Zo terug uit het ZH Mannetje is helemaal goedgekeurd en loopt netjes in de groene zone Alleen vond de KA dat hij te veel dronk en waarom we omhoog zijn gegaan ( dus k gezegd mocht van t CB ) Nou a fijn mocht het blijven geven als hij het dronk. Moet wel voor zn reflux op controle blijven komen en hij is verhoogd naar 1.5ml x2 dus hopen dat dat werkt.
Kaatje, dan zou je zeker een keertje deze kant op moeten komen. Gaan we naar mijn manege en loop ik er wel naast Ga hopelijk binnenkort weer rijden. Neem dan een keer de vrijdagmiddag vrij voor een rit door de duinen en over het strand
Ha meiden, hier ook weer teken van leven! Lees alles braaf mee hoor, maar lukt me niet om altijd te reagere :-s Wat zijn hier veel meiden die paardrijden!! Ik heb ook kleine 10 jaar gereden.. Maar toen ontdekte ik jongend/stappen etc en wilde ik niet meer sporten hihi..mis het wel,maar ik zou niet weten waar ik moet gaan rijden.. Weinig zin om naar mn oude manege te gaan.. ouders van Vriendin van me hebben paarden, binnenkort daar weer een x rijden..maar kan daar ook niet te vaak.. Kan niet wachten hihi! Ze hebben ook 2 kleintjes waar f.leur later op kan/mag! Iemand in de buurt van leiden met eigen paard yoevallig Ik moet over 2weken weer werken, fleur slaat nog steeds de avond fles over en komt dan 4u snachts vervolgens..(dus van 19.30-04.00) Ben nu toch weer aan t proberen om de fles later te geven, maar is lastig zeg!! Gister kunnen rekken tot 21.00 en vanmorgen kwam ze om 5u. Op advies van cb ook 1 schepje rijstebloem door gedaan.. Hoop dat t me lukt om fleur binnen 2 weken tot 6u te laten slapen....
Alessandro; Fijn dat alles goed was in het zh. Hopen dat de zantac nu beter z'n werk gaat doen! Mamatien; Zou wel lekker zijn dat ze 's nachts doorslaapt als je weer moet werken.
Martje, zou dan idd een bak maken met wat kleine prijsjes.Graaien mensen er dan wel uit Alessandro, fijn dat alles weer goed was in het zh Lutje,misschien doe ik dat wel eens ! al ben ik nu al bang haha. Heb je een groot paard ?
@schommelstoel/wipstoeltje Geen in huis @ego ondertussen terwijl ik aan het lezen ben.. brr ik krijg de kriebels van mijn buurvrouw. Ze komt nu welke elke dag voor elk wis wasje aan de deur. Gisteren om te vertellen dat haar wasmachine veel lawaai maakt. En vandaag omdat de bal van Ivy op de scheiding van de voortuin lag... en ze blijft ook zo 10 minuten kleppen over onzin brr... en ze is niet al te knap maar je krijgt er werkelijk kippenvel van. @lutje ik heb gestemt! @moonlight voor de wii fit kan je ook even google en op zoek naar yamanam ofzoiets. en die hebben een oplader voor dat ding. Gebruik ik ook scheelt onwijs aan batterijen @miracle alvast succes vrijdag voor de sollicitatie! @allesandro Wat fijn dat er weer een goedkeuring is @ego weer Vanmiddag naar het cb met Céan en Ivy... hij krijgt de 2e prikjes. Maar ben erg benieuwd naar zijn gewicht en lengte. Zit namelijk met shirts op maatje 74 inmiddels! Ben erg benieuwd dus!
Martje, nee gelukkig is de rest van het gezin ( nog ) niet ziek geworden Alessandro, Fijn dat alles goed weas in het zh! Mamatien, ik hoop dat de kleine meid binnen twee weken gaat doorslapen tot 6, kan me goed voorstellen dat dat prettiger is als je dadelijk weer aan het werk bent. Paardrijden: Hier heb ik vroeger paardgereden. Een kennis van mijn vader had een eigen paard, in de weekenden die ik dan bij hem was ging ik op zaterdag met haar rijden. Weet alleen niet of ik het nu nog zou kunnen, haha. Is al best een tijd geleden ( doordat ik niet meer bij mijn vader kwam en de hooikoorts maakte het nou niet al te prettig voor me in de stallen ). Ik mag maandag weer werken, geen zin in maar ik hoef volgende week mnaar twee dagen. Heb donderdag vrij gevraagd omdat Ryan woensdag zijn prikken krijgt, ga dan niet de volgende dag werken met de kans dat ik naar huis gebeld wordt omdat ie verhoging heeft ( met 38,5 mag ie ook niet komen of langer blijven ). Dus volgende week een rustige start
wat zijn ze streng op jullie kdv. Hier mogen ze wel komen met verhoging, mits de kids er zelf geen last van hebben.Als ze huilerig/hangerig etc zijn dan zijn ze natuurlijk zelf ook veel liever thuis
Kaatje, ik heb helaas geen eigen paard. Maar kan zo regelen dat je op een manege paard kan. Eventueel met privé les van mijn instructeur je huurt dan gewoon voor een uurtje een paard op een tijd dat er geen les word gegeven en er verder bijna niemand is. Ze zijn daar altijd heel behulpzaam!
rono wat een leuk mutsje. Ik wil ook een jongensversie! kaatje. ooh spannend. wanneer hoor je wat van je sollicitatie?? miracle fijn dat je eindelijk weer wat beter voelt. en ik duim voor je voor een goed sollicitatiegesprek. allessandro fijn dat m goedgekeurd is! mamatien duim voor je mee dat de fleur lekker gaat doorslapen. AnnaB succes met je buurvrouw. zo te horen heb je dat nodig hihi. zo gister bij gyn geweest. en ook mijn flapje word even weggesneden tijdens de operatie. Begint die man alleen helemaal opnieuw over de sterilisatie. dat ik nog wel erg jong ben bla bla bla. Blijkt dat die ander een of ander formulier nog niet had afgesloten in de computer. Hihi dus heel het riedeltje opnieuw. Nou ja is weer geregeld.
Middag, Vandaag heb ik Rick zijn kinderfeestje definitief geboekt. Nu gaan wij dus op 12 nov. met 5 kids die hij uitnodigd naar discobowlen in de buurt. Rick wil dit zo graag en het leuke ervan is dat je een combi hebt met 1 uur bowlen en dan daarna frietjes eten met een verrassing. Morgen kunnen de uitnodigingen gegeven worden op school en dan is het wachten tot die dag.
Sorry kom ff binnen stormen! Iemand hier toevallig intresse in deze muts voor een jongen? Vind deze erg leuk maar zijn alleen per 5 te bestellen! Ze zijn 10 euro per stuk! ( rechtsbovenste )
dames, jullie advies gevraagd. Reageer later even weer als het "vervelende" volk op bed ligt http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/308478-advies-gevraagd-zeurende-buurman-over-spelende-kinderen.html#post11088426
Annab; schakel bonje met de buren in! Lutje; oooh een strandrit. Dat is zo vet. Ik vind het zo jammer dat ik niet bij het strand in de buurt woon. Dat is pas uitwaaien! Schildje; dat wordt vast heel leuk! Disco bowlen is meestal wel een succes. (heb vroeger op een bowlingbaan gewerkt en die kids vinden dat prachtig) Jac; beidehantjes gegeten zeker die man. Wilde hij je nog ompraten KDV, hier mogen ze ook gewoon komen met verhoging. Zolang ze niet hangerig en huilerig zijn is het geen probleem. Ik ben daarstraks even de prenatal ingewipt. Heb zo'n meegroeistoel gekocht. Die waren afgeprijst naar 40 euro. Hij kan er nu nog wel niet in, maar ik heb em vast
Paso, vooral in de herfst is het genieten Beetje storm en gaan op dat strand! Je moet maar eens een keer komen buurten Hier weer gewerkt. Blijft totaal nutteloos voelen ook al heb ik best veel gedaan.
Kaatje, op het vorige gebouw ( waar jaimy eerst zat ) werd je idd met 38,5 gebeld. Ik weet niet hoe dat op dit gebouw is ( wel zelfde kdv alleen dichter bij huis ). Jaimy is nog niet ziek geweest oid. En ik vind een dagje vrij niet zo erg, ookal wordt niet ziek Anna, lastig zeg en ook erg vervelend met je buurman. Ik zou ook naar het woonburo bellen en bij de gemeente ook een klacht neer leggen omdat er geen kinderspeelplekken in de buurt zijn. Hier kruip ik zo alvast lekker op bed, lekker onder de dekens tv kijken.
@paso VOOR GEEN GOUD hahahaha @miracle Ik doe met je mee... ga met mannetje op bed @ego We zijn weer goed door de APK gekomen. Céan is nu 62,6 cm en 6255 gram. Een flinke vent dus... Hij is nu 11,6 cm gegroeid en 3070 gram aangekomen. Hij doet het goed op mama's melk!