hallo dames, ben er weer, maar nog niet helemaal mezelf. heb toch echt wat onder de gelederen. En zoonlief wil ca om de 2 a 2.5 uur drinken. dus tja . miffy welkom terug. Leuk om weer wat van je te horen. Klinkt helaas bekend van de kma (mijn derde) en zijn er ook pas laat achtergekomen. Gelukkig ben je er nu achter. Mamachantal. Wat een super nieuws van Vienna! Hoop dat het zo goed doorgaat. Wel een leuk idee zeg van die sticker. En ja geen idee voor de hondjes. Hebben hier onze hond ook weg moeten doen wegens allergie. (wel al 5 jaar geleden) Hoop dat ze snel nieuwe baasjes vinden. MNM Jeetje wat schandalig zeg van je baas. Hij zou zich ontzettend moeten schamen. Hoop dat je dat hem ook zegt, al kan ik me ook wel voorstellen dat je daar je energie aan wilt verspelen. Hoop dat er donderdag wel wat uitkomt, zodat jullie je kleine meisje kunnen helpen. dikke knuff4l.
Nou Ismail vond het erg lekker het zwemmen Wel heel veel indrukken voor hem. Heen en weer in het water, zingen. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Dus meiden ik ben er a.s. woensdag ook van 10.00 tot half 11 Hij lag bij het zwembad al in de maxi-cosi te slapen. Net heel ff wakker geworden dus gelijk maar wat water met de forlax gegeven en nu ligt hij al weer te pitten Paso beterschap en wat een lekkere nacht zeg! Miracle leuk zeg hoe de leidsters reageren op jou kids! Marleen hoe is het met Romee gegaan vannacht? MNM najaaaaaa zeg is je baas helemaal van de pot gerukt :x Sorry hoor kan zo boos worden om dat! Wel fijn dat ze nu gaan kijken wat er met Nila aan de hand is. En dat het zo snel kan is lekker Martje fijn dat Mika lekker geslapen heeft. Chantal kan je ook niet helpen helaas Jac ben je weer een beetje opgeknap?
Net met Levi op de fiets naar het postkantoor gegaan. Conditie is nog niet echt best haha. Doorgefietst naar de schoenen winkel.Hadden nog net 2 paar in zijn maat. Ook nog eens met 50% korting. Was dus weer voor 15 euro klaar haha. Zijn ook lekker gevoerd en wat hoger. Heerlijk voor in de winter dus. Jac, hoop dat je weer snel opknapt Danitjuh,zag idd leuke zwemfoto's voorbij komen. Willen ook nog een keer met Elin gaan zwemmen.Gingen bij levi met 10 weken en toen was het water echt nog te koud voor hem
Ja he. Heb tot nu toe altijd winterschoenen voor 15 euro kunnen scoren hier haha. is gewoon steeds 50% korting als ik daar ga shoppen.
Heey meiden @kaatje, Zo Elin slaapt ook een flink stuk aan elkaar, jammer dat het niet over de nacht is Oh dat is lekker goedkoop mooi meegenomen zeg! @paso, zo dat is heerlijk slapen zeg! @miracle, zo jullie mannetje slaapt ook al zo lekker fijn hoor! @jac, beterschap! oh om de 2,5 uur, hopelijk laat hij er snel weer wat langer tussen zitten. @dani, ik zag de foto, oh wat super leuk zeg! Lekker hoor zwemmen! Hier slaapt ons mannetje ook aardig goed door s nachts, vanmorgen werd hij om 7 uur wakker, dus ik wilde al een fles geven, maar hij besloot nog even verder te slapen tot 8 uur Eindelijk weer lekker weer we hebben even lekker gewandeld vandaag.
Hoi meiden, Chantal; Weet niemand voor de dieren, wel erg hoor van dat ventje! Paso; Fijn dat je je niet ziek voelt! Zo dat doet Tim goed zeg, de hele nacht lekker doorslapen!! Miracle; Ryan heeft ook al zo lekker geslapen!! Jac; Hopelijk voel je je snel wat beter en zit N weer snel in zijn ritme. Danitjuh; Ben je met Ismail naar babyzwemmen geweest? Is leuk hé, Senna vond het ook altijd fijn, lag daarna ook altijd direct te slapen! Kaatje; Dat is nog eens lekker shoppen! Patriesja; Jevani slaapt ook lekker door 's nachts! Hier niet zoveel te melden, was vannacht weer half vijf en half acht. Ben stiekem best wel een beetje jaloers op de doorslapende kindjes en dan vooral op de doorslapende mama's Vanmorgen met Mika naar beneden, manlief neemt hem over zodat ik even kon plassen, dus zegt hij zal ik hem even een schone luier omdoen, ik ja doe maar...had hem al flink horen persen vanmorgen haha....en hij zat er weer helemaal onder Normaal ligt hij daarna een poosje in de box, maar dacht (nav de hazenslaapjes) laat ik eens proberen om hem direct weer in bed te leggen, hij is om half negen lekker gaan slapen en heb hem om elf uur wakker moeten maken omdat ik weg moest. Heb gisteren 2 draagdoeken (1 normale en 1 voor onder de douche) besteld, waren in de aanbieding en die zijn vandaag binnengekomen!! Ben benieuwd of het bevalt.
Martje, bij draagdoek.nl ? Had nog een 50% kortingscode voor je gehad. Werkt dus goed om hem gelijk terug in bed te leggen
Ismail heeft zelf zijn ritme verandert Om half 2 heb ik hem maar wakker gemaakt voor de fles en hij heeft net om 17.15 de fles weer gehad en daarvoor een paar lepeltjes pap hihi... Dus nu moet hij pas rond 21.00 maar hoop het uit te rekken naar 21.30 Hij ligt nu alweer in diepe slaap naast me op de bank. Edit: hij is alweer wakker Martje dat is lekker zeg weer in eigen bedje liggen. Patriesja ook al een doorslaper! Hier gaan we dat ook maar eens proberen in te voeren Kaatje dat is lekker shoppen zo
Zo kids liggen op bed. Danitjuh,moet je hem nog op vaste tijden wakker maken dan ? Dacht dat je nu op verzoek mocht voeden ?
@martje, hopelijk kan jij ook snel wat langer slapen Draagdoeken voor onder de douche? oh wist niet eens dat dat bestond! @dani, gewoon Ismail even ernstig toespreken vanavond, dan slaapt hij wel lekker door @mnm, wilde ook nog op jou reageren vanmiddag, maar helemaal vergeten... Fijn dat ze wel wat gaan doen ermee, wel heel moeilijk natuurlijk je meisje in het zh. En wat ontzettend rottig van je baas, wat een rot opmerking! Daar hoor je gewoon zonder problemen vrij voor te krijgen. Zo ik ga Celeno zo maar is in bed gooien
Martje; jouw doorslaapnachtjes komen ook nog wel knuf! Jim ligt hier vrolijk in de box te brabbelen en het is een vreselijke duimkont. Hier baal ik wel van...een speen kan je nog afnemen maar die duim zit aan hem vast. Kaatje; kijk zo wil ik ook wel schoenen kopen! goeie deal! Danitjuh; Ismael doet ze zo te horen ook goed! Fijn! Dat doorslapen moet ook vast gaan lukken!
Paso: Dan knip je zijn duim er toch af! Ik verbaas me echt over Dinand en Fabiënne. Ik heb echt lang geduimd...Tot ikeen jaar of 12 was ofzo... Dinand heeft nooit geduimd, en gooide zijn speen zo uit zijn bed toen hij 8/9 maanden was. Fabiënne heeft in het begin wel haar duimpje gepakt, maar heb toen meteen de speen erin gedaan. Duim stopt ze nu dus niet meer in haar mond. Hoop dat ze straks ook met een 8/9 maanden van de speen af is! Even spam, ben bezig met foto's bewerken:
Kaatje dat doen we niet echt meer. Hij komt zo om de 4 uur overdag. Dan heeft hij wel een ritme. Maar nu moeten we weer kijken hoe het gaat hahahaha... Bellie mooi hoor! Nou hier heeft Ismail slapen zijn papfles naar binnen gelurkt. Dus die gaat zo gelijk naar bed toe en mama gaat erachter aan
Kaatje; Ja bij draagdoek.nl, ik had een kortingscode voor de aquacarrier voor 50% van mama en zo, bedoel jij die ook? Ja blijkbaar is het beter om Mika meteen terug te leggen, denk dat hij anders toch teveel prikkels krijgt en te moe is! Danitjuh; Hoop dat je het kan rekken tot 21.30 uur!! Oh lees dat dat niet is gelukt...trusten! Patriesja; Ja voor onder de douche en in het zwembad, kon hem nu kopen in combinatie met een draagdoek voor de helft van de prijs. Zal al langer te denken aan zo'n draagdoek, dus nu toch maar besteld. Ook handig voor ons weekendje weg! Paso; Dankje, ja denk ook wel dat die nog komen en op zich kan ik het nog wel volhouden hoor, zolang hij het bij één keer per nacht houdt. Ach als hij 18 is zal hij vast wel doorslapen dan moet ik hem vast z'n bed uitschoppen Hier duimt Mika ook af en toe, voordeel is dat ze hem 's nachts nooit kwijt zijn Bellie; Mooie foto's van je kindertjes!! Hier vanavond met Mika in de draagdoek onder de douche geweest, wel ff wennen om hem er goed in te krijgen, ik vond het nog niet heel erg comfortabel, maar dat is een kwestie van oefenen. Mika vond het in ieder geval erg lekker en ik had m'n handen vrij om m'n haren te wassen enzo! Zal zo ff fotootje spammen!
Goeieavond! Pff, Jaimy heeft het even op het zeuren gezet. Mopperen en jengelen om niks, hubbie is net thuis dus hij mag haar zometeen in bed stoppen ( als hubbie late dienst heeft mag ze tot 9 wakker blijven ). MArtje, Mika gaat vast ook snel doorslapen Paso, hopen dat hij het duimen makkelijk afleert strakjes Beliebel, mooie foto's!
Jac Beterschap! Danitjuh Leuk he dat zwemmen! Romee heeft vannacht heerlijk geslapen en vandaag nergens meer last van. Geen idee wat het was. Martje Fijn zeg zo'n doek voor onder de douche! Moet je die net zo knopen als de gewone draagdoek? Dan is het inderdaad even oefenen en even wennen. Had je hem in de kikkerhouding of met de beentjes aan de zijkant? Ik heb Romee nu met de beentjes naar de zijkant in de doek en dat vind ik fijner zitten. Vandaag weer lekker aan het werk geweest, lekker rustig dagje. Was ik na het werk even met Jara bij de buurtsuper op de hoek. Staat er een mevrouw voor ons bij de kassa met een krat bier, zegt Jara: Zo dat is veel bier!! Ik moest lachen maar de mevrouw kon het wat minder waarderen.... Die zei: valt wel mee toch.....
Miracle; Hoop dat Jaimy inmiddels lekker is gaan slapen! Marleen; Ja deze moet je net zo knopen, is idd even wennen. Had hem nu in de kikkerhouding, maar hij zat er voor mijn gevoel nog niet echt lekker in..., heb net nog even wat instructiefilmpjes op internet bekeken en deed het ook niet helemaal goed, dus morgen maar ff weer proberen! Geweldige uitspraak van Jara...en tja kinderen spreken nu eenmaal de waarheid!!