Miracle; Gaat vast helemaal goed komen met de bv!!! Geef je gelijk, fijner als je weet waar je aan toe bent qua inkomen! Lutje; Oh...dus toch wat anders, balen zeg...hoop dat ze vannacht wel wil slapen!
Miracle, viel het tegen zo de eerste dag werken ? Wel fijn dat je gewoon naar huis kon om te voeden. Hier kolf ik om de 3 uur als Elin op het kdv is. Had vanochtend en begin van de middag 120 cc totaal. Einde van de middag maar 70cc. Toch weer aan het solliciteren dus.Succes ! Chantal,balen dat ze niet naar Gouda kan Maar je wilt natuurlijk het beste voor haar.Als er wat in Gouda gebeurd en er is geen goede cardioloog in de buurt vergeef je het jezelf ook niet.Hopelijk kan Leiden wel ! Elin heeft om 19.30 voor het laatst gegeten en ligt sindsdien op bed.Zal dus wel weer rond 01.30 komen ( gaat al 3 nachten zo )
Bellie, in de wipstoel slaapt ze altijd zonder te huilen. Maar het viel mee vannacht. Alleen in het begin wat gehoord en de rest vd nacht was ze stil Overdag heeft ze er alleen pas eind vd middag last van. Dan spuugt ze echt zuur op en ruikt ze ook enorm zuur. Ze krijgt er al zantac voor.
Morge, Hier goed geslapen. Fleur kwam om 4:10 en sliep daarna weer heerlijk verder. De heren dadelijk naar school en psz brengen en dan even aan de strijk, Fleur in bad doen, Fleur de fles geven en beneden stofzuigen. Dan zal het al wel weer tijd zijn om Bart op te halen en dan Rick. Zo vliegt de ochtend wel voorbij.
Mogge Hoop dat Elin snel in een ander ritme zit. Was vannacht weer 19.30-01.30-04.30. Schrok daarna om 08.10 wakker van Levi die riep dat hij moest plassen Elin is vandaag alweer 3 maanden !
Goedemorgen, Hier was het 03.30 uur en toen om 08.00 uur weer. Lutje; Fijn dat Emma vannacht goed heeft geslapen! Schildje; Drukke morgen dus! Kaatje; Dat is vermoeiend dat Elin 2× komt 's nachts, helpt het niet als je haar rond 23.30 uur wakker maakt?? Alweer 3 maanden, wat gaat het hard hé! Is het bij jullie ook zulks vies weer?? Vandaag weer de wekelijkse boodschappen doen en voor de rest zien we wel!
lutje. jaaa super meid. Klinkt erg goed, hoop dat je de baan gaa krijgen.beterschap! miracle dikke knuf meid. hoop dat de bv toch nog op gang komt. En anders weet je he. fv is ook goed! Maar kan me wel voorstellen dat dat dan een beetje pijn doet. ' mamachantal. leuk he die eerste echte lach! geniet ervan meid. jammer dat ze niet naar gouda mag. hoop voor jullie dat ze dan wel naar leiden kan. moonlight. kan me voorstellen dat het zwaar is hoor in je uppie. doe ook veel in mijn uppie. (al is manlief wel in de buurt, maar diemoet varen) Maar als het me echt teveel word ruilen we even. En als dat niet kan pfft. dikke knuf. gefeliciteerd met je 10 jaar samen! alessandro. ooh lachen met geluid. hihi dat is altijd zo leuk. zit er hier nog met smart op te wachten. Frummel wat sneu zeg voor je vriendin. Sorry maar ik heb helaas niks voor haar. Jammer dat zoveel scheiding ook vechtscheidingen worden tegenwoordig. de kids zijn daar altijd de dupe van. ooh mannen die ruiken zoiets nooit volgens hun. (hier ook zo 1) marleen beterschap meid. zo ben er ook weer. Gisteren ben ik geholpen. het is nu definitief. Toch raar idee hoor. Alles goed gegaan.Was alleen heel erg misselijk en bleef maar overgeven. Zelfs na de maximale dosis voor de misselijkheid. Op den duur maar gezegd dat ik me beter voelde. Thuis kan ik ook overgeven. Daar hoef ik niet voor in het ziekenhuis te blijven toch? Pijn valt mij ontzettend mee. voelt een beetje alsof je ongesteld moet worden en thats it. Gelukkig maar. Zo ga weer ff verder hier. toto later dames.
Elin is trouwens morgen pas 3 maanden. Foutje Martje, nee al geprobeerd. komt ze 3 en 6 uur Jac, het is achter de rug dus. viel het mee ? Pijn gelukkig wel.OVergeven is wel minder zeg
Zo wat is het hier rustig! Jac; Kan me voorstellen dat het een raar idee is. Gelukkig viel en valt het mee!! Kaatje; Oh dat is dus ook geen optie, nu kan je tenminste zelf ook op tijd op bed gaan! Hopen dat ze snel wat langer doorslaapt! Hier zijn de boodschappen weer binnen, daarna nog even naar een kledingzaak om wat kleren voor Senna te kopen, m'n moeder was hier te oppassen, dus kon ik snel ff met Senna heen!! 2 spijkerbroeken en 6 shirtjes gekocht voor 54 euro Ga nu even voeden en dan eten maken!
Middag! Oh jac wat vervelend van die misselijkheid. Van de narcose zeker? Beterschap! Maar wel fijn dat de ingreep goed is gegaan! Martje; lekker geshopt! Kaatje; ja dat is idd minder dat E.lin nog steeds rare voedingstijden aanhoudt. Ik ben vanmiddag bij de chiropractor geweest om weer even grondig losgebeukt te worden.... Vriendin komt zo gezellig hier mee-eten dus ik ga aan de kook
Vanochtend ff een broek voor Levi bij de Hema gehaald. hadden 15% korting.Ook gelijk even twee rompers met lange mouwen in 62/68 ( al zwemt ze daar nog in ) Bij de Zeeman voor Levi nog een trui ( had hij niet meer in zijn kast ) en voor Elin een schattig roze malliot met hartjes Martje, goed geslaagd dus. Paso, even goed losgekraakt dus. Morgen waarschijnlijk een stuk pijnlijker maar daarna voelt het vaak wel stukken beter
ik heb vorige week ook een stel broeken bij de hema gehaald, vond ze deze keer echt leuk! en 12,50-15%... 'n koopje
Hoi meiden, ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat (al zie ik gelukkig wel wat op hyves en facebook voorbij komen), dus ik ga zo even proberen bij te lezen. Hier gaat het nog steeds niet goed met Nila. Het is nog hetzelfde als 4 weken geleden, heel veel krijsen, overgeven, druk doen, niet slapen en nog meer krijsen. Gelukkig mogen we donderdag terug naar de ka. Dit kan zo niet......... Het is verschrikkelijk zielig voor Nila, ze heeft veel pijn, soms geef ik haar zelfs een zetpil (op aanraden van de ka) en volgens mij is ze aardig oververmoeid. Wij zitten er ook allebei soms aardig doorheen, en dan is het natuurlijk ook niet meer gezellig in huis. Zondag wordt een speciale dag want dan wordt Nila gedoopt (al ben ik bang dat ze de hele kerk bij elkaar huilt). Ik ben dus druk met de voorbereidingen en heb er veel zin in.
Kaatje, hihi morgen je meisje alweer 3 maanden. Ongelofelijk wat vliegt de tijd. Balen van 2 x in de nacht voeden, maar voor en na die tijden slaapt ze wel? Martje, heerlijk geshopt dus. Lekker dat oma dan even wil oppassen. Paso, ai losgebeukt klinkt pijnlijk. Jac, de ingreep zit er dus op. Hoe is het nu met de misselijkheid? Kan me voorstellen dat het wel even moeilijk is nu dat het echt definitief is. Chantal, ik las al dat Vienna niet naar Gouda mag. Wanneer weet je of ze wel naar Leiden mag? Dat zou wel fijn zijn. Lutje, och arme Emma, die spuugt dus ook nog veel? Gelukkig heeft ze wel een goede nacht gehad. Schildje, fijn dat Fleur zo goed slaapt. Die ochtenden vliegen voorbij he. Miracle, jij ook weer aan het werk dus. Weer even wennen of niet? Verkouden meiden, het heerst dus, ik ben ook flink verkouden en keelpijn. De meiden ook allebei. We hebben vandaag in bed doorgebracht. Frummel, jeetje wat erg zeg van je vriendin. Aaaah schattig je jongens hetzelfde vestje. Marleen, voel je je al wat beter? Beterschap meid! Mijn meisje huilt weer..............
MNM, fijn weer even wat van je te horen ! Wat super zielig voor Nila zeg Kan me voorstellen dat jullie er zelf ook wel eens doorheen zitten. Hoop dat ze zondag toch even stil en ontspannen is in de kerk. knuff Ja als ik haar om 5 uur gevoed heb slaapt ze weer door tot een uur of half 9. Betekend dat ik haar op kdv dagen wel wakker moet maken.
Heeee MNM! Fijn een berichtje van je! Wat sneu voor kleine Nila!! Heb je wel eens een osteopaat overwogen? Hoor er hele goede verhalen over bij refluxkindjes! Knuffel meid! Kikker ook al een tijd niet gezien! Kijk das nog eens een kooppie Kaatje
Paso; Gezellig dat je vriendin komt eten! Dus de chiropracticur tje ff goed te pakken gehad Kaatje; Jij ook even geshopt dus! Marloes; Dat is idd niet duur! MNM; Had me al een paar keer afgevraagd hoe het met jullie ging. Ach wat verschrikkelijk dat jullie meisje zoveel pijn heeft, hoop echt dat de ka wat doet donderdag, want dit kan toch ook niet. Logisch dat jullie er zelf ook doorheen zitten, dit is niet vol te houden!! Zeker een speciale dag zondag, hoop dat ze dan een beetje rustig is. Dikke knuff meid!!
MNM; fijn om van je te horen meid! Al spijt het me als ik lees dat er bij Nila nog geen vooruitgang in zit. Wat vreselijk als je je kleintje zo moet zien huilen van pijn! Ik hoop dat de KA donderdag iets voor jullie kan betekenen. Natuurlijk zitten jullie er doorheen als gezinnetje. Door slaapgebrek raakt iedereen wat lichtgeraakt en dat kan zeker botsen! Dikke knuf voor jullie allemaal! Kaatje; jep; vannacht slaap ik voor geen jota omdat ik niet weet hoe ik moet liggen, als ik morgen overdag in beweging blijf gaat het goed. Maar owee als ik de hele dag op de bank hang...dan word ik stijf. Hema; ik heb onderhand het hele assortiment hema als kraamkadootjes gehad zelf dingen dubbel maar dan gelukkig wel 2 verschillende maten. Rompertjes heb ik ook van de hema, allemaal al door de 2 kindjes van mijn zus gedragen en ze zijn nog steeds perfect! super spul.