Hallo!!! Wij komen net terug van de 20-weken echo en alles was goed gelukkig! Alles werkt, moesten wel alleen tweemaal het hoofdje opmeten omdat het te klein leek. Gelukkig achteraf bij een betere ligging was er niks aan de hand! Enne. We krijgen weer een DOCHTER... Onze dochter van drie zat al de hele tijd te fluisteren tijdens de echo dat ze een meisje wilde en dat het een meisje was. Ze had inderdaad gelijk Ik lees vanavond even op mijn gemak alles terug. Moet er wel aan wennen hoor, vind het altijd zo'n raar idee om te weten wat er in je buik zit.. x
Miss X gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Leuk een meisje voor je meisje Schildje: Begint een mooi buikje te worden he Hier ging het sneller als verwacht ik ben al klaar joh!
tis maar goed dat er nog 1 komt want hij heeft echt teveel speelgoed hahaha voor heb nog zoveel boven en in de gangkast liggen..
Even ego, Ik ben weer goed gekeurd bij de gyn. Bm komt tot aan mijn navel wat schijnbaar prima is. (heb geen idee haha) Ook deze gyn zegt dat ik het rustig aan moet blijven doen en aangezien ik nog niets van mijn baas heb gehoord (die ik al 4x gebeld heb en hij mij terug zou bellen) komt dat nu wel in orde. De arbo arts heeft een aanbeveling geschreven dat ik halve dagen op therapeutische basis kan gaan werken.(mits mijn lokaal gesaneerd is) Ik krijg nu ook nog meer controles dus volgende week naar Maastricht (tevens 20 wk echo) en dan de week erop weer naar mijn eigen gyn. We hebben het er maar druk mee Nu even de boodschapjes opruimen. Tot straks!
@Frummel, heb je lekker snel gedaan! Zo zie je maar weer wat een nachtje goed slapen kan betekenen! De rest moet ik nog gaan nalezen, maar helaas heeft bijslapen niet geholpen. Heb ook nog eens meer last van mijn banden vandaag, dus eigenlijk mag het voor mij al wel weer avond zijn zodat ik in bed kan kruipen en opnieuw kan beginnen Vriendlief blijft sorry zeggen dat ie zo ego was in bed vannacht, dat is dan wel weer lief.
Frummel, dat ziet er goed uit! Slapen doet wonderen, zie ik! MissX gefeliciteerd met de goede echo! Weer een meid, leuk! BB10, klinkt druk, maar fijn dat je weer bent goedgekeurd. Schildje, dat is al een hele buik!! Leuk! Daitjuh, fijn dat ik niet de enige ben. Ben nogal zelfstandig en dat is vreemd als je dat niet meer mag zijn, haha! Henrieke, het zit je niet mee vandaag! Ik wil ook slapen! Mijn lief heeft nachtdienst, dus ik slaap vroeg vanavond denk ik...
*zwaai zwaai* Ik lees wel mee hoor maar ben savonds zo brak dat ik totaal geen zin heb op de laptop nog aan te zetten. Gaat vast goedkomen Vandaag precies 20 weekjes en morgen de echo, spannend!
Zeg dat wel. Alles lijkt nu ook mis te gaan. Heb me al drie keer gestoten aan de salontafel. Kat zeurt als een idioot en ben onwijs emotioneel. Moet om ieder klein dingetje huilen! Zelfs reclames zorgen voor vochtige ogen. Pfff
missx: gefeli me de goede echo en met jullie meisje! Bb10: fijn dat je weer goedgekeurd ben! en fijn dat je halve dagen mag gaan werken! Frummel: ziet er leuk uit hoor! Mijn oom en tante waren nog niet in Christchurch, die hadden geluk! ze zijn er nu wel, vliegveld was weer open
zonnebeertje: fijn dat alles goed is!! wat een opluchting is dat dan weer he.. Slapen doet inderdaad wonderen en ik ben blij met het resultaat de box stond eerst tussen de banken waardoor ik er niet goed bij kon en erg ongemakkelijk stond als ik dex op wilde tillen met die buik.. nu is het ideaal nog even een fotospam van de 9 maanden beurs hoor de eerste echte gezinsfoto met zijn 4tjes haha
gadver gadver gadver gadver GADVER! Onze overbuurvrouw is nogal van het laten rondslingeren van vuilniszakken voor haar deur. Nu pikken de vogels de zak open (logisch, die zoeken eten!). Er ligt nu een bebloede tampon naast. Ik vind dit dus echt zo verschrikkelijk ranzig! Heb de woningbouw al gebeld, dit kan ECHT niet meer! Ranzig wijf dat 't is. Blehg, wordt er gewoon onpasselijk van. Heb al meerdere keren aangebeld en weet dat ze thuis is, maar ze doet die deur gewoon niet open. Nu is het daar sowieso een pokkebende in dat huis, maar dat moet ze zelf weten! Maar gore bebloede tampons op de gallerij vind ik dus echt smerig en onhygiënisch. Er lopen ook kleine kinderen rond daar. Hersens heeft ze kennelijk niet, gadver. Afwas gedaan, wasje gevouwen, zo nog maar even snel strijken en straks stofzuigen en een dweil erdoor gooien. Heb ik mijn plicht weer gedaan vandaag. Eerst maar even een broodje maken voordat de kleine smurf zo wakker wordt, als hij al niet wakker is want ik hoor gestommel hihi.
bellie, dat is smerig zeg! Ik trek ook altijd de grens bij gebruikte tampons e.d. Dat gaat echt een stap te ver! Hier is het ontzettend gaan sneeuwen! Echt dikke vlokken! Pfff, die lente laat duidelijk nog even op zich wachten!