haha wat een goede zeg van jullie Fleur. Onze Fleur wil ook alleen maar kijken maar als zij in de wieg ligt kijkt zij naar een bloemetje wat ik aan het handvat het vast gemaakt en soms slappt zij na 10 min al en soms na een half uur wandelen.
Weet je wat het is... Als fleur nog niet geslapen heeft valt ze zo in slaap in de wagen.. Maar als ik na haar slaapje bijv een boodsch wil halen heb ik een huilend kind bij me.. Dan wil ze kijken... Ik heb er ook een speeltje in hangen... Miss maar ff een nieuwe kopen ofzo.. Ik wil natuurlijk ook niet haar ruggetje verpesten..(en de wagen is ook gewoon handiger, als ik bij iemand op de koffie ga kan ze daar lekker in slapen ) Is het gevaarlijk als fleur stof van de wieg pakt of is dat normaal en moet er overgestapt worden op ledikant?? Ik lees dat jullie kindjes mog in de wieg liggen.. Doen ze dat dan niet?? Ik ben zo trots op mn kleine meid!!!het is haar (en ons) gelukt om dr ritme om te gooien en nu slaapt ze al een week door!!! (23-8.00) (fleur weigerde eerst de fles van 23.00 en kwam vervolgens 04.00u, dat is nu omgedraaid ) ik moet woensdag weer beginnen met werken dus ben er erg blij mee!!
Goedemorgen Zo kids zijn op het kdv. Levi zelfs bij de coole kikkers ( 3+ ) moest er wel even bij blijven maar zat nu lekker te spelen. Elin kwam om 00.15 en 03.45. Rest van de nacht droomde ik over grote vogelspinnen. Lekker brak dus. Vandaag zijn Ferry en ik alweer 13 jaar bij elkaar. Gaat hard. Ik lag gisteravond om 19.30 in bed.viel letterlijk om van vermoeidheid.Daar tot 22.00 uur tv gekeken en toen was ik zo vertrokken Weegschaal was lief trouwens. 76 kg. nog 4 kg te gaan voor mijn oude gewicht Martje, mooie banner en foto slapen Elin slaapt al vanaf dag 1 in haar ledikant kinderwagen Levi lag tot 5 maanden in de bak. paste toen niet meer ( grote baby, kleine wagen ) nu een grote wagen en een kleine baby dus laat haar de winter door nog lekker warm in de bak Paso, helaas daar ga ik nooit meer in passen Dankzij mijn brede heupen blijf ik in 42/44 hangen Mamatien,zit die stof los ? zo ja dan zou ik over stappen op ledikant. Als ze het snachts een keer over haar gezicht heen trekt ofzo....
Ik zou haar gewoon in de bak houden dan. Haar rugje daar moet ze nog zo lang mee. Fleur ligt bij ons al in een ledikant omdat ze te groot werd voor de wieg. Maar daar pakte ze ook de stof. Nu ligt ze met haar handjes onder de dekens. Over het doorslapen kan jouw fleur niet even met die van mij praten. Deze komt nog steeds na 4 a 5 uur na de fles van 11 uur. Ik zou het alleen al fijn vinden als ze doorzou slapen t/m 6 a half 7.
Goedemorgen, Gisteravond sliep Mika al om 18.30 uur, heb ik hem om 23.30 uur maar wakker gemaakt en gevoed, toen heeft hij geslapen tot 03.00 uur en daarna tot 06.45. Toen naar beneden en hem verschoond en hem in de kinderwagen gelegd en hij is zonder mopperen gaan slapen, toen ik Senna naar de psz bracht is hij wel even wakker geweest, maar thuis helemaal uit zichzelf weer in slaap gevallen en hij slaapt nu nog Mamatien; Ik vind de wagen ook nog handiger hoor, vooral omdat ze toch nog erg veel slapen! En het is ook een stuk warmer! Hier pakt Mika ook af en toe de stof van de wieg, maar dat zit goed vast, dus kan niet zoveel mee gebeuren. Heerlijk zeg dat Fleur nu zo lekker doorslaapt! Kaatje; Bedankt. Alweer een brakke nacht dus... Fijn dat je weegschaal lief voor je was!! Gefeliciteerd met jullie 13-jarig samenzijn Schildje; Fleur is niet de enige hoor, Mika komt 's nachts ook nog steeds voor een voeding, ooit zullen ze het wel leren
Goedemorgen! Martje wat een prachtige foto! Kaatje; lief van de weegschaal! Jammer dat de broeken niet passen, je had ze zo mogen hebben. Nu gaat alles in zo'n kledingbak. Ik heb geen zin om er mee te gaan soebatten. Mopper mopper wheee meeeh aahh eehw mopper. (moppert mijn kind tegen de sok ) Mamatien; wat goed van jullie meid dat ze nu wel de late avondvoeding neemt en de nacht overslaat!
Goedemorgen dames! na weer een lange afwezigheid ben ik er weer bij! We hebben drie weken geleden een heerlijke, prachtige, zonnige, gezellige trouwdag gehad. Wat een feest! Alles was mooi, Noortje deed het super en we kijken er nu al drie weken met een hele grote glimlach op terug. Aansluitend hebben we genoten van het mooie weer, de omgeving en heerlijk eten en drinken in Portugal. met zijn drieën op vakantie, een heel nieuwe ervaring! Het vliegen ging gelukkig goed, al was de terugweg te lang voor Noor (vertraging was net te veel...) in een woord Super! Maar weer terug naar de realiteit, ik ben weer aan het werk en nu moet ik er echt aan wennen. het is ook wel lekker dat nu eindelijk alles eens normaal wordt @slapen: vannacht voor het eerst een echte goeie nacht gehad. We zijn sinds 2 dagen bezig met de avondpapjes en vannacht heeft Noortje van 11 tot 7 geslapen! Wauw! En wij dus ook. Wat een heerlijkheid, en gelukkig lust ze de pap dus ook Schildje, bij ons was het hetzelfde met slapen. Pas nu ze aan de rijstebloem mag, slaapt ze langer. en vorige week werd ze zelfs weer 2 keer per nacht wakker omdat ze gewoon niet meer genoeg aan de bv had... we zijn nu ook heel blij met afgelopen nacht en hopen heel erg dat ze dit doorzet Sinds we terug zijn van vakantie slaapt Noor in het ledikant. Op vakantie had ze ook een babybedje en gebruikten we de wiegbak van de wandelwagen, en thuis was ze bijna uit de wieg gegroeid. Ze kruipt ook omhoog en werd dan wakker met haar hoofd tegen de bovenrand. Ze heeft de stof nooit gepakt. Nu slaapt ze als een roos. Al had ik wel wat moeite met de grote overstap, ik zie nu ook dat het beter is voor haar... martje, mooie foto! mamachantal: wat klinkt het goed bij jullie en wat fijn dat vienna bijna naar huis mag (dat heb ik toch goed gelezen?) Nou dames, ik ga weer even werken
Goedemorgen, allemaal een goed weekend gehad? Hier prima, zaterdag de kids even bij oma gebracht en met z'n tweetjes de stad in geweest. Donderdagavond had ik de ingeving om mijn oude broeken weer eens te passen....en JOEHOE! ze passen! Dus ik vond dat ik wel wat nieuwe kleding verdiende! Dus die stomme positiekleding gaat E-I-N-D-E-L-I-J-K de deur uit . Vrijdag nog naar het CB geweest. Dametje weegt nu 6300gram (600gr in 1 maand aangekomen en dat terwijl ze heel slecht dronk! Dus ik hoef me geen zorgen te maken, als ze haar flessen niet leeg drinkt). Prikjes gehad, bij de eerste gaf ze geen kick...maar beide tweede.......Gelukkig heeft ze er verder geen last van gehad. Gisteren is R.oan op de fiets naar de kinderboerderij geweest, ging super goed! M'n vriend had wel een stok aan de fiets gemaakt, zodat hij kon corrigeren als het nodig was. Nu konden wij flink doorlopen en hebben we een grote ronde gewandeld. Hier nog steeds geen nichtje.......zwager en schoonzusje waren hier gisteren, maar nog geen tekenen van een naderende bevalling. Afgelopen donderdag was haar uitgerekende datum. Kan nu dus echt niet lang meer duren. @Chantal: Wat een super goed nieuws!!! @ MNM: Fijn dat ze er wat mee gaan doen, maar wat een schoft is jouw baas zeg... @ Patriesja: wat een scheetjes!! @ Martje: Fijn dat Mika wat beter slaapt. Wat een mooie foto van jullie mannetje! @ Kaatje: Gatver! Vogelspinnen...brrr....fijn dat de weegschaal aardig voor je was! 13 jaar bij elkaar! Gefeliciteerd! @ Wandelwagen: R.oan lag tot 6 maand in de wandelwagenbak. Bij E.lin ga ik me afvragen hoe lang ze er nog in past. Bak is vrij smal, smaller dat de bak bij R.oan (we hebben een nieuwe (roze!) bak gekocht). Maar ik heb niet het idee dat ze het lastig vind, dat het zo krap is. Eerder fijn. @ Wieg: Ligt ze nog steeds in, wij hebben een simpele strakke wieg, zonder bekleding. Ze ligt er voorlopig nog prima in. Trouwens, we hebben E.lin gisteren verhuist naar de kamer van R.oan. Onze slaapkamer is gewoon veel te koud. We hebben het met de kachel geprobeerd, maar dan hebben wij beide 's ochtends hoofdpijn en slapen minder goed. Gisteren bedacht m'n vriend zich niets, pakte de wieg op en zette die zo bij R.oan in zijn kamer. Overdag ging het slapen heel goed, dus vannacht ook maar geprobeerd.....En ze hebben beide geslapen als een roosje! R.oan ligt nu lusteloos op de bank, hij klinkt als een zeehondje uit Pieterburen, hangt op de bank televisie te kijken en volgens mij heeft hij al koorts....arm schaap. Heb het kdv maar afgebeld voor vandaag!
Hoi dames! Jeetje wat heb ik jullie verwaarloosd Merk gewoon dat ik niet altijd de tijd of de zin heb om te reageren. Bijlezen doe ik wel altijd. Marlous: wat fijn dat het zo geweldig was! Ben erg benieuwd naar de foto's! Ik ben benieuwd naar de foto's! Kaatje: gefeliciteerd! Moonlight: heerlijk he die positiekleding weg! Chantal: wat een geweldig nieuws zeg! Op naar de feestdagen met zijn 4tjes! Tip: kruidvat heeft een aanbieding van little people; reuzenrad/kermis geval voor 14,99 Hier komt zo een vriendin langs, gezellig! Kunnen de ukkies samen spelen! Verder gister Declan zijn muur schildering verder afgemaakt. Nu de andere muur nog
Marlous, klinkt super ! Moonlight, ze groeit lekker dus ik mag vanmiddag Ahh roan ziek. beterschap Frummel. zag hem op hyves. gaaf !
ha meiden, heb wat foto's van Noortje en de trouwdag in mijn fotoalbum gezet. je moet me wel even toevoegen als contact, ik ben niet zo van de foto's openbaar op internet zetten...
Middag! Chantal: Wat enorm fijn dat het zo goed gaat met Viënna. Hopelijk is ze nu snel thuis! Duim voor jullie! @ hier: Ziek, ziek en nog eens ziek. Ik baal er vreselijk van. Dinand heeft het nu ook al, en Fabiënne is ook niet helemaal lekker. Misschien ook in combinatie met een sprongetje ofzo. De afgelopen paar dagen was ze hangerig, huilerig en zeer humeurig. Alleen bij mij of Paul was het goed. Verder hele korte slaapjes gedaan. Vandaag voor het eerst dat ze vanaf 11 uur alweer ligt te slapen. Dus hopelijk is het ergste voorbij. 's Nachts slaapt ze overigens wel goed, tis echt alleen overdag dat ze er last van had. Mja, als je de hele dag wakker bent, dan ben je 's avonds natuurlijk wel moe hihi. Afijn, heb verder niet heel erg veel bij gelezen. Heb er even geen puf voor. Heb voor manlief vast een leuk cadeautje besteld voor sinterklaas. Een foto met zo'n glasplaat ervoor. Ben benieuwd wat hij er van vind!
Marlous; Nog van harte gefeliciteerd!! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, nu weer werken zal idd weer wennen zijn. Moonlight; Zo jullie meisje is goed gegroeid zeg! Spannend wanneer jullie nichtje geboren wordt. Beterschap voor Roan!! Frummel; Mooi zeg de muurschildering! Bellie; Beterschap voor jullie allemaal!
Marlous; Heb net ff je foto's bekeken! Heel erg mooi! Superschattig jullie mooie meisje met haar jurkje aan!