Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Kaatje, Ik weet dat het iedere zwangerschap anders kan zijn. Het kan beter zijn, maar ook erger. Doordat ik nu in deze situatie zit denk je er toch even iets anders over na. Grote kans dat ik er anders over na denk als ik een kleintje in mijn armen heb :D Momenteel leef ik lekker van dag tot dag.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet wat je bedoeld hoor. Bij Levi heb ik tot 16 weken dagelijks boven de pot gehangen.Daarna kon ik al minder werken door bekkeninstabiliteit dus was toen al snel klaar met het zwanger zijn. Terwijl we 3 jaar bezig zijn geweest en ik al die jaren gedacht had dat zwanger zijn constant op een roze wolk zitten inhield. Viel even goed tegen.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, goed van je dat je gaat collecteren.
    Wat leuk zeg die traktatie, dat is een goed idee.
    fijn dat je urine schoon was.

Rono, mmm jammie gourmetten.

Schildje, ben benieuwd allemaal een meisje.

Henrieke, ah fijn dat je het online hebt kunnen bestellen.
    Fijn zo'n sv.

Wupje, dat klinkt als een erg gezellig avondje met je mannetje zeg.
    Goed drinken meis.

Danitjuh, mmm jammie fruit, lekker en ook nog gezond.

Marlous, succes met de voorbereidingen en een fijn feestje gewenst.

Zonnebeertje, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat met je kindje ook alles goed is.

Bellie, slim hoor, ik zou ook niet de puf hebben om er elke week heen te gaan. Even helemaal niks nu.

Miracle, ah bah een druk weekje. Nu lekker weekend?

Jeluna, wow leuk zeg de 9 maandenbeurs. Wat heb je allemaal gekocht?

Patriesja, ja de harde buiken doen echt pijn en zijn mega vervelend.
    Lekker dat je zo fijn geshopt hebt.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja vond die ballonnen ook een leuk idee. Helaas betaal je 45 euro voor zo'n tankje helium. is dan voor 50 ballonnen maar wel een hoop geld

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Nog 45 minuten en dan vakantie:D

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

pfff ja dat is echt duur
    maar een snoepje aan een gewone ballon is ook leuk natuurlijk

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    oooh heerlijk vooruitzicht

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd !

Kimm, lekker vooruitzicht ! Waar is je onderdeel borduurservice gebleven op je site ?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeeeeeeee :D:D:D
    Ferry zijn rit ( schoolkinderen ) hebben vakantie, dus nu heeft hij geregeld dat hij ook een week vrij heeft dus hij kan mee naar de echo donderdag !!!!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zo dames, ik ben trots op mezelf. Heb echt rustig aangedaan en iets gedaan wat ik normaal niet kan:) Heel de dag in bed vertoeven. Harde buiken zijn afgezakt en het heeft me echt goed gedaan! Ik was van plan 'even' te gaan liggen maar toen ik eenmaal lag voelde ik pas hoe moe ik echt was.. kon er echt niet meer uitkomen. Voel me nu weer een beetje mens en heerlijk uitgerust:D

Kimm: geniet van je vakantie!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. goedzo ! Even aan jezelf en de kleine denken

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, idd een heel leuk idee van de balonnen!
    Oh wat fijn dat Ferry toch mee kan naar de echo donderdag!

Frummel, goed zo! Even lekker aan jezelf en de kleine denken.

MNM, idd nu lekker weekend, al is deze ook half vol gepland. Morgenmiddag ff naar een verjaardag en langs Smoe en zondag met een vriendin naar de 9 maandenbeurs.

Maar maandag hoef ik als het goed is maar tot 13.00u te werken dus dan doe ik lekker rustig aan!

Zo net lekker gegeten en daarna een lekker waterijsje er achter aan. Hubbie is naar de winkel heb hem maar meteen gevraagd om en doos dubbellikkers erbij, jeetje die dingen vliegen hier de vriezer uit :D Volgens hubje ben ik aan het bufferen..... : oops:

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik zwaai fe voorbij, heb nu 6 dagen vrij dus beloof beterschap!

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo meiden,
    Heb bijna alles bijgelezen maar weinig puf om te regaeren..
    Heb t mega druk op werk. Daarnaast zit ik btje in dipje qua werk. De reorganisatie is toch niet zo fijn als ik dacht.. Heb nu echt het gevoel alsof ik er alleen voor sta en op niemand meer kan bouwen, dat terwijl ik hele moeilijke klanten heb.. Is dus ff heel pittig en gisteravond kon ik niets anders dan huilen erom.
    Vandaag ben ik even bij een aantal oud-teamgenoten gaan zitten op een andere locatie, dat heeft me goed gedaan (maar is uiteraard niet de bedoeling dat ik altijd doe hihi)

Komend weekend moet ik weer hele weekend naar school. Heel interessant hoor, maar wel zwaar voor een zwangere ;)
    Maandag moet ik sochtends extra werken, was ff vergeten dat ik weekend ervoor school had.. Dus heb nu een werkweek van 10 dagen... pffff Gelukkig laatste weekend school, volgende maand alleen nog examen.

Sinds gister ook heel erg last van mn buik. Af en toe erg opgezet en volgens mij is het een groeispeurtje aan het maken.. (mag ook wel want ik wil nu ook wel eens dat mensen het gaan zien!!)

Zooo nou ik heb weer genoeg gezeurd :)

Ga zo lekker uiteten met vriendlief...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo Levi heeft net 3 kwartier in bad gezeten terwijl ik even een doekje door de badkamer heen heb getrokken en zijn babyboek verder heb ingevuld
    Ligt nu lekker op bed en Ferry gaat zo een biertje doen bij een vriend.

Miracle, haha jij met je dubbellikkers :D Hier vandaag mijn vertrouwde knijpfruit weer gehaald

Mamatien,denk je wel een beetje aan jezelf. Stress om een reorganisatie moet je echt niet hebben hoor.

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, hahah :D Knijpfruit is ook lekker! ( maar de ijsjes blijven verslavend )

Mamatien, idd wel een beetje aan jezelf denken en de tijd en rust nemen.

Net filmpje gekeken met hubbie, Jaimy zometeen ook in bedje leggen en dan gaat ik secret story terug kijken ( net opgenomen ) en met de voeten omhoog! Hubbie kruipt er vroeg in maar die stond er ook al vroeg langs vanmorgen.

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kaatje, gaaaaaaf dat hij mee kan naar de echo.
    Maar ook super lekker dat hij vakantie heeft.
    Dus jullie hebben ook zo'n waterrat? Heerlijk dat je dan even wat nuttigs kon doen.

Frummel, knap van jezelf. En met je harde buiken gaat het beter?
    Zo te horen had je de rust echt nodig.
    Ik kan het ook echt niet, maar het moet gewoon voor de kleine.

Miracle, heerlijk dat bufferen. :D
    Pfff wel druk weekendje, maar met allemaal leuke dingen.

Bapsie, heerlijk vooruitzicht 6 dagen vrij.

Mamatien, 10 werkdagen achter elkaar. :$ Alleen daarvan zou ik al in een dip raken, laat staan door een reorganisatie. Knap hoor meis. Maar pas wel op je lichaam.
    Geniet van het uit eten!

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Lekker gegeten en met mijn meisje gespeeld.
    De laatste paar uur geen harde buiken meer gehad.
    Hopelijk blijft het vanavond een keer rustig in mijn buikje.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM. Stomme is dat hij een jaar geleden ofzo een keer is uitgegleden in het badje, hup koppie onder. Kreeg hem ook met geen mogelijkheid meer in bad. Dus sindsdien altijd gedouchd.
    Dacht vorige week, weer eens een poging doen. Badje gevuld. Berg eendjes er in> Toen zei ik "aan de kant eendjes, Levi komt er bij" en meneer stapt zo in :D En nu wil hij er dus niet meer uit
    Hoop ook dat het rustig blijft in je buik

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    aaah wat schattig, zie het al helemaal voor me
    heerlijk dat hij het weer zo leuk vindt

Deel Deze Pagina