Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

zo aardappels geschild, vlees op t vuur te sudderen... en de hele dag al hoofdpijn (heb nooit hoofdpijn, alleen met een veel te hoge bloeddruk op t eind van xl zwangerschap, waarom ik ook ingeleid werd dus...)

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    jij goede huisvrouw! Wel vervelend van de hoofdpijn! sterkte...:(

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

haha... nee ik heb nieuwe mallen voor zeep gekregen... en die ben ik nu voor de zoveelste keer aan het proberen... (de vleugels van een engeltje breken elke keer af en het hoofd van een baby in een kinderwagen breekt elke keer af)... ondertussen al veel zeep "verloren" gegaan mjah hoort erbij... verloren zeep gebruik ik wel opnieuw voor wat anders:p

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

kimm wat doe jij met zeep dan? klinkt leuk kun je mij eens wat laten zien?

goede huisvrouw haha nou afgelopen maanden alles laten versloeren omdat ik moe/misselijk of pijn had dus heb nog wat in te halen :p

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * zwaait heel hard*

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaait heeeel hard terug *

7. BB10

BB10 Niet meer actief

**zwaait heel hard terug*

Ik heb vandaag ook iets meer energie dus maar een grote mand strijk weggewerkt. Heeft Hubbie weer wat meer keus in kleding haha.

8. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Zwaai

Spijt me dames, maar ik laat het even een poosje afweten tot ik weer fit genoeg ben.

3 paracetamollen op een dag schiet niet echt op..
    Vandaag ook voor de 2e keer urine ingeleverd om een evt blaasontsteking uit te sluiten. Deze keer wordt er een kweekje gemaakt. Helaas staat dit los van t griepje dat is blijven plakken...

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Heel veel beterschap!!!

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Daarom, dat vond ik dus ook...
    heb 1x een brief gehad en daarna niks meer!
    Moet ik mijn oude werk soms bellen hier over? of heeft dat geen zin meer?

11. Rono

Rono Niet meer actief

Beterschap sjantalle!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
  13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    *zwaai met 2 armen terug!*

Meissies fijn weekend!!!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

kimm was ook zo, mezelf mar fe lid gemaakt :)

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hey meiden,
    Niets bijgelezen, maar even ego.

Pff vandaag WEER crisis op mn werk. Crisishulp ingezet, maar het startgesprek kan pas om 17.30u :( Meestal duurt zo'n gesprek wel minimaal 1,5 uur.. Dus werk vandaag weer 12 uur..
    Ben nu al op..

heb ook op werk aangegeven dat ik morgen echt alleen 's ochtends werk omdat ik het anders niet meer trek (en ik daarnaast allang aan mijn uren van deze week zit) vinden ze gelukkig goed!

Ga vanavond (als ik nog puf heb) of anders morgenmiddag weer eens bijlezen hoe het met jullie gaat!

xx

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sjantalle, beterschap meid!!

Hihi, wat lief dat jullie zo even hard terug zwaaien :D

Ik ben weer helemaal van de schrik bekomen.. Jaimy maakte vanmiddag een smakkerd, met haar hoofd tegen de punt van haar houten stoeltje ( gelukkig rond afgewerkt ). Meteen brullen en bloeden als een gek, vlug een natte handdoek der opgedrukt en de HA gebeld. Moesten meteen langskomen om te laten kijken. Gelukkig was het niet zo erg als het leek.... Een mooi, maar wel diep, sneetje wat ze netjes hebben geplakt, met een dikke bult erop.
    Ze heeft tijdens het schoonmaken en plakken geen kik gegeven!!
    Maar ik moest daarna we even bijkomen want bloed, paniek en een kleine diepe wond op lege maag en nu tijdens de zwangerschap is geen goede combi.

Nu wachten tot we naar de echo mogen, Jaimy heeft er ook zin in ( ondanks de val ) want we gaan beeebiee kijken!!

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

miracle gelukkig valt t mee, maar je schrikt je wild van dat soort grapjes...succes morgen met de echo, komt vast helemaal goed!!!

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pff, ik ben me rot geschrokken. Gelukkig weet ik me goed rustig en kalm te houden op z'n momenten maar het liefst had ik heel hard een potje mee zitten huilen en paniekeren.

We mogen vandaag naar de echo :D

19. Rono

Rono Niet meer actief

Bah miracle! Wat naar! Ik kan ook altijd wel meehuilen! Gelukkig valt het allemaal mee.

Ik ben benieuwd naar Kaatje ;)

Hier wat noelle net ook gevallen... met haar woezel en loopfietsje naar voren gevallen.. Tand flink door de lip. En helemaal overstuur :( Nu is haar hele lip blauw en bloeduitstorting. Mijn zielepietje.

We hebben trouwens wel een echt meisje meisje... Ze wilt de hele dag met haar ketting rondlopen haha ( met elastiek )

20. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi,
    hier een 20 weken gehad.
    En ivm met medicatiegebruik en erhoogd risico op
    afwijkingen was het wel een beetje spannend
    (hoewel ik de grootste vertrouwen in mijn meisje had)
    En ze is helemaal goedgekeurd.
    Was weer erg leuk om dr te zien.
    We zijn gelijk gaan shoppen om het te vieren.
    groetjes kim

Deel Deze Pagina