Mamatien gefeliciteerd! Tante, wauw Frummel en Zonnebeertje, ik hoop dat alles goed is gegaan, wel heel spannen nu... Patriesja, veel succes! Henrieke, geweldig, wat een droom! Ik had vooral de eerste maanden hele bizarre maar grappige dromen. Heb me vaak 's ochtends rotgelachen om mijn eigen fantasie! Beterschap voor de zieke kindjes!
Ja vannacht is het goed gegaan, lief dat je er naar vraagt. Hij was wel om 6 uur wakker, maar na een flesje heeft hij weer lekker verder geslapen.
Aaah, nog geen verbetering qua koorts! Maar gelukkig issie wel vrolijk! Ai, das minder. Heb nog geen nieuws gezien. Is de beving erg geweest? Hopelijk laat ze snel een teken van leven zien! Stelt je dan toch weer gerust!
Hai Geboortekaartje ook hier nog totaal geen idee en zelfs de naam staat nog niet vast. Maar komt vast goed, we hebben nog ruim 19 weken (als het goed is ) Jac wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd! MNM en voor jou een meisje, leuk hoor! Danitjuh super verassing van manlief Mamatien gefeliciteerd een neefje erbij! Ha ha die reactie van jouw vriend Beterschap voor alle zieke kindjes! Frummel ja echt heftig die aardbeving . Henrieke wha ha ha die dromen zijn soms echt bizar! Ik heb er ook last van. Droomde dat de man van mijn beste vriendin mij ging verleiden .maar dan in een beige kante onderbroek zo groot als ik weet niet wat . Hubbie lag helemaal in een deuk toen ik het vertelde. Ego: hier alles goed. Druk weekend gehad. Zaterdag de computerkamer leeggemaakt. Daar komt de babykamer. Zondag lekker met Kyano op stap geweest dat had hij wel verdiend na een dagje puinruimen in huis. Gisteren met Kyano naar het ziekenhuis geweest voor controle bij de kno-arts. Hij moet weer opnieuw buisjes, ze worden pas 31 maart geplaatst dus hopelijk krijgt hij voor die tijd niet weer opnieuw ontsteking.
Dinand ligt hier ook op bed! Die was het verschrikkelijk zat. Gelukkig is naar bed brengen bij hem nog nooit een probleem geweest. Is het trouwens wat zo'n snoozz?
Heeft Frenzy trouwens nog een berichtje geplaatst hoe het nu verder ging? Heb vaak aan haar moeten denken En verder alle 20-weken echo's wel goed?
Wupje, nee niets meer van haar gehoord. Heb wel gezien dat ze na die tijd nog online geweest is. Denk idd ook veel aan haar
Ai wup, Kyano buisjes in zijn oortjes. Mja, gelukkig is het een ingreep van niks. Als daarna de ontstekingen maar over zijn. Verwacht bij Dinand ook nog wel dat soort problemen, aangezien manlief en ik vroeger allebei een keel,neus en oor patiëntje waren. Nou zegt dat natuurlijk helemaal niets. Mja, zo heeft manlief lenzen, maar ik verwacht niet dat Dinand ooit een bril nodig heeft. Hij ziet werkelijk elk zwart spikkeltje op de vloer liggen. Geloof dat Dinand het uiterlijk heeft van zijn vader, maar qua binnenkant lijkt hij op mij whaha. GRRRRRRmbl, fijn dat ze bezig zijn 2 huizen verder met verbouwen, maar net nu Dinand op bed ligt moeten ze met een fijne harde bor gaan boren, resultaat, kind wakker! Mja, misschien slaapt hij zo wel verder!
Dit zijn de afspraken voor vandaag MNM: 20 weken echo Marleen: GUO ( Echo ) Kimm1988: 20 weken echo Sjantalle: VK Patriesja: 20 weken echo
Nou hier naar de dokter geweest vanwege die hartkloppingen. Zoals verwacht niets aan de hand. Hij verwacht dat het met het ijzergehalte te maken heeft! Nou, we zullen morgen zien (dan wordt het gecontroleerd bij de VK), maar denk zelf dat het daar niets mee te maken heeft. Hij zou dan te laag moeten zijn terwijl hij 10 weken terug dus 8,4 was. Lijkt me stug dat hij nu opeens rond de 5 zou zitten! Afijn, hart klonk verder dus prima. Heb ook nog even gehad over het GGZ en die cursus. Dat dat niet het juiste voor me is. Hij kon zich daar wel in vinden. Toen ik begon over een psycholoog en een wachttijd van 3 maanden schudde hij zijn hoofd al. Zolang kan ik niet wachten. Ik ga dus morgen kijken of de VK niet iemand heeft waar ik snel terecht bij kan, anders wordt het me verzekering opbellen en kijken of hun iets van wachtlijstbemiddeling kunnen doen! Nouja, wacht het allemaal wel af!
Geboortekaartjes laat ik zelf ontwerpen dit keer. Ik wil iets klassiek en zoets met lichte kleurtjes en liefst op 1 vel papier (drie keer vouwen) als een geboorte brief op speciaal papier.. Ben al aan het kijken maar vind het wel lastig. Bij onze dochter hadden we een bij poobies zelf een kaart ontworpen met een foto.. Achteraf zagen we dat we onze namen waren vergeten te vermelden waardoor we door mensen gebeld werden die niet wisten wie we waren haha. (hadden alleen mama en papa telefoon en adres stom he) Deze fout maak ik nu niet meer @Belliebel.. Sterkte meid. Ik heb ook hartkloppingen en ga ook volgende week vragen hoe het daarmee zit. Gelukkig zit ik al bij de GGZ en ik weet hoe lang dat proces kan duren..
Belliebel ja idd voor Kyano is het nu de 2e keer dat hij buisjes krijgt en op zich merkt hij er niks van. En de periode dat ze er goed in zaten is het ook heel goed gaan, nergens last van en nu ze eruit gegroeid zijn had hij weer gelijk nieuwe oorontsteking dus voor hem zijn de buisjes een goede oplossing. Ha ha grappig dat Dinand zo goed ziet Kyano komt vaak ook met elk kruimeltje aanlopen, zegt hij 'kijk mama een kruimeltje gevonden ' Hoe gaat het nu lichamelijk met jou? Weer een beetje beter? Alle meiden met echo's vandaag succes en veel plezier!!
Ai, fijn zo'n kleine gup die lekker tegen je blaas aan trapt whaha! Nou ga dat kleine manneke er maar weer uithalen, dat boren lijkt voorlopig nog niet voorbij te zijn!
Hi hi dat is ook een strakke actie Wij waren op het kaartje mijn meisjesnaam vergeten, niet heel erg maar kwam voor mijn ouders toch een beetje raar over dus dat vergeten we deze keer niet
Voel me wel iets rustiger dan gisteren. Alleen gisteravond in bed kreeg ik weer last van hyperventilatie (met als gevolg doemdenken). Het zorgt er dus een beetje voor dat ik daardoor een paniekaanval krijg. Hoewel ik die tegenwoordig wel goed kan onderdrukken. Rustig blijven op dat moment is het beste. Heb gelukkig nooit echt hyperventilatieaanvallen gehad(snel ademhalen en een zakje erbij moeten pakken), maar merkte wel dat ik erg op mijn ademhaling lette. Ben op mijn rug gaan liggen, dat werkt op 1 of andere manier wel en ben in slaap gevallen. Misschien toch maar als cursus weer zwangerschapsyoga gaan doen ofzo(heb ik bij Dinand ook gedaan). Schijnt erg goed te helpen door de ademhalingtechniek die je er leert. En ook wel lekker om gewoon een uurtje voor jezelf te hebben!
Miss X haha handige fout. Gelukkig wel een telefoonnummer erop gezet. Zo zagen wij later pas een taalfoutje. JongeNtje ipv jongetje ( al vind ik zelf jongentje op de één of andere manier nog steeds logischer staan
MissX, hoelang kan zoiets dan duren? Die hartkloppingen heb ik eigenlijk al heel lang, alleen lijkt het nu ik zwanger ben wel erger te worden. Weet ook wel dat het echt een symptoom is wat erbij hoort. Mja mijn huisarts zei vanmorgen ook al dat het je soms behoorlijk op de kast kan jagen. Klopt ook wel, want het is gewoon geen fijn gevoel! Mja, het is altijd zo dat als je bij de dokter bent, je nergens last van hebt. Bloeddruk was overigens prima, 111/68.