Bellie; jeetje meid, wat naar.. Maar nu heb je geen recht meer op je uitkering omdat je zelf gestopt ben.. Hoe ga je dat doen dan? Bijvoeding: hier pas met 6 maanden. Ik ga geen krampjes riskeren en ook geen overgevoeligheid of allergie in de hand werken.
Frummel, dat kan ik gewoon bij elke apotheek kopen? Ik ben eigenlijk helemaal niet van de medicijnen tijdens de bv maar als dit zo blijft zie ik het niet lang duren voordat het me gaat opbreken, vooral gezien ik maandag weer begin met werken.
Miracle: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Domperidon [1] Bellie: Geniet van je rosetje! Heb zelf de nodige problemen gehad met bv en dit was het enige wat bij mij werkte. Kon relacteren tot ik een ons woog maar het hielp voor geen meter. Inmiddels weer volledige productie. En ook gestopt met de domperidon
Belliebel, zag idd heerlijke wortelhapjes foto's voorbij komen. jammer dat het werk niets bleek te zijn Hele dag cijfers invoeren zou ik niet erg vinden,maar als je dan ook nog geen leuke collega's hebt zou ik er ook gauw klaar mee zijn. Maar hoe zit dat nu dan met je ww ? Hoeveelheid cc : Kolf flesjes van 140cc. Elin drinkt dit helemaal op en lijkt er genoeg aan te hebben.Doet het ruim 3 uur op een flesje
Belliebel, balen van je werk zeg! Maar als ik het zo lees zou ik er ook mee gestopt zijn. Hoeveelheid cc: ryan drinkt 150cc gekolfde melk en doet daar dan 3 uur op.
Kaatje; Ja ik doe het in photoshop, ben ermee begonnen toen ik een leuk album voor Senna wilde maken. Tijdens de zwangerschap had ik er ook weinig energie voor, maar wil het ook graag weer oppakken! Wil de albums toch wel graag klaar hebben voordat ze 18 zijn MNM; Hoop dat de KA wat voor Nila kan betekenen! Als je dit leest, heel veel sterkte meid! Bellie; Balen zeg, maar kan me voorstellen dat je dat na 2 dagen wel hebt gezien! Hoeveelheid cc; Geen idee, Mika heeft alleen nog maar live bij mij gedronken!
Hier drinkt fabienne ook 4 x 200 cc en dan 's avonds een half potje groente. kaatje: ww blijft nu gewoon zoals het is denk ik. Moet er maandag nog even over bellen, maar ik verwacht niet dat er iets in veranderd.
Goedemorgen.Vanavond maar eens op tijd naar bed.Was weer een kort nachtje. 00.00 slapen.Elin om 03.00 en om 07.00 waren beide kids weer wakker
lutje. fijn dat het gesprek goed gegaan is! je krijgt idd geen huiswerk mee als ze het niks vonden lijkt me. schildje. zo een auto van de zaak. super hoor! dunja tamara. hier goed hoe is het met jou? patriesja fijn dat het wennen goed ging op het kdv. Gefeliciteerd Tante!! ooh ooh zoonlief wilt voeding. Op een hele dwingende manier hihi tot later!
Morge, Hier goede geslapen Fleur kwam vannacht pas om half 5 dus dat is helemaal lekker. Vanmiddag komen er vrienden van ons nog de verjaardag vieren van mijn man.
Goedemorgen, Hier was het 03.45 en 06.30 uur, lag er zelf om 00.00 uur. Hoop toch dat hij binnenkort iets langer gaat slapen!! Kaatje; Jij ook alweer een brak nachtje dus! Schildje; Veel plezier vanmiddag! Manlief is vandaag de hele dag weg, Senna en ik hebben net even gedoucht, toen Mika gevoed en die ligt nu lekker te slapen. Wasmachine draait, straks ff stofzuigen en dan vanmiddag al m'n hangkleren ff passen en opruimen! Fijn weekend allemaal!
hier was het ook vroeg; 5.45 uur, maar hij had z'n laatste fles ook al om 17.45 op! Fijne dag vandaag mama's! Denk dat wij straks nog ff in het bos gaan rennen
Nou lekker hoor dat hij gewoon 12 uur slaapt op 1 fles. Ik kan haast niet wachten tot dat hier ook zover is.
Hier het huis opgeruimd. Krijgen straks bezoek. Oude buren van m'n vriend. Hebben er beide geen zin in, maar ach... krijgt Emma wel weer een cadeautje Ook maar weer wat extra kleding voor haar besteld. Hadden erg weinig shirtjes met lange mouwen en dat is toch wel erg prettig nu het kouder word!