Thanx Jac, hier heb ik ook zitten surfen om iets te vinden tegen verkoudheid en/of keelpijn voor die kleintjes. Het enige dat ik vond is zoutwaterspray voor de neus en Luuf om op de borst en rug te smeren. Dast laatste heb ik nu gedaan. Dus ik lees even mee. Ik weet wel dat mijn vriendin een Portugees middeltje gebruikte, wortels in plakjes snijden suiker erbij en een klein beetje water (nacht laten staan) en dat aftreksel met een lepeltje voeren. Schijnt te helpen tegen keelpijn. Maar om je kind nu suikerwater te voeren ben ik niet zo'n fan van.
Morning lady's niet veel te melden. Was wappert lekker buiten. Ga Ismail zo voeden en dan richting het AMC voor controle van zijn liesbreuk. Martje dat is niet fijn dan haha speen uitspugen Kaatje spannend voor je kids! en voor jou natuurlijk ook Anna lekker druk dagje dus MNM dat is fijn zeg zo'n nacht! Hij wordt op het laatst inderdaad wel vervelend hihi Patriesja beterschap Pink duimm
Zo weer even hier kijken voor ik weer naar school gaat voor Rick. Het infuus zit er nog in dus dat is goed. Hopelijk blijft het nu ook zo zitten maar ze zijn er nu wel meer alert op en kijken er regelmatig naar. Ook de ka gezien en die vertelde dat bepaalde waardes in het bloed goed omlaag waren gegaan en dat geeft dus alleen maar aan dat de ab-kuur goed aanslaat. Ook haar hb gehalte ging weer omhoog. Nu afwachten op de echo van haar nieren/blaas en als die ook goed is mag zij waarschijnlijk donderdag naar huis. Mevrouw komt trouwens goed aan want ze is vanaf afgelopen vrijdag al 185 gram aangekomen. Met mij gaat het wel. Ik heb vannacht niet goed geslapen ivm het nieuwe infuus. Zo bang dat het er weer uit zou gaan. Heb ook nog een potje gehuild op bed. Ik was ook heel erg blij dat ik haar weer zag. Zo ik ben weer weg want Rick is bijna klaar met school.
Jac, zover ik weet ( werk in een drogisterij ) is er voor de hele kleintjes niks voor het keeltje zelf. Qua verkoudheid kun je luuf smeren en neusspray gebruiken maar daar werkt niet voor het keeltje.. Pink, ik duim ook heel hard voor je! Schildje, gaat dus de goede kant op met de kleine fleur! Ik heb alleen genmist wat er is gebeurd met haar infuusje? Iig een dikke knuff voor jou! Zo huisje is aan de kant, Ryan ligt lekker te slapen in zijn bedje en Jaimy zit ongeduldig te wachten op een dvd die ik aan het donwloaden ben
miracle08, haar infuus moest weer opnieuw gezet worden want de andere werkte niet meer en ze kreeg dikke hand.
Ze hebben het beide prima gedaan. Levi heeft eerst onwennig op schoot gezeten maar daarna ging hij spelen en deed lekker zijn ding. Daar ook netjes op de wc geplast en riep vrolijk doei toen hij weg ging Hij heeft ook al een vriendje zei hij, kan alleen nog geen wijs worden uit de naam haha. Elin heeft tot 11.05 geslapen en toen we daar kwamen zat ze buiten lekker bij een leidster op schoot om zich heen te kijken. Breng ze woensdag dus met een stuk geruster gevoel weg MNM, je speldjes zijn onderweg ! Frummel, we deden Levi hier iedere dag even in een soda badje. Deed dan voorzichtig het voorhuidje een beetje naar achteren,maar weet niet in hoeverre die bij Declan al los zit. Anders gewoon zo laten.water komt er wel bij Jac, sorry geen idee
Nou, inloopspreekuur was enigszins nutteloos. Resultaat: moet even met m'n huisarts overleggen als ik die vanmiddag spreek. Zucht... Ze noemde wel als optie om over te stappen naar Comfort van Frisio. Die schijnt niet laxerend te werken, maar bevat wel jbpm. Maar het was misschien ook een optie om weer volledig de AR te gebruiken en dan lactulose ernaast. Hoe dan ook, dat word voedingen meegeven aan het kdv straks. Want daar hebben ze alleen standaard staan.
Schildje Hoe gaat het nu met je kleine meid? Ach wat hebben ze vaak moeten prikken zeg! Arme fleur, ik weet helaas hoe het voelt als ze misprikken... Danitjuh Nou ja zeg wat raar dat er een paar geboortekaartjes niet zijn aangekomen. Wel netjes dat ze een boekje geven. Anna Het spijt me, maar ik vind het niet normaal dat de kinderen op die manier bij je ex weg komen hoor. Jullie hebben toch ook gesprekken/mediation? Daar zit toch iemand bij neem ik aan? Die kan daar niks mee? Raar hoor dat zo'n rechter zegt dat je nog maar even met die intensieve begeleiding moet wachten... MNM Logisch zeg dat je er doorheen zit/zat. Arm meisje. Hoe gaat het nu? Lijken de medicijnen al iets te doen? Marloes Haha, nou dan nog maar een baby er bij Kelly Hoe is het vandaag met je? Balen dat je zoveel last hebt(gehad). Is het bloeden nu minder? Frummel Au, een spuit in je keel.... Leuk zeg zo'n bed zelf maken! Kaatje Zijn de kids de hele dag op het kdv? Ah, halve dag lees ik! Spannend hoor! Wat leuk dat ze al die activiteiten doen met de 3+kids. Fijn dat ze het leuk hebben gehad! Jac Ik kwam vanmorgen toevallig dit tegen: Nisykind Forte van VSM! Romee hoest ook steeds. Het is een kuurtje van 7 dagen. Het proberen waard denk ik! Gistermiddag zijn we even naar Leeuwarden geweest. Marcel kwam zaterdag met de mededeling dat hij wel naar Leeuwarden wilde zondag, want het was koopzondag. En aangezien ik nog nieuwe laarzen nodig heb konden we wel even gaan. Pfff wat was het druk zeg! Ze hadden ook nog jaarmarkt, wisten wij veel Anyway, geen nieuwe laarzen want niks past ivm met mijn grote kuiten en ik ben niet van plan om 170 euro te betalen voor een paar laarzen. Wel een mooi nieuw shirt gevonden. Gisteravond gezellig met mijn 2 collega's uit eten geweest. Lekker bijgekletst en heerlijk gegeten. En wauw wat heb ik mooi weer in mijn laatste verlof week! Moet ik weer bijna aan het werk, word het toch nog mooi weer Lekker nog even van genieten!
Volgens mij beginnen de meeste dames langzaam weer met werken, zo te lezen. Mijn zomervakantie is nu net begonnen Pink, leuk boerderij(tje) kijken!!! Schildje, goed dat de AB aanslaat bij Fleur! Hoe is het eigenlijk met de nood-locatie van de basisschool? Is er al een plekje gevonden. Super Kaatje, dat Levi en Elin het leuk vonden! Sam kreeg net Flip de Beer mee uit school, die mag hier dus een weekje logeren. Straks mee naar de kermis, wat een spannende avonturen zal die beer beleven haha
Marloes O wat leuk zeg, Flip mee naar huis! Zit er ook een boekje bij om op te schrijven wat flip allemaal beleefd?
Yoehoe de strijkwas is klaar....alleen jammer dat de volgende was dan alweer draait..... Nila heeft vanmorgen nog even geslapen, dus dan kon ik aan de slag en neia heeft op zolder gespeeld en daarna buiten. Helaas nog wel veel gespuugd en gehuild net, maar nu is ze stil. Even rust voor mama.
ha dames, tjongejonge, wat heb ik een zwaar weekend achter de rug... Ben meegenomen op vrijgezellenfeest, en dat heb ik geweten! Ben nog zo duf als een kanarie, heb gister de hele dag op bed gelegen en veel melk weggegooid!! Maar Noortje is voor het eerst uit logeren geweest, wat een feest voor opa en oma! Ze heeft het echt super gedaan, dus dat is een geruststelling voor aankomende vrijdag. Dan is onze bruiloft en gaat ze ook uit logeren. heb hier wel meegelezen, maar er blijft weinig hangen... Ga zo eerst maar weer eens kolven op het werk.. Noortje is nu zo gewend aan haar flesje 's middags dat ze niet meer bij me wil drinken. Gelukkig 's ochtends en 's avonds nog wel, maar 's middags weigert ze me... Vind het echt heel vervelend...
Kaatje, oh lekker dat Elin zo lang heeft doorgeslapen. Anna, fijn dat Ticho goed kon slapen. En Céan in de avond ook een lange ruk gemaakt dus. Henrieke, idd de ha bellen voor jezelf hoor, dat klinkt echt niet goed. Knap dat Emma al 8 uur doorslaapt. Dat lijkt me wel eng dat ze zich dan verslikt. Dat heeft Nila niet vanwege het hoofdje niet draaien maar omdat er dan zoveel omhoog komt en het denk ik zuur is. Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt wat betreft je werk. En als het financieel lukt zou ik dat zeker zo doen. Wil je wel gaan solliciteren? Martje, dat is al een beter ritme ja. Ik heb niet echt geslapen, dit was mijn nacht zonder pilletje. Maar vanmorgen weer de ha gesproken en ik kan morgen weer een nieuw recept ophalen voor de slaappillen. Ik ben benieuwd of het vanaf volgende week als ik werk beter gaat. Paso, dat is de perfecte nacht!!! Knap hoor van Jim. De Zantac werkt al wel iets hoor, voorheen huilde ze de hele dag, en soms ook 's nachts. Nu heeft ze vannacht tenminste wat geslapen. Jac, jeetje dat zal een zware 6 maanden zijn geweest voor jullie. Gelukkig ging het daarna wel beter. Och jee hopelijk wordt Nael niet ziek. Heeft hij er overdag ook last van?
MNM, ik ga zeker solliciteren. Moet hier hoe dan ook weg. Het ideale is toch een baan voor 24 uur. Moet alleen nog ergens aangenomen worden Maar ik hou niet krampachtig vast aan mijn opleiding en ga ook wat meer administratieve banen zoeken. Hopelijk ook iets meer dichterbij. Marlous, je hebt het gezellig gehad dus
Kaatje, gelukkig viel het wegbrengen mee. Ja ik had het geld overgemaakt. Oooh wat knap zeg dat het zo goed ging. Een hele opluchting voor jou dus. Had Elin in die tijd geen voeding nodig? Bedankt, ik ben benieuwd. Henrieke, jeetje daar heb je veel aan zeg. Volgens de ka is mengen van voeding en toevoegen van nutriton geen goede permanente oplossing, alleen overgaan op speciale voeding. Welke voeding heb je nu? Frummel, dat is nog eens leuk shoppen. Miracle, succes met de bom. Oh ik lees dat hij al ontruimd is. Patriesja, ah bah, hoop echt niet dat je ziek gaat worden meis. Misschien wat zonnestraaltjes buiten oppikken. Martje, lekker even je handen vrij om boodschappen te doen. Pink, oooooh spannend, hopelijk gaan de onderhandelingen snel zodat je weet waar je aan toe bent. Jac, ik weet alleen de vsm druppels maar ik weet niet of dat voor baby's ook mag. Danitjuh, heerlijk de was buiten aan de lijn. Hoe was het op controle? Schildje, oh gelukkig lijkt het aan te slaan. Mag ze pas naar huis als alles helemaal goed is? Kan me voorstellen dat je dan niet kunt slapen en verdrietig bent, lijkt me heel erg heftig als je kleintje in het zh ligt. Marleen, ik heb wel het idee dat de medicijnen wat doen. Voorheen huilde ze echt 3 van de 4 uur tussen de voeding, en nu is dat minder en slaapt ze soms, dat is al een vooruitgang. Al zitten die krijsbuien er nog wel tussen hoor. Oh leuk lekker geshopt, alleen jammer van de drukte. Jaaaaa nog even van het weer genieten voordat het gewone leventje weer begint.
Marloes, oooooh jij hebt nog lekker lang verlof/vakantie. Ik heb ook nog maar een weekje. Aaaah leuk zeg een beer te logeren. Marlous, hahaha zo te horen goed genoten van het vrijgezellefeest. Drinkt Noortje nog maar 2 voedingen bij jou? Spannend vrijdag al de bruiloft. Ben je er klaar voor? Henrieke, ja slim om dan te gaan solliciteren. Hopelijk vind je snel wat leuks.
Jac, dit bedoelde ik Nisykind Forte druppels | VSM Geneesmiddelen maakt geneesmiddelen uit de natuur. Homeopathie en fythotherapie Dat helpt bij neia meestal wel als je er op tijd bij bent. En het mag dus ook bij baby's.
Marleen, leuk flip de beer ! Marlous, hey ga je trouwen ? dat is leuk ahh kleine mup uit logeren geweest.gelukkig ging het goed MNM, nee ze had om 09.00 thuis nog bij mij gedronken.Daar van 09.30 tot 11.30 geweest. En kwam om 12.00 thuis voor een voeding
MNM, we geven momenteel Nutrilon Omneo. Maar daar spuugt ze net zo mee als bij standaard voeding. We hadden AR geprobeerd, maar daar werd ze ontzettend verstopt van (harde ontlasting en gillen van de pijn). Toen dus op advies van CB en HA overgestapt op Omneo. Heb nu zelf bijna de neiging weer terug te gaan naar de standaard. Het verschil tussen Omneo en standaard zie ik iig niet bij Emma. Maar goed, dan is het spugen nog steeds erg aanwezig. Ik heb totaal geen idee wat ik nu zou moeten doen. Wil ook niet te vaak van voeding wisselen.
Pink. hier net overleg gehad met ha. En die adviseert tussisten. Heb ff gegoogled en ik kom dan uit op tussikind suikervrije siroop. Tussikind suikervrije siroop | bij vastzittende hoest en kriebelhoest | VSM Kind. Misschien dat het voor jou ook iets is. Danitjuh. alles goed bij de controle. schildje fijn dat de waarden zo goed gezakt zijn! Duim met je mee voor donderdag. Miracle bedankt voor de tip. Heb overleg gehad en die had het over een hoestdrankje. N hoest ook, dus daar zal die keelpijn vandaan komen. sorry was ik vergeten te zeggen. Dus die adviseerde tussisten. maar zie reactie bij pink. HenriekeC jeetje die houden je ook bezig op deze manier zeg. hopenlijk weet je nu snel wat. Marleen ja die zag ik ook. die adviseerde de dokter dus ook. bedankt voor de tip! o de laatste week. nou nog even lekker genieten dus. Marloes 80 hihi succes met flip de beer! leuk naar de kermis. marloes. hihi vrijgezellenfeestje was dus leuk! Wanneer was de datum?? want dat heb ik gemist! MNM hihi heeft niet voor niets 3 jaar geduurd voordat onze vierde kwam. Had ook alle babyspullen weg gegeven. Was er helemaal van genezen. Maar ja ging toch weer kriebelen. en had altijd gezegd dat ik graag vier kinderen wilde. Oke zijn er vijf geworden hihi. maar wie telt haha. bedankt voor de tip! HenriekeC succes met solliceteren dan! hopenlijk vind je snel wat. zo ga hier weer snel verder. tot laterz.