@bijvoeden... ik ga rond de 4 maanden starten. We mogen deze maand al langzaam gaan proberen van het cb. En als hij het niet lust, dan lopen er nog 2 rond, die de appel,peer etc zo op hebben @rijstebloem... dat ga ik niet doen. Voegt in mijn ogen niks toe, zeker niet in een fles. Er een papje van maken en met een lepeltje geven, dat nog wel, dat is nog goed voor de motoriek.
Nu eigenlijk nog niet. Bij de september mama's hebben we dit wel omdat we op een gegeven moment steeds meer persoonlijke dingen gingen delen.
Mamatien; En als je haar rond 23.00 uur een laatste voeding geeft?? Fijn dat het goed ging op het kdv! Gefeliciteerd met je neefje!! Alessandro; Mooie foto!! Anna; Heb me aangemeld! Skatje; Hier met 4 maanden begonnen omdat hij er aan toe was en nu ook een zeer goede eter! Weet nog niet wat ik nu ga doen! Miracle; Succes!! Hoor iemand mopperen, tot later!!
Allessandro ja hier wordt nog wel naar de gecorrigeerde leeftijd gekeken. En het is net wat je zegt hypoallergeen. Miracle succes met je gesprek Anna ik heb me ook aangemeld gewoon onder danitjuh
@ danitjuh dat is wel heel fijn dat daar rekening mee gehouden word bij ons doen ze dat dus niet en kreeg de eerste x te horen hij is wel erg klein en ligt he ( ja wat wil je dacht ik toen )
Mochten nu moeder afvragen wat is het hier stil.... Juli 2011 • Forumoverzicht - YourBB.nl Jouw Gratis Forum
Ben ik weer! Gesprek ging goed, enige minpuntje is dat ze werken met een 100uur per jaar contract en dus nog niet kunnen garanderen dat ik meteen aan mijn gewenste uren kom te zitten. Heb besloten er even over na te denken en het er met hubbie over te hebben. Net dus even met hem over gehad en heb nu besloten om mijn contract bij de TP te verlengen ( 3 uurs contract kreeg ik nml wel ) en dan bij de zuidzorg ook te gaan werken. Zo heb ik iig een inkomen en zodra ik bij de zuidzorg mijn gewenste uren heb kan ik bij tp altij nog ontslag nemen. En dan kom ik thuis en krijg ik een ontroostbaar mannetje in me armen, me voeding is weer enorm teruggelopen en dat terwijl hij al 3 dagen aan het regelen is.. Weet het even niet wat ermee te doen..
Miracle, vervelend zeg Blijven aanleggen,meer kan je denk niet doen. Nee andere forum is echt voor de prive dingen.
Kaatje, ja het is enorm vervelend, had nu wel verwacht dat de voeding weer op zou lopen. Ga morgen weer even strak elke 1,5/2 uur aanleggen maar heb net wel twee pakjes nutrilon melk in huis gehaald. Als hij zo bijft en mijn voeding niet oploopt moet ik hem toch iets geven.
Anna heb me aangemeld onder Mamatien Marcella (eigen naam hihi) Kan je dan de berichten ook niet via google vinden?? Aantal hoor ik zeggen dat met vaste voeding als je daar later mee begint ze makkelijkere eters zijn.. Wat bedoelen jullie daarmee? Dat het eten beter gaat of dat ze meer lusten?! (Ik wacht verder ook nog met bijvoeden iig tot 4 mnden, miss langer... Doe alleen laatste fles wat rijstebloem erbij )
Miracle; Dat contract is zeker een minpuntje... Balen dat je voeding zo is teruggelopen, zou het te maken hebben met je buikgriep?? Misschien is hij de schade nu aan het inhalen?? Dat spul wat Frummel gebruikte om de productie op te krikken, kan je dat niet proberen?? Vandaag Mika boven laten slapen, vanmorgen anderhalf uur en vanmiddag bijna drie uur geslapen, vanmiddag tussendoor wel een paar keer wakker geweest, maar nadat ik hem z'n speentje heb gegeven is hij toch verder gaan slapen!! Nu is hij al vanaf vier uur wakker, heb hem ff in z'n schommel gezet en ineens vielen z'n oogjes dicht, maar na 10 minuutjes waren ze ook alweer open!! Straks weer voeden en kan hij weer lekker naar bed.