Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Martje: ja die schommel vind hij dus echt niet leuk meer. En dat terwijl hij uit zichzelf beweegt, er lichtjes en muziek op zit. Nu maar een andere met trilfunctie haha hopelijk helpt dat:p

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Dat zou Jula ook geweldig vinden denk ik zo'n trilfunctie! Ze vind het lekker als ik met mn been 'tril' als ze op schoot zit.
    Hoe heet ie Frummel?

Martje; Af en toe even een uithaal maar dan is ze daarna weer rustiger dus dan laat ik er liggen. Zal wel een fase zijn denk ik? Nou was het vanavond ook zo dat ze der flesje aan het drinken was en normaal valt ze dan (bijna) in slaap. Nu was ik er aan het laten boeren en toen poepte ze nog even der broek vol :D Dus weer een schone en toen was ze klaar wakker natuurlijk.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jula is mooi!!!

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

#1024 Frummel, 10 okt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2011
    fisher price miracles & milestones sensory selections deze heb ik besteld ennas

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Dank je Marloes :D

Hmm ziet er leuk uit Frummel! Ga eens op MP kijken of er hier in de buurt iets staat :) Thanks.

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Frummel; Nu al een verwend mannetje dus ;)
    Mika vind de schommel wel leuk, maar voor even, hij valt er niet in in slaap. Eigenlijk slaapt hij alleen maar in de kinderwagen of in z'n wiegje (of niet zoals vandaag), ook in de box is hij nog nooit in slaap gevallen!

Ennas; Als de regeldagen hier voorbij zijn en we weer een beetje een ritme hebben zal ik ook eens kijken wat er gebeurt als ik hem even laat huilen (als ik dat kan tenminste).

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Nog 1 om het af te leren :)

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hahaha ik heb de het eerste 3 dagen ook niet gedaan. Maar vanavond had ik zoiets, je zoekt het maar eventjes zelf uit. Is niets aan de hand. Gewoon aan het vechten tegen de slaap. Na 10 min sliep ze :)

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Hier is het ook meestal huilen als hij te moe is...
    Wat een schatje is Jula!

Dit is onze schommel

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeiemorgen!

Gister de hele dag gewerkt en 's avonds nog visite gehad.
    Net wel bijgelezen en hele mooie kindjes voorbij zien komen.
    Frummel, knap hoor die tekening op de muur.

Marcel heeft vandaag een dagdienst en heeft, heel lief, de trein genomen zodat ik vanmiddag niet 2x lopend met 2 kinderen naar de peuter hoef.
    Ben dus erg blij met m!

Ah, geloof dat er iemand een flesje wil :)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kijk, dat is nog eens lief van Marcel.

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    morguh,

Ticho wordt bijna opgehaald voor school en dan duik ik me bed nog in. Céan komt werkelijk 4x per nacht. Hij slaapt erg onrustig en kort. Maar goed komt wel weer goed :)

Vanmiddag gaat Ivy weer naar psz.

Iedereen een fijne dag.

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen! Hier weer heerlijke nacht gehad. Alle meiden met slechte nachten, dikke knuffel! Ik ben iedere ochtend enorm dankbaar dat ze weer door sliep.

Zo schattig! Iedere ochtend als ik haar kamer binnen kom is ze al wakker. Maar ze geeft geen kik. Zodra ik haar kamer binnen loop ligt ze met een mega grijns naar de deur te kijken. Wanneer ik goedemorgen zeg stuitert ze bijna het ledikant uit zo enthousiast en druk word ze dan :D

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oh, Anna toch... slaap je weer wel snel in, na de nachtvoedingen?
    Is die workshop voor jou trouwens niet veel te ver weg? Voor wat ze aanbiedt dan? Denk dat jij dat nl gewoon zelf ook kan hoor!

Lutje, het is lekker wandelweer! wij hebben net Sam naar school gebracht en geen gezweet.. lekker verkoelend windje ;)

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier weer één voeding gehad vannacht en daarna om 08.30 uur, goed te doen! Hoop dat het vandaag iets beter gaat met slapen overdag!

Marleen; Dat is idd lief van Marcel!

Anna; Heftig hoor 4×, hopelijk snel een beter ritme! Jij ook een fijne dag.

Lutje; Geweldig om zo begroet te worden 's ochtends!!

MNM; Hoe is het bij jullie??

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Prima nacht gehad. Elin kwm om 05.00 ( vanaf 19.30 ) en toen werd ik om 07.15 weer wakker van Levi.
    Straks maar eens een berg was weg vouwen ( mand of 5 .... )

Martje,soms maar een paar minuten,soms dik 5
    O MIka ook last van hazenslaapjes. Had Elin ook de afgelopen twee dagen

Frummel,zag het op hyves,gaaf !

Ennas,wat een schatje ! Lieve kleertjes ook

schommel wipstoel Elin is er zo in vertrokken op het kdv. Voor thuis ligt hij helaas zwaar boven het budget. Gelukkig is Elin ook blij met een normale wipstoel en een babygym.

Anna, hoop dat Céan snel een beter ritme heeft snachts

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    hihi :D Moet vanmiddag naar het CB wandelen :D En het zweten is hier een stuk minder en heb voor de oksels iets speciaals gekocht. Kan je er de avond van te voren al onder brengen en dat helpt dan een aantal dagen. Is een echte anti-transpirant. Geloof van rexona. Zag het iig in de winkel staan. Erg handig voor de sollicitatie a.s. donderdag :D

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Achteraf denk ik ook jeetje, dat ik zoveel heb uitgegeven voor een schommel waar ze maar een paar maanden in kunnen! Maar ja, Senna huilde veel had toen nog het inkomen van een fultime baan...en ja dan doe je sneller zulke dingen hé! Elin ook hazeslaapjes lastig is dat hé. Succes met je was!!

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier weer een goede nacht half 12 laatste fles en hij kwam weer om half 7 :D Jeeeeeeejjj

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marloes
    ik slaap gelukkig snel weer in dus dat scheelt en hij drinkt ook maar 10 minuten ofzo.
    Het is wel ver weg maar er word wel veel aangeboden. Vooral bij bonbonDeluxe ga je zelf vulling maken met afwegen etc en je krijgt recepten. Hier in de regio wordt niks gegeven dus ik wil een uitgebreide workshop zodat ik hier iets kan opstarten :)
    (kan het dan makkelijk combineren met de kinderen enzo)

@slapen
    Zijn er meer kinderen die 's nachts nog niet doorslapen of die meer dan 2x komen?

@ego
    Ik neem vanaf half 9 's avonds mijn tv programma's op en die kijk ik de volgende dag... val nu tegenwoordig voor 9 uur als een blok in slaap!

Deel Deze Pagina