Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zonnebeertje fijn dat de operatie achter de rug is en ook goed is gegaan. Ja je kunt soms gauw teveel doen zonder dat je er erg in hebt.

Marlous roze wolk nu wel weer terug ;)?

Schildje mooi bescheiden buikje nog!

MissX gefeliciteerd en wat leuk een dochtertje erbij :)!

Frummel leuk geworden! ……. Maarre je hebt die box toch niet zo alleen verplaatst???
    Mooie foto van jullie samen!

BB10 mag ik vragen waar jij woont? Ik woon in Reuver dus misschien wonen we vlakbij elkaar?

Belliebel OMG :$ :$!!!! Dat meen je niet, echt te goor voor woorden :x

MNM jeetje wat een dag :(. Hele dikke knuffel en blijf nu eerst maar eens even lekker in bed liggen en rust uit zodat de harde buiken weggaan. Jij en de baby zijn nu belangrijk, de zaak komt er echt wel zonder jou!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hormonen.... sta ik bijna in de kruidvat te janken omdat ik er niet met een leeg AH wagentje in mag :( en ik wou allemaal groot verpakkingen pampers/doekjes en wat shirtjes halen, nou dan niet hoor stelletje lullos... :(:(:(

conclusie ik ben mezelf kwijt!!!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

bapsie: welkom in de wereld der hormonen:) komt wel goed meid;)

wupje: die box weegt niets was puur schuiven.. net als de bank en de katten krabpaal haha nee was heel goed te doen anders was ik er niet aan begonnen:)

Bellie: ruilen.. Dex wilt niet slapen en niet eten pffff

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

frummel: tja herken dit totaal niet van de vorige keer....

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oh bapsie, succes met de hormonen! Af en toe zijn het echt loeders!

frummel, ja 23 weken al, hard he! Snap het af en toe zelf nog niet helemaal, maar het groeit gewoon door, hihi.

Ik had trouwens ook allang gebeld hoor :)

bellie, weet je wat het mooie is aan het politietelefoonnummer? het is 0900-tuig. Dus heb je last van tuig, bel je politie. Of als je last hebt van de politie, bel je tuig? ehh...;)

Wupje, de donderwolk is in ieder geval weg... :)

En hou die weergod maar lekker bij jullie, hier is het nog droog... Zal wel komen als ik vanavond met de hond de deur uit moet... ;)

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Meiden, ben dr weg van! Lekker met de hond wandelen en dan pootjes omhoog! Fijne avond :)

7. BB10

BB10 Niet meer actief

#2687 BB10, 23 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2011
    Wupje ik woon 5 km van de Limburgse grens tussen Eindhoven en weert. Dus nog net in Brabant.

Mnm ik snap heel goed dat dit je een dubbel gevoel geeft. Dat heb ik nl ook. Aan de ene kant wil ik niet dat andere mensen denken dat ik me aanstel. Aan de andere kant weet ik dat ik voor mezelf en mijn kind moet kiezen. Maar als een ander dat voor mij beslist dan heb ik het daar wel moeilijk mee, terwijl het waarschijnlijk wel de beste keus is. Probeer toch te genieten van je zwangerschap en de tijd die je nu thuis zit. Knuf!

Bellie gatver de gatver. Ik zou ook meteen bellen dit is gewoon te goor!

Frummel aan de schuif? Pas je wel op meis. Ik dacht ook ik schuif die kast wel even die is toch leeg. Maar ik moest het wel bekopen. Het ziet er trouwens wel heel gezellig uit. Kun jeje al voorstellen dat daar straks 2 guppie's aan het spelen zijn?

Ik heb net een nieuwe wasmand voor op de babykamer gekocht. Grijs gevlochten riet met een wit-grijze voering. Hier had ik al 2 manden van dus dat past mooi bijelkaar. En 4 zomer rompertjes met spagettibandjes met bloemetjes en streepjes. Nou zou het wel een bak zijn als het volgende week alsnog een jongen blijkt te zijn hahaha. Ohja en ik heb net wat boeken gehaald met geboorte kaartjes. Die ga ik zo even doorspitten. Dat vind ik toch makkelijker kijken dan op het internet.

8. Rono

Rono Niet meer actief

iej iej iej iej iej... bah tampon! Vind t van mezelf al ranzig.. laat staan van een ander...

Heb trouwens goede herrineringen aan een gebruikte tampon hahaha. Een nieuwe tampon hadden we op de vakantie in Kroatie in een fles rode wijn gedaan... vervolgens ging col er mee lopen schudden dus die hele tampon rood doordrongen. Dus die mensen die op t terras zaten echt kijken van huhhh... Toen Colin dat zag haaldie ie de tampon uit de fles ( hij zat zeg maar in de hals alsof er een kurk in zat ) ging ie em leeg zuigen... nou ik lag helemaal dubbel en die mensen maar kijken hahahaha.

MNM: Wat een hork zeg! Je schoonma heeft gelijk en ga lekker genieten en rustig aan doen! Wil je er nog wel terug na je verlof? Want zo te horen is t niet bepaald gezellig daar.

Frummel: Zo jij ook druk bezig geweest! Alle ruimte voor je mannetje! :D

Nou ben net dus terug van babypark en heb de wagen in huis hoor :D

We hebben deze wagen overcompleet voor 499 euro en kregen er nog een gratis travelcot bij ( campingbedje voor baby met zelfopblaasbaar matras twv 49 euro ) Dus ook de pikzwarte reiswieg :)

9. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ bapsie: ahhh stom zeg van ze!! Volgende keer gewoon de kinderwagen vol proppen!!

@ belliebel: getsie de getsie: ik hoop dat ze het snel verwijdert

@ frummel; dat is een leuk speelhokje geworden zo!

@ marlous: wandel ze!

@ MNM: Wat een botte boer zeg die baas van jou! Nou geluukig heb je daar straks een tijdje niet meer mee te maken! en trek het je niks aan hoor! jij bent belangrijker dan dat baantje!

@ schildje: netjes buikje hoor!

zooo sneeuw hier!! Gelukkig blijft het niet liggen daar heb ik echt geen zin in! Ben moeeeeeeee en nog aan het werk!

10. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    missx jeej een meisje gefeliciteerd!

frummel leuke foto van het gezinnetje!

miracle. jeej de 20 weken! je mag weer gaan aftellen. succes morgen!

mnm dikke knuffel meid. snap dat het rauw op de je dak komt allemaal. maar idd misschien voor de baby en jou wel het beste.

Babsie hihi ik moet lachen om je hormonen verhaal. zo herkenbaar. hihi

11. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ bb10: jij bent dus ook al lekker aan het shoppen

@ rono: haha een tampon stop hihi. Mooie wagen!

12. Rono

Rono Niet meer actief

en ik vond 25 euro voor een badcapeje veel te duur maar mn oma vond em zo leuk dat ze em zelf heeft gekocht haha! Dus deze hebben nu ook :D

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo zoonlief is ook wakker. Hij lag in zijn bedje uit zijn nek te lullen met een fikse poepbroek. Maar hij sliep nog wel half. Schone broek, romper zat ook onder, dus meteen kind maar schone kleren aan gegeven. Gelijk zijn temp maar even opgenomen, 40,3 graden! Best hoog. Heb maar een zetpil gegeven. Die begint nu te werken want hij kruipt opzich wel vrolijk rond! Moet alleen wel even zijn drinken in de gaten houden. Eten doetie wel goed trouwens. Vanmiddag een boterham, fruithap en koekje op! Alleen drinken is niet je van het!

Maargoed, biedt het nu gewoon wat vaker aan dan normaal! Zal wel een combi zijn van griep en tanden!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Frummel, geloof dat Dex, Dinand vitueel heeft aangestoken hihi:p. Heeft hij nog steeds zulke hoge koorts?

15. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Mnm en Bellie: zijn alle werkgevers dan hetzelfde?? ik heb nog helemaal niks gehoord na mijn operatie :( Vind ik ook niet echt netjes!!!! Mijn man zijn baas belt of vraagt het elke dag!!!!
    vind het echt schandalig hoe ze met ons omgaan!

Bellie: ik zou heeeel veel gaan klagen bij de gemeente, je krijgt last van ratten hoor als die vuilnis blijft liggen!

heeft er iemand maat 40 van posiiekleiding? ik heb een heeeeele stapel broeken die ik niet meer pas :( Ik had ze war te klein gekocht in het begin... en ik groei best hard, naar de zijkant helaas.

Marlous: ik voel me wel wat beter, maar mijn buik blijft erg opgezet en pijnlijk, en nog erg moe...

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    beterschap nog voor Dinand!!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bapsie oei hormoontjes…..;)

BB10 oh dan wonen we idd vlakbij elkaar, kunnen we in ons verlof wel een keertje samen afspreken….
    Leuk zeg die zomer rompertjes, ik moet ook eens gaan shoppen :)

Belliebel wow dat is idd best hoge koorts. Hou hem maar goed in de gaten.

Jee meiden eten jullie ook zoveel :$???
    Mijn menu van vandaag:
    - dubbele cracker met appelstroop
    - evergreen
    - dubbele boterham met chocopasta
    - helder soepje met broodje ei salade
    - banaan
    - tussendoortje (dagbreker met granen en chocola)
    en nu heb ik alweer honger........:$

Is dit vergelijkbaar met wat jullie eten? En heb ik niet teveel chocola?? Ik vind het zo heerlijk :)

18. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    vandaag:

eierkoek
    2 kleine stroopwafels
    krentebol
    broodje ei
    broodje ei salade
    2 broodjes hagelslag
    mars

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Wupje is goed kunnen we als het lekker weer is een terrasje pikken!;)
    Ik eet heel weinig moet ik zeggen. Ik vroeg me gisteren ook af of ik niet te weinig eet. 's Morgens 1 of 2 crackers of 1 boterham, 's middags een koekje of een appel of een banaan en 's avonds krijg ik mijn warm eten bijna niet weg en dan eet ik daarna nog een bak yoghurt. Wel slik ik nog steeds vitamine (puur mama van vsm en extra calcium en magnesuim)

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

o wupje maak je niet druk:D das nog niets hahaha

Hier:
    4 boterhammen + cruesli
    appel en koekjes met chocolade
    2 tosti's en 2 boterhammen(dex wilde niet, zonde om weg te gooien:D)
    banaan met chocopasta(zeg maar niets) op brood als tussendoortje
    en heul veel milk & fruit drinken..

het erge is nog. ik eet nu minder als normaal:D

Bapsie: ik had het bij de eerste ook niet.. maar nu.. pff word soms gek van mezelf. Van de week de ogen uit me kop zitten janken bij het filmpje waarop dex voor het eerst lacht..:)

Bellie: ik denk het.. dex had ook 40,3. inmiddels is het weg (de koorts dan) voor de rest is hij nog erg loom en huilerig

dex heeft op me laptop zitten slaan en nu is me scherm veel donkerder! iemand enig idee hoe ik dit terug krijg?! best leuk zo'n hippe laptop met tiptoets shit maar zodra er iets veranderd ben ik in paniek want ik snap er geen ruk van!

Deel Deze Pagina