Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    *ieuw* Criminal Minds aan het kijken....ik vraag me af hoe lang ik dit kan kijken.....

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Moonlight, ik sta zeker achter mijn besluit bij te voeden, ik ben nu lang genoeg bezig geweest met het proberen op peil te brengen van mijn bv en ik ben nog niet volledig gestopt. Hij drinkt nog 3x per lekker bij mama :D

Ohh spannend, ben benieuwd wanneer je schoonzusje bevalt!

Kaatje, nee er is idd weinig te vinden en ik doe me best. Ga morgen ook langs de AH om te kijken of hun misschien nog mensen zoeken.
    Maar die snapt dat niet, ik snap wel waar hubbie het irritantje tikje "ik let erg op de centen" vandaan heeft. Pff, ik ga de kinderen niet van het kdv af halen alleen omdat ik misschien even zonder inkomen kom te zitten.

Argh, ik ga me nu de hele avond op lopen vreten puur omdat ze dat zo in een mail heeft gezet.

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miracle denk om je bloeddruk :D Nee waar bemoeit ze zich mee zeg!

Moonlight spannende 2 weken dus :D

Ohh hier staat voetbal op dus ik kruip zo maar in bed :D

Ismail heeft net 140 met 2 eetlepels rijstebloem naar binnen gewerkt. Kind lag gewoon in slaap zijn fles leeg te lurken hahaha.. Hij ligt er in bed vanaf half 9 dus ik ben nu wel benieuwd hoe laat hij komt vannacht :)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, hihi ik zal eraan denken ;) :p
    Ik ben ook benieuwd hoe Ismail het gaat doen op de avondpap! Hoop dat ie wat langer doorslaapt! ;)

Zo heb de spullen voor de kids morgen weer klaar staan, alleen even kijkem hoe ryan vannacht en morgen is anders blijft ie lekker thuis. Hij heeft om half 6 gegeten en ligt nu nog in een diepe slaap, Jaimy ligt ook in bedje.. Even een rust momentje ;)
    Oh, dat zeg ik wel maar heb wat "huiswerk"va de obstipatieverpleeegkundige meegekregen. Even invullen..

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Ben 2 dagen bezig geweest om bij te lezen ;)

@mnm, jeetje arme Nila nog steeds zo veel last :( wat zielig zeg... Gelukkig vandaag een aardige dag, hopelijk gaat het snel helemaal goed met haar, want dit is idd geen doen.
    Hopelijk kan de ka wat voor jullie doen.
    Dikke knuff!!

@chantal, oh wat een goed nieuws zeg! Fijn hoor!
    Dat je kleine meisje maar snel naar huis mag!

@aan alle zieken, heel veel beterschap!! Het heerst weer, maar ook niet zo gek met al die regen enzo.

Ik las ook de kids allemaal erg goed groeien!
    Wat gaat het snel he?

@dani, ook jou ieniemini mannetje is enorm gegroeid zeg!! Super hoor! En ook al aan de rijstebloem!

@mama die weer aan het werk zijn, las ook dat er al weer heel wat aan het werk zijn, lukt het allemaal een beetje? Weer in het ritme, best vermoeiend waarschijnlijk.

@bijvoeding, las dat er ook al kindjes bijvoeding krijgen, hier zijn we deze week voor het eerst begonnen met rijstebloem door de fles, Jevani is morgen 4 maanden alweer!

pff... ik had nog veeeeel meer gelezen....:(

Hier gaat het wel aardig, moeilijke tijd gehad en daarna vorige week even lekker een weekje weggeweest.
    Even ontspannen, Celeno heeft zich prima vermaakt en Jevani is er makkelijk, ging gewoon overal mee naar toe en sliep lekker in zijn wagen.
    Wij konden ook heerlijk ontspannen, beide kids gingen s avonds prima slapen en dan hadden wij de hele avond voor ons zelf, lekker filmpje kijken of in de sauna of bubbelbad!
    Vandaag naar het CB geweest en Jevani weegt nu 6,3 kilo en is 59 cm, groeit goed en heeft ook prikjes weer gehad, maar gelukkig niet al te veel last ervan.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga de hond uit laten en mijn bed in.knallende koppijn.
    Maak eerst Elin maar even wakker denk want had om 07.00 laatste voeding

7. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Pfff...ben je een halve dag en avond niet online, wordt er ineens heel veel gekletst, maar ik ben weer bij :D

Moonlight; Dat is balen dat het vervangen van de beglazing niet heeft geholpen, nu dus uitzoeken waar het wel van komt. 13 graden is wel errug koud!! Spannend wanneer je schoonzusje bevalt.

Chantal; Joepie...wat supergoed nieuws!!

MNM; Zo heftige nacht hebben jullie dus weer gehad! Hoop echt dat de ka wat voor jullie kan doen. Trouwens met Senna ook naar een osteopaat geweest ivm zijn reflux en dit heeft echt geholpen, het was niet over, maar merkte wel degelijk verschil. Senna was direct een stuk ontspannender!
    Oh je vroeg wanneer Mika de laatste voeding kreeg, tussen 23.00 en 0.00.

Schildje; Zo jullie meisje doet het super!!

Miracle; Goed van je dat je erbij bent gebleven!! Ik ben er altijd zelf bij, manlief moet gewoon werken, maar ik kijk gewoon niet naar de naalden... Hoop dat je keus voor bijvoeden jezelf ook wat meer rust geeft! En hoe ging de griepprik?? Oh lees al dat het best meeviel... Wat raar dat je smoeder daar over mailt en sowieso heeft ze er toch helemaal niets mee te maken!

Kaatje; Weer goed bezig geweest vandaag! Oh hoofdpijn, dat is vervelend...trusten.

Marleen; En hoe bevalt je nieuwe wasmachine?

Sherry; Bah, dat is wel erg koud dan. Veel plezier bij je ouders.

Danitjuh; Zo Ismail is super gegroeid zeg!!

Patriesja; Fijn om weer wat van je te horen! En beviel het goed in Land van Bartje, wij gaan volgend weekend!

Hier niet heel veel gedaan, Mika had weer een dag met hazeslaapjes, eerst een kwartier bezig om hem in slaap te krijgen en dan na een slaapje van 3 kwartier weer wakker... Gister toen m'n moeder hier was te oppassen sliep hij super, heb hem toen zelfs wakker moeten maken, had haar al gevraagd wat ze hem had gegeven ;) In etappes in ieder geval wel de bovenverdieping schoongemaakt, alleen de badkamer nog niet.

Omdat het wat kouder wordt boven, maar een slaapzakje met lange mouwen opgezocht, denk dan heeft onze kleine man het lekker warm. Toen ik hem op bed legde was het na 1 minuut al huilen...(terwijl hij bij mij aan de borst al in slaap was gevallen) manlief een poosje met hem aan het schuiven geweest in z'n wiegje (blij dat er wielen onder zitten), maar die kwam alweer met hem beneden omdat hij hem niet stil kreeg. Ik weer met Mika naar boven en na ruim 10 minuten schuiven met de wieg, was hij eindelijk stil. Normaal slaapt hij dan lekker door tot de late voeding, maar om 21.00 uur was het alweer huilen, dus de slaapzak maar uitgedaan en gewoon z'n normale (zonder mouwen) weer aangedaan, nog even aan de borst en toen is hij wel lekker gaan slapen. Denk dus dat hij die slaapzak gewoon niet fijn vond...was ook best een dikke, waardoor hij een stuk minder bewegingsvrijheid had.

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @martje, ja het is goed bevallen, ondanks het slechte weer heeft Celeno elke dag heerlijk gespeeld in de ballenbak en in de boerderij, daar zijn fietsen, een grote zandbak en ze kunnen knutselen ed.
    Konden ook nog wel elke dag naar buiten, leuke speeltuinen, ponyranch en boswandelingen maken.
    We zijn ook naar kabouterland in exloo geweest, dat vond hij erg leuk en naar wonderwereld.
    Huisje was ook lekker groot en luxe :)

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ohja en het zwembad was ook leuk, maar het nu overdekte buitengedeelte is wel vrij koud, maar dat is wel erg leuk!
    Ach even doorkomen... ;) (Jevani heeft niet gezwommen, die lag heerlijk te pitten)

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier ging de nacht redelijk.
    Ze kwam om 00.30 uur voor de fles en van half 4 tot half 7 had ze pijn. Nu na het flesje lijkt ze iets rustiger.
    We moeten om 11.20 uur bij de ka zijn.

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Sherry, slim om dan bij je ouders te gaan slapen.

Danitjuh, wat super dat jullie kleine man het zo goed doet.
    Hopelijk reageren zijn darmpjes wel goed op al het nieuwe.
    Is hij in de lengte ook goed gegroeid?
    Ja dit is mijn 3e week werken alweer.

Kaatje, duidelijk prikkels verwerken dus.
    Ja dat is zeker fijn om te horen als je zelf aan het werk bent. Maar afgelopen maandag heeft ze de hele dag gehuild, en dan zit je echt niet lekker op het werk.
    Hoofdpijn wel gezakt?

Miracle, gelukkig viel de prik mee.
    Nouja zeg, waar haalt je sm het recht vandaan. Belachelijk!

Moonlight, heel veel succes op je 1e werkdag vandaag! Gelukkig zitten je kindjes wel dichtbij.
    Ooooh spannend bijna oom en tante.

Patriesja, klinkt als een heerlijk weekje eruit, hadden jullie echt even nodig.
    Jevani groeit goed, ik zag het al op de foto, wat is het toch een mooi ventje.

Martje, oh senna werd er dus ontspannen van, dat klinkt erg goed, nila is zo druk.
    Erg irritant lijkt me dat die hazeslaapjes, gelukkig heeft hij er ook goede dagen tussen zitten.
    haha mika geeft heel duidelijk aan dat hij niet van slaapzakjes houdt.

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Goedemorgen,

Hier allemaal goed geslapen! Draaide me alleen rond half 5 een keer om....voel ik ineens dat ik ongesteld ben geworden....*zucht*....wel grappig: precies een jaar geleden werd ik voor het laatst ongesteld en toen was ik zwanger van E.lin...! Echt precies een jaar geleden....Grappig dat m'n lichaam zo'n regelmaat heeft, of zal het toeval wezen? Ik vraag het me eigenlijk af, want met R.oan was ik 26 januari uitgerekend en E.lin 26 juli. Dus het lijkt wel alsof mijn lichaam echt naar de kalender kijkt.

Nu lekker ontbijten en dan hup naar m'n werk!
    Vanavond nog een vergadering, maar de dames van mijn groep, komen gewoon naar mij toe. Kon geen oppas regelen, omdat m'n vriend in het buitenland zit, dus nu komen ze hier! Luxe :D

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

er zijn gewoon alweer juli 2012 mamas in spe:$ de tijd gaat zo hard...

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, Moonlight. Jou lichaam is inderdaad wel van de tijd zeg! Balen dat je weer ongesteld bent, maar de datum is wel bijzonder. Fijn dat je collega's bij jou komen vanavond.

MNM, succes bij de ka!

Strakjes even de bovenverdieping soppen. En even wennen aan de wasmachine. En dan vanmiddag misschien even naar monkeytown (soort ballorig) in leeuwarden. Daar zijn we nog nog nooit geweest, meestal gaan we naar ballorig in Sexbierum.

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wow, al weer nieuwe juli mama's in aantocht.... tijd gaat veel te snel!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Nou ik maak Elin niet meer wakker voor ik naar bed gaat. Heeft toch geen zin.
    22.00-01.00-04.30 en nu slaapt ze nog

vit. D Elin haar D+K was op dus moet nu over naar alleen D. Staat op het doosje dat je het door eten moet vermengen. Gister eerst zelf zo geprobeerd. Echt te vies voor woorden. Gaf het Elin en die ging bijna over haar nek.
    Dus vanochtend bij mezelf in de melk gedaan om te kijken of je het dan erg proeft.Ja dus.
    Zit nu te twijfelen of ik het door Elin haar flesje zal roeren. Straks proeft ze het ook en wil haar flesje niet .....

Martje, zou idd kunnen.Elin vindt de slaapzak ook niets ( al ga ik het in de winter weer proberen )

MNM,succes bij de KA. jep hoofdpijn is weer weg.was dus vermoeidheid

Moonlight,nou samen bevallen,zal ik dan vandaag ook ongi worden :)

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.564
    3.067
    113
    goedemorgen:)
    hier allang ongi geweest..3e keer was dit... gelukkig vandaag weer afgelopen, moet zo spiraal zetten :(
    gelijk maar ff zeggen dat ik al 1-2 weken heel erg misselijk ben :(
    vorige week test gedaan,negatief.. maandag ongesteld geworden tot gister.. maar blijf zo misselijk.. word er snachts wakker van en weer spugen :(
    spanning zou kunnen,maar t gaat juist beter met vienna.

vit d .. jamelie was er ook geen fan van.
    nieuwe juli mamas... pff wat gaat de tijd snel! was het dan een jaar geleden dat we een positieve test in handen hadden... *zucht*
    mnm .... succes bij ka !

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier was het 0.00-05.00-07.30 goed te doen dus!

Patriesja; Klinkt leuk, wij hebben ook een luxe huisje met bubbelbad en sauna e.d., zelfs op alle slaapkamers een lcd tv! Heb er al helemaal zin in!! Oh wel jammer dat het water vrij koud is, dus niet echt wat voor babys...

MNM; Veel succes bij de ka. Ja Senna was ook altijd heel druk en maakte ook altijd vuistjes, na de behandeling had hij z'n handjes open, teken dat ze ontspannen zijn. Vindt Nila het ook zo erg als je haar romper en shirtje aandoet?? Dat vond Senna vreselijk, ook dat was na de behandeling beter.

Moonlight; Ah bah ongesteld, wel grappig die datums! Wat een luxe dat ze bij jouw komen vergaderen.

Bapsie; Jeetje alweer juli 2012 meiden, gaat echt hard.

Marleen; Succes met soppen en veel plezier vanmiddag!

Kaatje; Zou haar dan ook niet meer wakker maken. Ik heb vit. D en K apart, maar hier eten Senna en Mika het zonder problemen op..., staat ook niet op dat het door het eten moet trouwens. Geloof niet dat ik het door de fles zou doen, grote kans dat ze hem dan niet wil. Deze slaapzak was ook wel erg dik, dus kan me voorstellen dat dat niet prettig zat, heb ook nog wel dunnere maar die zijn nog een beetje te groot, die ga ik in de winter maar proberen.

Chantal; Succes met het zetten van je spiraaltje!

Mika slaapt inmiddels dus ik ga me ff douchen!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, zou juist kunnen dat omdat het nu goed gaat met haar de spanning er nu allemaal in 1x uit komt
    Heb je die link van me nog gezien? medisch kinderdagverblijf in gouda

Martje, ik had k+D dus samen, vond ze ook niet lekker maar bij deze moest ze wel heel erg kokken. Had het ook door Levi zijn melk gedaan ( krijgt hij ook eens vit D haha ) maar die riep ook gelijk dat de melk vies is. doe het dus maar zo en dan gelijk de borst om het weg te spoelen

20. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Kaatje; Zou er geen ander soort zijn dan? Vind het raar dat erop staat dat het door het eten moet.

Net ff gedoucht en Mika alweer wakker na drie kwartier slapen...

Deel Deze Pagina