Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, mooi dat je dan de 1e keer niet met de voeding zit.
    Hoelang gaan ze woensdag?

Henrieke, lastig hoor met die voeding. Misschien weer AR proberen en dan met vsm druppels ofzo of idd met lactulose. Ben benieuwd wat de ha zegt.
    Tot nu toe gaat het poepen bij Nila juist beter gelukkig. Nog wel soms krampjes en scheetjes hoor.

Jac, mooi dat je die kunt gebruiken, Hopelijk helpt het.
    Typisch he dat je dan weer kunt bijdraaien en toch weer een kindje wilt en het ergste vergeet of heel hard wegduwt. ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    4 uurtjes. Van 09.00 tot 13.00
    Ga proberen haar voor 9 uur hier nog zelf te voeden. Levi eet daar dan ook een broodje mee ( lunchen daar om 11.30 )

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Zo, daar was ik ook weer eens een keertje.....en zie dat we in deel 2 van de juli 2011 mama's zitten :D

Ik heb niet veel terug gelezen, aangezien het 15 pagina's en een boel pagina's van het vorige deel waren...beetje veel. Nog grote dingen gebeurd?

Hier gaat het z'n gangetje. Erg druk weekend gehad en een E.lin die haar ritme totaal omgooide. Op aanraden van het cb "moest" ik extra JHPM in de fles doen, omdat ze toch weer meer ging spugen. Maar nu weigert ze om haar flessen leeg te drinken. Gevolg: eerder weer honger en 's nachts voor een voeding komen. Doe ik er minder in, is er niets aan de hand. Ik wacht nu even een paar dagen af en anders bel ik de huisarts voor advies. Tot nu toe spuugt ze niet meer zoveel. Ook zijn we er achter gekomen dat ze goed in slaap kan komen, als we een spuugdoekje over haar oogjes leggen. Ze slaapt overdag veel beter. En zelfs in haar wiegje, zonder dat ik 10x naar boven hoef, om haar te troosten, dus dat is wel fijn!

Zaterdag wezen shoppen voor m'n kleine man, want die groeide ook ineens uit al z'n truien en t-shirts. Lang leve de kortingsactie (25% op alle kinderkleding) bij de C&A en het prijzencircus bij de V&D.
    Voor E.lin heb ik nog een heel schattig winterjasje bij de V&D gescoord en bijpassend mutsje en handschoentjes bij de Name-it winkel! Nu alleen nog een goede winterjas voor R.oan en we zijn winter klaar :).

Verder heb ik in de uurtjes dat ik even m'n handen vrij heb, het naaien weer opgepakt. Als ik tijd heb zal ik eens een foto plaatsen van m'n creatie!

4. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mnm HEEL HARD WEGDUWEN!!!!!! hihi

moonlight fijn dat het zo goed gaat bij jullie. HIhi dat spuugdoekje over de ogen doen we hier ook!. Als wij onze zoon ten slape leggen zien we onze zoonniet meer. Hij ligt in de woombie (inbakerdoek) spuugdoekje over zijn ogen, en tut in de mond. hihi enigste wat we van hem zien zijn zijn wangetjes haha

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ben er helemaal klaar voor! En heb er zin in! :D Noortje drinkt om een uur of 6 half 7 bij mij, dan krijgt ze de fles om 11 en 15 uur en daarna drinkt ze nog twee keer bij mij. We zitten nu op 5 voedingen per dag. Maar ik had gehoopt dat ze op mijn vrije dagen nog gewoon bij mij zou willen drinken, maar dat doet ze dus niet meer... :( maar ach, ze drinkt in ieder geval goed en groeit nog lekker, dus dat is belangrijk.

Ik ga lekker naar huis, rustig aan de verjaardag van vriendlief vieren. Morgen zal ik wel fitter zijn! Fijne avond meisjes :D

6. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Pink; En wat vonden ze van jullie bod??

Danitjuh; Alles goed bij het AMC?

Schildje; Hoop dat jullie meisje donderdag weer lekker naar huis mag!! Ze is wel goed gegroeid zeg! Dikke knuff voor jou!

Kaatje; Mooi dat ze het naar hun zin hebben gehad!

Marleen; Leuk weekend gehad dus! En idd wordt heerlijk weer deze week.

Marloes; Gezellig Flip bij jullie aan het logeren!

Marlous; Was je vrijgezellenfeest leuk?? Jammer zeg dat ze 's middags niet meer bij je wil drinken! Gefeliciteerd met je vriend en fijne verjaardag!

MNM; Hoop voor je dat je snel weer wat beter slaapt!

Moonlight; Dat is wel vervelend dat ze de fles weigert en als je er een papje van maakt en voor de fles geeft?? Hier moet ik ook nodig shoppen voor Senna en voor mezelff...

Zo hier zijn de boodschapjes weer binnen!! Mika slaapt vandaag weer hartstikke goed, heb echt het idee dat als hij 's nachts goed slaapt, dat hij dan ook overdag beter slaapt en andersom!! Maar dat was bij Senna ook zo, toen hij 's middags niet meer sliep was hij 's nachts steeds wakker, dus slaapje weer ingevoerd en toen gingen de nachten ook weer beter.

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

Jace gewogen op het cb! 6,9 kg schoon aan de haak:D bolle haha

Lees vanavond bij!

O jac tussikind werkt heel goed!

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Marlous, dat was een geslaagde vrijgezelle avond zo te lezen!
    Wat jammer dat ze niet meer bij je wil drinken smiddags, was dat al meteen zo of dronk ze in het begin nog wel bij je?

Moonlight, je zou idd ook een papje van te voren kunnen maken en die haar voor en na de voeding geven, dan weigert ze iig de flessen niet meer en krijgt ze ook de nodige jhbpm binnen.

Martje, fijn dat Mika lekker slaapt vandaag!

Frummel, zo dat is een lekker gewicht :D

Hubbie is net klaar met werken en nu even met Jaimy naar de winkel :) Ryan ligt lekker in bedje te tukken, normaal ligt ie overdag in de box ( ook als ie slaapt ) maar hij heeft niks anders dan van die korte haze slaapjes de laatste paar dagen. Wil hem dan in die korte slaapjes zoveel mogelijk rust geven en ookal slaapt hij overal doorheen, op een stille kamer slapen slaapt dan altijd iets rustiger als in een woonkamer waar gespeeld wordt e.d

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Jac bedankt voor de tip!

Martje, de makelaar ging het met de eigenaren bespreken maar het kon even duren voordat hij ze beide tepakken had. Dus we wachten in spanning af!

Vraagje, hoeveel tijd zit er tussen jullie kindjes?

Zo Frummel dat scheelt 2 kilo met mijn hummeltje en die vind ik al zo groot;)

Marloes bijna trouwens gaaf joh! Staat hier ook nog ooit op het programma maar wanneer? Ik wacht nog op een aanzoek.

Kaatje, fijn dat de kids het goed deden op het kdv!

Hier ligt zo'n knuffeldoekbeest over haar gezicht. En zeker als ik dat beest een keer over mijn decolleté gewreven heb dan kruipt ze er bijna in weg;)

Nou gauw wat koken want hubbie is zo thuis:)

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Voor degene die wordfeud spelen,,, sannesalsa

Heb het net geïnstalleerd :)

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

Godsamme hier Dex net bijna einde verhaal. Ben me kapot geschrokken. Hij klimt op de bank, doet hij vaker en dan gaat hij zitten. Neemt een duikvlucht over de leuning en grijpt zich vast aan een hele grote glazen vaas. Die dus omviel en hij erboven op. 1 Groot stuk glas stak omhoog in een punt echt een centimeter naast zijn buik. Wonder boven wonder alleen 2 sneetjes op zijn onderarm en een glassplinter in zijn vinger

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Jeetje, Frummel! Wat een geluk zeg! Geloof graag dat je je rot bent geschrokken!!

Ben dus niet terug gebeld door de ha. Morgen dan maar weer zelf erachteraan bellen.

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, hier komt hij om de drie uur maar sinds een paar dagen komt hij sochtends om de drie uur en zo rond een uurtje of 4 komt hij om de twee uur. Hij slaapt snachts wel door.

Frummel, jeetje dat is idd enorm schrikken!

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Zijn liesbreuk is helemaal in orde. Ismail krijgt een darmonderzoek. Ze waren de papieren kwijtgeraakt :x Hij heeft nu alweer bijna 2 dagen niet poept :x

Verder niets te melden.

Schildje dat zou fijn zijn donderdag naar huis!

Kaatje fijn dat het goed gegaan was op het KDV

Marleen jij hebt ook een leuke zondag gehad.

Marlous ahhh leuk een vrijgezellenfeest hahaha wat hadden ze je allemaal aangedaan???

Moonlight lekker geshopt dus hahaha

Jac hier ook een doekie over zijn hoofd hoor hahaaha anders gaat meneer gewoon niet slapen.

Miracle hier ook hazenslaapjes hoor. Snachts slaapt hij wel goed gelukkig.

Frummel dat is zeker schrikken

Patriesja die is zeker leuk!

16. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Jeetje Frummel....dat is schrikken...gelukkig is hij er met 2 kleine sneetjes afgekomen!

Danitjuh: gelukkig is zijn liesbreuk in orde...wanneer krijgt hij een darmonderzoek?

Patriesja: wat een scheetje!!!

Ennas: ik zal je straks even toevoegen, anders is mijn nickname moonlight159.

Marlous: Leuk! Trouwen!

Johannesbroodpitmeel: Dat is natuurlijk ook nog een idee....(die ik geloof ik een paar weken terug ook aan MNM heb gegeven *dom*:):):))

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel dat is schrikken ( en ik ben weer dubbel blij dat ik geen glazen vasen in huis heb )

Danitjuh, ahh wat zielig. Gaat hij onder narcose ?

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    jeej :D Heb reactie terug van het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb! Moet nog een paar vragen beantwoorden voor ze me willen uitnodigen voor een gesprek, maar in principe spreekt mij cv hen aan :D Ik = blij :D

19. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @henrieke
    fijn dat je weet wat je wilt met je werk :)
    Ik ben erg benieuwd naar je sollicitatie.

@kaatje
    Wat fijn dat het afscheid nemen goed ging :)
    Goed om te horen dat het goed is gegaan op het kdv

@patries
    vervelend dat het niet goed gaat. Mag ik vragen wat hij heeft?

@pink
    ik duim met jullie mee. Wanneer horen jullie er wat van?

@schildje
    fijn dat het wat beter gaat. Ik hoop dat je vannacht beter zal slapen :)

@marleen
    Normaal is het ook niet. Maar ik kan zo hard schreeuwen als ik wil maar er wordt niet naar mij geluisterd.
    Ook de man die het mediation gesprek moet lijden weet het niet en vind het erg pittig voor mij. (ja nee daar heb ik wat aan)

@frummel
    schrikken zeg met Dex.

@danitjuh
    balen dat Iamail darmonderzoek krijgt.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Super zeg ! Zou lekker zijn als je al zo snel een andere baan hebt.

Deel Deze Pagina