Slapen: E.lin slaapt nog super veel. Als ze wakker wordt, heeft ze honger en wil ze de fles. Bij haar heeft het geen zin om te rekken. Dan laat ik haar even uitbuiken bij me op schoot of in het wippertje. Na een kwartier begint ze standaard te jengelen en is het zelfs op schoot niet meer leuk. Ik leg haar dan in bed, soms huilt/jengelt ze even, soms hoor ik haar helemaal niet. Huilt ze echt, dan kan ik het slapen wel op mijn buik schrijven. Maar het jengelen heeft ze waarschijnlijk gewoon even nodig. Slaapzak: Ik heb een slaapzak met mouwen bij de Prenatal gehaald, geloof dat hij 70cm is? Zou ik even na moeten kijken, in iedergeval de kleinste van allemaal. Eigenlijk slaapt ze in de puck, maar vaak gaat deze slaapzak ook heel goed. Ik heb hem met mouwen, omdat het hier in huis snel en behoorlijk koud kan worden (oud huis, behoorlijk slecht geïsoleerd). Zijn er trouwens meiden die ervaring hebben met een peuter en baby op dezelfde kamer te laten slapen? E.lin zou eigenlijk gewoon bij ons blijven slapen, totdat we een ander huisje zouden vinden (we hebben maar 2 slaapkamers). Maar ik denk dat het na een half jaar toch wel genoeg is geweest . Ik heb nu een beetje het idee dat de slaapkamer niet meer van mijn vriend en mij is....
Ik heb gewoon slaapzakken van prenatal. En heb er veel te veel van 70 cm... Moonlight: S&T slapen al vanaf de 2e week na Thom's geboorte op 1 kamer. Ik vond 2 babykamers kopen onzin. Nu zijn ze samen naar een nieuwe kamer gegaan en slaapt Mees alleen. Moet er wel bij zeggen dat wij 3 super goede slapers hebben. Toen Thom nog klein was, lag Sam al te slapen en dan lieten wij Thom beneden in de box en na de laatste fles ging hij dan ook naar bed. Nu zijn ze 2 en 4 (jun-aug) en gaan ze gelijk naar bed, lees ik een verhaaltje voor en klaar.
mama is moe. Nadat ik de kids heb weg gebracht grote weekboodschappen gedaan. Na de lunch een gedeelte van de keuken uit gesopt. Ook alle glazen etc in de vaatwasser want alles zat onder het stof.straks komt zwager ( gezellig... not ! ) om te helpen onze oude laminaat vloer naar de stort te brengen. Moet dus alleen met hem op pad. Geen zin in. Lutje, schattig jasje ! Jac, hoe hebben jullie het cadeau uiteindelijk gegeven ? alessandro. Moet je even naar de halsopening kijken.levi lag vaak ook in te grote slaapzakken ( vouwde het onderste gedeelte dan dubbel ) kan prima, zolang het halsgat maar niet te groot is anders kan hij zijn hoofd naar binnen trekken. rollen Elin rolt van rug naar zij en vrijdag voor het eerst van zij op buik. Vinora. ik zou gewoon naar jullie meid kijken.Heeft ze genoeg aan een fles minder is het prima toch. Wil je toch een fles meer geven moet je de hoeveelheid weer afbouwen. Anna, jammer dat het zo ver weg is Marloes, ach ja. lekker toch een spijbeldagje haha grijpen Elin is erg bezig naar dingen grijpen.Boxspiraal is dan ook grote favoriet op het moment Martje, Elin moet zichzelf sinds vorige week ook in slaap huilen ( gillen ) Moonlight, lief !
Allesandro; ik heb een slaapzakje maat 50-62 van de Hema. Mijn ventje is ook 62 cm en past er prima in. Moonlight; ach mooi meiske zeg! Marloes80; haha, dat is pas een OEPS momentje. Vanmorgen kennis wezen maken op het KDV, 25 okt mag Jim een middagje wennen. Oh mannen....komt hubbie thuis van zijn werk terwijl ik af sta te wassen. Dus ik zeg, ik moet zo even naar de winkel want de cavia's hebben geen voer meer en ze hebben hun drinkfles gesloopt. Nog geen 10 minuten laten terwijl ik nog aan het afdrogen ben, hoor ik hem aan de telefoon....bla bla bla...kan ik daar nu voor langskomen? ja oke tot zo dan. Dus ik zeg; wat ga je nou doen? Ik moet naar de winkel dat zeg ik toch net! Dus hij; Oh ja k*t ja maar er moeten ook nieuwe banden op de auto anders komt hij niet door de keuring volgende week.......aaaaaarrg *zucht* oke houdoe. Nu zit ik dus te wachten tot hij weer thuis is....
@ Paso: hahaha handig man heb jij! @ Kaatje: Rustig aan doen! @ Marloes: Klinkt positief! Als het gaat gebeuren, zou ik het het wel het leukst vinden als de hele kamer opnieuw geschilderd/behangen wordt, om het voor beide leuk te maken. Maarja, dan moeten we eerst proberen of het wel daadwerkelijk wil. M'n vriend was er al wel mee eens, dat ze bij R.oan op de kamer zou gaan slapen. Chips....Moet om 16.00u bij de Fysio zijn, mijn moeder zou komen, maar die gaat het niet redden. De buurvrouw rijd net weg om haar kids op te halen, dus ik denk dat ik geen oppas heb. Dan moet ik E.lin maar mee nemen....Hoop dat ze lekker gaat slapen in de Maxi-cosi....
Moonlight; hubbie heeft helaas wel vaker van die handige acties. Wat betreft mn kleine ventje..lekker jong is het, en een echte knuffelkont. Ach E.lin wil vast wel even slapen hopelijk gaat het goed bij de fysio. Weet iemand trouwens nog iets leuks om te krijgen voor je verjaardag.....
Ik ging net naar het toilet en sandro lag even in de box te slapen die heeft een ik-wil-niet-in-mijn-bed-slapen bui en ik kwam terug en trof dit aan Bekijk bijlage 189237
Nou het viel wel mee het onderzoek. Ja het was niet prettig. Maar zoals het eruit zag was er niks te zien! Maar ja wat is het dan???? Arm kind heeft zoveel pijn dat hij loopt te kreunen in zijn eigen slaap.... Heb alweer het ziekenhuis gebeld en straks belt onze eigen kinderarts terug rond half 4.. Ondertussen is het contrastvloeistof eruit gekomen met wat ontlasting, ik hem verschonen.. schonen kleertjes aan... ik til hem op zit hij weer onder ach ja kwijt is maar kwijt zeg ik maar.. (tis nog niet veel hoor) Zag weer een aantal prachtige foto's van heerlijk mannetjes en vrouwtjes langskomen. Frummel aan de klus! Jullie zijn ook creabea hoor... Ehhh inbakeren ja dat wordt straks ook een ramp hiero.. Maar ja we wachten geduldig af..
Paso, mannen.... Wat een stoere knul ! iets leuks voor je verjaardag: ehh bonnen ben ik altijd blij mee ( hema, vvv ) je heb tegenwoordig ook van die tijdschriften bonnen.Kan je een aantal nummers van een tijdschrift op krijgen. Als het wat meer mag kosten een naambordje voor buiten met Jim zijn naam er bij. Moonlight, hoop dat Elin slaapt bij de fysio. of iig niet huilt Alessandro, lief ! foto met je telefoon gemaakt ? Danitjuh,gelukkig viel het onderzoek mee. wel vervelend dat ze nu nog niet weten wat het is
Martje; hier ook toevallig! Sinds een paar dagen huilt ze als ik er savonds op bed leg! Ik laat er even huilen, dan troosten en meestal valt ze dan wel in slaap. Als ze hysterisch is laat ik er natuurlijk niet huilen. Allesandro; Jula slaapt ook in een slaapzakje, wil sinds een week niet meer in de puckababy! (gelukkig ) Heb nu zo'n dikke van de Hema maat 68/80 Is enorm lang maar hoofd en armsgaten kan ze never nooit doorheen. Ook eentje van de prenatal maat 70, past Perfect.
Moonlight; wat een moppie Paso; stoere vent, lief hoor, Alessandro; Ahh wat schattig. Ik laat de kat nooit alleen met Jula, het schijnt dat ze het liefst op het hoofdje gaan liggen?! Waarom weet ik niet eigenlijk ..
@ Ennas ik dus normaal ook niet maar had hele hele hoge nood en ze lagen aan de andere kant en toen ik terug kwam ging hij net heeeeeeel voorzichtig op zn voetjes liggen ( Nou moet ik zeggen dat mijn katten vandaag voor het eerst bij Sandro in de buurt zijn gekomen haha )