Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo uitgeslapen Frummel:D. Je hebt dus een heerlijke nacht gehad!

Hopelijk is het kwartje nu goed gevallen bij hem. Hij heeft nu maar 1 nacht gehad, misschien kan hij zich nu een beetje voorstellen hoe jij je voelt dat je het elke nacht moet doen! Afijn, wel goed trouwens dat je een goed gesprek hebt gehad met hem!

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier heerlijk en vast geslapen, maar vanmorgen op gestaan met hoofd en keelpijn, bah.
    Vandaag weer sinds een week op het werk.
    Gelukkig net wel een goed gesprekje gehad met mijn baas, dus die weet dat als ik maar een harde buik krijg dat ik dan naar huis moet.
    Hopelijk vliegt de dag voorbij, ik heb eigenlijk helemaal geen zin.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook ik ben dit weer helemaal zat. Ben toe aan dagen dat het weer 15/20 graden is buiten! Het is al langer licht, en dat vind ik sowieso wel prettig!

Fijn dat je nu ook de baby voelt aan de buitenkant, voor je het weet is het oorlog in je buik hihi:p.

Ennuh, last van je rug en been, is het geen vorm van bekkeninstabiliteit? Ik heb hier namelijk ook last van. Moet straks naar de vk, en ga het daar ook eens vragen. Het voelt niet echt heel fijn. Zit ter hoogte van die 2 kuiltjes op me rug en dan naar beneden toe. Als ik te snel opsta voel ik aan de binnenkant van mijn benen en bil een pijnscheut. Verschrikkelijk pijnlijk, maar wat het is, geen idee!

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, jaaaaaaaaaaaaaa een goede echo las ik ergens. geweldig meis.

kimm, jij ook, GEFELICITEERD!!!

Frummel, wat fijn zeg dat het gesprek gisteravond duidelijk bij hem is geweest, en dat hij het gelijk aangepakt heeft. Hopelijk blijft dit zo. En jij goed rust nemen hoor.

Kaatje, ah bah ook al ruzie. Is het nu wel bijgelegd?

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    frummel. heet moet wel een lieve vent zijn die je hebt, anders blijf je er niet bij. En volgens mij ben jij niet op je bekkie gevallen. dus als dat niet zo was. was je al lang weg geweest. ben blij dat het opgelost is.

en varen gaat goed hoor. Alleen liggen wij weer stil. hihi. wij hebben teveel lading in het schip (geladen) en liggen te diep (te weinig water). dus moeten ff wachten op wat regen. haha Hebben nog nooit in ons leventje zoveel stil gelegen als nu de eerste 2 maanden van het jaar.

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer bij!

Oh ennuh goedemorgen allemaal:D.

Hier ook wel lekker geslapen. Kleine man was om 6 uur wakker. Beetje drinken gegeven en toen heeft hij tot 07.45 uur geslapen. Toen moesten we hem echt wakker maken want hij moest naar het KDV. We zaten een beetje te twijfelen of we hem weg zouden brengen, want hij had lichte verhoging. Maar hij was verder vrolijk, dus we hebben hem er toch maar heen gebracht. Gaat het niet, wordt ik gebeld. Leuk, tanden, mja er is er nu 1 door! Mag niet in zijn mondje kijken, dus denk dat er nog wel iets zit te broeden. Snot loopt zijn neus uit, dus hij is ook nog eens flink verkouden. Afijn, zoals de andere al zeiden: het wordt tijd voor het voorjaar!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Verveel je jezelf niet te pletter dan?

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi :)

Ook hier lekker geslapen. Kyano had op het kdv nog een dutje gedaan dus die was gelukkig lekker vrolijk tot 19.30 uur.

Rono wij hebben een hele leuke lamp op Kyano’s kamertje; een draakje. Het hoofdje van de draak is dan de lampebol, echt super leuk en ook Kyano vindt het ding geweldig. Gewoon bij de Praxis gekocht en niet zo heel duur. Het is dus een hanglamp.

Nina ha ha hubbie’s eerste reactie was ‘hmm niks aan’ maar toen vervolgens zei hij dat hij het even zou laten bezinken. Dus wie weet ;).

HenriekeC mooi idee om zijn zusje te vernoemen maar is dan wel even zoeken idd. Willen jullie ook het geslacht weten?

Kikker oh wat naar zeg zoveel last van je bekken :(. Hopelijk werkt het een beetje met de rolstoel, maar niet teveel bij nadenken en gewoon gaan met die banaan.
    Wat super een goede echo en gefeliciteerd met jullie meisje!
    Hi hi ik heb het ook alleen hier bij jullie verteld en bij de meiden van september 2008 mama’s. Wij willen het voor familie en vrienden ook een verassing houden.

Frummel gelukkig hij lijkt het begrepen te hebben! Lekker geslapen?

Luiertas: het Kruidvat heeft vaak hele leuke in de aanbieding die een beetje lijken op het Olily design. Ik heb een rode en iedereen vraagt altijd waar ik die tas gekocht heb omdat ie zo leuk is. Het ding is ook nog totaal niet versleten dus kan hem bij ons meisje gewoon nog gebruiken.

Marleen super een goede echo!! Jullie wilden het geslacht dus niet weten?

Kimm wat fijn ook voor jou een goede echo!

Schildje precies laat de lente maar komen! Leuk dat je uk nu goed voelt. Hier kan hubbie nu ook meegenieten, echt leuk.

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    schildje: heerlijk he de baby van de buitenkant voelen :)

Frummel: fijn dat je goed geslapen heb! het lijkt id dat mannen meer moeite hebben naar een 2e kind, dan naar een 1e kind. HIer gaat het nu veel beter dat de vorige zwp, mannetje weet wat er komt en hoe ik me voel. Wel fijn!

Bellie: hoe gaat het?

hier nog niet veel verandering, nog steeds moe en last van mijn buik...
    Wat ik wel merk is dat ik geen enkelke harde buik of buikpijn heb gehad sinds ik thuis zit!!!!!!
    Ik deed dus echt teveel!
    Dit ga ik ook aangeven bij de vk volgende week.

10. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi allemaal,
    tijdje geleden dat ik geschreven heb,
    maar het gaat hier allemaal goed.
    Morgen hebben we de uitgebreide GVO echo van een uur
    in het ziekenhuis dus kanik een uur lang kijken:D
    En gisteravond voor het eerst zwangerschapszwemmen gedaan
    ik moet zeggen het is erg goed bevallen
    mannen mogen ook mee dus die van mij zwemt volgende week gezellig mee,niet verwacht van hem maar wel leuk dat die ook mee wilt....
    groetjes kim

11. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Jac, wat balen zeg dat jullie weer stil liggen!!!
    hoop voor jullie dat het snel gaat regenen bij jullie!

Kaatje: is het weer goed met je mannetje?

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen meiden!

Frummel wat fijn dat hij het is gaan begrijpen. Nu lekker even rustig aan en genieten!

jac, haha kun je varen, lig je weer stil :) Het weerbericht geeft hier ellendige natte sneeuw, komt er bij jullie ook wat aan?

Kaatje, o jee, ook bonje met je lief. Al wel bijgelegd?

Zonnebeertje, ben je een beetje bijgeslapen? Ik ben ook weer continu moe, lijkt niet over te gaan...

Kim, fijn dat het allemaal goed gaat! Man mee naar zwangerschapszwemmen, dat zie ik mijn lief niet doen, haha!

Heb gisteravond een vreselijke baaldag gehad. Was het even zo zat dat ik zo beperkt wordt in mijn kunnen. En dan valt het allemaal nog mee met de kwalen, dat weet ik wel. Maar niet eens meer de tas met boodschappen sjouwen, de trap oplopen in een keer of lang lopen zonder harde buik te krijgen. Heb de hele avond lopen brommen... Is nu wel wat gezakt, mijn lief belde net nog om te vragen hoe het gaat. Hij was echt heel lief (en heeft me voor de rest links laten liggen, heel verstandig ;)) Die roze wolk was even ver te zoeken...

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff heb het zwaar op het werk, ben benieuwd of ik het de hele dag vol hou.

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Zullen we elkaar er doorheen helpen? Ik moet de hele dag callcenter spelen... En dat vind ik heel erg leuk :(:(

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Hier helaas een rotnacht gehad. Vriendlief nam het bed over waardoor ik regelmatig een knie in de rug kreeg of bijna uit bed werd geduwd. Had ik 'm eindelijk terug naar zijn kant begon ie te snurken. Zucht... Voel het gelijk als ik slecht heb geslapen. Maag kan dan niets hebben en de misselijkheid is weer duidelijk aanwezig :( Zelfs bijslapen helpt niet.

Door het wakker liggen ook gaan malen in mijn hoofd. Morgen de 20 weken echo en ben er nu toch wel nerveus voor. En dat is niets voor mij! Kijk overal altijd heel nuchter tegen aan. Maar na vannacht lukt dat wat minder. Gelukkig begin ik iemand steeds duidelijker te voelen, dat stelt me dan wel weer wat gerust. Maar wat kan je doemdenken als je wakker ligt!

En Wupje, we willen niet weten welk geslacht het is. We laten ons verassen! Eigenlijk vooral omdat we het geheim willen houden voor de familie en vrienden. En zoiets kan ik niet stil houden :) Dus dan willen wij het ook niet weten.

Nu draai ik me eerst nog weer om. Vanmiddag maar es proberen of staand douchen nog steeds lukt en daar heb ik al mijn energie voor nodig (want het is al zo weinig)!

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Hè Henrieke, wat een rotnacht! En dan meteen weer misselijk, sterkte!!

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Mijn vk had het een paar weken geleden over isias of een vorm hiervan. Bij mij gaat het van links onderin en dan een pijn scheut naar mijn been. Soms kan ik niet goed zitten want het blijft dan pijn doen. Mijn vk zei 2 weken geleden al als het door blijft gaan dat ik dan naar de dokter moet. Dus a.s. maandag dan maar. Ik hoop niet dat het een vorm van b.i. is. Als dat bij ons alle twee zo is dan is dit niet fijn. :(

18. Rono

Rono Niet meer actief

Hopelijk is de ruzie nu weer over kaatje? :(

Wel fijn dat Frummel nu super geslapen heeft!

Ik ben heel slecht geweest.. we hadden de Joolz day besteld en die was 810 euro compleet.

Nu was ik gister bij de babypark en hadden ze de quinny buzz limited edition rocking black helemaal compleet voor 499 euro.. Maar dan ook echt helemaal compleet..

Deze vonden col en ik ook beiden mooi dus hebben die van de babydump geannuleerd en gaan zo deze halen :$ Scheelt ons wat te veel geld

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Zo hier bezig met project kinderhoek:D

Onze uitbouw gaat er over een paar uurtjes heel anders uitzien:D ben uitgeslapen en zin om het aan te pakken;) even een fotospam van hoe het er nu uitziet:p straks een NA foto hihi

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kaatje wat rot zeg ruzie met je man! Hopelijk is het opgelost!

Frummel heerlijk uitgeslapen! Lekker joh zo kan je er weer tegenaan! Veel klusplezier!

HenriekeC balen joh van je nacht!

Kimlee leuk zwangerschapszwemmen! ik krijg mijn man niet mee hoor hahahaah..

Marlous ik heb ook af en toe een flinke baaldag. Maarja dat komt wel weer goed denk ik zelf dan :D

Rono kijk dat doen jullie goed met de kinderwagen hahaha.. Kunnen jullie dat geld wat jullie over houden weer besteden aan iets anders leuks ;)

Zo ik ga maar eens aan de afwas en aan de schoonmaak. De woonkamer weer eventjes stofvrij maken ;)

Deel Deze Pagina