Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Gelukkig frummel!

2. libero

libero Lid

12 okt 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik ben nieuw hier en heb een zoon hij werd geboren in juli. hij werd geboren in week 36 dus prematuur. gisteren met 3 maanden woog hij 5580 gram en was hij 57,5 lang. hij is klein maar doet het super. en gisteren kreeg hij zijn eerste 2 prikken. hoe gaat het met jullie baby's?

:)

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Libero van harte welkom en nog gefeliciteerd.

Met mijn meisje gaat alles goed alleen heeft ze 2 weken terug voor een paar dagen in het ziekenhuis gelegen ivm blaasonsteking. Nu is alles weer goed maar volgende week moet ik even op controle bij de ka.

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

Libero welkom. Hier een prematuur en dysmatuur die met 35 weken is geboren(31 mei geboren, 5 juli uitgerekend) woog 2045 bij de bevalling en was 46 cm lang. Inmiddels over de 7 kg en 63 cm. Doet het prima!

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Waarom met 3 maanden pas de eerste prikken als ik vragen mag? Hier gewoon met 2 maanden gehad

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Frummel bij mij is het nu ook zo dat Fleur pas met 3 mnd de eerste prikken krijgt. Dit omdat net in de week dat zij in het ziekenhuis lag de 2de afspraak stond met de 1ste prikken. Nou dat wilde ik haar echt niet aandoen en toen wist ik niet of zij wel weer thuis zou zijn.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook een prematuur geboren met 35 weken ( 12 aug uitgerekend 8 juli geboren ) 5 weken te vroeg dus. Woog 1970 gram en was 41 cm..

Maar hier wel met 2 mnd de eerste prikken en met 3 mnd de 2e..

Zo even ego

De nacht ging ietsje minder Sandro kwam om half 5:$ Heb hem toch nog even naast me neer gelegd met speen en heeft toen nog geslapen tot kwart voor 6 gelukkig. Nu ligt hij weer lekker te slapen en ik zit weer te wachten op een pipo van de ziggo.. Die tussen 12 en 18 kan komen;) Dus zit weer een gezellig dagje thuis..

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Jouw kindje was helemaal veels te klein voor de zwangerschapsduur. Is daar nog een reden van gevonden?
    Succes met wachten!

Schildje: logisch:)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Libero, welkom!

Hier gaat ook alles goed, hij is geboren 1 dag overtijd en woog bij geboorte 3480gr en was qua lengte geschat op 50cm. De laatste keer dat hij gewogen is was met 2 maanden en toen woog hij 6040gr en was ie 60cm groot :D

Volgende week moeten we weer naar het cb voor de tweede prikken, ben benieuwd wat hij dan weegt.

10. Rono

Rono Niet meer actief

Gelukkig frummel! Zat ook al telkens te kijken haha!!

Ik heb trouwens ook deze mutsen:

11. Rono

Rono Niet meer actief

en deze:

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Frummel

Ja de reden is gevonden.

Ik had al vanaf 27 weken een veel te hoge bloeddruk en sindsdien werkte mijn placenta niet voldoende ( dit werd echter pas bekend toen ze mij gingen inleiden )

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Goeie morgen allemaal!
    Ben vanaf zondag tot gisteravond bij mijn ouders in Dordrecht geweest met de kindjes. Wel leuk, kon ik weer eens bij wat vriendinnen langs en zo. Dat is het nadeel van helemaal hier wonen terwijl je vrienden en familie ergens anders wonen :( Als ik mijn huis kon oppakken en daar neerzetten, zou ik het zo doen.

Frummel: ik duim voor een negatieve test! Zou wat zijn zeg, pfff! - Oh lees het net, negatief! Fijn hoor :)

Voedingen: wat slapen alle kindjes al mooi door, sommige zelfs nog maar 5 flessen? Kyran krijgt bv en hij slaapt vaak wel van 21.00 tot 3.00, zijn record is 7 uurtjes achter elkaar. Mag nog niet klagen, Aiden heeft tot zijn 1e jaar niet doorgeslapen, wilde standaard elke 3 uur melk drinken, dus dan is dit een verademing!

Waterpokken: weet even niet meer wie het was, maar wat ziet het er sneu uit zeg.. Hoop dat ze er niet zoveel last van heeft!

Libero: welkom!

Schildje: he blaasontsteking, naar is dat bij zo'n kleine hummel :(

Alessandro: hee doorslapen Sandro, dat is niet de afspraak! (Noemde je bijna bij je 'oude' naam haha)

Hier gaat ook alles goed. Kyran is geboren met 40+3. Hij was 51 cm en 3700 gram. Inmiddels is hij 59 cm en over de 6 kilo, dus heb weinig te klagen. Hij slaapt al sinds hij 2 weken is op zijn buik en hij is een sterkerd, kon met 1 maand zijn hoofd al heel hoog optillen en zo.

Mijn beste vriendinnetje wordt vandaag ingeleid, ze is 38 weken zwanger en ik vind het spannennnnnnnnnnnnnnnnnd! :p

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Skatje

Jaaaa doorslapen goed he :D
    Enneee je mag mn oude naam gebruiken hoor doet Rono ook :D

15. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Rono, ohh die bruin/roze is erg leuk!

Skatje, dat is idd spannend!

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Jac; Dat is schrikken!!

Miracle; Ryan heeft dus heerlijk geslapen!

Frummel; Fijn dat de test negatief is!! Wow, jullie hebben echt uitgeslapen!!

Libero; Welkom en nog gefeliciteerd!! Hier ook alles goed, Mika is geboren met 41+2, woog 3770 gram en was ca. 51 cm! Laatste controle cb was hij bijna 2 maand en woog toen 5075 kg en 58 cm!

Alessandro; Hoop dat de monteur niet te lang op zich laat wachten.

Skatje; Spannend zeg van je vriendinnetje!!

17. Rono

Rono Niet meer actief

Miracle: Die bruin rose is 10 euro.

Jep ik noem dr gewoon jeem dat andere krijg ik niet mn vingers uit haha.. als ik dr geen jeem noem,noem ik dr sandro haha

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

:D:D

Ik heb trouwens weer een stomme vraag

Die kleine van mij kwijlt echt HEEEEEL erg ik moet hem 3 tot 4x per dag een schone trui aan doen omdat ie zeik nat is.

Waar kan dit vandaan komen:(:(:(

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Rono, ohh das nie veel! Vanaaf eens even aan hubbie laten zien , kijken wat hij ervan vind.

Ik vroeg me eigenlijk af bij wie de kleintje nog bij je op de kamer slapen?
    Ryan slaapt hier nml nog langs mij in zijn wiegje, hubbie vroeg van de week wanneer we de kamers gingen doen ( omdat ryan snachts toch doorslaapt zou dat gewoon kunnen ) maar ik wil hem zo graag nog even bij mij hebben snachts ookal krijgen we er beide niet veel van mee :p Tis meer een gevoels iets :)

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sandro slaapt sinds 3 weken op zn kamertje..

Daarvoor vond ik het maar eng en vond ik het een heel fijn idee dat hij bij me op de kamer lag.. Nu vind ik het heerlijk dat hij in zn eigen bedje slaapt :D

Deel Deze Pagina