Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden, ik kom even van me afschrijven en daarna hopelijk even slapen.
    Ik ben dus thuis.........
    Had al de hele ochtend weer harde buiken en na een tijdje zo pijnlijk dat ik ze weer weg moest puffen. De telefoon bleef overgaan terwijl mijn baas langs kwam; hallo neem je die telefoon nog op?
    Nee pfff kan nu pfff even niet pfff.
    Toen ging hij zitten en zei gelijk: we moeten een oplossing vinden dit kan zo niet langer (dit was die baas die vanmorgen niks zei).
    Toen begon hij verwijtend; zo kan ik de tent niet runnen, en gaan we elkaar na een tijdje niet meer aardig vinden, krijgen we scheve gezichten. bla bla bla en ik maar kei hard huilen.
    Want ja die 2 trutten hadden al lopen klagen over het constant ziek melden in mijn zwangerschap. :yikes: Nou toen werd ik opeens heel boos; ik heb heeel veel overgegeven op het werk, gewerkt terwijl ik een flinke griep had, 2 dagen met harde buiken gewerkt en dit is de eerste keer in mijn zwangerschap dat ik me ziek meld. :yikes:
    Toen kwam een lieve collega van boven erbij, die nam het wel voor me op, dat ik hart voor de zaak had en dat het niet meevalt etc etc.
    Toen zei hij dat hij ging overleggen met die andere baas.
    Ze gaan nu in mijn vakantie die vervanger benaderen of ze zsm kan beginnen. Dus dat ik volledig thuis ga zitten en dat ik dus voor mijn verlof niet meer terug kan komen.
    Ik heb tussen het huilen door gezegd dat ik dat nogal rigoureus vind, mag ik dan na mijn vakantie geen halve dagen beginnen. Nee, dat was voor niemand een goede oplossing.
    Nou mijn sm die hier is heeft me nu wel overtuigd dat dit ook het beste is voor mij en voor de baby. Maar het kwam allemaal zo hard en aanvallend over op dat moment.
    Ik zou hem vrijdag nog bellen om wat dingen over te dragen en dan na de vakantie weer.
    Nu lig ik in bed met verschrikkelijke hoofdpijn en harde buiken, ik moet het allemaal even laten bezinken.......

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    MNM: dikke knuffel!! en nu echt naar je lichaam luisteren!

Frummel: leuke foo van jullie!!

Bellie: wa goooooor zeg, bah

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

mnm: wat een hork zeg! Vreselijk dat hij je zo behandelt! Ik snap dat het nogal rauw op je dak valt maar probeer te genieten van het feit dat je nu alle tijd hebt voor de zwangerschap, jezelf en je kindje.. Ik zou alleen wel zwart op wit laten zetten dat het volledig ziekmelden hun idee is en niet van jou kant komt.. je weet maar nooit! Ik hoop dat je je snel beter voelt lieverd

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ach meisie toch (MNM), tjee, jij hebt geloof ik net zo'n geweldigebaas als dat mijn cheffie is. Wat een hondelul zeg! (neem aan dat het een man is!) Natuurlijk komt dit rauw op je dak terecht! Maar meid, probeer het je niet aan te trekken, jij en je kindje zijn belangrijker dan die mutsen op je werk! Het is een zwangerschapsgerelateerd iets, dus je houdt ook gewoon je salaris. Daar hoef je dus niet over in te zitten. En die mutsen, goh wat een oelewappers zeg! Prima toch, laat hun maar lekker jou werk opknappen als ze het dan allemaal zo goed weten! Weet zeker dat je over een paar dagen hier heel anders over denkt. Denk nu eerst maar even aan jezelf en aan die kleine! Dikke knuffel!

@ de gebruikte tampon: Tja de vorige vuilniszak heeft 4/5 maanden voor haar deur gestaan. Ze heeft rond 2,5 maand geprobeerd die zak op te tillen, mja die scheurde dus helemaal uit elkaar! Gek he als de vogels zo'n zak kapot pikken. Toen was het alleen nog lang zo erg niet qua zooi wat er lag. Maar inderdaad, die gebruikte tampon is bij mij de druppel geweest! Ranzig wijf, bah! En dat werkt notabene bij de politie! Je zou toch denken dat ze zelf wel weet hoe hoog de boete is voor vuilniszakken op openbare gelegenheden te laten staan is. Even uit mijn hoofd is dat 60 euro. Is toch wel een erg dure vuilniszak (tampon whaha) dan.

Kijk, het maak me niet uit wat voor bende ze er in huis van maakt, woon er gelukkig niet naast, maar ik hoef buiten niet mee te genieten van haar zooi! Plus daarbij is het gewoon niet fris!

Henrieke, waar woon jij ergens in zuid holland? Woon ook in zuid holland, misschien komt hier ook wel sneeuw:p. Hoop het niet hoor, ben die kou zo zat!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ooooh MNM, dikke knuff voor jou! maar misschien is het wel beter zo, want continu die harde buiken is helemaal niet goed! Laat het rusten, geniet van je vakantie en denk aan jezelf. Het komt misschien wat rauw op je dak, maar laat het even zakken. :)

Zonnebeertje, hoe is het met jou nu na de operatie?

Henrieke, op de bank blijven liggen en niets meer doen. Dit escaleert helemaal uit de hand!! :p

Frummel, leuke foto!

Bellie, sorry, maar je hebt echt de meest gore, ranzige, onoplettende vieze overbuurvrouw van allemaal! BAH BLEGH! Zij komt echt op mijn nominatielijst voor een of ander sensationeel rtl4 programma, burenruzie of die opruimdienst of zo. (die is al van lang geleden) Help mijn overbuurvrouw is een viespeuk?

Ik gruwel hiervan!

Heb net toch nog wat binnengehaald voor het werk, dus mijn baas is weer blij. Hopelijk kan ik nu mijn dutje op het toetsenbord verder afmaken...? ;)

6. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    bah bah bah wat vies zeg!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahahaha help mijn overbuurvrouw is een viespeuk whiiiiihihihi, zal rtl 4 is informeren of ze nog op zoek zijn voor een leuk programma whahahaha. Ach weet je, het bevestigd bij mij alleen maar hoe blij ik ben met mijn schone opgeruimde huis.

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    gatver tampon!!!!

frummel wat een ontzettende leuke foto!!!!

aaaah mnm wat een eikel zeg!!!!veel sterkte en denk echt maar lekker aan jezelf en de kleine.

hier ook weer t huisje aan kant proberen te maken ging wel zwaar buik doet weer behoorlijk pijn nu en de dame maar lekker trappen haahaha.

zo nog maar eventjes naar bed mannetje is toch laat thuis

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En jawel, heb buienradar nog geen 5 minuten afgesloten en ook hier gaat het sneeuwen, IK WIL LEEEENTEEEEEE *huil* hihi:p.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben ook gestoken door een werkbij! Afgewassen, gestoft, was gevouwen, was gestreken, wc gedaan en een druk klein meisje in de buik! Geeft waarschijnlijk aan: Maaahaaam ga nou eens zitten!

Maar moet echt nog even stofzuigen en een dweil erdoor gooien, dan ben ik weer klaar!

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    MNM, Jeetje wat heftig zo opeens! Sterkte meid en volhouden! Je hebt nu even veel emoties over je heen gekregen en daardoor voel je je nu even blegh. Maar idd, als je ziek bent vanwege zwangerschap dan krijg je gewoon salaris! UWV geeft dan een uitkering die uitbetaald word aan je werk, zodat zij jou gewoon kunnen betalen. En onthoud dat er genoeg mensen (met name mannen) zijn die geen idee hebben wat dit met je lichaam doet!

Bellie, ze werkt bij de politie??!! Helemaal schandalig in dat geval! Overigens woon ik heeeeeerlijk aan de kust in Noordwijk. Nog maar 4 jaartjes hoor, ben officieel Groningse :D

Marlous, dat is wel de bedoeling. Op de bank zitten en niets doen! Kat klaagt niet, die ligt inmiddels (eindelijk rustig) op mijn buik. Als dit kind er eindelijk is slaapt ie volgens mij alleen als ie een spinnende kat hoort... :D

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

hahaha bellie:D

hier sneeuwt het *$&#@@%$%# wanneeeeer is het eindelijk eens over met die *#&#@^# winter! Ben het helemaal zat! einde klaagzang:)

henrieke: lekker hoor aan de kust:D wij zitten hier gelukkig ook vlakbij het strand nou ja.. met de auto vlakbij:p maarr ik zou rotterdam toch ook niet willen missen:D al zou ik er niet kunnen wonen(persoonlijk)

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oooh, lekker de kat op schoot! Bij ons doet de hond dat. Ik hoef maar op de bank te gaan zitten en hij wil er al bij. Heb hem nu bij me op het werk en ligt heerlijk te dromen, gossie!

Bellie Ik vind het ook schandalig dat ze bij de politie werkt. Hier kost zo'n vuilniszakje ook 60 euro, plus admin kosten. Mag hopen dat ze ook eens een bekeuring krijgt. gnagna! We hebben hier stadstoezicht die op de verstrooide vuilniszakken let, en zijn nogal van de regeltjes uitvoeren. Kan er wel een paar naar jullie sturen? Hebben wij een beetje rust en jij een schoon stoepje :D:D

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

als er een (weer)god bestaat dan lacht hij nu de ballen uit zijn broek bellie.. ik dacht net het sneeuwt hier niet:D ons slaat het over.. en wat gebeurd er.. juist sneeuw. erg grappig HA HA

marlous: jij bent gewoon al over de 23 weken:D

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM rustig aan doen meid. Naar je lichaam luisteren. Het is misschien wel het beste voor jouw en je baby. Als je dit niet zou doen dan weet je niet wat er verder kan gebeuren. Een dikke knuffel van mij.

@Belliebel wat smerig zeg van je buurvrouw. Groot gelijk dat je gebeld hebt.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nouja weet je, ik denk dat als die zak vrijdag nog niet weg is ik gewoon dat 0900 nummer van de politie bel. 0900-8844 geen spoed, wel politie. Mogen die lui haar fijn een bonnetje uitschrijven:D. Das toch ook wel een voordeel dat ik zelf bij de politie werk!

Hihi, dat wordt straks een cd kopen met spinnende kattengeluiden erop zodat kindlief lekker gaat slapen whaha:p.

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie ik zou zo'n trut zijn dat ik nu al zou bellen.. :D

even een korte edit: puur omdat je zegt dat het zo vaak gebeurd en ze nooit der troep opruimt..

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahahaha, nouja, weet dat ze hier wijkagenten hebben, maar die zien we nooit. Opzich wonen we wel in een rustige buurt met veel kinderen. Tja, belachelijk he zo'n vuilniszakgrapje 60 euro + 6 euro admin. kosten.

Wat nog belachelijker is is dat door rood rijden nu naar 180 euro is gegaan. Oke ik weet dat het gevaarlijk is, maar men komop he! En weet je hoe dat komt (denk ik)?! Omdat ze van die bonnenquota zijn afgestapt! Dan denken ze: oke we hoeven niet meer per jaar een x aantal bonnen uit te schrijven, moah, dan verhogen we alles toch gewoon, komen we ook aan dat geld!

Vind het zo bekrompen!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, als er een weergod bestaat had ik hem nu een trap tussen zijn benen gegeven, is hij nu helemaal gek geworden:D.

Nou hopelijk is dit dan toch echt het laatste beetje sneeuw wat er gaat vallen. Vorigeweek donderdag zat ik nog in me t-shirt op het balkon met 28 graden, en nu, bleeeeeh.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mijn naaste buuf kwam net voorbij, heb even sprintje getrokken naar de deur en gevraagd wat zei er nou van vond! Ook zei gaat nu bellen, ze vind het zo ranzig.

Ga eens even om het hoekje spieken bij zoonlief. Die slaapt al bijna 3,5 uur:$.

Deel Deze Pagina