Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hallo meisjes ik heb al een paar dagen niks meer gelezen komt van de week weer als ik me wat lekkerder voel......
    af en toe reageer ik ff op een topic maar verder ook niet...

ik ben gister avond heel erg geschrokken ik heb gewerkt maar geen rare dingen gedaan,en de avond moest ik naar de wc voor ontlasting....niks aan de hand niet geperst en ik ben klaar loop de woonkamer in en krijg ineens ontzettend pijn in me onderbuik wat ik nog nooit in al die weken heb gevoeld.

mn baarmoeder is altijd al een beetje harder(hele gevoelige buik zegt vlk en echo buro ook)en zulke strakke buikspieren waardoor ik soms al erg last heb van t oprekken.

maar nu werd mn baarmoeder een baksteen de rest van mn buik voelde ook best hard t liep richting mn liezen,schaambot.

ik zat een kwartier maar ik voelde dat ik naar bed moest met paracetamol ik was erg bang dat er iets niet goed zat met t kindje ofzo.

ik heb dr nog wel gister en vandaag gevoeld.

ben naar bed gegaan maar op mn zij liggen en draaien was ook niet prettig.
    vanmorgen opgestaan en baarmoeder was weer zacht maar wel een spierpijn gevoel richting liezen schaambot traploen doe ik ook al tree voor tree dat is ook gevoelig.

toch vandaag vlk gebeld en ik had gelijk moeten bellen dan was ze gelijk gekomen want ze kon me nu niet zo vertellen wat ze denkt wat t was...

ik moet rustig aan doen en minder in het huis doen,en als ik t nog een keer heb haar gelijk bellen dan voelt ze me buik en doet ze een inwendig onderzoek om te kijken ofdat mn lichaam toch niet stiekum ontsluiting maakt want anders is het zo te laat als ze dat niet op tijd heeft onderzocht..

ik ben nu erg onzeker en hoop zo dat alles gesloten is en blijft en hoopdat ik eind juni ons kindje toch snel in mn armen mag sluiten.

dinsdag komt ze sowieso en dan kan ik ook een onderzoek vragen voor me gerust te stellen en 14 feb word sowieso mn baarmoeder mond al nagekeken omdat ik iemand in de familie heb gehad die haar kindje dus heeft verloren met 24 weken door de baarmoedermond dus hoopdat ik snel gerustgesteld word.

sorry voor mn lange verhaal even ego

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is schrikken ! Heb het zelf ook wel eens bij Levi gehad. Had constant harde gevoelige buiken. Moest toen ook rustiger aan doen van de vk.
    Je geeft aan dat het door loopt naar je liezen,dus klinkt toch wel als bandenpijn. Is hier ook wel eens zo heftig dat ik niet eens meer rechtop kan staan.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kimm: Het is dat mijn buik nu groeit en ik zo nu en dan de baby voel, anders zou ik nog eens vergeten dat ik zwanger ben :). Ik heb verder namelijk ook helemaal geen lichamelijke ongemakken. Ik ben er blij mee hoor.

@ Schildje: Leuk dat jullie geboekt hebben!

@ Angie: Da’s schrikken :$. Beetje rustiger aan gaan doen dan. En volgende keer idd gelijk bellen!!! Ik heb bij Ayla ook vanaf 18 weken heel veel harde buiken gehad. Echt rete-irritant. Nu heb ik er gelukkig nog geen last van. Hopen dat dat zo blijft.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Angie, jeetje dat is idd schrikken meid! Volgende keer, waar we niet op hopen, meteen de vk bellen. Doe rustig aan en luister goed naar je lijf.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dank jullie wel meiden ik hoopdat t eenmalig gewoon flinke banden pijn of een harde buik is geweest en dat t bij mij gewoon extra pijn doet....

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Schildje: Even alleen winkelen is inderdaad heerlijk, je hebt groot gelijk!

Kimlee: Gefeliciteerd met de kleine man!

Bapsie, oef dat klinkt pijnlijk meid! Rustig aan hoor.. Knap klote dat je 1x per week zelf moet betalen..

Mermaid: Hihi, ja ik vind hem echt super fijn! Had hem trouwens spikplinter nieuw via marktplaats voor 35 euro!

Marleen: beterschap!

Bellie: Die laarsjes zijn echt leuk!

Kaatje: Heeft Levi vannacht beter geslapen meid?

Paso: Hahaha leuk idee voor carnaval!! Wel een foto maken he;)

Schildje: oo lekker zeg, even er tussen uit!

Kikker: Jij ook succes met je bekken, hoop dat het niet veel erger word:(. Lief van je schoonmoeder!
    Ik ben met mijn nichtje geweest toen ze 14 maanden was, vermaakte zich prima hoor! Er waren wel andere kindjes bij maar zij was de jongste.. Er is genoeg te doen!

Danitjuh: Is het nog te doen voor je meid met de dialyse? Hoe doe je dat eigenlijk met de combi van werken?? Hoge hartslag, daar ga je je niet fijn van voelen, goed dat er naar gekeken wordt!

Kaatje: balen zeg van je schoonvader! Hoop dat je toch nog iets kan vinden voor morgen!

Kimm: De combi met het werken is prima te doen hoor.. Ik werk 2 avonden en 1 x overdag.. Dus Declan gaat 2x een middag naar de gastouder en 1 dagje naar oma.. Gaat prima want op maandag en dinsdag is hij tot 2 uur gewoon bij mij en om half 6 haalt papa hem weer op:) Voor hem is het een soort speel middagje haha.
    Op het lekken/harde buiken na voel ik me ook niet echt zwanger hoor.. heel anders als bij Declan! Maar voel hem wel duidelijk bewegen, de druktemaker!

Bulldog: Werkze morgen!

Angie: Goed opletten meid! Ik wil je echt niet bang maken maar zo begon het hier ook. Als je er op tijd bij bent dan loopt het 9 van de 10 x helemaal goed af! Niet door blijven modderen en direct de verlos bellen hoor.

Ego: Hier lekker wezen zwemmen vandaag. Had echt nergens zin in.. Wel nog de badkamer gesopt en beneden gedweilt. Vriendlief heeft heel de was weggewerkt en de bovenverdieping gedaan:) Dex vond het heerlijk in het zwembad. Het was ouder/kind zwemmen. Mega druk natuurlijk haha maar het mannetje keek zijn ogen uit! In het peuterbadje alleen een hele irritante vader die continu heel smerig zat te kijken. Vriendlief werd een beetje geïrriteerd ervan hihi. Net lekker gegeten en kindlief op bed:) Van de logeer/rommelkamer is niets terecht gekomen hahaha.. Ach komt wel:) Eerst maar is een goede 20 weken echo! Dan is er toch geen houden meer aan bij mij en wil ik alles zo snel mogelijk afhebben!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. Ja hoorde hem vanochtend om 07.00 ofzo. Maar ben weer in slaap gevallen.Dus hem om 08.30 maar gehaald haha
    Mijn zusje komt gelukkig. moest werken maar kan niet staan ( iets met haar benen,moet morgen naar het ziekenhuis ) dus nu komt ze ff een uurtje oppassen
    Lekker even zwemmen ! Levi wilde ook vandaag maar had er echt geen zin in. Lekker zo'n vader in het peuterbad :(

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bapsie Waar zit je BI? Daar schijnt ook nog verschil in te kunnen zitten las ik. Was van de week even aan het googelen geweest ivm mijn eigen rugklachten. Mijn rugpijn zit links van het midden, en zoals ik het begreep van die site schijnt dat ook onder BI te vallen....
    Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik kan me voorstellen dat het ook niet prettig werken is :(

Paso Haha, als familie Flodder! Super idee zeg! Alvast veel plezier!

Kikker Ballorig is erg leuk! Maar met een meisje van anderhalf moet je er waarschijnlijk wel steeds achteraan hobbelen...

Kaatje Fijn dat je zusje op komt passen! Altijd een gepuzzel wanneer je oppas nodig hebt he?
    Gelukkig kan ik Jara meenemen als het echt moet.

Angie Rustig aan meid!

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kom even langs zwaaien!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen, ja dat zeker. Nu zijn we eigenlijk altijd afhankelijk van mijn souders,maar als die ziek zijn zit je dus met een probleem.
    Vanaf oktober gaan zowel Levi als de baby 2 dagen naar het kdv. Vind het nog wel moeilijk maar is niet anders.
    Levi mee nemen is voor mij geen optie, en Ferry kan het in het uiterste geval wel doen ( rijd taxi ) maar ja handig is het niet.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Even bijgelezen:

Paso, leuk als familie flodder:D. Hier doen we niet aan carnaval (hoeft van mij ook niet zo hoor hihi:p)

Kaatje: wat heeft je zusje dan dat ze niet kan staan?

Angie: Rustig aan meid. Ik heb hier vorige week verschrikkelijke bandenpijn gehad dat ik ook als een oud omaatje erbij liep. Opstaan lukte amper, lopen moest ik echt eerst een paar stappen zetten voordat ik überhaupt een beetje normaal kon lopen, trappen gingen ook tree voor tree, en ook mijn buik voelde zwaar aan. Moest afgelopen donderdag naar de vk toe waar ik het vertelde. Na controle zei ze dus ook al dat mijn baarmoeder behoorlijk hoog zat en het dus waarschijnlijk een goede groeispurt geweest is! Ben dinsdagavond ook vroeg naar bed gegaan en met een kruikje op me buik gelegen! Dat hielp overigens wel wat. Ook ik had de volgende morgen minder last! Mocht je het nog een keer hebben, gewoon lekker de VK bellen, ze zijn er voor!

@ hier: een klein ziek en snotterend mannetje. Hij heeft ontstoken oogjes, snottebellen blijven zijn neus uitkomen en 39 graden koorts. Hopelijk is het snel over. 1 oogje gaat gelukkig de goede kant op, de andere blijft pruttelen. Veel schoonmaken met gekookt water, meer dan dat zit er niet in. Mocht het morgen nog zo erg zijn met dat oogje bel ik fijn de dokter (hij is donderdag jarig, en zou het erg sneu vinden als hij ziek is op zijn verjaardag). Verder vandaag bij vrienden geweest. Hebben een kleine meid van bijna 15 maanden. Dinand maar een beetje uit de buurt gehouden van haar voordat ze straks ook met ontstoken oogjes rondloopt!

Verder bar weinig gedaan vandaag. Heel lang uitgeslapen, had het zo nodig. Was bekaf gisteravond waardoor de emoties weer een beetje hoog opliepen bij mij. Kan er niet zo goed tegen als ik weinig slaap heb gehad, veel gedaan heb in huis, en nog tot mijn oren in afspraken zit. Normaal kanik het allemaal wel goed aan, maar sinds die depressie van september moet ik goed kijken wat ik allemaal wel en niet zou kunnen doen. Soms ga ik daarbij over de schreef met als gevolg een huilende belliebel. Manlief kan er gelukkig goed mee omgaan en kan me altijd weer laten lachen. Die huilbui luchtte wel lekker op moet ik zeggen!

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angiebaby::$ tjonge meid dat is schrikken! Ik hoop dat dinsdag blijkt dat alles in orde is. Wel rustig aan he!!

@frummel: lekker gezwommen dus :) @irritant smerig kijkende vaders in het peuterbad: tja ook die heb je er tussen zitten, kan me voorstellen dat je je daar ongemakkelijk van gaat voelen.

@Kaatje: fijn dat je zusje op komt passen.

@zwanger voelen: het is dat mn buik nu begint te groeien maar overdag kan ik nou ook niet echt roepen dat ik me super zwanger voel.

@hoge hartslag: rustig aan hoor danitjuh! Je mag wel iets aan mij geven, die van mij is maar heel laag (om suf van te worden, helaas mn hele leven al last van)

13. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge Bellie, het zit jou ook niet mee geloof ik! beterschap voor je uk, en zorg goed voor jezelf en probeer toch met enige regelmaat een lach op je gezicht te toveren. (goede portie bloopers op tv doet wonderen bij mij)

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Ik kan me voorstellen dat je het best moeilijk vind om je kinderen straks naar een kdv te moeten brengen. Ik werk op een kdv en Jara gaat niet mee naar het kdv omdat Marcel met zijn wisselende diensten zit. Jara gaat sinds afgelopen mei naar een gastouder, die is heel flexibel en verder past mijn moeder op wanneer het nodig is.
    Maar toen ik Jara de eerste keren naar de gastouder bracht vond ik dat ook best moeilijk. Je laat toch ergens je kind achter....
    Maar wedden..... De kids vinden het straks helemaal super! (misschien is het eerst even wennen, maar daar moeten ze toch even doorheen)

Bellie Fijn dat je man het hebben kan, die buien van je! Heerlijk toch even uithuilen?
    Heb je er nu met die extra hormonen ook meer last van?
    Ik zat vrijdagavond al te huilen bij X-factor! Natuurlijk om niks.....

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Angiebaby jeetje meis wat schrikken. Hopelijk trekt het langzaam weg. Hier lig ik soms ook krom van de pijn in de banden.

Kimm ik heb ook geen last van kwaaltjes. Alleen opstipatie maar dat is nu ook zo goed als weg als ik de lactulose maar elke dag in neem. Heb sinds kort ook wel rugpijn als ik te veel gedaan heb.

Frummel ik zit in de WAO voor 100% de opleiding die ik deed .. deed ik voorals ik weer een nieuwe nier zou krijgen en dan weer aan het werk kan. Maar voorlopig zit dat er nog niet in. Dus ik zit lekker thuis en ga braaf 5 keer per week naar de dialyse :D Ja het is soms wel eens zwaar, maar ja ik weet waar ik het voor doe he. En als ik dan weer daar zit is de tijd ook snel voorbij gelukkig 8)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kan een donornier wel een heel leven mee,als je lichaam hem niet afstoot, Danitjuh?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel. De dokter denkt Erythema nodosum ( erythema nodosum: heldere folder voor patiënten door de dermatoloog )
    Begon 3 weken geleden. ook hele opgezwollen enkels. Uiteindelijk 3x naar de huisarts geweest. die heeft vrijdag gebeld naar het zh en nu kan ze er dus morgen heen.
    Maar werkt in een winkel dus is de hele dag staan. Geen optie dus.
    Knuff voor jou en je kleine mannetje

Marleen,komt vast wel goed. Levi heeft het nu iig al super naar zijn zin op de psz ( al moest ik hem de eerst 6x wel huilend achter laten )
    Heb ook naar een gastouder gekeken. Heeft een hoop voordelen. Maar de 2 nadelen die ik hier had was dat er in het dorp geen plek meer was, en als je gastouders ziek is heb je dus het zelfde probleem als dat ik nu heb

18. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me intussen wel wat ongemakkelijk hier op het forum omdat mijn zwangerschap zo makkelijk gaat (de griep en keelontsteking had ik ook wel gekregen als ik niet zwanger was geweest)

Het enige waar ik van baal is dat ik 's nachts altijd alleen in bed lig en niet tegen mn hubbie aan kan kruipen als ik daar zin in heb omdat hij beneden in het ziekenhuisbed ligt.

Als ik alles zo lees wat jullie allemaal meemaken mag ik van mezelf niet klagen en wil ik jullie dan ook allemaal een dikke knuffel geven en dat ik hoop dat jullie de zwangerschap allemaal goed doorkomen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paso, dat is geen klagen hoor. Ik zou me ook iedere avond alleen voelen in mijn bed ( en waarschijnlijk beneden op de bank gaan liggen ;) ) wat zijn de verwachtingen van zijn herstel, wanneer hij weer zelf naar boven kan etc ?

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nouja, niet meezitten is een groot woord. Alles loopt gewoon een beetje ander dan dat ik voor ogen had. Al kijk ik er nu wel positief tegen aan hoor dat me contract niet verlengd word. Misschien zul je denken: wat is daar nu positief aan? Naja, heb me best een hele tijd rot gevoeld dat ik straks me baan kwijt ben, maar aan de andere kant is het wel iets waardoor er vaak nieuwe mogelijkheden door ontstaan. Ik maak me niet zo'n zorgen (meer) en wil gewoon straks voor 1000% van me verlof gaan genieten. Iets wat ik bij Dinand niet heb kunnen doen door zijn ziekenhuisopname. Dat ga ik niet laten verpesten doordat ik in die tijd zonder werk komt te zitten).

En lachen lukt me wel hoor, veel beter dan een 5 maanden geleden. Vanavond had dinand sokken aan van schoonouders. Echt van die zachte wollige huissokken die nogal snel uitgaan. Het leek wel een clown, heb krom gelegen, en dan dat smoeltje die hij erbij trok:D.

Deel Deze Pagina