Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik geloof trouwens dat Céan heel weinig drinkt in verhouding met de meesten hier... Mijn melk is echt heel vettig. Moet het flesje echt goed schoonmaken omdat er een vetlaag in blijft hangen... maar hij drinkt ongeveer 100cc en dan zit hij vol!

2. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Oh..dat is zonde zeg van je melk!! Ja ik voed ook op verzoek, maar heb soms het idee dat ik hem te snel aanleg...als hij maar een beetje moppert en dat het meer gewoonte is. En aangezien Mika altijd wel drinkt en niet snel aangeeft dat hij genoeg heeft vind ik dat nog wel eens moeilijk!!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Miracle, bedankt voor je knuffel meid!
    Grrr irritant als die muziek dan zo hard staat dat kinderen niet kunnen slapen.
    Jeetje om de 2 uur voor een voeding, lijkt me vermoeiend, maar wel lekker dat hij 's nachts dan doorslaapt.

Kaatje, leuk dat je een eigen plekje maakt op zolder voor jezelf.
    Bedankt voor de samenvatting!
    Oh zonde van de melk ja.

Marloes, hahaha wat een geweldige opmerking van Sam, en hij heeft nog gelijk ook. ;):D

Bellie, geweldig dat jullie zo hebben genoten op vakantie. En knap zeg van Fabienne dat ze al zolang doorslaapt. Irritant die hormonen van de pil.

Henrieke, ik lees dus dat het gesprek op je werk geen succes was? Wat klote zeg.
    Hoe ga je het nu doen?
    Ah jammer zeg dat Emma niet echt in haar hum was.

Kelly, hebben ze gelijk de spiraal geplaatst?
    Hopelijk ben je snel van de bijwerkingen af.

Mamatien, alles goed bij jullie?

Martje, oooh heerlijk de hele dag buiten.
    Sinds dat we donderdag in het zh zijn geweest, geven we nila nu ook vaker de fles, even kijken of het huilen dan wat beter gaat. Maar eerder probeerden we altijd te rekken. Het is wel lastig vind ik omdat je dat idd niet zeker weet, maar huilen vind ik ook zo zielig. Ik denk dat het een kwestie van zoeken is.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Vandaag weer wat lachjes van Nila gezien en ze heeft wat geslapen overdag, al zijn het maar slaapjes van een kwartier ofzo, het is iets.
    Wel nog gespuugd en daarna is het huilen natuurlijk.
    Ze krijgt nu vaker de fles, om de 3 uur en dan lijkt het huilen iets minder. Maarja kom je wel weer op 6 voedingen uit.......
    Wij zijn dus nog even aan het zoeken wat het beste is voor ons meiske.

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Anna; Ach arm ventje, is natuurlijk ook heel heftig voor hem dat het nu tot hem doordringt dat papa en mama niet meer samen zijn!! Aan de andere kant wel "fijn" dat je nu waarschijnlijk weet waar een deel van z'n gedrag aan te wijten is.

Heb geen idee hoeveel Mika drinkt, heb nog helemaal niet gekolfd.

MNM; Ja ik vind het ook lastig!! De gebruiksaanwijzing hadden ze er toch echt bij moeten leveren ;)

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Anna, ja het was gezellig met de kraamvisite. Hun hebben een kindje van 7 maanden, dat is dan wel een verschil.
    Zielig voor Ticho, en jammer dat papa het niet begrijpt.
    Lekker op tijd naar bed meid, morgen weer een drukke dag.
    Jeetje maar 100 cc, hoe vaak komt hij dan?

Martje, oooooh ja dat vind ik ook. :D Ik heb heeeel vaak naar een gebruiksaanwijzing gezocht.

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    MNM; Helaas is die niet te vinden hé!!!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, oh dat is idd zonde van de voeding!

Martje, uhm, domme vraag misschien maar wat is clusteren? :-$
    Ik voed ook op verzoek maar probeer het soms wel te rekken, merk dan heel snel of het te rekken valt of niet. Zo niet dan wordt hij boos.

Anna, arme ticho, vind het ook wel vervelend dat papa dat dan weer niet snapt :/
    Ryan drinkt ongeveer tussen de 120/150cc.

Hier is de muziek voor de deur inmiddels afgelopen ( om 6uur al ), alleen op het hoofdplein is het nog bezig ( duurt tot half 10 ).

Jaimy ligt lekker te slapen en ryan wilde zijn laatste voeding nou al dus die slaapt zo ook :)

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Miracle; Domme vragen bestaan niet ;) Veel baby's drinken dan veel en vaak om zo genoeg te hebben om 's nachts lekker (door) te kunnen slapen!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hoi dames!

Ik val hier weer een beetje in. Ben onwijs ziek geweest.. Werd begin van de week ziek. Vrijdagochtend kwam ik beneden, wilde iets tegen Declan zeggen en kwam er amper geluid uit me. Afijn niets ernstigs dacht ik. Ongeveer een half uur later voelde het alsof iemand heel mijn keel dichtkneep en kreeg ik amper lucht. Heb toen de huisarts gebeld, die niets van mij verstond hihi. En die is door de nummerherkenning hier naartoe gekomen als een razende. Flinke spuit in mijn giechel gehad. Acute angina en keel amandel ontsteking. Flink op mijn lazer gehad van de huisarts. Dat ik voortaan bij aanhoudende keelpijn direct moet bellen. Keel zat bijna helemaal dicht, oops. Hij heeft eerst wat afgezogen)zal niet zeggen hoe het eruit zag, was best ranzig en toen dus die peniciline(denk ik) injectie. Deed flink zeer maar voelde me wel die zelfde dag alweer een stuk beter. Nu heeeel druk om een bedstee achtig gaaf bed voor declan te maken. Had er 1 gezien maar die was 1500 euro. Heb alles voor hem over maar 1500 euro voor een bed? in geen 1500 jaar. Nu hebben we zelf iets ontworpen. Danny heeft hem in 3d uitgetekend(handig zo'n technisch tekenaar als vent) en nu dus bouwen en verven! Erg leuk maar wel veel werk:)

11. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente

Hij komt overdag tussen de 2 a 3 uur... het is verschillend... nu heeft hij om half 7 gehad en slaapt hij nu nog... het is ook afhankelijk van de drukte op een dag... Hebben we een drukke planning dan komt hij vaker en is het gewoon het vaste strakke ritme dan komt hij om de 3 uur...

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zo ik ben uitgeblust op de bank. Was dus in de stad met manlief, kindlief en de oom van mijn man en zijn vrouw en dochter. Eerst wat geshopt. Kon niet echt wat vinden. Toen op de rode steen (plein met allemaal kroegjes en tentjes) wat gegeten. Daar ook Ismail fles gegeven. Toen door naar het IJsselmeer :D En daar wat foto's lopen maken:D van ons gezinnetje :cool:

Ismail niet geslapen vanaf een uur of half 1 :) tot ehhhhh 7 uur.. en toen had ik het gehad.. heb hem in bad gedaan fles erin .. en hoppa meneer lag in coma om kwart voor 8.. en mama gaat nu naar bed toe

Anna dat is niet niks zeg dat gescheld. Wel fijn dat er extra begeleiding komt. Ismail drinkt nu 6 x 110 maar wij geven natuurlijk flesvoeding

Paso dat is zeker leuk shoppen!

Schildje ja ik weet dondersgoed wat het is als er mensen zijn die zeggen dat je in het ziekenhuis MOET slapen omdat je kind daar ligt. Mensen vergeten vaak dat je dan al een aantal dagen thuis met een huilend kind hebt gezeten en je aan het einde van je latijn bent. Lekker laten gaan zou ik zeggen. Dat heb ik op een gegeven moment ook gedaan! Ahh een nieuw infuusje. Hopelijk blijft deze wel zitten. Het zijn ook zulke kleine adertjes die ze moeten aanprikken :(

MNM ohh laten we hopen dat het doorzet met Nila dat het beter gaat. (oke niet goede zinsbouw maar je snapt me wel)

Bellie welkom terug hahaha... Fijn dat je het lekker gehad hebt.

Martje ik rek het wel uit. Of ik ga met hem wandelen. Of zijn speen is zijn grootste vriend :)

Frummel welkom terug op de aarde :cool: Fijn dat het weer wat beter gaat met je.

13. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Frummel; En voel je je nu weer wat beter?? Zo'n soort bed (tenminste dat denk ik) heb ik toen ook voor Senna naar gekeken maar vond ze ook iets te duur!! Hebben er toen ook aan gedacht om zelf zoiets te maken, maar we hebben nog zoveel projecten en als hij 18 is hoeft het niet meer hé ;) Dus toen maar een stoere jeepbed gekocht!!

Danitjuh; Klinkt als een gezellig dagje!! Als Mika ook maar een klein beetje honger heeft is hij met z'n speen niet meer rustig te krijgen, hij spuugt hem dan direct weer uit!!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Martje, tnxs! :D denk dat hij dan idd aan het clusteren is.

Frummel, welkom terug! Fijn dat het weer beter gaat, volgende keer wel optijd de dokter bellen hoor!

Danitjuh, een gezellige dag gehad zo te lezen!

15. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamachantal. lekker druk dagje gehad?

AnnaB fijn dat er toch eindelijk een beetje een ritme in begint te komen. Duim met je mee dat het idd niet bij ceán gebeurd dat hij pas met 6 jaar gaat doorslapen hihi.
    Wat rot dat de kids elke keer zich zo afreageren als ze bij je ex zijn geweest. Dat is toch geen doen. Hoop dat de begeleiding dus wel gaat helpen. (maar kan me ook wel voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Is normaal toch iets prive's zeg maar.
    Hier drinkt zoonlief met veel persen en duwen met de afgekolfde melk uit een flesje bij max 120 met 5 voedingen op een dag. Eigenlijk ook te weinig. maar ja als hij genoeg eraan heeft is het goed toch?

Danitjuh. fijn dat de gevolgen van het prikje tegen het rsvirus mee vielen. En helemaal fijn dat je iemand gevonden hebt die kan oppassen tijdens je dialyse. ooh dat is knap vervelend he die post. Dat hadden wij bij de geboortekaartjes van nummer vier. Die waren zeiknat geworden, zodat er een paar kaartjes niet echt netjes meer waren aangekomen. en idd ook een paar niet bezorgd.

Martje. en hoe beviel de schommestoel?? Sliep Mika daarin wel goed? Hoop dat het warme kruikje ook helpt om hem lekker verder te laten slapen als je hem in het wiegje legt. En als je de gebruiksaanwijzing vind. ik wil die ook!!! Vind het soms ook moelijk zelfs na vier kids.hihi.

schildje oooh dat zijn vervelende telefoontjes zeg. is het wel allemaal goed gelukt?

MNM dikke knuf meid. is heel heftig een kleine wat heel veel huilt. Heb er helaas ervaring mee.

Marloes 80 hihi leuke reactie van de kids. Waar wacht je op hihi! Heel gezellig hoor vier kids.

Belliebel fijn dat de vakantie zo geslaagd was.

henriekeC dikke knuf meid. nog ff genieten van je kraamverlof.

KellyA dikke knuf en beterschap. hopenlijk voel je je snel weer beter.

miracle. ooh dat is lekker. en nu mama ook lekker vroeg naar bed??

Frummel oei. Beterschap meid. En veel succes en plezier met bouwen en verven. krijgen we het resultaat te zien??

zo hier leuk dagje gehad. Vanochtend weer bij oma o visite en daarna naar de kermis geweest. En daarna lekker bij de wok gaan eten. Morgen hebben de kids nog lekker een dagje vrij van school. Dus morgen ook nog lekker in ons dorpje. En dan morgen einde van de middag/avond weer de lange rit naar boord rijden. Liggen in straubing. eind weg. hii. Vijf uur rijden. zonder pauze. Dus 6 uurtjes ben je wel onderweg. zonder File.

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Miracle; Graag gedaan, weet je in ieder geval dat hij dat niet doet om te pesten ;), maar omdat hij jullie gewoon een goede nachtrust gunt :D

17. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jac; Schommelstoel nog niet geprobeerd, zijn de hele middag lekker buiten geweest!! En als ik de gebruiksaanwijzing vindt, zal ik hem mailen :D
    Jullie hebben dus een gezellige dag gehad. Heerlijk dat de kids nog vrij zijn morgen. Jeetje dat is een eind rijden!!

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Ik heb bij gelezen, maar kom morgen wel weer reageren...

*zwaai zwaai*

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Danitjuh: klinkt gezellig!

JAc: jij ook een heerlijke dag gehad dus! Jeetje wat een eind rijden zeg!

Tot vrijdagochtend voelde het als een griepje met keelpijn en een irritant hoestje. Dus ja.. Inmiddels voel ik mij alweer een heel stuk beter hoor! Alleen nog een beetje verkouden en hoesten. Dus gaat goed! Spuit heeft echt als een malle geholpen.

Dit is het ontwerp van Declan zijn bed. Beetje erg el cheapo ontworpen maar het andere ontwerp is nog op danny zijn werk haha. Gelukkig kan ik beter klussen als tekenen in paint:) Het trapje komt er voorlopig nog niet op! Daar is hij echt nog te klein voor. Beneden wordt het slapen, boven spelen. Bed wordt aan de muur verankerd dus aan de achterkant komt geen hekje. Daar maak ik een muurschildering met strandthema zodat hij een mooi 'uitzicht' heeft tijdens het spelen:)

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Martje ik begrijp heel erg goed wat je bedoelt.

@Danutjuh oh dus ze hebben zit bij jouw dus ook gezegd!! Ik laat het ook gewoon over mij heen komen en denk het mijne ervan.

Ja, weer opnieuw geprikt en nu zit het in de pols maar wel op een rare plek dus het is afwachten of het hier blijft zitten.:(
    Ze hebben weer 3 keer moeten prikken omdat ze niks goeds konden vinden.

@Frummel wat een leuk bed zeg!

Deel Deze Pagina