Pffff druk avondje we zijn uit eten geweest! Sophia mee en dat ging echt geweldig! Ze gaf geen kick toen we thuis kwameb fles er in en nou liggen we alle 3 op bed . Vandaag 4 maanden jeeeeej!
Haaai meiden!! Lutje, he bah wat naar , per wanneer moet je weg?? Fleur is 57cm en 5.2 kg.. Heb ff gemist hoe groot de andere zijn.,,, is fleur groot of klein vergeleken met hen???(als ik zelf meet is fleur trouwens langer, maar cb zegt 57) Vandaag mn eerste werkdag gehad.. Was echt weer leuk!!! Gelijk weer pittig clientje gekregen...dat jochie heeft vandaag zn docent geslagen... Vet zielig, heeft zichzelf niet onder conttole als hij onzeker is.. Ga er morgen heen, ben benieuwd!!! Lig nu al lekker in bed Fleur vandaag trouwens weer goed gegeten
Kaatje; Hopen dat Elin dit ritme aanhoudt of gewoon lekker door gaat slapen! Handige site, volgens mij heb ik daar met Senna ook wel eens gebruik van gemaakt! Miracle; Lekker geslapen dus! Schildje; Succes alvast voor morgen! Paso; Fijn dat het goed ging op het kdv, ach arme Jim zo geschrokken...is hij natuurlijk ook niet gewend zoveel lawaai. Danitjuh; Lekker gezwommen dus...en koppie onder stoer hoor! Hoop voor je dat hij vannacht ook lekker gaat slapen! Marlous; *zwaai* Patriesja; Jij ook al z'n fijne nacht! Jac; Mooie foto!! Lutje; Bah...hoop dat het meevalt en hij gewoon nog goed zit. Jeetje ontslagen...hoe kan dat nou ineens?? Oh lees het al, dat is k*t zeg...sterkte!! Pink; Fijn dat jullie meisje weer is goedgekeurd! Moonlight; Veel plezier bij je collega. Sherry; Lekker uit eten!! Fijn dat Sophia zich zo goed heeft gedragen! Hier vanmiddag ff geshopt, moest nog zwemluiers hebben en nog wat andere dingen voor ons weekendje weg. Moest ook eigenlijk nog zwemvleugels hebben, maar die hadden ze nergens... Zal dus nog kijken of ik hier nog wat kan vinden en anders hebben ze ze daar misschien wel te koop! Voor mezelf niets meer gekocht, had het wel alweer gezien, ben niet zo van het winkelen
Mamatien; Klinkt direct heftig je eerste werkdag! Ben benieuwd hoe zwaar en lang Mika nu is, wij moeten volgende week woensdag weer naar het cb. Dan krijgen Senna en Mika beide hun prikjes
Miss btje rare vraag... Maar hoe maak ik een fruithapje en welk fruit is handig om mee te starten?? Ik had zelf bedacht het gewoon in de blender te gooien maar ik lees hier over stomen, koken ?? Moet fruit eerst bewerkt worden??
Mamatien; Zacht fruit kan je gewoon pureren zonder het eerst te koken! Kaatje had de link naar De Keukenkikker | Verse babyvoeding maak je zelf! hier vanmorgen al neergezet, staan allerlei recepten op!
Mamatien, ik weet nog dat jaimy haar eerste fruithapje banaan. Heb toen gewoon een halve banaan helemaal fijn geprakt tot het een dik papje was. Maar de wat hardere fruitstukken ( appel, peer etc ) deed ik fijn maken met de staafmixer of in de blender.
Mamatien, officieel ben ik per 1 januari uit dienst. Maar ik hoef niet meer te komen. Bijvoeden, morgen toch maar ff naar supermarkt voor pap oh nee, hoeft niet eens. Heb proefzakje liggen. Kan ik dat eerst proberen. Ben benieuwd hoe ze het vind. Mn gevoelens stuiteren echt alle kanten op momenteel. Ben het ene moment verdrietig en dan opeens boos om vervolgens blij te zijn. Maar ik ben vooral heel benieuwd wat rechtsbijstand erover zegt.
Lutje, wat een ... piep... situatie. Tuurlijk had je het verwacht, zeker na dat mailtje, wat niet voor jou was, maar dan nog... gewoon ... Geniet maar van je wijntje en morgen ga je de allerbeste sollicitatiebrieven ever schrijven Krijg je trouwens nog iets, lees bedragje, mee van je ex werkgever?
ook belachelijk he.. wij wilden nog een paar dagen naar disney. Heb een bon van de We, krijg je 200 euro korting. Kids zijn gratis (hotel en entree) ik een leuke aanbieding gevonden... 180 pp.. voor 2 volwassenen zou het rond de 400 euro komen incl allerlei res.kosten etc.... dus ik dacht mooi, als daar dan nog 200 euro af gaat. Dus ik bel naar het reisbureau komt zij incl korting op 450 euro uit... dus eigenlijk 650... Zegt ze: ja de basisprijs voor mensen met kinderen is hoger, dan mensen zonder kinderen... dus kinderen gratis is echt de grootste onzin...
@ Marloes: Wat belachelijk zeg!! @ Lutje: Kan me voorstellen dat je verdrietig bent, lijkt me ook geen leuke situatie zo! Geniet van je wijntje en succes met solliciteren! @ Martje: Volgens mij hebben ze altijd zwemvleugels bij een zwembad te koop. @ mamatien: Fijn dat je eerste werkdag weer leuk was! Fruithapjes: Ik ben bij R.oan begonnen met peer. Ik vroor ook altijd hele porties in, haalde ik die 's ochtends eruit en gaf ik die mee naar de gastouder. Zo kom ik net thuis, heeft E.lin haar laatste fles al gehad. Had vandaag weer heel slecht gedronken. Om 6 uur had ik haar nog een fles gegeven en die had ze helemaal leeg (200cc) dus dat vond ik al knap. Heeft ze om 20.30u weer een hele fles van 200cc achter de kiezen. M'n vriend kreeg haar niet stil. We gebruiken een 123speen van difrax, was die vergeten te kijken of hij wel op de goede stand stond. Hij de speen er weer uit halen....nou schreeuwen dat ze deed! hahahaha volgens mij begint ze haar eetlust weer terug te krijgen, of is ze alles aan het inhalen. E.lin is trouwens 64,5cm bij 6300 gram. Lekker spekkie dus!
Ik ben een paar jaar terug voor 280 euro 4 dagen geweest! (2 volw. en 2 kinderen) Gewoon geboekt via de site van disney zelf! Niet bij een reisbureau.
Hier ook begonnen met een peertje. Zachte peertjes gewoon met de staafmixer en dan door een zeef. En harde peertjes even koken in de magnetron en dan hetzelfde als de zachte peer. Banaan wacht ik nog even mee omdat de ontlasting daar zo dik van wordt.
hier wacht ik tot 6mnd met bijvoeding.. of langer als dat kan. ligt er een beetje aan wanneer de volgende operatie op t progamma staat, als dat samenvalt met die 6mnd word het later. vien kan misschien vrijdag naar leiden, daar leren we alles, en dan naar huis toe. er is nu geen medische reden meer om in een zh te liggen. ze probeerd ook om geluidjes te maken, lukt dr alleen niet hihi.. praat ik tegen dr,vormt ze dr mondje telkens anders, en zie je dr heel verbaasd kijken dat er geen geluid uitkomt.dan geeft ze maar een grote glimlach! ben k ook blij mee hoor haha. fles weigert ze nu voor de 3e dag. tja dan maar volledige sondevoeding. wil wel dat er een logopedist bij dr kom kijken,ze kan niet altijd op die sonde leven natuurlijk. ze doet het prima zonder de monitor,heel rustig kind is het en heel vrolijk. op mn arm slaapt ze vrijwel direct, wel in een bepaalde houding.
Lutje hoe lang heb je er gewerkt? Ik weet dat ze min. 1 maandsalaris per jaar moeten geven. Dus stel dat jij al 6 jaar voor die werkgever werkt. Maar hij is ondertussen van naam veranderd ofzo dan blijft geloof ik die 6 jr gelden. Ook is het verstandig om al direct een afspraak te maken bij het uwv. Zoals ik al zei moet het uwv goedkeuring geven (zo was het in ieder geval een aantal jaar geleden) en mogen ze je aanvraag nooit indienen tijden verlof of ziekte. Ook zou ik al dat gezeur over minder werken en alles mee nemen (las iets laaaaang geleden over salaris wat laag was en in de vriezer stond). Het kan zijn dat je werkgever je gewoon 'lastig' vond. Zo kan het ook zijn dat wanneer jij kan aantonen dat je totaal niet overbodig bent de oprotpremie zo hoog is (dus kijk of er al nieuwe vacatures zijn van het bedrijf?) dat ze dat weigeren en je weer terug in dienst nemen. Wat ik van mijn oude werkgever weet is dat daar enorm gelogen werd en zielig gedaan werd. Zo hielp het ook dat men kleine kindjes mee nam naar de zitting.. Sommige wisten gewoon hoe het spel gespeeld moest worden rechter koos altijd voor de werknemer.
Ik heb er vier jaar gewerkt en ik weet dat er binnenkort twee nieuwe mensen worden aangenomen. Er is alleen voor mij minder werk doordat marketing activiteiten verplaatst zijn en ik niet meer verantwoordelijk ben. Maar heb zeker het idee dat ze het niet spelen zoals zou moeten. Want ze waren helemaal niet op de hoogte vd 6 weken na verlof regel (ontslagverbod). En als ze het VIA het Uwv hadden gedaan dan hadden die het vast wel gezegd.