Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

Wupje welkom terug meid! Fijn dat Kyano zich beter voelt. Hier geen weeënactiviteit meer hoor;) gelukkig! dank je lieverd
    Fijn dat de 20 weken echo goed was!

Marlous: volgens mij moet je vreselijk onwetend zijn of zeker van jezelf om onbezorgd te kunnen genieten..

2. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Frenzy wat erg voor jullie!! Dit is neit wat je verwacht als je voor een 20 wk echo gaat. Ik wil jouw en je man de komende tijd heel veel sterkte wensen.

@Dunjatamara, wat erg zeg een kindje geboren en overleden. Veel sterkte er mee.
    Kan mij dan ook goed voorstellen dat je voor vanavond zenuwachtig bent.

@MnM, mijn man zei gisteravond al dat ik dit ook had met de jongste. Ik kan het mij niet herinneren. Maar bedankt voor de tip. Ik had er vanmorgen met lopen even last van maar gelukkig gaat het nu beter.

Als ik nu zo de berichten lees dan wil ik nu ook mijn 20 wk echo. Maar ik moet nog even wachten. Maar het komt langzaam aan dichterbij.

@Genieten van de zwangerschap...er zullen zeker moeders zijn die vanaf dag 1 zich zorgen maken en sommige, zoals de verhalen nu, terecht. Ik merk wel dat ik mij hier een beetje voor afsluit. Ik denk dat ik dit doe om mij zelf te beschermen. Zeker maak ik mij nu heel veel meer zorgen dan met de andere twee. Maar als ik dan het hartje weer hoor dan is de bezordheid een beetje over.
    Wel zal ik heel blij zijn als wij de 20 wk echo hebben gehad. Even horen dat alles goed (hopelijk) gaat met je kindje en misschien ook te horen krijgen wat er in mijn buik zit, weer een prinsje of nu een prinsesje. Ik weet wel van mijzelf als ik teveel ga stilstaan met wat er mis kan gaan dan heb ik zeker geen leuke zwangerschap meer.
    Maar goed iedereen denkt er anders over en dat is ook maar goed ook toch!

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ach ja, ik leef ook van vk moment naar vk moment, elke keer dat er weer een afspraak komt, ben ik weer gerustgesteld. Het blijft gewoon heel spannend, en je wilt het beste dus misschien wel logisch dat je je toch al druk maakt om die kleine krummel...

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Frummel gelukkig bij jou dus ook weer alles goed :)!

Genieten van de zwangerschap: ik moet zeggen dat ik genieten van de zwangerschap wel heel goed kan, ook al heb ik natuurlijk ook mijn bezorgde momenten maar als ik ukje dan weer voel dan ben ik weer gerustgesteld en geniet ik weer. Waar ik wel echt bang voor ben is de bevalling. Dat had ik bij Kyano al en nu nog meer omdat het gewoon een rotbevalling was. Maar ja dan nog bedenk ik me weer dat hij er nu gewoon is en we kunnen genieten van hem en dat is toch het allerbelangrijkste. Ik ben een positief mens en probeer alles zo positief mogelijk te bekijken.

Afmeting hoofdje; Kyano heeft ook altijd een groot hoofdje gehad. Bij alle echo's vanaf 25 weken ongeveer was het hoofdje standaard 2 weken verder dan de rest. En bij de geboorte bleek hij idd een groot hoofdje te hebben dat niet door mijn bekken pastte maar dat kwam ook omdat hij een sterrekijkertje was.

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    tja de bevalling is voor mij ook niet echt een finish waar ik juichend naartoe ren. maar zal er toch aan moeten geloven, haha! :)

Is het lastiger met een sterrenkijkertje? Wil het lijfje dan minder goed mee of is er een andere reden?

6. Rono

Rono Niet meer actief

Was vol goede moed aan het bijlezen tot het bericht van Frenzy

Man man man wat een pech!! Weet niet wat ik moet zeggen

7. Rono

Rono Niet meer actief

hoofdomtrek: Noëlle was 345gram bij 21 weken en had een normaal hoofd... echter bij geboorte was ze verkeerd berekend en dachten ze dat ze 10 pond zou worden. Maar omdat haar hoofd zo groot was had de pc het verkeerd berekend.. Ze was bij geboorte 3610 gram en 52 cm en haar hoofdomtrek was 38 cm.. vandaar ook de keizersnede ;)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ja precies ze moeten er toch uit :D
    Een baby die een sterrekijkertje is, ligt met zijn hoofdje iets omhoog, met het neusje naar boven zeg maar waardoor hij of zij dus moeilijker door de uitgang past.

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Aaah vandaar, ik leer hier zo veel elke dag!

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Heb goed nieuws, heb waarschijnlijk mijn vervanging geregeld. Een oude bekende op het werk heeft grote interesse, dus dat zou heel mooi zijn! Is ook een meid die je echt op dingen af kan sturen en dat is bij mijn werk heel handig.

Ben er wel blij om, juist omdat ze graag hadden dat ik zelf op zoek zou gaan...

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    BB10, ja dan kun je het beter gelijk 's ochtends hebben. Zwaar lijkt me dat afwachten. Hopelijk heb je morgen snel meer duidelijkheid.

Angiebaby, hihi een groot meiske dus.

Wupje, pfff heavy met de zieke en dan zelf ook nog, hopelijk heb je het nu achter de rug.
    Ah fijn dat de 20 weken echo goed was en dat jullie kunnen gaan shoppen voor een meisje.
    Logisch dat je opziet tegen de bevalling als je al een helbevalling hebt gehad. Ik heb een totaal ruptuur gehad, ik mag nu zelf kiezen tussen een natuurlijke bevalling of een ks, aan allebei zitten risico's. Ik moet eerst een keuze maken en dan kan ik me ook druk gaan maken denk ik. ;)

Schildje, ja sommige dingen vergeet je gewoon. Ik had er nog nooit over gehoord, maar mijn gyn zei dat het heel vaak voorkomt. Ik heb het soms echt uit het niets.

Marlous, helemaal mee eens. Het is toch een wonder, dus druk maken hoort erbij, en dan zijn er ook nog die hormonen die ons lichaam van slag maken. Ik ben ontzettend blij als ik de 20 weken echo heb gehad.

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Sorry dat het zo lang duurde dames!

Echo is helemaal toppie gegaan, jammer genoeg maar 1 foto mee gekregen! Maar wel een ontzettend aardige vrouw. Hartje ziet er dus toppie uit, en de rest ook. Een hele geruststelling.

We hebben er toch voor gekozen om het geslacht openbaar te maken!:D En dan nu:
    *tromgeroffel...*

Het is...

Een meisjeeeeeee Whaaaaaaaaaaaahahahaha, ik wist het gewoon, weer heeft mijn gevoel gelijk gehad! Ben zooooooo blij, Ik ga nu lekker beschuit met roze muisjes eten whaha!

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Ryanne. volgens mij hadden mijn kinderen ook altijd een groter hoofd inverhouding met het lijfje. En ze zijn allemaal gezond hoor! En als het wel wat te betekenen had, zal de echoscopiste dat heus wel tegen je zeggen. Maar ik denk dat er niks aan het handje is.

Bb10 rustig aan doen meis. Snap dat het extra spannend maakt de berichten. dikke knuf.

Wupje gezellig dat je er weer bent. jE bent altijd welkom! fijn dat je 20 weken echo goed was. Gefeliciteerd.

marloes. Fijn een vervangster. hihi! ga je lekker met een gerust hart met zwangerschapsverlof.

Mnm ai total rupter. klinkt erg pijnlijk. Heb je een voorkeur voor keizersnee of bevalling? idd aan alle 2 zitten nadelen lijkt me. en eerst een groeiecho? of kijken hoe dekleine ligt in geval van sterrenkijkertje? kan dat allemaal niet?? ppffft moeilijke keuze hoor.

genieten van de zwangerschap. Ook ik kan echt wel genieten van een zwangerschap hoor. Alleen heb ik ook altijd wel ff momenten dat ik me zorgen maak. maar volgens mij is dat ook wel normaal. En ja af en toe word je met je neus op de feiten geduwd. Misschien maar goed om te beseffen dat niet altijd alles gaat zoals je wilt. hoe oneerlijk ook.

14. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Belliebel gefeliciteerd. Fijn dat alles goed was, ook met het hartje. En een meisje. Dat word rose shoppen meid!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Laat ik dat roze shoppen nou helemaal niet erg vinden:D.

Ga straks meteen even langs de hema om in ieder geval iets te hebben hihi:p.

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Bellie!!!! GEFELICITEERD!!!!! Een jongen en een meid, helemaal super!

17. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ belliebel: gefelicteerd meid! Een koningsgezin noemen ze dat toch :) Fijn ook dat alles goed was!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Koningswens noemen ze dat inderdaad!:D.

Oh, hierbij een foto! De enige overigens die we hebben meegekregen!

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Belliebel super zeg een meisje! Ook fijn dat alles goed is. Geniet maar lekker van het roze kopen.

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Maar wel een mooie foto! Wordt een knap kind, dat zie je nu al :p
    Bij ons noemde ze het een rijkeluisdroom... grappig!

Deel Deze Pagina