Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik ben er klaar mee. Vandaag de keuken en de badkamer uitgesopt.De rest is voor morgen.

Miracle, super dat je er bij bent gebleven ! Ik moet er ook steeds alleen heen met Elin omdat Ferry precies werkt op de tijden van de afspraken. Kijk gewoon naar Elins gezichtje en kijk mooi niet naar de naald haha.
    Goed besluit om bij te voeden.zo is hij tevreden en heb jij niet de stress of hij wel genoeg binnen krijgt

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, wat een super nieuws! :)

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Jac Fijn dat het je allemaal is meegevallen! Nu maar lekker rustig aan wat bijkomen!

Paso Ben je niet helemaal beurs van de chiropractor?

MNM Fijn om weer wat van je te horen! Ik hoop dat de ka morgen een betere oplossing heeft voor je kleine meid en dat ze zich zondag een beetje goed voelt en niet de hele kerk bij elkaar schreeuwt van de pijn. Als ze schrikt van het koude water over dr hoofd is niet zo erg toch ;)
    Hier gaat het wel aardig, ben alleen flink verkouden, gelukkig (nog) niet ziek.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Sherry O meid wat balen allemaal! Ik begrijp best dat je flink boos bent geworden, er had best iemand kunnen zijn die je in je zwangerschap serieus had kunnen nemen. Nu zit jij met de gebakken peren! Is er nog iets mee te doen?
    Wat een rotnieuws van je schoonmoeder zeg. Ik hoop voor jullie dat er geen uitzaaiingen zijn.
    Zit je nu in een koud huis?? Bah!

Kaatje Fijn zeg, zo'n nacht!

Jac Beterschap meid!!

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Danitjuh Drukke dag dus!! Alles goed met je kleine man?

Moonlight Hebben jullie ook interne audits? Wij hebben net de interne audit gehad, ben benieuwd wanneer de externe audit bij ons komt...
    (en dan altijd maar hopen dat ze niet al te veel vragen, dan kun je ook niet fout antwoorden ;) )
    Maar we hadden nu alleen een paar kleine (administratieve) verbeterpunten.
    Balen dat niemand je taken heeft overgenomen! Hebben jullie geen lokatiemanager oid?
    Geen idee wat het snurken betreft! Is het als ze wakker is of juist wanneer ze slaapt?

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Chantal Wauw, Vienna al helemaal van de sonde af! Fijn hoor!
    Al enig idee op wat voor termijn ze naar huis kan?
    En moet jij ook weer aan het werk? Als Vienna de komende maanden nog niet naar een (medisch)kdv kan dan moet je iets anders verzinnen lijkt me.....

Schildje Wauw, je kleine meid doet het prima dus! Fijn dat de controle goed was!

MNM En hoe was het vanmorgen met Nila? Lijkt me erg moeilijk hoor als je meisje zoveel pijn heeft en jij niets kunt doen voor haar.

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Sorry hoor, even gereageerd in etappes :)

Miracle Fijn dat alles ok was op het cb. En goed van je dat je besloten hebt om te gaan bijvoeden. Zo heb je van beide wat en hoef je niet helemaal te stoppen met de bv!

Zo, ik zal de meiden even ophalen en dan de nieuwe wasmachine even uitproberen!
    Marcel en mijn schoonvader zetten m nu op zn plaats dus dan kan er vanmiddag nog een wasje in!

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Schildje, yoehoe het gaat weer goed met je meisje!
    Wat groeit ze goed zeg, super fijn.
    Een hele opluchting voor mama of niet?

Moonlight, kan me voorstellen dat je wat wilt doen. 25,5 uur per week vind ik nog heel wat hoor.
    Ja klopt, zo bedoelde ik het niet qua ontspannen, ik bedoelde even op zp kijken, maar zo voelt het wel, ik vind het heerlijk om weer te werken.
    Mooie bloemen ingeslagen?

Miracle, goed gedaan van je meis. Idd erg flauw van hubbie, zo ter plekke. Maar de volgende keer gewoon weg gaan als je je daarbij beter voelt.
    Slim om dan te gaan bijvoeden, hopelijk blijft je productie wel goed.

Kaatje, wow goed bezig zeg.

Marleen, ja van het koude water is niet erg, en erna ook niet dan kunnen we dat de schuld geven haha.
    Oke dus ook zo verkouden, bah. Op het werk vraagt ook iedereen of ik ziek ben omdat ik zo door mijn neus praat.
    Hopelijk doet je nieuwe wasmachine het goed.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    whaaaaaaaaaaaaaa, goed zo Viënna!!!!

wat een gaaf idee van die sticker trouwens!!

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Gelukkig gaat het vandaag best goed met Nila zei mijn sm toen ik haar aan de telefoon had.
    Ze heeft zelfs wat geslapen, dat is echt uitzonderlijk (gister overdag 20 minuten). Dat mag dan ook wel als ze de halve nacht gehuild heeft.
    Ben benieuwd hoe het straks gaat als we thuis komen.
    Neia is sinds zondag ook flink verkouden, gister thuis gehouden van de psz, maar ook met haar ging het goed.
    Nog 3 kwartiertjes en dan naar huis.

11. Sherry

Sherry Niet meer actief

WHOOHOO VIENNA GA ZO DOOR :D

Nu eten koken en vanavond slaap ik met die kleine bij mijn ouders.. Boven is het net zo warm als dat het buiten is alleen waait het niet :D vanochtend waren d'r handjes 2 ijsklompjes :(

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaah goed zo VIENNA!!!

Marleen; jep altijd beurs na een bezoekje chiropractor. Veel waspret met je nieuwe machine ;)

Sherry; ach wat sneu! lekker warm bij je ouders slapen!

MNM; lekker dat je op je werk ook kan ZP... bij ons is alles geblokkeerd!

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nou hier hebben we een echt soya-monster! Hij is gegroeid van 3970 naar 4830 :$ in 4 weken tijd :$ Hij doet het dus erg goed vindt de kinderarts. Hij heeft wel verhoging van de forlax gekregen dus hopelijk werkt het een beetje beter dan. We mogen nu officieel rijstebloem gaan gebruiken :D Zijn fles is nu opgehoogd naar 5 x 140 en als hij rond etenstijd 18.00 loopt te jengelen dan mogen we hem rijstebloempap gaan geven :D dus dat worden leuke foto's vandaag of morgen ;) Als die goed gaat (dat gaat het al) dan mogen we over 2 a 3 weken beginnen met fruit :D

Moonlight balen zeg dat het zo tocht bij jullie op de slaapkamer. Kan er niks aan gedaan worden? Ik lees het al.. je vriend gaat er eventjes naar kijken.

Chantal hopelijk mag Vienna snel naar Leiden toe! Eindelijk van de infuusvoeding af! Heerlijk zeg!

MNM ik wist niet eens dat je weer aan het werk was :) Succes morgen bij de kinderarts!

Schildje fijn zeg dat Fleur het zo goed doet! En het hb ook zo mooi!

Miracle Ryan groeit ook al zo lekker. Geven ze de prikjes niet tegelijk?

Marleen lekker zeg een nieuwe wasmachine!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, nee ze hebben de prikjes niet tegelijk gezet. Doen ze pas bij de 11 maanden prikjes.
    Super joh, ismail groeit goed!

Nu ga ik nog even naar de ha voor me prik en dan ben ik klaar voor vandaag!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miracle oh doen ze dat dan pas. Hier doen ze het wel tegelijk. Maar zal wel verschillend zijn waar je het doet..

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi en Elin zijn even alle prikkels van het kdv aan het verwerken. Elin huilt steeds even in haar slaap en Levi is heen en weer aan het springen op zijn bed

MNM, gelukkig heeft Nila vandaag wat geslapen.Toch fijn om te horen als je op het werk zit en je anders niet weet hoe het met je kleine meid gaat

Danitjuh.zo Ismail doet het goed !

Miracle, en viel je prik mee ?

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ja hij viel weer mee, achteraf vraag ik me altijd af waarom ik er z'n schrik van heb :/ Achja...

Ik ben hier lichtelijk over de zeik op me Smoe, ze zal het allemaal wel goed bedoelen maar ik heb net een mail gekregen waar ze me een klein beetje de grond in heeft lopen stampen omdat mijn contract volgende maand afloopt en ik nog geen werk heb. Ik zou te kieskeurig zijn en ik mag dat nu in dit geval niet zijn en ook moest ik om de kosten te besparen maar de kinderen van het kdv afhalen. Tuurlijk, dat helpt bij solliciten. Irritante bemoeial.

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Zo kindjes liggen op bed, huis is aan kant en de spullen voor het kdv staan klaar. Ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga vandaag :).

@ Kaatje: Hihi die Levi, volgens mij is dat peuter/jongetjes eigen. R.oan springt ook elke avond even al z'n prikkels weg op z'n bedje.

@ Danitjuh: Wat is hij goed gegroeid zeg! Fijn dat jullie nu officieel met rijstebloempap mogen beginnen ;).

@ Sherry: Balen dat je naar je ouders moet, omdat het zo koud is! :(

@ MNM: Fijn dat Nila wat geslapen heeft vandaag.
    Tja 25,5 is best veel, vorig jaar rond deze tijd werkte ik er 28. Ben 2,5 uur minder gaan werken en dat merk ik wel qua energie. Zou wel minder willen werken, maar dan moeten we financieel behoorlijk wat in gaan leveren. We kunnen nu goed rondkomen en dat zal als ik minder zou werken, nog maar de vraag zijn.
    Ik vind het ook heerlijk om te werken, dus ik ga er niet met tegenzin naar toe. Scheelt dat ik straks m'n kindjes dicht bij me heb, dus als ik ze mis, kan ik even door het raam gluren :). Ben trouwens niet naar de bloemenwinkel geweest, weer was hier super slecht. Voelde er weinig voor om door de onweer en hagel over straat te lopen.

@ Miracle: Fijn dat alles goed was bij het CB en knap van je dat je bij de prikjes gebleven bent. Vrijdag krijgt E.lin ook de prikjes en dan moet R.oan mee...ik hoop dat hij er tegen kan, hij is nogal bezorgd als het om zijn kleine zusje gaat.
    Goed van je dat je besloten hebt om bij te voeden, hoop wel voor je dat je achter je keuze staat.

@ Marleen: Ja wij hebben ook wel eens interne audits, geloof 1x per jaar . De externe audits, zijn ook 1x per jaar, maar dan verdeeld over de organisatie. Omdat we vorig jaar het HKZ certificaat gehaald hebben, waren toen alle zaken op orde, nu is het even de vraag, wat wel en wat niet. Maar dat zal ik morgen wel zien.
    Succes met je nieuwe wasmachine!

ooo trouwens.....ik wacht in spanning af, wanneer mijn schoonzusje bevalt...die is deze week 40 weken zwanger, dus wij worden binnen nu en 2 weken voor het eerst Oom en Tante van een nichtje!

19. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nouja Miracle! Waar bemoeit ze zich mee inderdaad! En dat ook nog eens via de mail...????

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    O irritant zeg. Laat haar eens zelf een vacature site openen. Er zijn gewoon geen vacatures op het moment.Dat heeft niets met kieskeurig zijn te maken. En idd van het kdv af halen heeft ook geen zin.sowieso heb je 2 maanden opzeg termijn en daarnaast vindt je sowieso geen werk als je geen opvang heb.

Deel Deze Pagina