Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Moonlight Heeft je kleine meid al weer gepoept? Misschien toch even langs de huisarts? Als er een verstopping zit kan er vaak dunne poep langs de verstopping.

Jasjes ed Romee heeft tot nu toe een dun vestje aan gehad. Maar dat kan nu denk ik niet meer. Ik heb nog een jasje liggen die Jara ook heeft gehad en we hebben zo'n voetenzak voor de maxicosi. Winterjas lijkt me nog niet echt nodig, al hangt die al wel in de kast!

Meeten Leuk, helaas zal het voor mij (waarschijnlijk) te ver weg zijn. :(

Chantal Heeft Jamelie niet last van haar amandelen? Misschien een idee om te vragen bij de huisarts? Anders kunnen ze er misschien nog uit voor Vienna naar huis komt.
    Ik heb voor Romee ook de puckababy. Ze maait ontzettend met haar handjes en als ik haar in een doek/laken wikkel dan wurmt ze zich los. Dat is niet heel veilig.
    Wat een groot bed voor zo'n kleine meid he?

Zonnebeertje Wanneer moet je weer aan het werk? Balen dat ze nog niet de fv wil. Wil ze de borstvoeding wel uit een flesje?

Miracle Succes met je sollicitatiegesprek!

Paardrijden Nooit gedaan en het lijkt me ook niet iets voor mij geloof ik...

Anna Wauw, Cean is groot zeg :D Romee was donderdag 5770 gram en 59 cm ;)

Marloes Alle boys dus nog geen pokken gehad? Haha, zul je zien, hebben ze het volgend jaar alle 3 tegelijk ;)
    Fijn zo'n bedrag van de bd!

Schildje Ik hoop dat je kleine meid besluit dat ze het zelf ook wel lekker vond zo'n nacht!

Jac Als ze kunnen rollen mag je toch niet meer inbakeren?

Frummel Pfieuwwwww! Gelukkig!

Libero Welkom! Zo klein is je zoon toch niet? Romee is 1,5 week te vroeg gevoren en was 50 cm en 3220 gram. Ze was vorige week 59cm en 5770 gram.
    Fijn dat hij het nu goed doet!

Skatje O spannend zeg!!

Rono Superleuke mutsen zeg! Jammer dat ik voor beide meiden al 2 mutsen heb....

Alessandro Bij het cb zei de arts dat de speekselklieren zich nu gaan ontwikkelen. Vandaar dus het kwijlen!

Lutje Succes vanmiddag!

Zo, hehe. Eindelijk bijgelezen.
    Ag=fgelopen 2 dagen best druk gehad en flink chagerijnig geweest. Ongesteld worden en een kind wat niet luisterd is geen goede combi.
    Ook kan ze moeilijk poepen op t moment, misschien kan dat ook wel een beetje de oorzaak zijn. Ben maar weer begonnen met de laxo.
    Ze poept nu steeds in de luier terwijl ze al sinds januari op de wc poept. :(

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ahhh Thanks gelukkig niet iets waar ik me zorgen om hoef te maken :D

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Skatje: spannend!!!

Sandro: mij ontgaat denk ik iets.. je oude naam? huh?
    Hier ook een slecht werkende placenta. Deed vanaf 29 weken niets meer. Ook pas na de geboorte gezien, terwijl ik elke 2 weken echo had. Zo slecht!

uhm de rest ben ik kwijt sorry. Ik ga de kids uit bed plukken, voeden en naar buiten. Jace is een beetje ziek van zijn prikjes maar een beetje frisse lucht is goed als hij lekker is aangekleed. Gaan even blaadjes verzamelen en dan lekker knutselen met Dex:)

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja hier dus ook met de 30 weken echo zei de echoscopist nog Hou maar rekening met een 8 ponder want hij weegt nu al ongv 2500 gram.

Met 32 weken weer een echo en daar werd gezegd bijna 3 kilo ongv.

Nou 3 weken later geboren woog hij nog geen 2 kilo..

En Mijn oude naam idd :p Mijn oude naam is Jeem :D

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Marleen... idd nog geen waterpokken en Sam zat toch vanaf dat hij 6 maanden was op het kdv...
    Ze kunnen ze maar gehad hebben, eigenlijk he... dus laat ze maar komen en dan idd graag alle 3 tegelijk.

Kunnen ze mooi samen in een badje met havermout ;)

we gaan trouwens gelijk op, hier ook weer ongesteld geworden... na 25 dagen, moet niet gekker worden

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Lutje, succes meid!!! Je kan het, die baan is van JOU!!!!

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Marloes Hier de menstruatie weer na 27 dagen. Ik dacht ook al, moet niet gekker worden: Na Jara was het zo onregelmatig, maar gemiddeld zo om de 8 weken. Tegen de tijd dat ik zwanger wilde worden voor een 2e was het om de 5/6 weken. We hebben toen ook (zeker de laatste x) 2 weken om de dag gesekst....
    Op een gegeven momen niks meer aan, maar had wel resultaat :)

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Lutje, suc6! Balen dat de kleding er nog niet is...

Rono, dat is idd heel fijn!

Ongesteld: Nog steeds niet geweest...

Ben zo te lezen niet de enige waar de kleine nog bij op de kamer ligt :D

9. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Miracle; Mika slaapt ook nog naast mij in z'n wiegje! Hij krijgt ook nog een voeding 's nachts, maar vind het sowieso wel fijn, dus ik snap je gevoel helemaal!!

Marloes; Dat is een leuke verassing!!

Anna; Fijn dat Ivy het naar haar zin had op de psz!

Rono; Klopt idd dat ze je het aantal uren moeten betalen wat in je contract staat!!

Lutje; Succes alvast! Wel balen van de kleren.

Marleen; Dat is idd geen fijne combi! Hoop dat de laxo snel helpt!

Ongesteld; Hier nog niet, mag ook nog wel ff wegblijven!!

Ik heb nog helemaal niets uitgespookt vandaag...vanmorgen kwam de buurvrouw ff koffiedrinken, toen
    Senna weer ophalen van de psz, broodje eten, Mika voeden...enz.... Ga zo de laptop maar ff aan de kant leggen, anders wordt het helemaal niets!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ongesteld : Hier ook nog niet.
    Ga mezelf volgende week donderdag echt naar de huisarts schoppen voor een recept voor het spiraaltje. Hoop maar dat ze hem wil zetten ook al ben ik nog niet ongi geweest.

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    marleen. nee dat heb ik ook gehoord. Maar krijg het helaas niet in 1 x weer afgeleerd. dus baker nu alleen in bij zijn grote middagdut (die dus nu in de box onder mijn toezicht plaats vind) en sávonds voor de laatste fles. Dat zijn echt de momenten die hij nog nodig heeft. Probeer het nu dus af te bouwen.
    En ik denk dan baker ik hem in met 1 armpje los. Zodat hij toch langzaam kan wennen aan het losliggen. Maar bij zo'n woombie kan dat dus niet. Dus denk dan doe ikhet in de hydrofielluier. Maar ja meneer draait zich nu dus om, met of zonder hydroluier.

balen zeg. dikke knuffel voor jou meid.

ongi. hier nog steed niet. (joepie) sorry dames

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ook nog geen ongi. Met Aiden was ik dat pas na 9 mnd weer :D

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ongi, al 2 keer geweest! Heb het totaal niet gemist :D Spiraal zit er nu anderhalve week in :)

Slapen, Emma heeft nooit bij ons op de kamer geslapen.

Inbakeren, had haar vandaag even voor een dutje niet ingebakerd. Merkte het gelijk. Ik wacht dus maar weer ff met afbouwen. Ze draait zich ook nog niet om.

Zit tegenwoordig met Emma te zingen :) Zodra ik begin gaat ze grijnzen en op een bepaald moment mee brabbelen. Zo lief! Tenminste iemand die geen commentaar heeft op m'n valse tonen :p

Zo, nog even rustig een kopje thee voor ik weg moet. Heb een lekkere knoop in de maag. Meer omdat ik niet exact weet waar ik moet zijn, dan vanwege het gesprek zelf. Ik ben ook zo'n held met autorijden en onbekende plekken....

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Postbode zit me te pesten!! Zet ie z'n bus voor het huis neer, dus ik al helemaal blij. Toch mijn pakketje..? duurt echter wel heel lang voor de bel gaat. Uiteindelijk toch de bel, dus ik open doen. Is het een pakketje voor de overburen. Of ik hem aan wil nemen aangezien zij niet huis zijn... :(

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ongesteld hier 4 weken na de bevalling al stipt op tijd. Inmiddels dus al 4x ongesteld geweest...

Pipo van de Ziggo is geweest heb een nieuwe modem alleen nu werkt het draadloze niet GRRRR

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ongi nu voor de 2 de keer alweer. Het is nu dag 2 en het is heerlijk weinig na de bevallingen.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lutje, komt goed ! Succes

18. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Sorry meiden ik haak hier weer in :)

Ismail is al bijna 2 weken om 4 uur snachts klaarwakker :) Dus ik ben eigenlijk alleen bezig met dialyseren eten en slapen meer niet...

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Tjaaa ongesteld..1sept geweest,15 sept en zou t dan vandaag moeten worden?

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    zo dames vaar weer belgie in. Dus geen internet. fijne dag morgen iedereen!

Lutje. heb je helaas nog niet gezien. Hoop dat je gesprek goed gegaan is.

groetjes

Deel Deze Pagina