Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net nog even met de angelsound het hartje opgezocht. Kleine was druk aan het bewegen.
    Morgen weer urine inleveren bij de huisarts. hoop dat infectie helemaal weg is want wil liever niet nog een kuur ab

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Begrijpelijk dat je niet nog een kuur wilt kaatje. Heb je nog last met plassen, of dat niet meer?

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    slaap lekker iedereen alvast... tot morgen...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Had dus eigenlijk helemaal geen plas klachten,maar sinds gister dus wel kleine beetjes ( zonder pijn trouwens ) dus ben bang dat de infectie niet helemaal weg is

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Duim voor je mee kaatje dat het over is!

6. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ kaatje: Succes morgen bij de controle! ik duim voor je mee dat het weg is!!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    lief van je!!!
    enne idd weekend YEAH ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx meiden.

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Kaatje, heel veel drinken!! Dat wil ook helpen :)

Dames, ik kom voorlopig even afscheid van jullie nemen! Ik zal wel laten weten hoe de 20 wkn echo was... Maar door drukte red ik het niet om alles bij te lezen :)

Die 24 uur in een dag zijn er gewoon te weinig :(

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Oowww ben ik nu me buddy kwijt?

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

als je buddy kwijt bent die van mij komt al langer dan een maand niet :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry, doe niets anders als drinken. Rustig aan meis. we zien je wel weer verschijnen

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hallo dames:D

Weinig bijgelezen..

Mnm: Fijn dat alles goed was! Laat ze het maar goed in de gaten houden hoor!!

BB10: Wat fijn dat het niets 'engs' is! Ik heb bij Declan in het begin van de zwangerschap een enorm hematoom in mijn baarmoeder gehad. Ik was namelijk zwanger en dat was misgegaan zonder dat we het wisten. Direct de maand erop ben ik weer zwanger geraakt. Dus toen wij voor de eerste echo gingen waren er 2 vruchtzakjes te zien. 1 met een overleden vruchtje en 1 met een kloppend hartje. Het is geen tweeling geweest want Dex was veel minder ver met de ontwikkeling als het afgestorven vruchtje. Hiernaast zat een enorm hematoom. Heel veel bloedverlies gehad en hun advies was toen curretage(vruchtje (declan) was toen net 7 weken) Dit hebben we geweigerd.. Uiteindelijk is alles helemaal goed gekomen! (de dreigende vroeggeboorte bij ons stond hier ook helemaal los van hoor:))

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zonnebeertje heel veel succes met je operatie morgen, zal aan je denken meid!

Kaatje succes met je plasje morgen:) Hoop dat het weg is:)

Nog even een kleine edit:)

Over het slechte slapen en in de lucht hangen.. Hier slaapt hij altijd slecht als het volle maan is en de dag ervoor, zo raar.. en tada wat is het vanavond..

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mermaid ik ben benieuwd na het weekend van je sollicitatiegesprek! Hopelijk goed nieuws

Maccie :D toch vanmiddag heen gereden :cool: Heerlijk happy meal gehaald en toch ook nog lief geweest voor me man ook wat meegenomen ;)

Belliebel leuk zeg roze shoppen! Mijn moeder pakte ook elke keer roze dingentjes ik zo mammmm ik krijg een jongen hoor ;) Zo warm bij jullie :( heerlijk lijkt me dat!

Wupje je zal ondertussen wel bij de musical zitten maar veel plezier! en morgen veel plezier bij Ballorig!

Zonnebeertje heel veel succes met de operatie. Hopelijk is snel alles achter de rug!

MNM wat fijn dat alles goed was! Wat houdt dat in rode bloedcellen in de urine? Lekker rustig aan doen!

BB10 een hematoon jeetje.. Gelukkig doet jullie baby het goed!

Nina je bent weer goedgekeurd door de VK heerlijk!

Kaatje ik hou het in de gaten. Ik kan altijd beetje urine inleveren in het ziekenhuis ;) Ohhh diaree pffff niet lekker. Succes morgen hopelijk is het weg!

Sherry rustig aan en we zien je af en toe wel eens verschijnen!

Maccie :D toch vanmiddag heen gereden :cool: Heerlijk happy meal gehaald en toch ook nog lief geweest voor me man ook wat meegenomen ;)

Ik ga naar bed.. slecht geslapen dus moet ff me slaap inhalen :D Erg last van mijn buik gehad afgelopen nacht. Denk dat het komt omdat ik eigenlijk geen aardappelen kan verdragen :( Mijn darmen waren zo opgezet pffff niet normaal meer joh!

Tot morgen meiden!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zat de hele avond op babynieuws van een september mama te wachten. kwam net binnen :D Dus kan nu lekker slapen.

Truste

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Goedemorgen!

05:20 wakker. Ticho bloedneus!

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @DunjaTamara, het ding is dat als hij van baan zou veranderen dan kan het zijn dat de auto er niet bij zit. Goed dan kan je iets meer gaan verdienen maar je moet zelf een auto kopen en alles dan zelf betalen. Dat kost ook allemaal geld en dan houden we waarschijnlijk minder geld over dan nu.
    Ik had wat dingen uitgezocht en gemailt en toen zei hij dat hij zeker nog even afwacht en dan verder kijkt. We zien het allemaal wel.

@Jac mijn man zei ook al dat we er zeker uitkomen.

@HenriekeC, mogen ze dat zo maar doen ja. Lijkt mij niet fijn om fulltime te gaan werken met een baby.

@Wupje, ze hebben vorig jaar meer dan 300 man ontslagen en nu is de sfeer niet meer wat het was en nog gaan er mensen zelf weg.

@Kikker, ik snap het opzich wel van hem. Het is vanaf vorig jaar al wat op het bedrijf en net als bij mij loopt de emmer langzaam vol en genoeg is genoeg. Gistermiddag kwam hij gelukkig al iets anders thuis dan de dag er voor. Hij vond het wel fijn om te horen dat ik achter hem sta en hem begrijp.

@MnM nee toch. Hopelijk weet je snel meer. knuffel voor jouw.
    Ik lees net dat alles goed is. Fijn om te horen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Kimm, wat vervelend voor Ticho ( en natuurlijk ook voor jou )

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Goedemorgen dames:)

Schildje: Reageerde je man ook niet zo omdat hij zich klem voelt zitten? Hij niet naar zijn zin op het werk en jij zwanger? Ik denk dat begrip tonen al heel fijn voor hem is nu:)

Nina: Fijn dat alles goed was bij de verlos!

Kimm: weer zo'n vroege ochtend! Het zit niet mee he..

Danitjuh: Voelt je buik al beter? Ik hoop dat je vanmorgen een beetje meer rust krijgt van de bouwvakkers.. Ik heb er nog niet echt op gereageerd(sorry meis) Maar echt onwijs *** dat ze zo onvoorzichtig zijn en steeds zo vroeg beginnen zeg! Wel heel goed dat jullie gezamelijk een klacht indienen, heeft vaak veel meer effect!

Henrieke: Jeetje fulltime werken, logisch dat je gestresst word van het idee.. Ik hoop dat er toch iets valt te regelen meid. Zou het voor lange tijd zijn??

Mermaid: Ik hoop echt voor je dat ze je aannemen:D Ik duim voor je meid!

Sherry: Doe rustig aan meid:) Hopelijk zien we je weer verschijnen:)

Zonnebeertje heel veel succes vandaag, ik denk aan je!

Jac: Went het al een beetje dat de jongste op het internaat zit? Hoe gaat het met varen??

Ego: Ik blijf thuis vandaag. Vannacht harde buiken gehad en het voelt een beetje onrustig.. Vriendlief heeft Declan net naar de gastouder gebracht dus dan kan ik ECHT rust nemen.. Met zo'n humpie thuis heb ik het anders drukker dan op me werk..

Deel Deze Pagina