Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hadden er wel een van de juni 09 mama's en kan soms idd erg handig zijn

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
  3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Sandro heeft ook geen last van krampjes.

En waarom mocht het bij Fleur van t CB??

Misschien dat ik ze ook ga bellen om dat te vragen:)

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

je kan zo een accoutn aan maken (net gedaan)
    kun je ook instellen dat je ieder lid moet goedkeuren?
    om meelezers te vermijden?

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ben ermee bezig :)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Super!:D

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

anna nou moet je alles controleren, weet niet of dat handig is :p
    zelfs een simple hoi moet je nu goedkeuren :p

9. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Volgens mij moet ik nu goedkeuring geven als iemand zich wilt aanmelden :) Verder staat geloof ik alles op zichtbaar als je bent goedgekeurd :) Volgens mij is alles privé... (Heb nog nooit met zoiets gewerkt:p dus het is even uitvogelen:p)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wij van de augustusmama's hebben een besloten forum van forum2go, heel fijn vind ik! Ik wil wel helpen moderaten als jullie dat willen?

Ben op zich wel handig met dat soort dingen.

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ismail mag het officieel eigenlijk nog niet he ;) Hij is bijna 3 maanden gecorrigeerd Maar ik probeer het gewoon om te kijken of hij het ook kan verdragen. Doe niet gelijk zoals het op de verpakking staat beschreven want hij krijgt nog lang geen 200ml hahahaha....

Anna ja ik zou dat ook wel fijn vinden. Heb steeds het gevoel dat er mensen meelezen die ik ken. Maar ja zeker weten doe ik dat niet. Bij mij staat aan de privacy instelling wordt gewerkt

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hmm ik wil niet betweterig doen, iedereen moet het voor zich weten, maar het gaat er niet zozeer om dat ze het niet zouden kunnen verdragen he?
    Het heeft ook te maken met allergieën. Je kunt beter iets te lang wachten dan er te vroeg mee beginnen.

Plus ik ben met Aiden met 4 maanden met bijvoeden begonnen, fruithapje, groentehapje, en hij is een hele moeilijke eter. Ik ga nu toch wachten tot 6 maanden.

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Klopt had hem even uit gezet zodat ik kon zoeken waar ik een nieuwe gebruiker kan accepteren... maar dat is gelukt en hij staat aan... dus je kan je aanmelden :p

ga straks verder... :)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh word er bij jou nog naar gecorrigeerde leeftijd gekeken??

Dat doen ze bij ons niet. Sandro zit nu op de 5x 180+6 doet het er heel goed op alleen de nachten niet echt. toevallig 3 nachten doorgeslapen maar gister kwam hij om 5 uur. En vannacht om 4 uur.. Misschien anders toch JBPM gebruiken in zn laatste fles en kijken hoe hij het daar op doet voor die 3 weken...En dan met 4 mnd toch rijstebloem proberen

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb bij de andere 2 gewacht totdat ze 6 maanden waren en nu wacht ik weer... heb allergieën dus is het me aangeraden en ik heb gemerkt dat de kinderen beter eten dan het gekloot met 4 maanden (althans dat was hier het geval)

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

dat eerste heb je zeer zeker gelijk in, dit in de qoute heeft met t kind opzich te maken, xl was er heel erg aan toe met 4 maand en is toen met bijvoeding begonnen en is een zeer goede eter dus dat verschild per kindje :)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb net t CB gebeld en hun zeggen dat het opzich wel mag aangezien rijstebloem Hypo Allergeen is dus met allergieën geen kwaad kan.

Maar ik wacht er nog even mee ik probeer eerst JBPM dit deed ik tot voorkort ook door de laatste fles omdat hij daar bij spuugde ( En ging toen een uurtje langer slapen ). En dit sinds 2 dagen weer doet

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anna, heb me aangemeld op het forum, wel met mijn eigen naam :)

Bijvoeden: Hier ook pas vanaf 6 maanden.

Ik ga me eens langzaam klaarmaken voor me sollicitatie gesprek! Ben benieuwd..

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh ja zo bedoel ik het ook niet. Ieder kind is verschillend. Dan is het met bv misschien ook een beetje anders, omdat dat gewoon altijd op verzoek is en een baby dus gewoon meer kan gaan drinken als hij wil en met de fles gaat dat niet.

Het is zeker heel verschillend per kindje. Maar als het even kan, wacht ik met Kyran tot 5 of 6 maanden.

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Mamatien; volgens mij kan het niet via iPhone of iPad. Het is mij in ieder geval nooit gelukt met beide niet!

Miracle; succes!! :)

Deel Deze Pagina