duiken ons bed in.Hopen dat Elin ook wil slapen.Gaat nu steeds huilen als we haar plat leggen. Kan er geen vinger op leggen wat er met haar is. Denk iets van krampen ivm veel scheten en poepluiers vandaag. temp was 37.2, netjes dus.
Chantal: jeetje meis, het zit jullie echt niet mee he Beterschap! Danitjuh: woehoe een volle luier!!! Marleen: erg gave foto's! Vind vooral die eerste mooi! Kaatje: waaaaarommmmmmmm? Martje: heerlijk alles weer opgeruimd! Hier waren de kids bij souders omdat we aan het bed zijn begonnen veel werk kunnen verzetten vandaag! De onderkant staat, enkel nog de binnenkant met mdf bekleden en de kan ik met de bovenzijde beginnen(hekwerk, dakje enz) Als dat is gedaan kan er geverfd worden.. De vorderingen tot nu toe..
Kaatje; Ja dat was idd heel handig, was ik ook heel blij mee! Trusten en hoop dat jullie lekker slapen!
Goedemorgen Elin kwam pas 06.00. Was zelf vannacht wel een paar keer wakker.Slaap toch niet optimaal als één van de kids ziek is. Elin werd wakker met een poepbroek en heeft er inmiddels alweer één gebrouwen.Echt een buikgriepje denk. Ze oogt verder niet echt ziek nu dus breng haar wel naar het kdv en dan moeten ze maar bellen als het niet gaat Wel een vage droom gehad. Was net zo slank als nu,maar opeens raakt ik in paniek want had de baby al ruim een week niet gevoeld. Ging toen mijn angelsound halen maar die lag bij angela,dus ik de vk gebeld en bleek ik opeens 9 maanden zwanger te zijn en zag je een handje uit mijn buik steken Frummel, kijk dat schiet op !
Moguh, Hier is echt een ritme zo ver te zoeken. 2 nachten geleden: 21:00 - 00:00 - 03:00 - 06:00. Nacht erna: 21:00 - 00:00 - 02:00 - 03:30 - 05:30 - 06:30. Afgelopen nacht: 21:00 - 02:00 - 04:30 - 06:00..... Schiet mij maar lek zou ik zeggen. @kaatje vage droom! @ego ik heb het ZO onwijs koud Heeft iemand al de kachel aan in huis?
Goedemorgen! Hier aan het bijkomen vh weekend. Zodra vriendlief thuis is kom ik helemaal nergens meer aan toe. Voel me ook gewoon beroerd. Grieperig en eenzaam. Zou willen dat ik een avond op stap kon (om dan vervolgens te bedenken dat ik liever op tijd ga slapen). Maar gewoon een avondje met vriendinnen weg. Nou ja, dat gevoel gaat ook wel weer over. Heb dit weekend niets anders gedaan dan huishouden en Emma terwijl vriendlief op de bank hing en lag te dutten. Vervolgens zeg ik er wat van, dat ik ook wel zou willen dutten, en daar reageert ie alleen op dat ie het weet. Maar aanbieden om op Emma te letten zodat ik ook even ogen dicht kan doen... Dat doet ie weer niet. Ben het hele weekend al chagrijnig en verga vd hoofdpijn (zit tegen migraine aan). Spieren in mijn hele rug en nek zijn verkrampt en ben snipverkouden. Merk duidelijk datEmma minder slaapt overdag. Sliep ze voorheen in de ochtend nog 3 uur door (en kon ik bv ontspannen in bad), nu slaapt ze maximaal een uur of vier verspreid over de dag. 's Nachts doet ze het nog steeds super gelukkig!!
Kachel staat hier idd al weekje aan. Maar dan ben ik ook een koukleum. Helemaal als ik weinig energie heb.
Zo hier al behoorlijk gehaast op de vroege ochtend. 08.10 dokter gebeld.had om 08.40 een plekje vrij>Dus snel Elin naar kdv gebracht. Levi weer mee genomen naar huis, in de auto naar de dokter. Precies op tijd daar. Hij kon niets raars voelen of horen,dus gewoon in de gaten blijven houden>Misschien zijn het gewoon spanningen ( Elin erbij, kdv etc ) Gelijk even aangekaart dat hij constant zegt honger te hebben, en als je er zelf geen rem op zet hij wel 24/7 kan eten. Moest er aan toegeven zei de huisarts.Zolang het verantwoorde dingen zijn>Dus brood met gezond beleg, fruit etc. Is met deze leeftijd heel normaal dat ze van die honger periode's hebben. Merk vaak wel aan Levi dat hij na zo'n periode opeens uit zijn kleding groeit. Nu eerst een bak koffie, dan boodschappen doen en dan kan het soppen van het hele huis beginnen.. Elin lag trouwens heerlijk te slapen op het kdv toen ik Levi terug ging brengen, en Levi klom zonder problemen aan tafel voor het fruit. Kon zonder problemen gaan.Hij wilde wel bij de baby's blijven en niet naar de 3+ groep.Prima ! Anna. jeetje brakke nachten zeg. Kachel : hier ! Lutje, volgende keer geef je Emma dus gewoon aan je vriend en zeg je. Ik vertrek ff naar bed voor een dutje ! Heb dat toen bij Ferry ook een keer gedaan toen Levi baby was.