Fightforlove gefeliciteerd met je verjaardag! DunjaTamara beterschap met je kleine! MNM gefeliciteerd een meisje! Frummel beterschap met Dex en jij sterkte met je harde buiken. Hij ligt er inderdaad lekker bij..lekker bij mama.. Geboortekaartjes: ik heb leuke gezien op kaartje2go dus ik denk dat het dat wordt! Belliebel gewoon een hele dikke knuffel! En wat ligt Dinand er lief bij zo bij jou! Marlous wat fijn dat alles goed was bij de VK Jac gefeliciteerd met een jongen op komst! @hier :Vanmiddag kwam ik thuis van de dialyse. Is de hele gang en de wc en de woonkamer gedaan door manlief Das heerlijk thuis komen! Ik moet alleen nog wel ff de plankjes afnemen in de gang en in de wc de muren. Maar goed het is tenminste gedaan! Echt heerlijk vindt ik!
thx meiden!! ooeeeh ik ben nu al zenuwachtig @danitjuh, heerlijk he zo een man die ook eens wat uitzichzelf doet, lekker het huis voor je schoonmaakt en zo hoort het ook!
Goedemorgen. Hier heerlijk geslapen, kon ik wel gebruiken. Zometeen mijn meiske naar de psz brengen en dan naar de kapper als het daar niet te druk is.
Goedemorgen Kimm, Patriesja, snap ik meis, het is ook spannend. Maar ook heeeeeeel veel plezier gewenst, want het is zo mooi. Ik was gister helemaal verliefd en trots op ons meisje op het scherm. Danitjuh, ah wat lief van je mannetje, is zeker een heerlijk gevoel, scheelt weer voor jou. Bellie, zolang hij er zelf maar niet teveel last van heeft. Dat vind ik altijd zo zielig. Is het vannacht goed gegaan?
Goedemorgen meiden, Vanmorgen ben ik tante geworden van een neefje Mike! Het is van de broer van mijn vriend, we hebben eigenlijk niet zoveel contact met ze, maar oh vind het zoo gaaf! Gisteravond wisten we dat de weeen begonnen waren, ik had van te voren niet durven denken dat ik hier zo zenuwachtigt om zou zijn.. Echt cool, een neefje
@ Bapsie: nou denk het wel, maar weet het niet zeker, want dat is vriendlief vergeten te vragen haha.. Ik weet alleen dat het vanmorgen geboren is in het ziekenhuis en dat hij Mike heet ('oh moest ik dat ook vragen' kreeg ik als antw van mn vriend haha)
mannen haha dat was hier ook zo voor de kleine er was, sinds de kleine xl er is wil manlief ook altijd alles weten en vraagt collega's/vrienden zelfs naar echo's etc zo grappig
Goeiemorgen meiden Even snel een berichtje, over een uurtje hebben wij de 20 weken echo!!! zo spannend!!! Weet niet wanneer ik weer op internet ben, denk later in de middag ergens, dan kom ik jullie natuurlijk even melden hoe het was
Goedemorgen Levi schreeuwt nu moord en brand want zijn nagels moeten geknipt worden Mamatien. Gefeliciteerd met Mike Patriesja, succes
@ kaatje: succes met nagels knippen haha @ mamatien: gefeliciteerd met je neefje!! @ patriesje: succes met de echo vandaag!! Hier even de kleine fruithapje aan het geven maar die is aan het zeuren. Hup maar weer even naar bed dan en daarna naar de beurs van berlage!! Leuke tentoonstelling over reclame!
Mamatien: gefeliciteerd met Mike!! Zijn er nog goede uitslagen van 20 weken echo's?? Hier: Kind nog steeds hoge koorts. Zit verder vrolijk te spelen hier. Mama net zich rot geschrokken.. Zet de tv aan, nieuws. Aardbeving nieuw-zeeland, christchurch.. Laat daar nu net een oud klasgenootje zitten. Hoop echt zo dat alles goed met haar is! Reis je heel nieuw-zeeland door en dan zit je uitgerekend NU in christchurch.. bizar
Mamatien, gefeliciteerd met je neefje!! Frummel, hopelijk is alles goed met je oud-klasgenoot! Ik heb nog geen nieuws gezien deze ochtend, maar klinkt ernstig! Hier weer rustig aan het wakker worden. Vannacht heerlijk geslapen op een bizarre droom na. Ik was m'n buik kwijt... Overal zoeken en zoeken. Bleek dat ik hem in de wasmachine had gestopt, wilde dat ie mooi schoon was Zodra ik wakker werd direct gevoeld of ie er nog zat!! Werd gelijk beloond door een drukke uk
@Mamatien.. Gefeliciteerd met je neefje! Spannend allemaal. @Frummel.. Sterkte met je klasgenoot @Patriesja.. Hoe was je echo? Wij mogen morgen en kunnen niet wachten. Buiten dat we nieuwsgierig zijn wat het word ben ik ook wel zenuwachtig of alles wel goed is met de beeb.. @HenriekeC.. Wat kunnen dromen soms raar zijn . Je buik in de wasmachine stoppen zodat hij mooi en schoon word vind ik ergens wel grappig en logisch
Hihi, dat hebben wij ook Dus er is in ieder geval een mama die onze naam HEEL mooi vindt *leest ondertussen verder en probeert wat te werken*
zo kind ligt eindelijk te slapen.. zowaar op zijn matras op ons bed Hij wilde echt niets slapen.. Nu ligt hij vast met zijn snoozz aan zijn matrasje anders ben ik bang dat hij uit ons bed valt. geboortekaartjes: o dat vind ik zooo moeilijk! Vriendlief houd van die sepia achtige kaartjes met handjes of voetjes. ik vind dat net rouwkaarten..