Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Qua eten. Ik eet me een slag in de rondte momenteel! En ik ben echt geen grote eter normaal gesproken.

Ontbijt: 2 boterhammen en een beschuit met muisjes:p
    Tussendoor: Appel, koekje
    Lunch: 2 broodjes gezond, soepje
    Tussendoor: Koekje, snoepje (meestal een dropje omdat ik dan een dippie heb)
    Avondeten: Wat ik klaarmaak:p.

"s avonds ook snackie! hihi:p.

Ohja, en ook ik ben verslaafd aan milk en fruit! Vooral de aardbei kers

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: fijn dat alles goed is!

Sherry: wat romantisch!!! Heerlijk zeg:D

Bellie: pfff hou je mond jij:D je weet best dat ik zoet zure saus bedoelde:p Als ik Fn +F6 doe dan zegt het kreng: 'geen apparaat'. het zal wel..

nina: ooo maar dat is ook vreselijk als je kindje er zo gehavend uitziet! Dat + hormonen is gegarandeerd een huilbui:D Welkom bij het clubje van Bapsie en mij:D nog meer aanmeldingen voor de 'zwangere hormoonbommen'? :D

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Sherry, wat romantisch!!! Wauw!! Gefeliciteerd :D Dat is idd een goed einde van de dag :D

Rest heb ik nog niet bijgelezen, duik m'n bedje maar al in. Morgen de echo!!! :D mag gelukkig al begin van de middag. Het is voor mij dus wakker worden, eten en in de auto. Gelukkig niet de hele dag te hoeven wachten. Ik check morgenvroeg nog ff in meiden :D

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oh en ja, hier nog een aanmelding voor de hormoonbommen! Bij het verhaal van Sherry had ik al tranen :D Zelfs als ik een goeie trap voel van de kleine kan ik al los gaan. Jep, lang leve de hormonen! :D

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Bellie: ze hebben nu ook framboos en bosvruchten:D ook errug lekker:D

Ik ben lui geworden.. ik ben overgegaan opde pakken kant en klare opvolgmelk haha geen schepjes meer tellen voor mij:D Hopelijk heeft baby 2 geen reflux en kunnen we die gewoon zo lang mogelijk borstvoeding geven:D ik HAAAT schepjes tellen.. Over hormonen gesproken. Ik kon echt volledig uit me pan gaan als Danny het in zijn hoofd haalde om tegen me te gaan praten als ik schepjes stond te tellen voor Declan zijn voeding:D Dan wist ik niet meer hoe ver ik was en oooo dan werd ik toch kwaaaad. Arme vriend heeft het ook zwaar gehad de afgelopen maanden:(

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ooooh sherry wat romantisch! Ik zit hier ook al half te sniffen! Hebben jullie al een datum?

Kaatje, fijn dat het weer is bijgelegd met Ferry. Zou mij ook op m'n zenuwen werken als Ro altijd bij z'n pa en ma zou zitten denk ik (gelukkig wonen ze op een uur rijden :D). Heeft ie verder ook geen hobbies, sportschool, tuin of zoiets?

Nina, wat sneu voor Jolien... dan gaat je moederhart aan diggelen bij zo'n huilend snuitje! Was het daarna weer goed met haar?

Pff er is geen klap op tv... Mijn mannetje noemt ons trouwens
    HANGZWANGEREN :$:$:$
    Hij was erg zelfvoldaan over zijn woord en gebruikt het nu te pas en te onpas ;)

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

henrieke: gezellig:D kom erbij haha

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Miffy: hier is het meest gebruikte werkwoord, zwangerekip of kamer olifantje.. Aangezien ik nog steeds geen 60 kilo weeg en nog geen 3 kilo ben aangekomen kan ik hier nog om lachen. Bij Dex op het einde heeft hij dit niet durven zeggen hoor:D toen was ik 26 kilo aangekomen..13 kilo was na de bevalling direct weg en op een kilo of 3 na was de rest allemaal vocht! gelukkig wel zo weg dus..

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry. wat gaaf ! Gefeliciteerd

Nina, ja maar vrienden zoeken is makkelijker gezegt dan gedaan ;) heb namelijk het zelfde probleem als hem
    Groot deel van mijn vriendinnen ken ik online
    Ahh Jolien gevallen.

Miffy, mijn schoonouders wonen een straat verderop :( Is dat dit zo'n mooi ruim huis is anders had ik het geweigerd.
    Hij heeft als hobby fotograferen,maar ja 'savonds is er nu buiten weinig te schieten. Sporten wordt voor hem al snel moeilijk want hij heeft Crohn, Reuma en Atrose. Veel sporten leveren dus te veel pijn op.
    haha geef jij die man van je eens een draai om zijn oren. pfff wij hangzwangeren ;?

10. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Goeieavond!

Zonnebeertje, super dat de operatie goed is gegaan, nu nog wel rustig aan doen hoor!

Frummel, haha herkenbaar de tel kwijt zijn wat betreft schepjes voeding!

Meiden met echo's morgen, veel succes!

Hier helemaal tevreden heb vanmiddag de easywalker duo silver besteld met 20% korting (voucher) die ik via 9-maanden beurs had gekregen! Heb lang getwijfeld maar toch maar de knoop doorgehakt!

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik vind t weinig hihi:):):D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeluna, leuk !

Belliebel, vind het idd ook niet veel ;) als dit al een slag in de ronde eten is vraag ik me af wat je normaal eet haha

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    sherry!!!!

ooooh wat leuk heerlijk zeg gefeliciteerd!!!!!

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hahahahaha

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat heb ik vandaag gegeten.......

vanmorgen:
    een grote beker verse sinaasappelsap met een beetje roosvicee laxo.
    een kopje koffie.
    een bak melk met cruesli.

tussen de middag:
    2 plakken suikerbrood met halvarine.
    1 geroosterd broodje met oude kaas,runderrookvlees,tomaat peper zout en beetje mayo.
    en een kop thee.
    een glas roosvicee laxo.

en tussendoor.
    een taartbordje met blokjes kaas en daarom blokjes ananas zoooo lekker...
    en 2 glazen water.

avond eten.
    gekookte aardappels met jus.
    bruine bonen met een rauw uitje en gebakken spek blokjes.
    en een cornetto.
    een glas sinaas.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik lekker onder de douche en mijn bedje in. Morgenmiddag echo !!!

Truste

17. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kaatje wat fijn dat het alweer goed is met je mannetje. emja hihi dat stilleggen steeds is niet goed voor ons humeur. (mannetje en ik) zijn erg onrustig. maar zal wel weer goedkomen, er is water voorspeld. dus hopenlijk kunnen we snel weer varen
    veel succes morgen!

sherry succes morgen! wwwaaaahhhh wat leuk van je mannetje. wat superromantisch. Gefeliciteerd. dat jullie gelukkig mogen zijn, en blijven samen.

Henrieke c. ook succes morgen. Morgen ook 20 weken op de helft meid. gefeliciteerd. hopenlijk word de misselijkheid nu snel minder! (liefst morgen al he.)

miffy. draai om de oren geven die vent van je:D. manlief heeft het hier overgenomen. vond het wel erg grappig. GGggrrr.

dames wat eten jullie veel zeg!. hier s óchtend 1 boterham, en s'avonds 2. en dan smiddags warm eten. tussendoortje soms een koekje. maar meestal ook niet. haha Ga bijna twijfelen of ik wel genoeg eet. (al zou je dat niet zeggen hoor als je me ziet)

hier al helemaal aan het idee gewend dat er een pielemansje in mijn buik zit. maar een naam:( ik word helemaal gek! Vind niks leuk. we hadden een naam, maar die is het nog niet echt. hihi leuk hoor die hormoontjes. vind niks goed genoeg.

18. Rono

Rono Niet meer actief

Ehm mijn eten vandaag.

Ontbijt en lunch in 1 : 2 zachte witte bolletjes met kaas ham en komkommer

Avond eten taco's

Verder heb ik geen trek.. heb wel 2 liter melk op... nieuwe verslaving!!

Hangzwangeren... wat denkt ie wel niet :p

Sherry Oefff wat romantisch!! Leuk leuk leuk

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaatje en miffy: ik zal morgen even een linkje plaatsen met de kleding, heb nog meer gevonden ;)

Frummel: geeft niks hoor! het gaat, nog veel pijn, heb ech nog een hele erge opgezette pijnlijke buik :(
    en moe...
    Ik denk da ik nog wel een paar wk thuis blijf, heb nu namelijk ook helemaal geen last meer van harde buiken!! rust doet dus erg goed!

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Danitjuh We hebben toen bij Jara ook gevraagd of we in ieder geval 1 foto mee mochten hebben, maar daar deden ze nooit aan zeiden ze....

Frummel Super dat je fijn hebt kunnen slapen! Heerlijk toch? En misschien nog wel het fijnste dat je vriend het nu schijnt te snappen.
    Zo jij bent lekker bezig geweest in je kamer! Nu heeft je kleine man zn eigen speelkamer :D
    Leuke foto!

Sneeuw Hier heeft het de hele middag + een deel van de avond gesneeuwd. Bah, ben zo toe aan een beetje lente!

Jac o bah zeg, nu lig je weer stil! Word er daar regen voorspeld?

Wupje Nee, we weten het geslacht niet :D
    We vonden de verrassing de vorige keer ook zo leuk. Tuurlijk hebben we gister wel even gedacht: zullen we....?
    Maar dan kunnen we ons toch niet stil houden, dus hebben we ons netjes ingehouden ;)

Kimlee Wat leuk dat je man/vriend oom mee wil zwemmen! Succes en veel plezier morgen!

Henrieke jij ook succes en veel plezier morgen!

Rono Super toch dat je die goedkopere wagen hebt gekocht! Gelijk heb je, dat geld kun je wel beter gebruiken!

Schildje Mooi buikje hoor!

MissX Gefeliciteerd met je goede echo! En weer een meid. Leuk hoor!

BB10 Fijn dat je goed in de gaten word gehouden en dat je het rustig aan moet doen. Raar hoor, dat je baas niet terugbelt!

Miracle En jij ook veel succes en plezier morgen!

Bellie jakkes zeg! Heeft de woningbouw er nog wat aan gedaan? Dat je nog trek had in een broodje! ;)

MNM He jakkes meid, dat is balen! Maar waarschijnlijk wel beter voor je. Misschien als je baas het wat anders gebracht had dan was het minder hard aangekomen. Dat is meestal zo met dat soort dingen.
    Kun jij je straks lekker gaan richten op je kindje en lekker rustig aan doen. Puffend op je werk zitten is al niet goed, en een ringelende telefoon werkt dan niet echt mee.
    Rustig aan hoor!!

Marlous Nou hoop ik dat je geen zware hond hebt als ie op je schoot gaat liggen ;)

Sherry Wauw zeg, wat een romanticus die aanstaande van jou! Gefeliciteerd!
    Balen van je prikavontuur, kan me voorstellen dat je daar de hele dag niet lekker van bent geweest.
    En ook voor jou succes en veel plezier morgen en geniet lekker van je mooie aanzoek!

Nina Ojee, hormonen......

Hehe, eindelijk weer bij...
    Nou nu maar lekker op bed, Marcel ligt al. Hij al een week niet fit (mannen..... niks gewend)

Deel Deze Pagina