Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ennas, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Werd net gebeld door personeelszaken. Volgens hem geld die 6 weken regel hier niet omdat het om een reorganisatie gaat... Dus zit per 1 dec zonder baan...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Ik ben brak.. Tussen 00.00 en 07.00 4x gevoed. *gaap*

Lutje, hier gaan de kids ook naar het kdv hoor. Betaal er voor dus kan ik ze net zo goed brengen en die dagen goed gebruiken om werk te zoeken

Miracle, zo Ryan groeit idd lekker door. elin blijft een poppetje

Martje, van die zwemvlinders hebben ze vaak ook wel in de zwembaden.Sowieso te koop.en hier staat er ook gewoon een bak die je mag pakken en gebruiken

Mamatien,ik ben begonnen met appel en peer. In grote stukken snijden. Laagje water in de pan en 10 min. ofzo laten stomen ( tot het zacht is) en dan fijn prakken met een vork ofzo.

Marloes, beetje jammer van Disney ;(

Ennas super foto's

Chantal, groot gelijk dat je wacht met bijvoeden.laat is de fles maar eens goed gaan
    Zou super zijn als ze morgen naar Leiden komt

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen dames!
    Nou dacht ik gisteren een lekker avondje met manlief op de bank te hebben, eindigt de avond in flink gekibbel... zucht... :( En dat alles omdat ie zijn zin niet kreeg... heb hem dus maar laten pruttelen, en ben zelf op bed gaan liggen. Voordeel was wel dat ik om 22.00 uur Noortje de papfles heb gegevens en vroeg op bed lag :p
    Heb nu voor het eerst 2 flesvoedingen op een dag gegeven, zag er goed uit, ze had er geen last van. Vanmorgen heeft ze tot 5 uur geslapen, daarna speentje, en om half 7 pas gevoed. We do love the papfles :D

Lutje, wat een rot situatie, misschien een tip om de verslaglegging van je functioneringsgesprekken ook even uit te printen? en daarbij ook de (niet bestaande) afspraken over loonsverhogingen en zelfs het ontbreken van inflatiecorrectie?
    Worden die twee mensen aangenomen in jouw vakgebied? Dat zou nogal tegenstrijdig zijn namelijk. En verder klinken de adviezen van Sherry heel goed en duidelijk.

Sherry, waarom ben je in vredesnaam zo vroeg aan het typen?

4. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Kaatje, wat een zware nacht... Misschien een regelnachtje? Bij Noor was dat het begin van de papfles, maar dat kwam omdat ze niet meer genoeg had aan mijn bv alleen.

Chantal, dat bijvoeden komt vanzelf. Eerst jullie meisje maar eens thuis hebben, die fruithapjes zijn dan niet zo belangrijk :) Het klinkt wel alsof (of de fles na dan) het goed gaat met vienna, zou niet kunnen wachten tot haar thuis te hebben...! :)

Marloes, slechte aanbieding zeg! en wat is Disney duur!!!! 450 euro en dan heb je nog geen cola gedronken...

5. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier was het vannacht volgens mij half vier en daarna zijn we weer samen in slaap gevallen, tot hij rond half zeven weer op zoek ging naar mijn borst :D Toen hoorde ik Senna ineens huilen, was hij boos omdat wij onze wekker hadden uitgedrukt, dat had hij willen doen...;)

Senna net naar de psz gebracht, wasje opgevouwen en draait alweer een nieuwe, nu ff een lijstje maken wat we allemaal mee moeten nemen.

Marloes; Dat is echt belachelijk zeg!

Moonlight; Ja ik gok er ook gewoon op dat ze de zwemvleugels daar te koop hebben.

Ennas; Wat een schatje!!

Chantal; Hopelijk is jullie meisje snel lekker thuis!

Kaatje; Zo dat zijn wel veel voedingen! Ritme dus nog niet terug.

Marlous; Balen zeg dat jullie avond niet zo gezellig was, nu alles weer goed?

Sherry; Jij was idd wel heel vroeg...

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Laatste functioneringsgesprek is van twee jaar geleden... De nieuwe mensen zijn niet van mijn vakgebied. Anders stond mijn zaak als een kasteel :)

Sherry, thanx. Ik wacht even eerste reactie rechtsbijstand af voor ik contact opneem met uwv.

Voel me vanochtend stuk slechter als gister. Ik zie echt wel de positieve kant (wilde er toch weg), maar mijn intuïtie schreeuwt dat het vuil gespeeld word en heb een hekel aan confrontaties. Daarnaast ook uiteraard slecht geslapen, dus voel me gewoon k*t.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marlous, mannen :(
    Elin lijkt overdag gewoon genoeg aan mijn bv te hebben dus zal idd wel een regelnacht zijn. Hoop de bv nog even vol te kunnen houden.

Lutje, knuff

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Morning Girls!

@ennas, leuke foto's!
    En idd hij is wel te vroeg geboren, maar wij zijn ook beide niet groot ;)

@lutje, knuff!

@kaatje, oeh balen, slechte nacht, heb je veel te doen vandaag?

@marlous, oh gezellig.. pff.. mannen!
    Krijgt ze nou nog maar 2 flessen op een dag?

@martje, hihi zo herkenbaar van Senna, dan zijn ze helemaal boos om zo een onbenullig dingetje ;)

Gister de laatste fles wat eerder gegeven 22.45 en hij sliep tot 5.30, viel dus best mee, na een fles nog even verder gaan slapen.

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Kaatje, tja ik snap ze af en toe ook niet. Zal wel weer loslopen, maar ben voorlopig lekker rustig op het werk en manlief is thuis.
    ik geef ook nog steeds bv hoor, maar ik wissel nu af met Nutrilon en 's avonds krijgt ze de papfles. Vooral 's ochtends vind ik bv nog heerlijk, lekker even ons momentje! :)

Lutje, soms is de confrontatie aan gaan een hele grote opluchting. :) Je moet misschien even over een drempel heen, maar dan kun je wel heel trots op jezelf zijn als je ze verteld hebt wat je er van vindt. maar wacht rechtsbijstand even af, voordat je beschuldigingen gaat uiten... Je hebt niet veel, maar toch nog wel wat te verliezen (je oprotpremie :D)

Zo, kolftijd... begin weer op pamela te lijken... ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee vandaag gelukkig niets te doen.alleen nog wat weekend boodschapjes halen

11. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lutje; Knuff

Patriesja; Best een goede nacht gehad dus.
    Ja om de domste dingen kunnen ze soms boos worden hé, nog geen vijf minuten later kreeg ik een dikke knuffel en zegt hij; mama ik vind je zoooo lief!!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh!

Jeetje lutje, wat een kl*tesituatie! Kan me voorstellen dat je nogal heen en weer wordt geslingerd qua emoties! Zo is dat bij mij dus ook gegaan. Bij ons noemde ze het dus herorganisatie, omdat ze met een reorganisatie weer aan allerlei regels moesten voldoen (en dat konden ze niet). Het geluk wat ik dus had is dat mijn contract afliep binnen 6 weken voordat ik met verlof ging. De werkgever moest dus zelf mijn verlof uitbetalen. Ik baalde er in het begin ook vreselijk van, maar nu, achteraf gezien, ben ik zo enorm blij dat ik daar weg ben.

Kwam vorigeweek nog achter iets "leuks". Uwv belde, ik hoef er niet meer heen...Dus ik vroeg waarom? Nouja u heeft via de overheid gewerkt, en uw oude werkgever moet er voor zorgen dat u weer aan het werk komt! Welja joh, Waarom hoor ik dat nu pas?Ja mevrouw, dat moet u aan uw oude werkgever vragen waarom ze u daar niet over hebben ingelicht! Tja, dat makkelijk gezegd, maar dat cheffie van me had dus echt de ballen verstand van alles!

Chantal: Oh wat fijn dat jullie meiske snel mee naar huis mag!

@ hier: Dinsdag op woensdag nacht werd ik wakker. Naar de wc gehold en alles kwam eruit, zowel van boven als van onder. Echt alsof er een kraan open stond, zo dun. Afijn, gister de hele dag op bed gelegen, en vannacht weinig kunnen slapen omdat ik zo uitgerust was hihi. Vandaag voel ik mezelf weer helemaal goed, dus hopelijk blijft dat ook zo.

Het is vandaag ook alweer een jaar geleden dat ik positief testte van Fabiënne. Het gaat zo hard allemaal:$:D!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    lutje ik zou het idd goed navragen wat je als oprotpremie moet krijgen,en of het zomaar kan wat ze doen? zou uwv even bellen er over..

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ja lekker vroeg he :D De wekker ging hier om 05.30u (lang leve ploegendiensten van manlief) dus ik kon niet meer slapen. Was gisteren moe dus ook maar om 21.00u naar bed gegaan.. Dus nadat ik dat geplaatst had nog even een boekje gelezen (The Secret Circle – wel grappig.. lang leve de Iphone) en toen het hele ochtend ritueel begonnen :)

Lutje, JUIST voor reorganisatie of Faillissement moe(s)t het UWV ingeschakeld worden. Gewoon alle meuk die je heb bundelen. Ook of het in jouw ogen relevant is of niet! Toch zou ik maar al wel langs UWV gaan. Dit omdat je alles voor uitkering in werking moet zetten en je dus recht heb op een uitkering indien je ontslag ‘terecht’ is. Deze gaat dan in op 1 dec. Maar voor de verwerking etc hebben ze vaak een weer een week tot 4-6 nodig. Dus dit wil zeggen dat je blij mag zijn als je half dec. Iets krijg. En vergeet niet dat personeelszaken ook wel eens de hele boel uit de duim kan zuigen, sommige mensen zijn erg goed gelovig en nemen alles aan. Je kan trouwens ook al het salaris waar wettelijk verhoging of van het cao wat je niet heb gehad misschien ook nog zien te krijgen via die rechtsbijstand. Hier zou ik ook voor gaan :)

Marlous, ik ken het probleem. Heb er hier ook 1 die ik achter het behang zo nu en dan wil plakken

Babycook avent: Had van het weekend ook die aanbieding van dat stoom gebeuren gezien. Dacht makkelijk om dan bij mijn ouders neer te zetten. Site liep alsmaar vast. En toen zag ik ook in eens die 100 euro. Dus ik een email gestuurd maar ze weigeren het voor minder te doen. Dus heb gezegd dat ik geen abonnement op het blad kinderen wil en ook geen 2 jaar abonnementen voor OOK meer afsluit voor de oma’s. Enige reactie blijft uit.. Ach kon het proberen :D

Had mooie handschoenen gekocht. Leer met een randje nep bont. Zijn alle kaartjes er af kom ik een label tegen.. Ga ik goed de kleine lettertjes lezen blijkt het poolvossenbont te zijn… aaaaaaaaaah :( Was zo iets al in Lapland tegen gekomen vorig jaar was er toen ook weg van maar dat waren zeehondjes.. Beulen…

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    zo maar eens douchen,en naar de stad. schijnt een erg koude winter te worden, dus opzoek naar maillots voor de kids,en snowboots voor jamelie. en denk nog een gewoon paar laarsjes. had super leuke van k3 gezien,van le coq sportif.. maar niet gevoerd:(
    eind van de middag ffies naar de kapper met jamelietje. dan is de dag ook weer om.
    zo nog maar is zh bellen of ze al wat weten.
    hoop echt dat ze vandaag/morgen over kan!
    als ze vandaag nog gaatdan word het vanavond ook nog ritje leiden.
    mannetje is vrij vandaag en morgen,wel gezellie dus :)

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    pff... manlief net gesproken tijdens het kolven (anders zit ik ook maar wat voor me uit te staren...) Blijkt dat de hele ellende voortkomt uit zijn ergernis dat ik te veel praat over kolven, wat Noor thuis doet, hoeveel ze drinkt. Hij heeft zoiets van: dat loopt wel los en ze drinkt wat ze drinkt. terwijl ik juist wil weten wat ze doet zodat ik zeker weet dat ik genoeg voor haar kolf... Over verschil van mening gesproken...

Maar goed, alles is nu weer uitgepraat en het zal straks weer een stuk gezelliger zijn dan gisteravond.... :p

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    hmm zit ff op mp te kijken voor een set barbies... vind ze nieuw best prijzig(25 euro per stuk).. staat een set met heel veel spullen op voor maar 35 euro..
    wel in schiedam:( zo mannetje maar ff laten zien en overhalen dat ie daar ff heen moet rijden haha

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Sherry, soms heb je geen behang meer over... :D

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wat zijn die dingen duur! heeeel lief lachen??? ;)

20. Sherry

Sherry Niet meer actief

Heb nog wel wat rolletjes liggen :D

Deel Deze Pagina