Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussion in 'De mama's' started by Ennas, Sep 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Hoe zal het met Bellie zijn na de eerste werkdag :)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik vermoed flink moe :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dat denk ik ook wel.

Vandaag gesolliciteerd op een functie telefoniste helpdesk voor een koffiebrandfabriek die koffiemachines aan bedrijven levert. Ben benieuwd of het wat wordt. Vindt het eigenlijk net te ver rijden,maar ja hier in de buurt is niets te vinden

4. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Kaatje; Oh dat scheelt, dan zou ik haar misschien ook gewoon laten slapen... Hoop dat het wat wordt met je sollicitatie!

Lutje; Fijn dat ze geen last lijkt te hebben van de prikjes.

Danitjuh; Super dat het beter gaat met Ismail! Haha...mannen, komt me bekend voor!

Heb trouwens MNM en Miracle hier ook al een poosje niet gezien...

Vraagje; Ik heb m'n kledingkast flink opgeruimd en nu wil ik er eigenlijk mee op een rommelmarkt o.i.d. gaan staan, maar wat vraag je voor een kledingstuk? Iemand ervaring??

5. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allessandro; als je bij me in de buurt zou wonen zou ik je graag van je angst afhelpen! Helaas is Den Haag nu niet echt om de hoek voor mij :(
    Ik snap ook niet waarom ik geen angst heb. Ben al ontelbare keren er van af gelazerd. Met paard en al achterover geklapt, zelfs 10 keer in 1 uur tijd met springen van mn pony afgemikt. (die deed na de sprong zijn kop tussen de voorbenen en dan werd het een soort pingpongbal) maar toch stap ik overal op.

Danitjuh, dat is fijn dat Ismael zijn poep kwijt is!

Kaatje; hopelijk levert je sollicitatie wat op!

Martje; gelukkig is Mika weer een tevreden mannetje.

Jac; de kleine weer goed door de keuring van het CB gekomen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Martje, wat heb je allemaal ?
    Heb voor mijn positietruitjes 4 euro gevraagd op de kledingbeurs.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,562
    3,065
    113
    ligt eraan of het merk/non merk is..

8. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Kaatje; Wat niet...broeken, rokken, truien, hemdjes... (geen positiekleding)

Chantal; Meeste is geen merk, aantal broeken van Cecil.

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hihi geeft niet hoor!

Ik heb nog steeds de hoop dat ik ooit zelf van de angst af kom! En weer lekker kan gaan rijden!

Ik moet morgen met Sandro voor controle naar het ziekenhuis. Word hij weer gewogen en gemeten! Mn kleine dikkerd hihi:D Denk dat ze stijl achter over slaan als ze hem zien :D

En heb net een andere puckababy gekocht via MP hoop dat ie aan komt:)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,562
    3,065
    113
    Frummel, leuke tekening! mooi gedaan!
    Ennas, leuke fotos! en leuk jurkje! prachtig meisje
    Schildje, gefeliciteerd met je man!
    lutje,kleine is dus goed gegroeid! hihi voortaan dus extra hydrofielluier in je tas?
    Rono, leuk mutsje!
    Lutje, gelukkig is de temp nu beter!
    Kaatje, hoop dat het wat word die sol.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,562
    3,065
    113
    waarom hebben jullie van die inbaker zak dingen,..? (heb er ook nog wel 1 van jamelie liggen hoor:)
    in het zh doen we dr gewoon met een lakentje inbakeren.. net zo handig toch?

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Als ze zich niet loswurmen wel :)
    Ik heb het ook een aantal weken gedaan, maar sinds een week wil ze niet meer :)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey!

(Beetje laat in de avond ;) )
    Even een teken van leven van mij. Ben goed ziek geweest de afgelopen dagen en heb dus totaal geen fut gehad om te lezen/reageren. Hadden we ook nog spruw erbij en ryan heeft besloten dat het vanaf vandaag ook weer eens tijd werd om te regelen met voeden, best vermoeiend..

Ik ga het vanaf hier weer bijhouden, teruglezen is iets teveel..
    Iemand een kleine update voor me?

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Mamachantal Ik heb een puckababy omdat Sandro te veel met zn armpjes bewoog langs zn hoofd en zich zo dus uren wakker hield. We hebben hem eerst strak in gebakerd ( in een hydrofieldoek ) Maar hij wurmde zich los dus toen ben ik de puckababy weer gaan gebruiken en dit gaat prima! En ik las net ( wist ik veel :D ) Dat de puckababy ook bedoeld is om het inbakeren af te bouwen in die zak hebben ze meer bewegings vrijheid als dat ze strak ingebakerd zijn.

Zo Sandro had weer een goede nacht van half 12 tot kwart over 6 echt ik vind dit heerlijk snap niet dat ik dit niet eerder geprobeerd heb haha.

Straks controle in het ZH met hem ben echt benieuwd :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier 2x eruit geweest ( 03.15 en 06.00 ) Beetje brak dus.
    Kids zijn beide op het kdv. Elin lag lekker in zo'n schommelwipstoel toen ik weg ging en Levi had het toch wel weer een beetje moeilijk met afscheid nemen. Komt denk ook omdat hij gewoon heel moe is. Valt hem wel zwaar 3 dagen naar de opvang. Ook even wennen natuurlijk.

Martje, ik denk dat je rond de 4 euro per stuk moet gaan zitten. Hier in de tweedekans winkel vragen ze meestal tussen de 4 en 6 euro voor een broek en tussen de 2.50 en 4 euro voor een shirtje/trui

paard rijden had vroeger een verzorgpaard bij een boer hier in het dorp> Ben er toen ook een keer kei hard af gevallen en sindsdien durfde ik er niet meer op.een paar jaar geleden op vakantie nog geprobeerd over die angst heen te komen maar er was daar niemand op de manege die er even naast wilde blijven lopen,dus er ook niet op geweest
    Ga het ooit nog eens proberen :)

inbakeren hier nooit nodig geweest. Heb nog twee woombies liggen.maar eens op mp zetten

Miracle, weer een beetje beter ?en is de spruw nu over ? Ehh update. Belliebel heeft een baan, Ismail nog steeds last van niet kunnen poepen, Viënna haar zuurstof was behoorlijk gedaald maar nu gelukkig weer goed, en we willen gaan meeten

Allesandro, succes in het zh

16. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier weer één keer vannacht (0.00-04.00-7.45) ben benieuwd wanneer hij besluit om wat langer te slapen, maar op zich is dit wel te doen.
    Vandaag niets op de planning staan, dus lekker beetje aanrommelen in huis.

Miracle; Zat me gisteravond al af te vragen hoe het met je ging. Nu weer helemaal beter en de spruw weer over?? Dat is idd erg vermoeiend allemaal, hopelijk hebben jullie snel weer een ritme!

Alessandro; Fijn dat de nacht zo goed gaan. Succes in het zh!

Kaatje; Oh 2× eruit vannacht, daar word je idd brak van! Denk dat ik er ook maar zoiets voor moet vragen, afhankelijk van hoe het er nog uitziet. Had jij alles per stuk geprijsd??

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik had alleen een paar positietruitjes en die heb ik wel apart geprijsd. Niet iedereen is op zoek naar bv een broek, dus nemen ze misschien je setje niet mee omdat er een broek bij zit.

18. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Ik zat eigenlijk te denken om de echt mooie en nog haast nieuwe kleding apart te prijzen en simpele hemdjes en bijv. shirtjes die niet zo mooi meer zijn in een bak te doen met een prijs erbij.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen!

Kaatje, tnxs voor de kleine update :D

Ik ben nog niet helemaal beter maar sinds gistermiddag wel weer me bed uit, en heb gister ook voor het eerst weer een fatsoenlijke avondmaaltijd durven en kunnen eten. Kan goed begrijpen dat me bv een beetje terug is gelopen.

De spruw is over, ben ook meteen gestopt met de meds toen ik merkte dsat het over was want behalve dat Ryan dat spul vies vond kreeg ie ook last van enorme krampjes. Misschien niet slim omdat ze aanraadde 7 dagen te gebruiken maar zijn mondje is helemaal schoon en mijn borsten doen geen zeer meer dus vind het wel goed zo.

Inbakeren: Hier wel gedaan, bij Jaimy tot bijna 5 maanden ( in een hydrofielluier )en bij Ryan maar tot anderhalve maand geloof ik, die vond het daarna een drama.

Belliebel, hoe was je eerste werkkdag?

Mamachantal, gelukkig gaat het weer beter met jullie meisje!

Meeten: Ben nog steeds voor :D

Hier heeft ryan gister om 20.30u zijn laatste voeding gehad en heeft daarna geslapen tot half 8 vanmorgen! Sta ik van te kijken aangezien hij gistere elke 2 uur kwam, de hele dag, en vannacht ( gelukkig;) ) lekker heeft doorgeslapen. Nu slaapt hij nog steeds en dat merk ik wel even;)

Ben trouwens net gebeld door Zuidzorg, heb vrijdag middag een sollicitatie gesprek! Ben benieuwd :D

Nu ga ik een sneetje brood maken, mijn maag rammelt als een gek maar tegelijkertijd wordt ik nog misselijk als ik brood of eten ruik :/

20. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Miracle; Zo dan heb je het echt goed te pakken gehad!!De rest in huis nog niet aangestoken? En heel logisch dat de bv dan wat terugloopt.
    Ryan heeft goed geslapen zeg, heerlijk...daar knap je zelf ook altijd weer wat van op!! Oh spannend, succes vrijdag!

Share This Page