Juli 2011 mama's!!! Deel 2

Discussion in 'De mama's' started by Ennas, Sep 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Het gaat hard he! Wij waren afgelopen zaterdag op kraambezoek. Ventje was toen 3 weekjes oud. Was behoorlijk bij de geboorte (maar liefst 57 cm en ruim 8 pond), maar toch was Fabiënne alweer zo enorm groot in vergelijking bij hem!

Oeh, jij gaat fout eten:D!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemidddag!

Zo ik heb weekend, pff moet er goed in komen nu ik weer werk. Tis sochtends om half 7 op, kwart voor 8 de deur uit en kom om 7 uur pas weer thuis ( gelukkig maar drie dagen in de week ). De kids hebben er gelukkig geen problemen mee maar deze mama moet wel er wel heel erg aan wennen.

Anna, een hele dikke knuffel voor jou!

Winterjasje: Ga er van het weekend even een kopen voor Ryan, hij droeg nu een dik vestje maar begin dat nu toch wel te fris voor hem te vinden ( dan ligt ie wel onder een dubbel gevouwen fleecedeken of hij zit in de draagdoek ).

Voedingen: Ryan zit nu op 5 voedingen, waarvan 3 bv en 2 fv. Ik voed hem nog steeds gewoon op verzoek maar er is inmiddels bij hem zelf wel een ritme in gekomen. We beginnen de dag met de borst rond 7 uur ( soms een uur later ), rond 11 uur de fles, rond half 3 weer de borst, rond half 7 weer een fles en rond half 10 weer de borst. De ene keer laat hij 4 uur tussen een voeding, de andere keer maar 3 en een enkele keer wil hij na 2 uur al ( maar dat is pas 2x voorgekomen sinds hij fv bij krijgt ).

Mijn plannen voor vandaag is me huis opruimen en poetsen, tis een bende ( voor mijn gevoel iig ) want heb het een beetje laten vallen afgelopen week. Was blij als ik avonds om half 9 eindelijk zat en hubbie vond ( ondanks vroege dienst ) het wel voldoende als hij even de afwas deed, eten kookte en een keer stofzuigde.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    @ voeding, gewoon proberen meiden...
    Mees krijgt zijn voedingen tussen 7.00-7.30, dan fles 2 & 3, die wisselen nog wel eens qua tijd, en de laatste rond 18.30.

Gisteren toch nog disney geboekt. Gaan de 8e weg en dan 3 dagen. Nu gewoon in zo'n hotel op het parkterrein, maar geen disney. Betalen nu voor 4 sterren hetzelfde als bij disney 2... maar ja zo veel ben je er ook niet he.

Vanochtend nog een collega op bezoek geweest. Die begon in 2006 gelijk met ons voor een 1e kindje en zijn ondertussen uitbehandeld, en komt hier nu dus voor de 3e x op kraamvisite... best lastig dan. Maar ze pakte Mees zelf uit de box en gaf hem zijn flesje...dus dat was wel fijn.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    @ winterjasje. Ik heb zo'n lekker gevoerd vest...heerlijk zacht en warm. Maatje 74 :) en dat past goed

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Bellie, dat is een lekkere nacht !

Sherry,zo die groeit lekker door

Marloes,toch lekker naar Disney, leuk vooruitzicht !
    Moeilijk voor je collega. Weet zelf hoe zwaar het kan zijn om op kraamvisite te gaan als je zelf zo graag wilt.

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, heb even bij een ander ziekenhuis een nieuwe afspraak weten te maken. Ipv begin december mag ik nu volgende week donderdag. Toch wel een verschil :D

Verder inmiddels de advocaat gesproken. De overeenkomst die ik heb liggen ziet er verder normaal uit. Staan geen rare dingen in en aanbod is reëel. Hij zei wel dat ik het beste uiterlijk maandag kan tekenen. Want in dat geval krijg ik per 1 dec ww. Teken ik later, dan krijg ik pas per 1 jan ww. Dus als ik maandag teken, dan is het geld wat ik mee krijg een extraatje. Hij gaat er vh weekend nog een keer naar kijken om zeker te weten dat er niets raars in staat.

Heb inmiddels 2 sollicitaties de deur uit gestuurd. Eentje word t 'm waarschijnlijk niet (niet t leukste bedrijf om te werken) en de ander is niet mijn droombaan, maar ik heb er wel de ervaring voor. Op dit moment zal ik gewoon blij zijn als ik weer een baan heb!

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    *zwaai*

druk druk druk!

Ondertussen is ons nichtje vanmorgen geboren! Ze heet A.lyssa!

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Heb niks bijgelezen sorry. Ik loop alleen maar te brullen. Bah ik vind het helemaal niet leuk om mijn meisje naar het kdv te brengen:( Het ziet er leuk uit, leidsters zijn aardig en doen er alles aan mij en mijn dochter op ons gemak te stellen maar toch.......... vind het niks.

Zal wel minder worden dat gevoel maar nu........jakkes!

Sorry voor mij ego berichtje, samen met het nieuws van gisteren en de aankomende onderzoeken hakt het er even flink in hier.
    Toch nog hormonsters die de kop opsteken.

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Pink, wat vind je zo naar aan het kdv??? Vervelend als jeje zo voelt lijkt me!!!! Maar kan me voorstellen dat je, na wat je net te horen hebt gekregen eigenijk je meisje graag juist nu ff bij je hebt!

Voeding: nou ik ga ff met vriendlief overleggen, miss dat ik haar om 2300 niet wakker maak... Als ze dan vannavht toch wakker wordt, naja, dan maar troosten en speentje hihi..

Moonlight, gefeli met je nichtje :)

Marloes, leuk disney :) jouw mees slaapt echt al lang zeg hihi!

Lutje, bedoelt je advicaat dat t bedrijf t goed geregeld geeft, dus dat je niets extras kan krijgen dan dat ze al gezegd hadden?

Winterjas:kheb hele leuke mt 62 gekocht, maar ze verzuipt er echt nog in.. Tot die tijd dik vest met spijkerjacky en een warmen deken :)

Bellie: oh heerlijk geslapen dus!!

Ann:pff meid wat heb jij t toch zwaar...

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Mamatien, idd. Wat het bedrijf me aanbiedt is het maximale wat ik kan krijgen

Pink, vervelend dat je je zo voelt!

Zo, ik heb Emma maar even wat eerder opgehaald van kdv. Ze had net flesje op. Dus nu ligt ze heerlijk in de wipstoel te slapen :) Was een meisje met een wenmiddag. Is op dezelfde dag geboren als Emma. Heel anders, want ze had bijna geen haar. Als je Emma er dan naast ziet lijkt ze zoveel ouder!

Maandag komt de fotograaf op het kdv. Ga er toch maar heen. Vind het wel leuk om een aandenken te hebben aan haar eerste kdv groep. Was het eerst niet van plan, maar heb nu tijd zat :)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zouden soep en brood eten maar heb een beetje een dipdag dus zakken geleegd en patatje besteld :)

Lutje en Moonlight, leuke banners !

Lutje, herkenbaar hoor. ziet er hier naar uit dat het solliciteren wordt bij callcenters.zie ik eigenlijk heel niet zitten.maar ja moet een baan hebben in januari-februari-maart
    Leuk de schoolfotograaf. Hier geen idee wanneer hij komt, of dat hij al geweest is

Pink, ahh valt het zwaar. Komt goed ! Dacht dat ik er ook heel veel moeite mee zou hebben maar met Elin ging het heel goed.Had meer moeite met Levi die riep dat hij mee terug naar huis wou :(

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, dank je :D Ben weer even aan het photoshoppen gegaan :D

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Wat hebben jullie allemaal leuke banners!! Waar maak je zoiets??

Sterkte Pink :)

Hier een ziek meisje.. Gister al wat verhoging (en na een slapeloze nacht) vanmorgen niet meer. Vanmiddag dus gewoon naar het KDV geweest. Vanavond kreeg ze weer verhoging.
    Heb momenteel een halve apotheek in huis.
    Net voor ze naar bed ging Luuf gesmeerd, zetpil gegeven, 7 dagen kuur van VSM, neusdruppels en een ui naast der bed.
    Kon allemaal samen zei de vrouw van de drogist.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pink, dikke knuff!

Kaatje, frietjes zijn ook erg lekker ;)

Idd mooie banners meiden!

Ennas, die kun je zelf maken ( of laten maken ).

Ik denk dat ik ook maar eens ga knutselen aan een banner, al een tijdje niet meer gedaan...

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Lutje, btje jammer dat je er niet meer uit kan halen!

Zo fleur heeft de fles om 19.15 op, ligt nu in bed.. We gaan de gok wagen! Ik vind t wel spannend hoor haha, geen zin om er uit te moeten vanavond narmelijk ;)

Vanavond tvoh kijken :)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ennas, gemaakt in paint shop pro.
    Als je wil kan ik er ook wel één voor jou maken hoor

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey meiden

@marleen, nee het is dagopvang :)

@schildje, fijn dat het zo goed ging, na de prikjes.

@pink, hoe ging het op het kdv? ja in het begin is het vaak even moeilijk, zomaar je kindje ergens achterlaten, het zijn toch vrij onbekenden.

@kaatje, ja van het kruidvat :) hij is er erg blij mee!
    Fijn weer een goede nacht!

@anna, knuff!!

@mama10, wij hebben idd ook hetzelfde met de flessen, maar idd maar gewoon is proberen allemaal.

@ennas, beterschap voor je meisje!

@lutje, leuke banner :)

Vandaag even langs me werk geweest met Jevani :)
    Celeno was met opa naar Artis.
    En volgende week weer beginnen met werken.... *slik*

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @lutje
    ja ik denk het haha... eierstokken hadden er denk ik geen zin in.. die vonden de krampen geven leuker :p
    Ga je maandag ook tekenen? Wel fijn dat je dan vanaf 1 dec al ww krijgt! Wel onwijs balen dat ze je eruit hebben gezet. Kunnen ze je niet omscholen tot een andere functie?

@sherry
    Sophia is flink gegroeid joh!

@moonlight
    Gefeliciteerd met je nichtje Alyssa

19. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    moonlight gefeliciteerd met je nichtje. alles goed gegaan hopenlijk.

pink. dikke knuf meid. lijkt mij ook niet leuk. ff lekker eruit brullen.

leuke banners meiden. heb nu ook paintshop pro maar moet nog even puzzelen hoe dat allemaal werkt.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Patriesja, Levi krijgt dat sesamstraat stempelset in zijn schoen ;)
    Voor jou ook weer tijd om te werken. Gaat hard de tijd he

Share This Page