Hoi Libero, welkom en nog gefeliciteerd! Hier met 39.6 bevallen van Mees (4760 gram). Nu 7300 gram en bijna 65 cm, grote kerel dus @ natte kwijl truitjes... zouden tandjes kunnen zijn.
ga ik net mijn mooie muts bestellen betalen voor Rono...zie ik daar een leuke verrassing... mooi nog 450 euro van de belasting dienst!!! Te weinig gekregen kinderopvangtoeslag over 2010 yeah!
MArloes, kijk dat is nog eens lekker, zou willen dat de belasting hier ook eens wat terug storte ipv alleen maar rekeningen sturen :/
hahahaha marloes, kan je er nog wel meer kopen haha! Elke winterdag 1? Jeem: Kan t geen aankomend tandje zijn?
Geen id heb dr nooit over ne gedacht hij kwijlt namelijk al 1 mnd en k zie niks... Maar t word nu wel heeeel erg @ Rono zie foto op mn hyves dan zie je zn grijze shirtje nat terwijl hij m echt net aan had
Kan hoor, Jeem, sommige kids worden zelfs met tanden geboren. Tja en ik heb ook een oppaskindje gehad die is net zo oud als Aiden en die kwijlde ook altijd. Echt ALTIJD. Nu nog. Kind heeft ook altijd een slabber om. Zijn amandelen zijn zelfs geknipt en heeft geen bal geholpen. Maar ik hoop voor jou dat dit bij jullie niet het geval is hoor Doet ie het opeens of eigenlijk altijd al? Yo Marloes das inderdaad een flinkerd dan! En altijd lekker, onverwachte centjes
Jac, dat is schrikken ! Gelukkig niets aan de hand. Levi was ook al zo'n vroege buikslaper.vondt het ook doodeng Frummel, gelukkig maar Libero, welkom en nog gefeliciteerd. Met Elin alles goed. Is nu 12 weken en draagt sinds van de week maatje 62. Groeit lekker door dus Rono, leuk ! Ik heb al een muts besteld bij een vriendin die hem gaat breien voor Elin Skatje, bijna babynieuws dus. Spannend ! Kwijlen Doet Elin ook.Geloof dat het ook een beetje de leeftijd is. Ben benieuwd wanneer Elin haar eerste tandje krijgt. Levi had hem al met 4 maanden slapen Elin ligt sinds dat ze 3.5 week is op haar eigen kamertje. stuk langer als bij Levi haha. die ging na 11 dagen al terug Marloes, dan is de belastingdienst best leuk he
@miracle Céan slaapt nog bij mij op de kamer @allessandro misschien doorkomende tandje? Een slabbertje voordoen kan wat verlichting geven @libero welkom, nog gefeliciteerd en veel plezier hier @ego nou heb maar bij de buurman aangeklopt. gepraat over het voetballen van de kinderen. Moeten ze maar ergens anders doen (deels) en na 5 uur niet meer voetballen.. (is niet zo erg word toch sneller donker)... Vanmorgen is Ivy naar de psz geweest... ze vind het er super. En nu gaat mama maar eens het huishouden doen! maar ben ZO moe. Ga vanavond mooi op bed liggen tv kijken ben echt moe... nog een dag en dan is het weekend en dan nog 2 dagen en dan is er 1,5 week vakantie jippie... langer slapen
Kyran ligt nog bij mij op de kamer. Ook omdat hij buikslaapt, vind ik toch een beetje spannend, ook al doet hij dit altijd al.
Goed gedaan Anna @ buurman!!! Kan alleen maar in je voordeel werken voor de eventuele toekomstige woningruil en ander gezeur bij de woningbouw...
Heb hier ff een vreugde dansje gedaan haha! Ik werd afgelopen weken maar 12 uur ingeroosterd vanwege inwerken. Ik ga volgende week de nachtdienst in. Maar ik wist dus niet hoe en wat met het salaris, ik ben gewend dat ik dan pas een maand later werd betaald. Ik dus pz gebeld en ik krijg gewoon voor afgelopen 24u per week uitbetaald, volgens hem is het niet mijn probleem dat ze me zo weinig inroosterde en krijg ik gewoon betaald voor mijn contract uren. En omdat ik voor de 10e in dienst kwam krijg ik deze maand nog mijn volledige salaris!! Naja volledig... zonder nachttoeslag.. die komt een maand later.
pff, begin zenuwachtig the worden. Sollicitatiegesprek is pas aan het eind vd middag, maar toch Baal alleen enorm. Had kleding besteld bij H&M, maar dat is er morgen pas Emma is iig net opgehaald door so zodat ik alle tijd heb om me voor te bereiden.
frummel gelukkig maar dan. hihi je liet ons wel in spanning zitten zeg. libero welkom. gelukkig dat de kleine man het goed doet. hoe heet je zoon als ik dat vragen mag? als je dat niet wilt zeggen even goede vrienden hoor. Snap ik ook als je dat hier niet neer wilt zetten. Hier 2 dagen te vroeg bevallen van ons vijfde kindje. Hij woog 3580 gram bij de geboorte. Het was een super mooie pijnloze thuisbevalling. (20 min voor de geboorte wist ik nog niet dat ik aan het bevallen was hihi) En hij doet het nu super. Is net begonnen met op zijn buik te draaien. alessandro. en is pipo er nou al eens?? dat klinkt als tandjes!!!!!! zie dat al meerdere dat denken. hihi. skatje. en hoe is het met je vriendin?? heeft ze haar kleintje al in de armen. miracle hier slaapt de kleine ook nog naast mijn bed hoor. Vind het heerlijk. Hij komt meestal ergens tussen 5 en 7. Dus in principe kan hij ook naar zijn toekomstige kamertje. maar ik doe het nog lekker even niet hihi. annaB fijn dat je afspraken hebt kunnen maken met de buurman. Lutje Succes meid! duim voor je.
Nee Pipo is er nog niet Grrrr zul je net zien dat hij komt als ik Sandro zn fles geef.. Irritant... Hmm tandjes.. Kga het eens in de gaten houden.. CB zei namelijk dat ze dan van alles in dr mond stoppen.. Sandro wil alleen zn fles in zn mond.. Zelfs zijn speen wilt ie bijna niet meer