Vandaag getest en wel zo overduidelijk rose Een spannende periode afgesloten en er breekt een spannende maar ook meer ontspannende periode aan. Wie komt erbij?
18 januari heb ik een afspraak staan met de gyn. Dit eigenlijk nadat ik 6 rondes Clomid gebruikt heb. Nu maandag maar is bellen of die afspraak kan blijven staan of dat ik eerder moet komen
sep 2011 mama's alweer! Pff wat gaat de tijd hard! Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik me aanmelde bij de sept 2010 mama's! Ik wens je (jullie) een fijne zwangerschap toe! Ps ben uiteindelijk een okt 2010 mama geworden
Wauw alweer september 2010 mama's. Geniet heerlijk van jullie zwangerschap het gaat zo snel! Mama van sepp idd lijkt gisteren heh!
Hoi! Ik ben 2 september uitgerekend van ons derde kindje als alles goed gaat! Het is nu nog pril maar heb al mooie posi testen. Er zullen binnenkort wel meer meiden komen,het is nog vroeg voor de september mama;s!
Ik ben ook 2 september uitgerekend, maar ivm een mk in september dit jaar, durf ik me nog niet zo goed te melden. Ik denk (als ik t volhoud) dat ik me in het nieuwe jaar hier weer meld. Ik ben dat de termijn voorbij waarop ik de vorige keer een MK kreeg
Pfft nou ik heb dus ook een posi test in mijn handen, sta nog na te trillen. Het is allemaal nog heel pril en ik ben volgens de calculator 5 september uitgerekend. Ik weet dat er nog van alles mis kan gaan omdat ik nog voor NOD zit maar ik wil zo graag even gillen dat er een 2e streep op mijn test staat Sjeezzzz wat ben ik blij!! Alle andere september mama's : van harte gefeliciteerd en dat we hier allemaal over een maandje of 8 een mooi kindje mogen vast houden
Hallo allemaal, @Sjulie, Daantje1, Mama079 en Michelle04: GEFELICITEERD!! Ook ik heb gisteren positief getest en we zijn dolgelukkig! Helaas afgelopen mei een MA gehad. Daarna bewust even gewacht en de bedoeling was om er in januari weer voor te gaan. Het is dus echt een kerst verrassing, haha! Ik ben uitgerekend op 29 augustus, maar het is bij de Augustus mama's al zo druk, dat ik liever hier mee klets als jullie dat goed vinden? Groetjes, Annemieke
Hoi Sjulie, Mama079,Michelle04 en Annemieke!! Gefeliciteerd allemaal! @mama079: snap je wel hoor. Ik heb voor onze oudste 2 mk na elkaar gehad..ben steeds weer onzeker..maar heb er wel goed gevoel over, spannend is het wel weer. Annemieke: natuurlijk mag je gezellig hier mee kletsen!! Misschien dat je uitgerekende datum straks na een echo nog wordt verzet. Ik teste op 7dpo al posi, dus weet ook niet of ik straks misschien ook 29 of 30 augustus ben uitgerekend..afwachten tot de eerste echo..spannend..! ik wacht nog even met de vk bellen..doe ik volgende week ergens denk ik..of over 2 weekjes.. je krijgt daar altijd de eerste afspraak een echo,dat is wel fijn..rond 7 weken is dat meestal. rond 9 weken kan ik het zelf misschien alweer horen met de angelsound (bij mn dochters steeds rond 9 weken dat ik het zelf hoorde)
Hey meiden! Allereerst, gefeliciteerd allemaal! (Daantje voor de zoveelste x inmiddels hihi) Ook ik heb zojuist positief getest! Op 10 DPO zit ik nu en ik ben op 5 september uitgerekend, van mijn 2e kindje. Super spannend weer!! Ga volgende week de vk bellen voor een afspraak. De 1e afspraak is hier tussen de 8 en 9 weken, en daar zit dan ook de 1e echo bij. Ik kan niet wachten! Hebben jullie al klachten??
Heeeey Pindaatje!ook nog een keer gefeliciteerd!super leuk~! Ik krijg steeds meer last van misselijkheid..niet echt s ochtends maar meer overdag...hele dag beetje misselijk gevoel,niet heel erg hoor, maar wel aanwezig Als het niet erger wordt is het goed te doen. Maagzuur soms..soms wat hartkloppingen,had ik bij andere zwangerschappen ook...(net of je heeeel hard gerend hebt dat gevoel)
Hey meiden, hier ook september mama!! Vandaag posi getest en ben uitgerekend op 3 september! Wij krijgen pas een echo rond 9 weken..dat is soms wel es balen. (als je van anderen hoort dat ze eerder mogen) Ik ga in het nieuwe jaar de vlos bellen!
Gefeliciteerd Madelief! Ook in de 3e ronde zie ik! Ik heb inmiddels echt zo'n strak gevoel in mn onderbuik en totaal geen honger! Ga morgen nog een testje doen, leuk om te zien dat ze steeds donkerder worden hihi. Fijne avond nog!
bedankt angiebaby!Jij ook nog gefeliciteerd! Pindaatje: ja ik heb ook zo;n raar gevoel,strak gevoel, in mn onderbuik. Ene keer wel trek en andere keer weer niet. ja leuk he die steeds donker wordende testjes! madeliefje: gefeliciteerd! leuk dat je ook mee kletst!Sommigen krijgen pas rond 12 weken een echo. Bij ons is het wel vroeg hoor, rond 7 weken,wel fijn. (ook ivm mijn 2mk voor de oudste) leuk dat er steeds meer meiden bijkomen!gezellig!
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd! Ik ben ook nog steeds aan het testen Tijdens mijn MK werden de tests niet donkerder. Op deze manier zoek ik bevestiging Ik heb gisteren de gyn gebeld voor een echo. Ze begon meteen over een 8 weken echo, maar dat duurt me veel te lang. Ik weet door ovutesten wanneer mijn ei was en ik weet dat ik deze ronde op een cyclus uit zou komen van 35 dagen (vandaag NOD) Zij heeft rekening gehouden met een cyclus van 28 dagen waardoor ik de echo met 6+6 heb ipv 8 weken Het wordt sowieso erg spannend omdat mijn zoontje 11 weken te vroeg geboren is. Dit is zonder oorzaak gebeurd en daardoor is de kans groot dat het nu weer gebeurt. Ik heb af en aan boobpijn en ben erg moe. Ik voel me iig anders dan in de ronde van de mk.
hoi meiden, pff vorig jaar 19 dec heb ik positief getest, ik weet het nog als de dag van gister !! wat gaat het toch snel ( niet waar mama van sepp ) allemaal van harte gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap, voor je het weet ben je weer een jaar verder (ik ben trouwens uiteindelijk een aug. mama geworden, dochterlief is 4 weken tevroeg geboren)
Mama: ja, dat herken ik ook wel, heb 2mk gehad voor de oudste, en bij de 2e mk ging het al vroeg mis dus werden testen niet donkerder...1emk was pas met 10 weken.. dus blijf toch wel onzeker ook al is het langer geleden en heb ik erna 2 gezonde kindjes gehad,blijft spannend. Voor jou idd helemaal spannend ivm de vroeggeboorte van je zoontje. Hopen dat deze tot minimaal 37 weken blijft zitten,duimduim! ben wel aan het nadenken wanneer we het gaan vertellen...denk na de eerste echo..maar vind het altijd zo moeilijk om het stil te houden..mijn moeder heeft het altijd wel snel door..(dat zegt ze dan als we het verteld hebben..bij vorige zwangerschappen) ik drink sowieso geen alcohol en rook ook niet,houd wel van biefstukjes dus dat kan niet..weet niet wat er te eten is morgen bij mn ouders...komt wel goed,verzin wel iets haha. vind het wel weer reuze spannend allemaal ook al wordt het het derde kindje en 5e zwangerschap..vind het zo mooi iets! Wil trouwens nog wel davitamon mama plus visolie gaan halen,heb nu centrum (speciaal voor zwangere vrouwen natuurlijk, zit van alles in plus foliumzuur) Verder misselijk en droge mond en keel,maar heb nu ook keelpijn dus zal daardoor komen denk ik. Wat een sneeuw was er weer gevallen he!Hebben hier elke dag stukjes brood voor de vogels,leuk om te zien al die vogels hier in de tuin!