Bellie Jammer van je baan joh! Voedingen Romee krijgt nu 4x 150+5 maar ik denk datz e bijna wel naar 180 kan. Lutje Leuk kadootje gehad? Alessandro Geen beste dag voor Sandro dus.... Op naar morgen! Paso Als jij het ziet zitten om dat te proberen dan moet je dat gewoon doen joh! Ik maakte Romee steeds wakker om 23.00/24.00 maar moest haar steeds echt van ver krijgen. Heb haar op een avond gewoon laten gaan en gekeken waar het schip strandde. nou dat was om 8.00 de volgende ochtend Chantal Praat je zelf wel eens met iemand over jou/jullie situatie? Lijkt me best heftig om te moeten verwerken allemaal.... Dikke knuf! Miracle Klinkt alsof hij toch niet genoeg binnen krijgt als hij om de 1,5/2 uur wel tevreden is.... Hier niet veel bijzonders.... Vanmorgen even de stad in geweest, een mooie fotolijst gehaald voor onze foto en nog wat ditjes en datjes. Daarna met de meiden naar mijn pake en beppe geweest, die zijn ook weer blij met ons bezoekje en met de foto. Oja vanmiddag nog een nieuwe wasmachine besteld. De oude doet het nog wel maar is niet zo best meer. Dus nu maar een neiuwe voor de oude het echt niet meer doet.
thnx meiden! t word me gewoon te veel.. van de week werd weer eens gezegd dat het nog een hele tijd zal duren voor ze thuis is. zal me niks verbazen als ze daar blijft tot de 2e hart operatie. ben er gewoon ZO klaar mee.. had het er gister nog mt mn man over.. we hebben 2 kinderen.. maar zo voelt het totaal niet.. we hebben allebei geen band met haar.. geen moedergevoel tegenover haar. en dat maakt me verdrietig. ik kan gewoon weglopen als ze huilt. tegenover haar kan ik dat toch niet maken.. Als ze straks eenmaal thuis is,zal dat gevoel hopelijk wel komen.. maar voel me nu echt geen mama van haar. het had makkelijk iemand anders zn kind kunnen zijn. jamelie is nog wakker.. zit nog gezellig naast me op de bank,we gaan lekker samen in t grote bed liggen haha vind t wel ff gezellie samen met haar.. (normaal ligt ze om 7uur-half 8 op bed hoor)
ja heb 1x in de week gesprekkie met maatschappelijk werk en hier kan ik mn verhaal altijd wel kwijt dat helpt voor mij ook wel om het hier te typpen..
Fijn dat je daar ook je verhaal kwijt kunt. Lijkt me zoooo moeilijk als je totaal geen band op (kunt) bouwt (bouwen) met je kindje. Hopen dat ze toch zo snel mogelijk naar huis komt! Dikke knuf!
Jeetje Chantal wat moeilijk allemaal, weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen! Nogmaals een dikke knuffel!
Chantal, dikke knuffel! Weet niet wat ik anders moet zeggen dan dat. Bezoek, was toch wel gezellig. Hebben ook best leuk cadeautje gekregen. Nijntje speelgoed voor als ze half jaar is.
sorry dames is me niet gelukt om bij te lezen vandaag. Heerlijk met al mijn kindjes op de wii gespeeld. (oke alleen de oudste dan hihi) was gedaan enz. Ook nog wat foto's bewerkt. Dus tijd is weer voorbij gevlogen vandaag. Gelukkig gaat het met N wel hartstikke goed. Die slaapt tegenwoordig op zijn buik. Gelukkig maar. Want dat slapen zonder inbakeren was eerst geen succes. Totdat hij dus op zijn buik ging slapen. Kan hem nou niet ergens neerleggen of binnen 2 tellen ligt meneer op zijn buik. Heerlijk. nou ga ik maar eens voeden en daarna heerlijk mijn bedje opzoeken. Hoop dat ik morgen nog tijd heb om te reageren op jullie. Welterusten dames. Mamachantal. Hele dikke knuffel meid. Is ook niet niks wat er allemaal gebeurd. Fijn dat je wel je verhaal kwijt kan bij de hulp. Maar ook hier staan we voor je klaar meid. En dat "moedergevoel"' komt vanzelf vroeg of laat.
Pff... baal dag vandaag. Emma kwam voor de verandering weer wat vroeger (kwam wel goed uit voor de formule 1 race ). Maar verga van de spierpijn in zo'n beetje iedere spier in mijn lichaam! Verkoudheid is weer afgenomen en het voelt ook niet als een griepje. Maar zou niet weten waar ik anders die spierpijn vandaan krijg. Straks toch maar even lekker wandelen. Dit weer vraagt gewoon om een lekkere boswandeling!
Chantal kan je niet overleggen met de arts dat als het echt gewoon een paar dagen goed gaat. Dat je met haar lekker naar buiten kan? Of een rondje kan lopen in het ziekenhuis? Of moet ze perminent aan de monitor? Fijn dat je je verhaal kwijt kan bij maatschappelijk werk. Dikke knuffel voor jullie! Hier heeft manlief de fles van 24.00 gedaan maar die heeft Ismail laten liggen en kwam om 02.00 en toen pas om half 7 dus ik heb lekker geslapen maar nog niet genoeg Straks eventjes wandelen naar mijn moeder want die had kip uit de vriezer gehaald maar ik ben het vergeten mee te nemen.
Hier lekker pyamadag! Ik heb echt nergens zin in en moest mezelf dwingen om mn huisje te doen. Heb wel mn soepje opgezet en die is bijna klaar dus straks lekker een kopje soep met brood
Goedemorgen. Elin kwam 03.00 en toen was iedereen om 07.00 alweer wakker.Levi al gelijk weer vervelend dus weer op zijn bed gelegd. Uiteindelijk is iedereen weer in slaap gevallen tot 08.45 Daarna met zijn allen naar reeuwijkse hout geweest en een end met de hond gewandeld.Elin heerlijk relaxt in de mei tai. Die vindt het echt super ( zolang ik in beweging blijf haha ) Net terug.Levi ligt ff op bed voor een rustmomentje en dan om 15.00 naar verjaardag van svader Chantal, knuff.voel je je vandaag weer wat beter ? Tuurlijk komt dat moeder gevoel wel als ze eenmaal thuis is ! Hoe gaat het nu met die gastouder bij Vienna ? Fijn dat je er iig met een maatschappelijk werkster over kan praten Heeft iemand de link van het andere forum voor me ? zit op de andere pc
Ach meid toch. Onderschat het niet he, het is een enorme rot periode waar je nu in zit. Je wilt eigenlijk gewoon lekker op de bank zitten met je grote meisje, je kleine meisje en je mannetje. Dan zijn juist de dingen die niet mee zitten (zoals nu met je telefoon) allemaal net iets teveel! Ook al vind je zelf misschien dat het om iets onbenulligs gaat, hakt op den duur alles erin. Hopelijk krijg je van de week te horen of Viënna over geplaatst kan worden (las het geloof ik in je WWW). Ik hoop dat ze dan lekker dicht bij jullie komt en in het ziekenhuis in Gouda zal komen te liggen. Dat zal dan al zeker een stukje rust geven, want dan kan je in 10 minuten in het ziekenhuis zijn. Meis, heb echt respect voor jullie hoe jullie het allemaal doen. Vergeet niet dat achter de wolken altijd de zon zal schijnen. Juist op die moeilijke momenten is het lastig om in te zien dat het uiteindelijk allemaal wel goed zal komen, maar probeer het zo positief mogelijk in te zien. Dikke knuffel!
Maar meisie, die gevoelens die jij hebt zijn echt niet gek hoor. Normaal gesproken hoort de kraamperiode een tijd van vreugde te zijn, maar jullie hebben vanaf de 20 weken echo alleen maar in angst geleefd. Zal ze het halen, zal alles goedkomen, en dan nog de vraag van: Wat als...? Jullie kleine meisje in echt een enorme vechter. Dat ze sterk is heeft ze al meerdere keren bewezen. Ik denk dat je nog geen echte moedergevoelens hebt omdat je iedere keer weer de angst had (als het weer enorm slecht met haar ging) dat je haar kwijt zou gaan raken. De gedachte dat als je zoveel van het kindje houdt, en dan afscheid van haar zal moeten nemen is het ergste wat je je als ouders zijnde kunt bedenken, misschien heb je daarom je gevoel "uitgeschakeld" dat als het echt mis zou zijn gegaan met haar, het voor jou minder erg is. Maar jullie kleine meisje komt er wel!
Woohoo! Zojuist bericht dat ik idd het huiswerk voor die sollicitatie mag maken Ik had het voorwerk al gedaan. Morgen er maar ff flink mee bezig (hoeft pas donderdag af te zijn). Net even lekker gewandeld en naar so gelopen. Daar lekker wijntje gehad Emma is alleen flink aan het huilen geweest, heeft vandaag weer veel last van maagzuur
Hoiii, Lutje; En hoe gaat het met de spieren? Zo goed nieuws dat je je huiswerk mag gaan maken! Alessandro; Ook wel eens lekker zo'n pyjamadag! Kaatje; Lekker even gewandeld dus! Hier weinig gedaan, was gedraaid en opgevouwen, woonkamer gestofzuigd en voor de rest lekker gerelaxt. Waren van plan om ook nog ff te gaan wandelen in het bos, maar kwamen een beetje laat op gang vanmorgen, dus is er niet meer van gekomen! Oh ja, heb ook nog een camera bij Mika z'n wiegje opgehangen, kan ik hem in de keuken zien als hij in z'n wiegje ligt
Goeiemiddag! Lutje, dat is idd goed nieuws!! Hier zouden we vanmiddag even weggaan maar heb besloten thuis te blijven. De bv komt nog steeds niet goed terug opgang, leg elke twee uur aan en kolf ook nog na. Ryan zit niet lekker in zijn vel, slaapt kort en huilt steeds meer. Heb iig besloten geen domperidon te halen, zit voor mijn gevoel niet lekker. Ik persoonlijk vind dat je tijdens bv niet afhankelijk moet gaan zijn/worden van meds die de productie terug op peil brengen ( dat is mijn gevoel en mening natuurlijk ). Ik heb wee voedingen vanmorgen uit de vriezer gehaald dus die krijgt ie zometeen en vanavond ook, tussendoor blijf ik natuurlijk aanleggen en kolven. Morgen moet ik werken en ga dan naar huis om live te voeden, haal iig vanavond voeding uit de vriezer zodat ik hem die kan bijgeven en tussendoor blijf ik nog aanleggen en kolven. Ik geef het tot woensdag de tijd, woensdag moet ik ook naar het cb, en mocht het dan nog niet terug op peil zijn dan ga ik afbouwen en langzaam over op fv. ( En dat idee doet best wel pijn )
was vanmiddag fotos aant maken van de dames (vien zat op schoot bij jam) en dit was mn beloning ! dr 1e echte lachje vastgelegd! echt dr 1e lach hihi