*zwaai!* Gesprek ging voor mijn gevoel heel goed! Hoor uiterlijk dinsdag of ik voor een 2e gesprek mag langskomen Heb iig alvast huiswerk meegekregen. Mocht ik dan uitgenodigd worden dan moet ik dat snel ff maken. Spannend dus!
Kaatje; Jij had toch ook een test gehaald of niet?? Lutje; Hier begint Mika ook direct te lachen als ik aan het zingen ben, hoop maar dat hij me niet uitlacht... Danitjuh; Zo dat is heftig zeg, sterkte... Jac; Tot snel!! Lutje; Super dat je er een goed gevoel over hebt! Nu wachten tot dinsdag...spannend!!
Jac vaar ze in het Mannenkenland Martje dank je wel Ik kruip nu lekker me bed in ook al is het half 9 hihihi
Jac Vaarze! Lutje Fijn dat het gesprek goed ging, voor jou gevoel. Nu snel je huiswerk maken joh! Dan hoef je dat niet meer snel te doen als je maandag hoort dat je dinsdag op gesprek mag komen. Kun je er even wat langer over nadenken en het dus perfect hebben! Jara heeft vanmiddag 2x in de luier gepoept en 1x op de wc. En alle 3 keren een redelijke hoeveelheid. En steeds voordat ze ging poepen de onderbroek goed vies. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? Ze poept al bijna een week regelmatig 's nachts in haar luier. Balen, want alles stinkt en ze deed alles zo netjes op de wc.
Lutje, fijn dat het gesprek goed ging ! Klinkt idd goed als je al huiswerk mee krijgt. Martje, ja vorige week, was negatief
Ga dit weekend ermee bezig! Vriendlief mag zich dan even met Emma bezig houden en morgen alvast erover nadenken. Ben iig enthousiast en gemotiveerd, dus ga er met plezier mee bezig. Nu lekker op tijd naar bed. Emma kwam vroeg vanmorgen en mag morgen weer om zeven mn bed uit!
Goedemorgen! Pff hier weer een brak nachtje. Laatste fles om 23:30 en hij kwam alweer om 04:00. Naast me genomen en toen heeft hij verder geslapen tot half 7 al duurde het even voor hij weer sliep. Moet straks met mn buuf naar de consultenkamer van de verlosafdeling ( Alleen ze is niet zwanger vaag?! Of ligt t aan mij dat ik dat vaag vind?! ) En nu lach ik me rot Sandro zoekt zn duim maar ipv dat hij hem in zn mond stopt zit ie in zn neus
Goedemorgen Helaas geen lekker nachtje gehad. Ging al te laat ( 23.15 ) en Elin kwam om 01.30 en 04.30 Vandaag lekker helemaal niets op de planning. Alleen nog wat boodschapjes halen voor het weekend Alessandro, ook geen beste nacht dus. Ze moet voor controle naar de vk afdeling maar ze is niet zwanger ?Dat is idd vaag
Morning lady's Nou hier heeft manlief Ismail gister toegesproken dat hij mama wat rust moet geven Om 7 uur Ismail in bad gedaan fles erin en hij lag lekker om kwart voor 8 in bed. Mama ook in bed om half 9 Ismail weer wakker om 23.30. Fles erin hij slapen Om 03.30 fles erin en weer slapen tot 7 uur en toen heeft papa hem genomen en ik nog 1.5 uur doorgetukt. Ik kan er weer een beetje tegen aan Wat te doen vandaag?? De keuken een scrobbeurt geven Als Ismail het toelaat Marleen ik zou het niet weten waarom ze dat doet. Misschien wilt het er nachts beter uit? Zeg ook maar wat hoor. Lutje fijn dat je op gesprek mag! Succes! Allessandro lekker nachtje dus achter de rug. Huh met je buuf naar de verlos maar niet zwanger?? Beetje vaag maar je zal er vanmiddag dus achterkomen Kaatje jij ook al geen lekker nachtje gehad. Kan je vanmiddag niet eventjes gaan liggen?
Goeiemorgen! Alessandro, nou ben benieuwd waarvoor je buurvrouw er dan moet zijn.. Kaatje, oeff brakke nacht, iig vandaag lekker rustig aan! Danitjuh, toch een beetje goed kunnen slapen.. Ryan kwam vanmorgen om 6 uur en ligt nu weer te drinken. Zei ik gistere middag nog dat ik nog niet ongie was geweest en wat werd ik gistere avond? Juist, ongie. Kan nou niet zeggen dat ik het gemist heb.. Hihi, ryan heeft iets nieuws.. Spetteren en bellen blazen met zijn kwijl. Hij doet het alleen soms ook tijdens voeden dus dat is iets minder.
Morge, Zo kids weer op school en psz en nu even tijd alleen met mijn dochter. Ook al naar de markt geweest voor brood en lekkere koek. Afgelopen nacht kwam Fleur om 4 uur na de fles van 11 maar goed ik heb daarvoor en daarna goed geslapen. Vanmiddag gaat Bart naar mijn moeder toe en blijft daar tot 5:15. Mijn man is later vandaag en Rick moet zwemmen vandaag en toen gaf mijn moeder aan om Bart wel wat langer bij haar te laten spelen. Ook goed scheelt mij weer opletten want Fleur gaat nog nergens naar toe. Wij krijgen volgende maand een andere auto van de zaak. Helemaal happy het is een citroën c4 grand picasso en dan een 7-zitter.
Danitjuh,redelijke nacht gehad dus ! Helaas, naar bed met een peuter in huis die niet meer slaapt zit er niet in. Is niet erg hoor.ga vanavond wel lekker op tijd Miracle, he beetje jammer. Nu hopen dat het vandaag niet hier doorbreekt Schildje, lekker een andere auto !
*gaap* Heb me verslapen... Wekker van vriendlief was niet gegaan. Dus ipv om 7 uit bed was het 8 uur. Snel Emma naar kdv en ik door naar werk. Niet kunnen douchen of ontbijten dus zit nu mega brak op kantoor. Had gelukkig nog mega zak sinterklaas schuimpjes. Dus zit dat maar te vreten
Aaaaah schatje!!! en ze lijkt idd erg veel op Levi!!! Hier gaat het goed Linsey groeit als kool gaat echt hard zeg!