Ik kruip ook lekker m'n bedje in! Dames met de echo morgen, veel succes en plezier! jac, mijn vriend zit helemaal te glimmen omdat jouw man de term hangzwangere heeft overgenomen. Volgens hem moet het ook maar in de dikke van dale. Hij benadrukt nog wel even dat hij hiermee niet ons figuurtje bedoelt . Euhm, hij is gewoon bang dat ie een dreun van me krijgt als hij me associeert met een hangbuikzwijntje Trusten!!!
Schildje mooie buik hoor! MIssX gefeliciteerd met de mooie echo en met jullie 2e dochter! Frummel mooi hoekje heb je gecreerd die foto ziet er gezellig uit van jullie saampjes BB10 wat fijn dat alles goed was bij de gyn. En dat je goed in de gaten gehouden wordt. Halve dagen werken zal waarschijnlijk alleen maar goed voor je zijn. Miracle gefeliciteerd met de 20-weken Veel succes morgen. Belliebel hopelijk doet de woningbouw er wat aan! Kan je zelf niet de politie bellen? Oh ik lees dat je zelf bij de blauwe vrienden werkt MNM jeetje meid wat een gedoe op je werk! Maar luister inderdaad naar je eigen lichaam. Knuffel Babsie die hormonen ook hahahaahahaha Rono mooie kinderwagen hoor voor dat geld Eten: - 125 gr yoghurt met lactulose erin - tosti ham/kaas - 2 appels - avond eten - zo meteen nog toastje met kaas Niet echt veel als ik zo lees in vergelijking met jullie maarehhh hoeveel drinken jullie op een dag? Niet nieuwsgierig hoor Kaatje wat fijn dat het weer goed is met je vriend. Sherry oh jee onderuit na het bloedprikken. Je hoort het wel vaker hoor. Ik nam meestal een broodje met iets zoets mee wat ik gelijk daarna opat! Ohh wat romantisch zeg van je vriend! Gefeliciteerd Sneeuw: hier heeft het gelukkig maar eventjes gesneeuwd. Maar van mij mag het wegblijven hoor! Tijd voor de lente @hier: lekker schoongemaakt dus woonkamer en keuken zijn weer schoon! Vanavond eventjes naar familie geweest, was wel ff gezellig. Nu lekker naar bed en morgenochtend om 10 uur echo en naar de gyn
Morge, Ik zie dat er veel gekletst is. Iets teveel voor mij. Straks ga ik lekker peuterzwemmen met de jongste en mijn moeder komt vanmiddag helpen met schoonmaken. Dit heeft ze afgelopen dinsdag ook gedaan. Ik ben niet iemand die snel om hulp vraagt maar nu met het ziek te zijn geweest en last van heup/rug en been wilde ik het nu een keer goed schoon hebben in huis. Gisteren een mooie kast en bed gezien voor de jongste. Het is bed heeft aan 3 kanten een verhoging en is donker met 2 lades. Mijn man had het er al over om de eerste tijd het bed om te draaien dan kan hij er ook niet uitvallen. Als hij langer in het bed slaapt kunnen wij altijd nog omdraaien. De kast is van het zelfde type model van de ikea. Zo ga nu omkleden en dadelijk de oudste naar school brengen.
Goedemorgen. Man ik ben een potje zenuwachtig haha. wel gezonde zenuwen hoor. Maar moet nog tot 16.00 wachten. Hoop dat de gyn niet te veel achter loopt op schema zodat hij wel een beetje de tijd kan nemen. Op zich redelijk geslapen. Stuk beter als de afgelopen nachten iig wel. Wel weer een paar keer wakker en dan de draai niet meer kunnen vinden. Had net een mail van mijn schoonvader in de inbox. Of we het geslacht wilden stil houden omdat hij het niet wilde weten. Ehh nee ! Heb gezegt dat die keus aan ons is, en als hij het niet wilt weten hij maar 1) niets aan mijn schoonmoeder moet vragen en 2) voorlopig niet op hyves moet komen Jac, heeft het al geregent daar ? De afspraken voor vandaag Kaatje85: Echo Sherry: 20 weken echo Miracle08: 20 weken echo
Goeiemorgen! Kaatje, succes vanmiddag!! gek hoor dat je sv vraagt of jullie het alleen voor hem stil willen houden. Als jullie het willen vertellen dan doen jullie dat toch wel!
morgen Hier een heel klein beetje bijgekomen. Heb gisteravond wel migraine gekregen en tot vannacht 4 uur harde buiken. Ik heb nog steeds mega hoofdpijn, echt verschrikkelijk, heb net al 2 molletjes ingenomen, en buikje blijft onrustig. Ga proberen om het vandaag een beetje van me af te zetten, door de koffers in te pakken. Neia vindt het leuk dat ze mag helpen. Hopelijk geeft dat wat afleiding.
Morning Kaatje succes met wachten tot 16.00 Sherry succes met de 20-weken echo Miracle jij ook succes met de 20-weken echo.. Klote nacht achter de rug :x Viel pas rond 2 uur in slaap of zo en kwart voor 7 stonden de bouwvakkers weer spullen in de containers te gooien :x Straks naar de gyn toe en weer een echo Zomaar ineens ben ik heel zenuwachtig
Iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties en de bemoedigende woorden. Ik denk als ik het laat bezinken dat het dan vast wel goed komt en dat ik me erbij neer kan leggen. BB10 jij schreef echt mijn gevoel neer, dat iemand anders nu voor mij beslist, alsof ik nergens iets over te zeggen heb. Ik ga proberen om me bezig te houden met de vakantie. Kaatje, jaaaaaa spannend vanmiddag. Heel veel succes! Sherry, van harte GEFELICITEERD! En wat romantisch zeg. Weet je al wanneer jullie willen gaan trouwen? Veel succes met de 20 weken echo. Miracle, jij ook veel succes. Hoelaat moet je?
Gister ook nog een telefoontje van de makelaar gehad. Zaterdag komen de mensen voor een 2e bezichtiging. De makelaar zei dat ze heel geïnteresseerd zijn omdat ze hun eigen makelaar meenemen. Nog meer spanning dus.
BB10 ja leuk gaan we zeker een keer doen, samen terrasje pikken ! Hmm die kip in de marinade klinkt ook erg lekker . Frummel hmm lekker boterham met chocopasta en banaan, ik krijg nu al trek Miffy ha ha ik ben ook diegene die het liefste kookt zodat het tenminste op mijn manier gebeurd. Wha ha ha hangzwangeren . Ik vind het wel humor hebben. Sherry oh wat ontzettend lief en romantisch!!! Ik heb hier echt tranen in mijn ogen van ontroering, wat een schatje! ** en natuurlijk niet prettig dat het bloedprikken niet zo soepel liep maar dat was je denk ik snel vergeten ** Nina och arme Jolien. Bij zoiets hebben ze mama echt nodig. Jac lastig hè een goede leuke naam vinden; wij hadden juist voor een jongetje een paar heel erg leuke namen maar die kunnen we nu helaas niet gebruiken. Komt vast goed. Oef hmm volgens mij eet ik toch best veel . MNM dikke knuff meis, je zit gewoon in een rotsituatie. Waar gaan jullie naartoe op vakantie? Hier niks bijzonders. Gewoon lekker geslapen en vanochtend weer snel snel om op tijd in de auto te zitten. Gelukkig morgen weer vrij dus relaxed opstarten. Kyano is daar ook altijd wel aan toe na 3 dagen.
Meiden met de echo vandaag: succes!! Mnm spannend de 2e bezichtiging!! hebben jullie het huis al lang te koop staan? straks de kinds naar mijn sm brengen, lekker nog een dagje bijkomen, en ook proberen wat huishoudelijke klusjes te doen.
morge dames. dames met de echo vandaag. Veel plezier! geniet van jullie spiekmomentje naar de spartelende babytjes. miffy haha. waar associeert ie het dan mee?? nee hoor grapje. vind het wel grappig. Kan die humeur idd ook waarderen. kaatje. Raar zeg dat je sv dat vraagt. hihi moet ie zijn oren maar dichthouden of er zijn vast wel oordopjes ergens te koop. Ik zou ze als cadeautje geven. niks van aantrekken meid. Gewoon lekker doen wat jullie zelf willen. Waarschijnlijk kunnen wij zondag gaan varen volgens de voorspellingen. Dus daar gaan we maar van uit. babsie goedemorgen, mnm fijne vakantie. en probeer het van je af te zetten. leuk zeg de 2e bezichtiging. Hopen dat ze bijten. Succes! hier alles goed. wel 4x wakker geweest om te plassen vannacht. Dat is dan weer wat minder. Maar ik voel me super. en de kleine voel ik nu ook bijna elke dag wel ff. Manlief claimt dat hij de kleine gisteren in bed ook voelde tegen zijn rug. (lepeltje lepeltje houding) ben benieuwd hoelang manlief het nog volhoud dat ik tegen hem aan mag liggen. De vorige zwangerschappen mochtt ik niet tegen hem aan liggen, want dan werd hij wakker van de kleine. (lichte slaper) haha welkom in mijn wereld als zwangere.
Goedemorgen meiden! Heb echt heerlijk geslapen!!! Gisteren om half 10 al naar bed gegaan en het hele bed voor mij alleen. Lief had dienst. Werd vanmorgen ook dwars door het bed wakker, haha! Sherry gefeliciteerd!!!! Wat romantisch! Succes met de 20 weken echo vandaag. Na het verhaal van sherry is Miffy Sniffy geworden Kaatje, succes met wachten tot vanmiddag, lastig als de afspraak zo laat is.. Frummel, ik meld me graag aan voor de hormoonbommenclub, is er nog een plaatsje vrij? Ze gieren door mijn lijf, haha Bellie, hoe is de vuilnis tussenstand? Ik ben trouwens meer verslaafd aan de optimel framboos... Boodschappen laten brengen, ga ik ook doen! Of mijn lief op pad sturen Zonnebeertje, lastig dat je nog zo'n last hebt van de buik. Doe maar rustig aan. Marleen, de hond is gelukkig niet zo groot. Best lastig als er zo'n halve pony op schoot komt liggen, haha! Nee hoor, het is een boerenfox, en weegt ongeveer 10 kilo. Kan nog net door voor schoothondje! Dan het eten... volgens mij eet ik echt het meest van allemaal... Tijdens de hond uitlaten een banaan Dan 2 boterhammen met beleg Tussendoor 2 stukjes ontbijtkoek met boter uiteraard Dan zeker een stuk of 4 snoepjes, het liefs iets met caramel en chocola Lunch 2 boterhammen meestal nog een cracker tussendoor en een liga fruitkick avondeten met toetje (sinds de zwangerschap verzot op toetjes...) Wel drink ik een beker of 2 optimel, minstens 1,5 liter water en veel thee. Maar dat is ook het enige gezonde...
Moguh allemaal! Hier ook een beroerde nacht achter de rug. Heb een vreselijke huilbui gehad waar ik dacht in te blijven. Manlief zegt dat dit zo niet langer kan. Heb vanmorgen de VK gebeld en gesmeekt om medicijnen. Ze is nu in overleg met de huisarts en wordt straks terug gebeld. Verder moest ik opzoek naar een psycholoog. Prima, maar overal hebben ze wachttijden van 6 a 8 weken, sommige nog langer! Die tijd heb ik gewoonweg niet. Ik mijn zorgverzekering gebeld. Die doen aan wachtlijstbemiddeling. Waarvoor, ALLEEN VOOR OPERATIES. Wel godnondeju, daar heb ik toch geen flikker aan! Die vrouw: Ik adviseer u om naar u huisarts toe te gaan! Ik: Wat denk je waar ik de afgelopen 5 maanden geweest ben? Die vrouw: eeeeh...de huisarts? Ik: juist, en weet je wat hij mij adviseerde? Die vrouw: Nou? Ik: Om jullie te bellen, oftewel ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en moet dus maar van het balkon afspringen? Die vrouw: Nee, maar mevrouw, wij kunnen echt niets voor u doen! Ik: nee ik merk het, weet je dat dit soort dingen erg goed zijn voor jullie klantenbinding! Goedemorgen! Ik wacht wel tot de VK terug belt! Daar heb ik meer aan geloof ik!
Oooh bellie, wat een rotnacht! Kunnen ze vanuit de vk of ha meer spoed erachter zetten? Wat waardeloos van je verzekering zeg! Maar er moet toch iets aan te doen zijn?
Pfff Bellie! Wat een gedoe! en wachtlijst van 6 weken.. tering en mn schoonma met dr fake depressie kon er de volgende dag al terecht! Kan er erg boos om worden.. Oja die kinderwagen hebben we van mn oma en opa... zouden eerst maar 439 euro krijgen van de ( net zo duur als een mura en moesten we zelf de reiswieg kopen ) Maar nu krijgen we em helemaal