@kimm Yummie Lekker hoor! Ik had me voorgenomen om vandaag te gaan shoppen hihi Maar had al met Joey afgesproken dat we zaterdag naar de markt gaan en als hij zaterdag beter is doen we dat en duiken we meteen de stad in Ik heb van Joey werkelijk alles bewaard maar ja das natuurlijk allemaal stoer Jongensspul dat zullen we ons meisje niet aandoen, vandaar dak roze wil shoppen hihi. Wij gaan vant weekend onze kamer eens aanpakken zodat we straks goed de ruimte hebben voor een wiegje of het ledikantje mijn vriend wil het witte ledikant wel aanpassen iets met roze harten op de voor en achterkant. Kan van mij niet snel genoeg gaanAls het maar op tijd klaar is. Heb ook last van melk maar dat heb ik al sinds na de geboorte van Joey en is eigenlijk nooit meer weggegaan, alleen wordt het nu wel erger sinds ik zwanger ben, het is nog niet echt vloeibaar zeg maar maar wat dikkig, hoop dat ik nu wel bv kan geven bij Joey had ik niet genoeg was erg hongerige babyEn met kolven kreeg ik ook niet voldoende dus toen overgegaan op fv.
@kikker Ik had een burn-out en zat een half jaar thuis. Overigens veroorzaakt door werk en de arbo arts die me na een zware maagbacterie (waar ik maanden mee rondliep zonder dat iemand wist wat ik had) veel te snel weer aan het werk had gezet. Kan zeggen dat de laatste twee jaar erg rumoerig waren
Hoi meiden Hier helaas een berichtje vanuit het zh. Ik heb constant harde buiken die verschrikkelijk veel pijn doen. Nu aan de ctg en urine controle. Hoop zo dat alles goed is met de baby, ik ben wel bang.
Belliebel helaas waren ze inderdaad om 06.30 al met troep aan het smijten! Maar vanmorgen pas om 07.30 dus ze hebben op hun kop gehad Kaatje mag ik vragen hoe jij dat aanvoelde dat je blaasontsteking had? Hopelijk is je urine schoon morgen! Kikker leuk zeg grijs/bruin. Wel rot dat je je niet lekker voelde daar! Ik heb al een tijd gezegd dat ik niet de standaard kleuren wou voor een jongen .. blauw.. maar heb zo'n mooie blauw gezien hahaahaha dus weer helemaal om Kimm hoe hou je het vol zeg. Huishouden, kids , school en dan ook nog eens zwanger! Ik vindt het erg knap hoor! Ohhh lekker een happy meal Frummel wat fijn dat je door je proeftijd bent! Wanneer mag je tekenen voor je contract? DunjaTamara wat heerlijk zeg dat het allemaal goed was bij de 20-weken echo! Beterschap met je zoontje! Hier vaak ook de lamellen dicht hoor, die rare bouwvakkers die naar binnen gluren bah bah! Zonnebeertje zou de buurman de haan in de pan hebben gedaan Schildje logisch dat je je zorgen maakt! Maar waarom is er dan zo'n rare sfeer bij je mans werk? Wupje hahaha lekkere wervelwind heb je door je huis! Ohh gebeten! Gelukkig heeft hij sorry gezegd MNM jeetje wat rottig! Hopelijk is alles goed! Snel weer naar huis hoor!
@Dani, ja we hadden grijs bedacht; donkergrijs. Maar het is maar een klein kamertje en als we een kleur uit gingen zoeken dan vond ik geen mooie kleur grijs. Ik kwam wel steeds 'musbruin' en dat trok mijn aandacht...ik denk dat dat m wordt. Elins' kamer was heel lichtgroen echt heel gaaf maarja, nu 2 kamertjes verder heeft mevrouw pas een stoer kamertje en aangezien ik de komende 100 jaar niet meer wil verhuizen wil ik dit graag een 'definitief' kamertje maken. Ja klinkt goed he, een happy meal...ik kreeg er ook al zin in.
Danitjuh: da is wel wat de buurman verelde We kregen een rouwadvertentie van de haan, haha MnM: wat een spanning@!! ik duim heel hard dat alles goed is met jullie uk! sterkte!
@ Kimm: Zo jij was er vroeg bij. Succes met je dag vandaag. Balen van je slechte nacht. @ Frummel: Jij ook een slechte nacht gehad. Ook balen! Super dat je door je proeftijd heen bent! Gelukkig zijn er ook nog goede werkgevers @ DunjaTamara: Balen dat je vandaag niet lekker kan gaan shoppen. Beterschap voor je mannetje. Hm, een patatje mayo heb ik ook wel zin in. Volgende week maar weer eens patat eten, lijkt alweer zo lang geleden. @ Schildje: Balen dat je man het niet naar zijn zin heeft op het werk. Das zo klote! @ Henrieke: Wat een raar verhaal van je werk. Ik kan me niet voorstellen dat het écht zo is dat je contract niet omgezet kan worden naar een parttime dienstverband omdat je aan het reïntegreren bent. Misschien nog even navragen bij een onafhankelijk persoon. @ MNM: Hè gatsie wat een naar bericht. Sterkte meid! Ik heb vanmorgen mijn sollicitatiegesprek gehad. Ging goed, maar ze zagen bij binnenkomst niet dat ik zwanger ben, dus dat heb ik aan het begin van het gesprek gelijk maar even gezegd. Ze schrokken er volgens mij wel een beetje van, maar het heeft voor mijn gevoel verder geen invloed gehad op de rest van het gesprek. Na het weekend hoor ik meer, dus ik ben benieuwd.
Ik rijdt straks ook maar even langs de mac want begin nu toch wel heel erg zin in kipnuggets te krijgen
henriekec. ooh dat is balen. 40 uur werken lijkt mij idd ook erg veel. hat lief van je ventje dat hij al allemaal plannen maakt om het dan eventueel op te lossen. wupje. hihi peuterpuber. tja leuke tijd hoor. (maar niet heus) Herken het helemaal. en ach hij heeft sorry gezegd zullen we maar zeggen he. Wat heerlijk dat jij de kleine zo goed voelt zeg. Ik ben hartstikke jaloers en nee heb de kleine nog niet veel gevoeld. Nog maar paar keer. en maar heel zachtjes.( Placenta zit aan de voorkant. ) maar na die slechte berichten knaagt het een beetje aan me. Maar zoals ik al zei. Gevoel zegt wel dat het goed zit. al blijft een teken van leven zeer gewenst. kikker. ooh wat een lieve familie heb je. Fijn dat ze je zo willen helpen. Tamara. duim voor je hoor dat bv lukt. al is bv ook niet zaligmakend hoor! Leuk dat je vriend ook al zo meeleeft. en succes alvast voor het weekend. altijd leuk om je voor te bereiden op de komst van...... MNM IK DUIM OOK VOOR JE !!!! probeer rustig te blijven. Je bent in goede handen. dikke knuf. mermaid. wat fijn dat je sollicitatiegesprek goed ging. spannend weekendje voor de boeg!
Hey bah MnM. Wat hierboven al gezegd werd: Je bent daar in goede handen. Vertrouw erop dat het goed komt meid! Hopelijk is er niets aan de hand met de beeb! Dikke knuffel! @ middag allemaal! Hier vanmorgen lekker met de kleine man gespeeld. Hij ligt nu net lekker op bed. Straks maar een lekker stukkie fietsen met hem, het is weer prachtig weer buiten! Krijg je spontaan de lente in je koppie hihi. NEt maar stofzuiger door het huis heen gehaald, straks nog even was en strijk wegwerken! Maar eerst even wat eten en van het zonnetje genieten buiten!
Ik kreeg gister een rekening a 761euro (uit 2002!!!) van de ing. Ik heb nooit geleerd mijn financien te beheren dus maakte er toen ik 'jong' was nogal een zooitje van(ik leg de schuld compleet aan mijn eigen kant neer en vind het ook best genant te vertellen). Nu dacht ik toch echt dat alles netjes opgelost en afgerond was. Je kan je mijn stress voorstellen toen ik die brief las. Complete paniek; waar haal je 760 euro vandaan? Vandaag even rondgebeld en ja hoor...onterecht! Pfieuw...... Wat een opluchting. Die moest ik even delen. Ik durfde het gister niet te plaatsen, ik was nogal over de zeik en geneerde me rot. Zelfs mijn man gevraagd niet boos te worden. 2002 klinkt best dichtbij maar dit was echt al zo goed als 9 jaar geleden.
Hahaha, oh jaaaa, kipnuggets, ook zo lekker. Pas had ik bij de Mac zo'n karamel-milkshake gehaald, was ook mjammie! Het is maar goed dat mijn man de auto mee heeft, anders was ik misschien ook nog wel langs de Mac gereden .
Ohja, helemaal vergeten te zeggen dat ik net van me ouders een superlief (ROZE whaha) pakje heb gekregen. Knalroze truitje en een wit klein ieniminie legging met 3 paar sokjes. Heerlijk om dat roze spul te zien hangen hihi. Is maar goed dat ik gister niet los ben gegaan in de hema, want had precies het zelfde mee genomen whaha. Wat dat betreft weet me moeder wel wat ik leuk vind. Mja wat wil je als je zelf 5 meiden hebt!
@ Kikker: Oh jee, dan schrik je je idd rot. Fijn dat het uiteindelijk een foutje bleek. Hoef je je toch niet voor te schamen. Gebeurt is gebeurt en je hebt van je fouten geleerd!
Nu echt ophouden hoor, met kletsen over lekker eten! Ik wil ook! Heb manlief laatst savonds nog frietjes laten bakken voor me...als jullie zo doorgaan geeft hij dit forum nog de schuld van zijn avondkook-klusjes
ja maar dat enge gevoel waar ik toen mee leefde kwam ook meteen weer terug. Ik heb zeker geleerd van mijn fouten maar dit voelde echt eng. Ik heb alles gewoon afbetaald maar heb natuurlijk mijn bankafschriften uit die tijd niet meer... Ach...de opluchting moest er even uit. Kan je zeggen dat het prettig voelt. Kan ik vanavond weer fatsoenlijk slapen! Ik vind trouwens best dat al het negatieve gebeuren hier bij ons vanaf NU over is. Geen enge brieven, geen gedoe over kleuren, pijnen en vervelende moeders meer. Ik ga weer genieten van het zwanger zijn! Zo, dat is eruit Edit/ doe mij ook maar een lekker menuutje van die gekke clown met die mega schoenen
Whaha, lekker eten, krijg spontaan trek in een frikandel speciaal. Hmmm misschien maak ik hem zo wel lekker klaar hihi.
Zo is het maar net meid! We moeten er allemaal van genieten nu het nog kan! Voor we het weten is het al juni/juli en zullen ze al geboren worden! En dat gaat hard zat vind ik!