Goed dat je rechtsbijstand inschakelt, zomaar op staande voet ontslaan moeten ze heel goeie redenen voor hebben. :x Maar wel ellendig zeg!
Yep dat kan zonder prikken en op sommige ziektes beter beschermd zoals Meningokokken en Pneumokokken. Als er iemand interesse heeft in de artikelen of onderzoeken dan hoor ik het wel. Ik stuur ze met liefde en plezier door.
Jeetje dat wist ik niet! Zonder prikken is wel fijner hoor, die naalden zijn zo groot! Wat hebben jullie een lang end zeg, al 64 cm! Das net zo groot als Noortje, maar die is al 4,5 maand!
Ik werk in het speciaal onderwijs met langdurig zieke kinderen waarvan ik in 80% van de dossiers lees dat ze ziek zijn geworden na inetingen. Er is bewezen dat er steeds meer auto-imuunziektes en stofwisselingsziektes afkomstig zijn van entingen. Verder heb ik mij redelijk verdiept in de onderzoeken die hierna gedaan zijn. In Amerika is zelf een onderzoek gedaan dat bewezen heeft dat sommige kinderen autistisch zijn geworden na enting. Dus ik loop het risico gewoon niet. Maar ieder zijn eigen keus hoor ik vind alleen dat je wel op de hoogte moet zijn van alle mogelijkheden. En dat de regering niet altijd de belangen van het kind voorop zet.
@jac, aaah leuke foto! @pink, zo al 64 cm! die van mij is een maand ouder en nog 59 cm hihi @paso, nee hoor echt geen uitzondering, heb er echt wel veel meer gezien die schrikken, vooral als ze geen ouder broers/zussen hebben @lutje, aah balen zeg knuff!! X
Ben nu druk bezig allerlei documenten te scannen voor rechtsbijstand. Wat een gedoe zeg Ik had natuurlijk al zo'n vermoeden dat dit ging gebeuren. Maar komt wel rauw op m'n dak. Ik MOET nu een andere baan vinden ipv ik WIL een andere baan.
Lutje; veel sterkte meid. Heb je van je werkgever een ontslagrapport ontvangen? Hij moet namelijk bewijzen dat jouw ontslag nodig is omdat je overbodig bent en je binnen zijn bedrijf niet te herplaatsen bent en wanneer hij jou niet zou ontslaan zijn bedrijf economisch in de problemen raakt. Mijn hubbie kreeg met kerst 2009 hetzelfde voor de kiezen (vrolijk kerstfeest :x not) de rechtsbijstand kon toen echter niets voorkomen omdat zijn baas met zo'n rapport aankwam.
Ik geloof niet dat ik zo'n rapport heb gezien. Ben dus benieuwd wat rechtsbijstand hierover zal zeggen.
*zwaai* Even vluchtig bijgelezen. Jemig Lutje.... Wat een rot voor je! Dikke knuffel! E.lin is vandaag voor de 2de keer wezen wennen op het kdv. Ging reuze goed! Ik ga op kraamvisite bij m'n collega! Fijne avond!!
Morgen zou mijn vrije dag zijn en die ga ik ook zo besteden. Vrijdag gaat Emma gewoon naar kdv (hebben er immers gewoon voor betaald) en dan ga ik wel even banen zoeken en evt. solliciteren. Nu eerst vanavond een glas wijn
Hij moet een degelijk rapport hebben anders mag hij je niet om economische reden ontslaan! Succes! Geniet van je wijntje! Moonlight; leuk kraamvisite! En fijn dat het goed gaat op het KDV.
Jeetje Lutje wat ontzettend ^&*(%$#!!! Knuffel meid! Hoop dat je snel wat anders kan vinden! Jac; Wat een moppie Haha dan zullen jullie Jula wel enorm vinden, die is net 3 maanden en 62cm en 6650gr Moonlight; Fijn dat het goed ging!
Lutje, jeetje dat zal idd erg rauw op je dak vallen! Hoop dat de rechtsbijstand iets kan doen. Pink, helemaal goed gekeurd dus! Hier ook een flink mannetje, met 13 weken 6580gr en 64cm groot
Avond Ismail werd om half 2 toch wakker had toch wel een beetje honger wat wil je vanaf 8 uur niks meer gehad hihihi.. slechte moeder he Daarna welgeteld 5 minuten rechtop gezeten...boertje gelaten en toen sliep hij weer. En mama sliep ook Al met al heb ik toch 2 uurtjes geslapen op de bank naast Ismail. Die werd rond half 5 weer wakker. Dus dacht ik laat ik maar fruithapje proberen Nou dat ging wel hoor hahaha... Tikt de lepel uit me hand heel zijn banaanprutje over zijn hoofd ach dat zijn tenminste leuke fotomomentjes Rond 6 uur heeft hij fles gehad. Wel meer erin gedaan dan eigenlijk mag. Daarna is hij met papa gaan "spelen" en nu ligt hij half uurtje te pitten. Ik maak hem wel rond 9 uur wakker misschien iets later en dan pyamaatje aan beetje kroelen en dan fles met rijstebloem erin en dan gaat hij hopelijk goed slapen! Ohhhh ja vrijdag komen onze nieuwe fietsen Patriesja dat is lekker zeg dat je mocht blijven liggen! Oh begint het harde leven ook voor jou Jac wat een mooie foto, lekker mannetje heb je hoor. Pink dat is fijn dat het prikken op die manier kan. Lutje na jaaa hoe kan dat nou ontslagen?? goed dat je rechtsbijstand inschakeld Moonlight fijn dat het op het kdv goed ging. De kindjes hier groeien snel zeg! Mijn kleine spruit is ongeveer 5 kilo en is nu 56cm groot...