Ja, ik weet wat je bedoelt maar je organen gaan allemaal zakken ofzo en dat geeft die druk. Misschien even liggen voordat je de deur uit gaat ofzo. Ik kan niet meer naar de winkels lopen dus de bank is hier altijd dichtbij. Maar het heeft te maken met de druk op je bekkenbodem.
Hallo! De operatie is goed gegaan! Duurde een uurtje. Baby doet t goed, kon alleen geen echo krijgen, die krijg ik straks in het andere zkh. Had gelukkig de angelsound mee, Poe wat was ik blij ukkie te horen !! Voelde haar ook best wel weer snel. Heb heeeel slecht geslapen, veeeeel pijn en kon niet lekker liggen, ook 2 snurkers op de kamer :s heb niet veel last van de wonden, alleen veel last van het gas dat ze in mijn buik deden voor de operatie, dat kan een paar dagen duren. Kan ook nog niet echt lopen. Mijn man en kids komen mij zo ophalen lekker naar huis! Steriliseren flessen: dat heb ik bij de 2e al niet meer gedaan, hoefde niet meer zei de kraamhulp! In de vaatwasser is genoeg.
@zonnebeertje. Fijn dat alles goed is gegaan! Was vast ontzettend geruststellend om de kleine te horen. Nu lekker rustig weer aansterken!
Zonnebeertje, fijn ! wel raar hoor dat ze daar in het hele ziekenhuis geen echo apparaat hebben. Is er geen gyn of kraamafdeling daar ? Hier een zeer schaambot. kleine blijft maar laag liggen en trapt van binnen mijn hele schaambot beurs
Goeiemorgen meiden @kimm, jeetje vervelend dat je steeds zo slecht slaapt.. tja.. geen idee wat je ertegen kan doen. @schildje, zo stoer zeg van je zoon! @kikker, spannend maandag echo, komt nu wel dichtbij he! Ik heb dinsdag mijn echo!! @bapsie, oh dat is zo zielig, beterschap! @mnm, succes met de kijkers vandaag! Hoe gaat het met jou? geen harde buiken meer? @kaatje, hoe gaat het met je buik? geen buikpijn meer? Lees nu dat de kleine lekker tegen je schaambot aan het trappen is, oh dat is irritant he... @zonnebeertje, oh wat fijn dat het goed is gegaan, gelukkig met jullie beide alles goed! Lekker zo naar huis! Zo wij gaan zo even de boodschappen voor de hele week weer halen. Verder nog niet echt plannen, we zien het wel!
Patriesja, ja nog wel veel buikpijn,maar na een hoop googlen en navraag bij de huisarts komt het denk ik door mijn gekantelde baarmoeder. Baarmoeder groeit nu,maar ipv naar buiten drukt het dus aan de binnenkant overal tegen en staat er meer spanning op mijn banden
Kaatje wat goed zeg dat je gaat collecteren voor Jantje Beton. En wat fijn dat je man mee kan naar de echo donderdag! Frummel lekker toch dat je zo uitgerust bent! Je weet waar je het voor doet Mamatien lekker druk weekend heb jij zeg Ohh en ben je lekker uit eten geweest? Kimm succes met de verbouwing! Schildje eerste tandje eruit! Dan worden ze ineens groot he Marlous gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! Babsie beterschap met je kleine man! Zonnebeertje wat fijn dat de operatie goed is gegaan en dat baby het ook goed doet. @ hier: lekker geslapen tot 10 uur .. manlief ligt nog in bed maar hoor hem wel rommelen.. dan weer opruimen hier thuis beetje schoonmaken en dan weer dialyse en vanavond niks doen Ik hoop eigenlijk dat ik snel de kleine ga voelen want ik wordt me toch een partij onzeker hierdoor! Gelukkig a.s. donderdag weer een echo dus ik ben benieuwd!
Ik ga zo na de lunch maar even plat. Knallende koppijn. Net maar een para in genomen. Danitjuh, je hoort heel vaak dat meiden de kleine passen met 18 tot 20 weken voelen
Ik ben bijna 20 weken en pas gisteren voelde ik de kleine echt duidelijk. Dan wist ik ook niet waar ik op moest letten, maar begin het steeds duidelijker te merken. Ik ga maar eens proberen te douchen... Kon dat heel lang niet doen. Na 2 minuten moest ik al op de grond gaan zitten van de misselijkheid en de duizeligheid. Gelukkig heb ik een bad, maar met lang haar in bad je haar wassen. Pff... vind dat echt iedere keer een ramp. Dus zo maar weer eens proberen of douchen lukt.
Kaatje lekker slapen zo.. hopelijk is je hoofdpijn weg dan! HenriekeC kan je inderdaad niet een krukje of iets dergelijks neerzetten.. Is heerlijk hoor zittend douchen Ik had ook zo'n bankje maar hebben hem weggegooid helaas.
henriekec ik heb vorige zwangerschap ook veel op een kruk gedoucht omdat ik door de bi niet kon staan... eventueel kun je ook douchekrukken bij de zorgwinkel huren denk ik!
Het lijkt erop dat het inmiddels wel lukt. Het is me nu iig wel gelukt Zolang ik het maar bij wassen hou en niet nog allerlei dingen wil scheren enzo. Maar mocht het toch niet gaan dan is een kruk oid idd geen slecht idee!
Het waren orienterende mensen die gehuurd wonen een wijk verderop. Ze waren erg tevreden over het huis, behalve dat de wasmachine op de badkamer staat. We hebben al gezegd tegen de makelaar dat als ze de leidingen om leggen dat ze hem dan in de kelderkast kwijt kunnen. Dat zou hij nog doorgeven. Deze week laten ze iets weten, ze gingen nog 2 andere huizen bekijken.
Kimm, balen zeg dat je uit jezelf zo vroeg wakker wordt. Ik draai me dan nog 10 x om. Schildje, wow je oudste zijn eerste tandje eruit, weer een nieuwe fase, wat gaat het toch hard. Kikker, ja dat dacht ik gister ook toen ik mijn mams en sm aan de gang zag, die kunnen alles veel sneller. Ah heerlijk 2 weekjes vrij. Jij maandag dus pas laat. Ik om half 9 's ochtends al gelukkig. Het komt nu wel echt dichtbij. bapsie, aaah zo zielig. Hoe is het nu met hem? Hij krijgt wel alles tegelijk zeg. Zonnebeertje, fijn iets van je te horen meis. Gelukkig is alles volgens plan gegaan en is met de baby ook alles goed. Het zullen wel zware dagen voor je worden de komende dagen maar hopelijk ben je daarna overal vanaf. Kaatje, ai dat klinkt pijnlijk zeg tegen het schaambot. Hopelijk zwemt de kleine binnekort wat verder naar boven. ah nee he knallende koppijn? Ik hoop dat hij nu een beetje gezakt is. patriesja, is het gelukt met de boodschappen? Lief dat je het vraagt. Gaat wel met de harde buiken, merk gewoon echt als ik rust hou dat het goed gaat. Vanmorgen nogal wat gestresst om het huis opgeruimd te krijgen en toen weer gelijk harde buiken en veel pijn. Maar ik lig nu lekker op bed. Danitjuh, heerlijk dat je zo hebt uitgeslapen. Ja zou fijn zijn als je de kleine snel voelt. In ieder geval donderdag weer even bevestiging. Henrieke, is het gelukt met douchen? Zo vermoeiend als zoiets al niet lukt. Fijn dat je de kleine gister hebt gevoeld.
@kaatje, oh op die manier, ja dat zou natuurlijk heel goed kunnen en lijkt me ook dat het pijnlijk is. Vervelend van je hoofdpijn, ik had het gistermiddag ook ineens. @danitjuh, het is helemaal niet zo gek dat je de kleine nog niet voelt, het is ook zo verschillend per vrouw en per zwangerschap. Fijn volgende week weer een echo ik heb dinsdag mijn 20 weken echo! @henrieke, fijn dat je weer even normaal hebt kunnen douchen! @mnm, oh spannend, het is op dit moment wel lastig om je huis te verkopen he! Zo hier alle boodschappen weer binnen en we hebben even lekker kibbeling gehaald
Gelukkig dat het goed gaat als je rust houd, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he! Hier gaat het ook prima als ik rustig aan doe, maar je doet al snel te veel en dan krijg ik weer last van me rug en banden. Hier ook languit op de bank
Netjes alles bijgelezen.sla het reageren even over ( is gelukkig niet zo veel ) hoofdpijn is er nog steeds. heb het mijn hele zwangerschap al ( 5 van de 7 dagen ) maar door de ab van vorige week is het verergerd. Vervelend want ga vanavond bij iemand eten.
Kaatje, vervelend dat je zo veel hoofdpijn hebt! Hopelijk zakt het af zodat je vanavond gewoon kan genieten. Ik had veel last van spanningshoofdpijn. Dit ontstond in mijn rug, nek en schouderspieren. Gelukkig kon ik het minderen door de spieren te strekken, door bijvoorbeeld mijn kin op de borst te leggen, en mijn rechteroor naar mijn rechterschouder en linkeroor naar linkerschouder. Het deed dan eventjes pijn, maar na een paar minuten begon de hoofdpijn af te zakken.