Middag allemaal! Zonnebeertje: heel veel succes met de operatie! Frummel: jij lekker rustig aan met de benen omhoog! Is soms ook wel eens lekker om echt een dag voor jezelf te hebben! Maar ik snap wel dat het raar is om dat kleine mannetje niet om je heen te hebben! Geniet van de rust. Eeehm Marlous: Fijn he, verjaardagen! Vind het altijd wel leuk om te vieren, maar de troep die je ervan hebt is altijd minder. Hoop dat je alsnog een leuke dag hebt! Laat je lekker verwennen! Pfff, en nu ben ik het kwijt! Had vanmorgen naar rotterdam gemoeten voor controle van me pols (moet er elke week heen), maar heb afgebeld met de smoes dat ik ziek ben. Zit er een 15 minuten binnen en ze kijken alleen iedere keer hoe het ervoor staat. Was vanmorgen zo moe dat ik er echt geen zin in had! Moet sowieso volgendeweek weer! Heb ook last van me banden, zit weer een groeispurtje aan te komen geloof ik! Kleine man ligt op bed, net even snel een stofzuiger erdoor gegooid en nu lekker met de pootjes omhoog op de bank! Lekker even helemaal niks doen!
Goeiemiddag allemaal!! Ik spring hier weer bij, heb een drukke en vermoeide week achter de rug dus had geen tijd om op de laptop te gaan en ook helemaal geen fut en zin voor gehad. Wil Frenzy wel heel veel sterkte wensen...
@Jac Nee ticho had in zijn neus liggen te froeten in bed Ja die leuke jongen die was aanwezig. Collega van hem vroeg: Word u al geholpen? Nee ik niet, me fiets wel @Danitjuh Neuspeuteren @Ego ik zit in de les bestuursrecht... NUTTELOOS vak... zo klaar tot straks...
Ik heb weekend ! Hele dag een partij buikpijn. Komt denk van mijn darmen maar ik kan weer eens niet normaal naar de wc. vanochtend wel geweest maar ben dus nog niet leeg Urine was gelukkig schoon ! Frummel, rustig aan meis Jac, succes maandag Schildje, leuk een nichtje erbij Vraag me wel af hoe het met Frenzy gaat
Frummel: Groot gelijk hoor... beentje omhoog en rustig aan doen Kimmetje: bah een bloedneus ik zou gelijk hysterisch worden haha Kaatje: Wat was het nieuws dan van de sept mama ben niet nieuwschierig hoor Aangezien we nu dus krap zitten en mn vriend morgen jarig is heb ik net spul voor gourmet gehaald. We vieren de verjaardag niet morgen maar wil het niet voorbij laten gaan.. Dus morgen krijgt ie een broodje gezond op bed en savonds gourmetten.. maar dat weet ie niet haha. Heb broodjes enzo verstoppeld en vlees ligt bij mn oma
Hallo meiden, Gisteravond weer een aantal harde buiken die pijn deden. En mijn buik deed gewoon al veel pijn. Vannacht heerlijk geslapen. Neia wel 2 x wakker geweest met tandjespijn, maar gelijk weer ingeslapen. Mijn sm is hier geweest, heeft de strijkwas gedaan en alles beneden gepoetst en gestofzuigd. En mijn moeder is ook nog geweest en heeft boven alles gepoetst en gestofzuigd. Mark heeft de grote spullen opgeruimd, de tuin gedaan en moet vanmiddag nog de zolder opruimen. Ik heb de badkamer nog een keer ingespoten, dus die heb ik uitgespoeld toen ik ging douchen. Dus we zijn er bijna klaar voor, morgenvroeg namelijk weer kijkers voor het huis. Vanmorgen bij neia de staartjes in gedaan en ik voelde al gelijk dat ik op mijn ademhaling moest letten. Net weer wat harde buiken gehad, dus ik kan niks hebben. Neia heeft heerlijk op de psz gespeeld en ligt nu te slapen, dus ik ga zo ook dutten. Mijn baas reageerde gelukkig begripvol, kan hij dat dan? Ik stond er versteld van.
Middag meiden! Hier weer eens belachelijk lang in bed gebleven. Ik kan pas opstaan als ik wat heb gegeten en mijn maag 'normaal' doet. Alleen meeste tijd val ik na een plakje ontbijtkoek weer in slaap voor een uur of twee en als ik wakker word mag ik dus weer een plakje wegwerken. Ach, ik hoef toch nergens heen dus ik heb alle tijd om in bed te hangen. De kat vind het allesbehalve erg! Die kruipt heerlijk onder de dekens tegen mijn buik aan Aanstaande donderdag heb ik de 20-weken echo. Ik was er behoorlijk ontspannen onder, maar na de verhalen hier begin ik het toch wel spannend te vinden. Mijn gevoel zegt gelukkig wel dat alles goed is en bij de vk is iedere keer een hele krachtige hartslag te horen. Ik heb alleen geen idee of ik het kleintje voel of niet. Soms denk ik van wel, maar ik heb altijd al rommelige en drukke darmen gehad en daar lijkt het regelmatig op. Sowieso heb ik geen idee waar ik op moet letten @fulltime werken: Er zijn geen regels hoe lang je weer fulltime moet werken om officieel beter te zijn. Overal hebben ze strenge regeltjes voor, maar hiervoor weer niet. Met werk is nu afgesproken dat we wachten tot vlak voor mijn zwangerschapsverlof en dan kijken wat de status is. Dan gaan we indien nodig oplossingen zoeken, eventueel thuiswerken voor een paar dagen. Nu ga ik maar weer eens wat eten (lijk niets anders te doen momenteel) en verder met het opdoen van ideeën voor de babykamer!
Hoi, Even een tijdje niet geweest! Frenzy wat een vreselijk bericht!! Heel veel sterkte!! Mnm rustig aandoen! Gelukkig heb je hulp! Meiden met goede 20-weken echo's gefeliciteerd!! Hier gisteren naar de 9-maanden beurs geweest! Nu moe maar voldaan!! Veel dingetjes gekocht! Ben hier niet meer zo zeker van de duowagen abc zoom, heb er gisteren even achter gelopen en vond het echt een hele lange wagen! Denk nu toch dat we voor een easywalker duo gaan!
@kimm, balen dat je niet meer verder kon slapen. @zonnebeertje, nogmaals succes vandaag, goed idee idd je angelsound mee! @marlous, het is altijd wel gezellig verjaardagen, maar idd oh zoveel werk. Ook 30 he @frummel, ja ik ken het, Celeno is ook bijna altijd bij mij, voelt dan ook heel raar als hij er niet is, dan mist er gewoon iets he. @lindaatje, nee sorry kan je niet verder helpen, lijkt me vervelend.. @jac, heel veel plezier maandag met je echo!!! ik heb de mijne dinsdag! @bb10, hoe gaat het nu met je? @schildje, gefeliciteerd met je broer, grappig 2 meiden en wie weet bij jou 3 jongens! @danitjuh, dat is zeker netjes 1 kilo, ach dat komt vanzelf wel weer idd, ander eten. @bellie, pff elke week erheen lijkt me ook irritant, lekker een keertje overslaan @kaatje, balen van je buikpijn, gelukkig is de urine wel goed. @rono, gezellig gourmetten @mnm, jeetje meid vervelend zeg, steeds die harde buiken Doe maar rustig aan, veel meer kun je toch niet doen. Gelukkig is je baas begripvol. @henrieke, vervelend die misselijkheid, idd gewoon lekker lang in bed blijven liggen @jeluna, oh leuk naar de 9 maanden beurs! Zo hier weer thuis, was gezellig het shoppen, niet veel gekocht (is ook weleens goed ). Nu lekker languit op de bank! Straks nog maar even wat in huis doen, gelukkig niet zoveel, want heb ook niet echt zin
ohhh nou ben dom geweest... morgen aant eind van de middag komt schoonzus en zwager langs... vragen ze net mogen we mee-eten.. Ik gelijk ja natuurlijk... domme ik... Vraag me nu af of ik wel genoeg vlees heb voor 4 personen: 1 kogelbiefstuk 2 filetlapjes ala minute 2 filetlapjes gemarineerd 3 speklapjes 7 mini hamburgertjes 1 kipfilet en 300 gram shoarma. Extra heb ik komkommer, paprika, ui, spekjes, stokbrood met kruidenboter en huzaren en rundvlees salade
Ik ben heel erg benieuwd als mijn 2de nichtje geboren is of ze dan net zo lang zal zijn als mijn andere nichtje. die had mij toch een lange dunne vingers toen ik haar zag. Ook haar voeten waren zo groot. 1 Ding vind ik zo schattig aan haar dat ze vergeleken met de rest van haar lijf van die hele kleine oortjes heeft. Zo lief om te zien. Nu is het afwachten tot eind juni voor mijn nichtje. of mijn broer gelijk heeft zien we wel. zou wel grappig zijn want dan zijn wij de eerste van de familie die dan maar 1 geslacht heeft met de kinderen. de rest in de familie heeft zeker 1 meid en 1 jongen. een oom van mij heeft van beide 3. @Hopelijk is alles goed gegaan met zonnebeertje.
Rono, ze willen mee eten toch? Ik ben dan wel zo dat ze dan zelf wel wat vlees mee moeten nemen, vooral als ze weten dat je het vlees e.d allemaal al in huis hebt gehaald en dus niet op hun gerekend hebt. Ik weet niet hoe grote eters jullie zijn maar aan wat je op noemt hebben wij niet genoeg met 4 personen ( vriendlief en ik zijn beide erge vleeseters )
Lang leve online shoppen!! Ben even zo blij! Had al wat ideeën voor de babykamer qua verf enzo, maar om te zien welke kleuren goed bij elkaar zouden passen had ik naar de winkel gemoeten. Tenminste, dat dacht ik! Bij Flexa kan je verfstalen bestellen en die krijg je dan thuisgestuurd. Kan je het direct tegen de desbetreffende muur aanhouden enzo. Heerlijk! Vooral omdat ik nog niet echt naar buiten ga en al helemaal niet naar winkels. Overigens heb ik een heeeeeel groot voordeel. Mijn schoonvader is schilder. Ik hoef dus alleen maar uit te kiezen wat ik wil en hoe en hij doet het dan @Rono: Klinkt mij ook niet als genoeg, maar dan ben ik iemand die altijd nog een week lang eten heeft als ik heb gegourmet Je kan inderdaad vragen of zij wat extra eten mee willen nemen, dan hoef jij je niet ongerust te maken of je te weinig hebt of niet.
Ben het eens met miracle Rono! Zeker omdat jullie het al niet heel breed hebben, mogen ze zelf best iets meenemen. Desnoods maak de een een lekkere fruitsalade, neemt de ander nog wat kipfilet mee, de ander gehakt voor gehaktballetjes. Hier doen we dat ook vaak hoor. Eten vaak met vrienden, maar alles wordt gedeeld zodat niet 1 iemand voor de kosten opdraait. En tis helemaal niet raar als je er nu over op zou bellen om te vragen of ze iets mee willen nemen!
Zou na een goed bezoek aan de wc ben ik gelukkig weer een hoop kwijt. Straks in de winkel maar even kijken naar zemelen ofzo. Daarna boodschappen doen en levi weer van de psz halen Rono, één van de sept. mama's is gisteravond bevallen van een dochter Moet genoeg zijn hoor qua eten ! HenriekeC, lekker zo in bed hangen ! jammer dat het met deze reden is. bij Levi lag ik ook veel in bed ( maar meer omdat ik geestelijk niet gezelliger werd van de hormonen ) Voordeel van een eerste kindje. Nu moet ik wel een ritme hebben voor levi
Ik ben ook heel blij dat ik de rust en de tijd heb om alles op mijn eigen tempo te doen! We hebben het wel even gehad over hoeveel kinderen we eigenlijk willen, maar met dit alles ben ik best huiverig om snel voor een tweede te gaan (Sowieso eerst maar afwachten tot dit kleintje er is ).
Ja heb al gezegt dat ze maar gehakt en kipfilet nog moeten meenemen.. Ik en mn schoonzusje zijn geen grote eters... maar mn vriend en mn zwager wel.. vandaar
Hoi! Hier een gezellig avondje met hubbie gehad gisteren. De musical was erg leuk, veel humor dus lekker gelachen. Alleen was ik zo blij toen het pauze was en ik uit mijn stoel kon opstaan, pff wat was dat zwaar zeg, mijn buik was echt super hard aan het einde van de avond. Vanochtend ook nog met Kyano in Ballorig gespeeld maar ging wonderbaarlijk goed. Geen last van mijn buik gehad. Alleen nu heb ik weer hoofdpijn en ben duizelig Volgens mij drink ik te weinig dus ga gauw maar een glas water achterover gieten Nina wow je hebt dus al een mooi buikje! Danitjuh jij ook al last van je buik gehad, ik ook nog steeds en ik blijf maar misselijk . Kimm ai een bloedneus is niet fijn Frummel goed dat je vandaag niet bent gaan werken en Dex wel naar de gastouder is. Hopelijk trekt de pijn snel weg. Marlous oef nog een drukke dag voor de boeg dus. Succes! Jac oh gelukkig ukje weer gevoeld ! Belliebel hi hi smoesje voor eigen bestwil Kaatje oh fijn dat de urine schoon is! Rono gewoon wat extra's laten meenemen. Wel gezellig of niet?
@gourmetten... nou dat zou voor ons niet genoeg zijn hier allebei flinke vleeseters hahaaha... maar goed zie dat er al genoeg oplossingen zijn...krijg ineens ook zin om te gourmetten Ik heb lekker fruit gehaald heerlijk! manlief had lekker maisbolletje meegenomen dus lekker met smeerworst gegeten
Ga me eens inzetten voor een goed doel. Ga volgende maand collecteren voor jantje beton. Helft van de opbrengst gaat naar Levi zijn peuterspeelzaal voor nieuw speelgoed Was iemand jarig op de psz, kreeg iedereen een snoepje geloof ik aan een helium ballon. Erg leuk. Helaas liet Levi de zijne los ( zat niet goed vastgeknoopt ) maar moeder van het jongetje had er gelukkig nog één over voor hem HenriekeC, het scheelt natuurlijk per persoon,maar ik ben nu zo anders zwanger als bij Levi.ipv 16 weken iedere dag overgeven maar 2x boven de pot gehangen. Ipv constant chago zijn nu best een goed humeur etc.