Hahahahaha, gelukkig hebben we geen frituurpan, want dan ging ik NU frituren . Nou, het gaat idd snel. Veel sneller dan toen ik van Ayla zwanger was. Ik ben gewoon al over de helft .
@wupje Hai! Ja ik mag blijven op de opleiding wel met voorwaarden zeg maar word gewoon hard werken. Hoe gaat het met jou? @kikker Dank je wel het weinige slapen is wel te merken. zwaar is het zeker maar ik weet waar ik het voor doe. @tamara ik heb vanmorgen ook maar even geshopt in de stad. Niet echt voor kleertjes maar voor inrichting slaapkamer van de kinderen voor het komende weekend @MNM Ik denk aan je/jullie beterschap en hopelijk knap je snel op en gana de harde buiken weg @Danitjuh Ik vraag me soms ook wel eens af hoe hou ik het vol. Ik denk dat het een kwestie is van plannen en nog eens plannen en nog eens plannen en hopen dat de planning goed komt hihi @mermaid vroeg bij? praat me er niet van haha. ik ga op tijd gewoon naar huis toe en dan weer werken op zolder hihi @ego zit op school maar ben zo moe dat ik eigenlijk wel naar huis wil en naar bed! Njah op zolder de laatste dingen opruimen enzo.
Goedemiddag Mvm suc6 en je bent gelukkig in goede handen Kimm respect voor jou ik zou t niet kunnen Hoop dat je as nacht lekker kan slapen Frummel gefeli met je contract en wat een schattig filmpje Las iets over de Mac eet smakelijk haha Belliebel leuk hè dat roze ik vind t ook geweldig dat ik nu roze kan shoppen Jac ik voel de baby ook niet zo goed mijn placenta ligt ook aan de voorkant Tjee ben alweer op de helft hoop dat de andere weken ook zo snel voorbij gaan stiekem wil ik dat t al juli is Ga vandaag echt de ramen zemen met al binnen gepoetst ik mocht van mezelf kiezen of ramen zemen of de keukenkastjes soppen dan is de keus snel gemaakt als manlief thuis is gaan we even een stukke fietsen
Ben jaloers op wat jullie nog allemaal kunnen! Werken, ramen zemen, schoonmaken, shoppen voor de babykamer... Wil ik ook! Ik ben al doodop (en beroerd) als ik de vaatwasser uitpak. Helemaal nu ik ook nog eens regelmatig duizelig ben. Ik hoop zo dat ik me snel weer normaal ga voelen, zodat ik iig m'n ventje weer kan helpen in het huishouden. Nu doet hij alles: schoonmaken, opruimen, boodschappen, koken, enz. Ik zit alleen maar op de bank te hangen. Voel me er best schuldig om. En hou op over al dat lekkere eten Ik eet als een idioot momenteel!
Ik had medicijnen, maar die maakten het alleen maar erger. Nu is het overdag goed te doen en doe ik het liever zonder medicijnen. Het is nu dragelijk en ik voel me wat meer 'mens'. Maar ik kan gewoon nog niet veel doen. Na 12 weken stil zitten is mijn lijf dat ook niet meer gewend.
ja klopt werkte bij mij voor geen meter! heb via gyn primperan gekregen.super middel kon eerst ook niks maar nu toch wel redelijk wat weer.. je word alleen moe in het begin van primperan maar daar wen je aan. misschien dat je dat kan krijgen?
ik heb geen zin meer in school vandaag... ben zo toe aan vakantie!!!! moet morgen ook van 12 tot half 6!!!! en dan eindelijk "vakantie"
Ik wacht nog even de 20 weken af. Schijnt dan weer beter te moeten gaan. Merkte een duidelijk verschil met 12 en 16 weken. Als het na de 20 nog niet beter gaat, smeek ik idd om primperan @kimm Nog even volhouden! Blijf denken aan die 'vakantie'!
Henrieke ik hoor hier vaak ook van de verloskundige met 20 weken hoor het anders te gaan. Dus ben benieuwd eerst komend weekend de zolder verbouwen Hopelijk komt dit weekend alles klaar en kan ik de foto's online plaatsen maar wou dat het al weekend was!
MNM jee meis wat naar . Veel sterkte en hopelijk gauw thuis! Mermaid spannend dus wat de uitslag van het gesprek zal zijn. Kikker oh gelukkig was het onterecht! En je hoeft je niet te schamen hoor, als je nu de administratie maar op orde hebt. Soms verdwaal ik er ook wel eens in en denk echt ai hoe blijft het allemaal goed gaan? Hi hi vette hap doe ik nog even niet aan mee, ben blij dat mijn broodje erin is gebleven. Kimm succes deze lange dag op school! Pff het is rustig hier op het werk, kan ik wel wat vaker komen spieken Vanavond gaan hubbie en ik naar de musical Legally Blonde, heb er zin in.
kikker: gelukkig was het een onterechte rekening, schrikken hoor! Kimm: sterkte op school! Henrieke: hoop dat je je na 20 wk weer wat beter voelt Ik ben echt weer zoooo moe, net als in het begin :S Hoop dat het nog over gaat! NOg 10 min... dan kan ik bellen voor morgen...
Nu werkelijk waar de helft van de docenten en studenten zitten gewoon online naar FC Twente te kijken!!!! en wij zitten gewoon heel droog knetter hard te studeren!!!
Dat is een beetje jammer Kimm moet morgen om 10:15 in he ziekenhuis zijn, om 11:45 geopereerd.. Helaas wel laat Hoop dat ik het volhoud met nuchter zijn!! Anders kon ik een infuus krijgen.
Tjee zonnebeertje, je zou toch denken dat zwanger en nuchter blijven niet samen gaat! Succes morgen! Hopelijk valt het je allemaal een beetje mee! Zit hier in de zon, en tjeminee, wat is het warm! Mijn wangen gloeien helemaal! Heb net even een foto gemaakt! Zie hier hoe warm het is! GEwoon 28 graden
had daarom ook gehoop als 1e aan de beurt te zijn! Maar we zullen zien! anderd geowoon veeel bouillon drinken. Warm he in de zon, heerlijk straks als Tygo wakker is maar even naar buiten!
Hier alles 'goed', pffffffff. Ik heb heel wat onderzoeken gehad. Met het kindje was alles goed, wel wat rustig maar hartje klopte mooi. Het belangrijkste was dat de baarmoedermond nog mooi lang was, dus de harde buiken doen voorlopig nog niet het echte werk. In de urine wel wat rode bloedcellen gevonden, maandag weer laten controleren. Maandag ook een extra controle en gaan ze de bmm weer opmeten. Voor nu rust houden............