Sherry, wauw. Wat een lief aanzoek zeg! (Ik wacht nog steeds op mijn aanzoek, we zijn inmiddels wel al getrouwd ) Sneeuw, hier ook vanochtend...ik schoot meteen in de stress toen manlief het vertelde...gelukkig viel het mee. Overigens mag ik me ook aanmelden bij het hormonsterclubje hier....poeh! Ik lees over pijntjes, valpartijen bij kindjes. Ik vind het altijd zo zielig als ze valt en ze overduidelijk een blauwe plek krijgt. Bloed hebben we alleen nog bij n tand door de lip gezien...Ik vrees dat ik me ook moet gaan voorbereiden met ons onhandige meiske Hangzwangere, kamerolifantjes...haha...ik hoor het al, zo zou manlief mij ook kunnen noemen. Jac, balen dat jullie weer moeten wachten met varen zeg. Is dat omdat het zo weersafhankelijk is? Wat leuk dat jacman de baby ook 'lepeltjelepeltje' gevoeld heeft! Mnm, spannend van de bezichtiging...en wat een vervelend verhaal zeg, je houdt ons wel op de hoogte he. Nou, ik was begonnen met teruglezen maar het is weer zo'n boekwerk dat ik hier ophoudt. Na een migraineaanval wil het allemaal niet zo lukken. Hier dus weinig te melden, wel wat meer harde buiken dan anders maargoed...blame it on the migraine. Ik lig lekker in bed, mannetje is met dochterlief naar de winkels. Ik eet lekker sla vanavond, heb geen zin in de andijvie die op het menu staat. Sla met augurkjes en kaasjes. Wat frietjes erbij en een gehaktbal. Ik zie hier vaak zulke lekkere gerechten voorbij komen. Misschien eens een kookboekje opstellen? Oja, Bellie. Meiske toch. We hebben het er al over gehad, ik zal zo eens zoeken of je al iets van je vk hebt gehoord. Ik heb vorige week ook bij mijn ha aangegeven dat ik het niet trek op deze manier, helemaal niet nu de rolstoel in de gang staat(nogal een pijnlijke confrontatie met mijn immobiliteit) en ik mag me volgende week al melden bij GGNet. Hij heeft denk ik aangegeven dat ik zwanger ben en er dus haast bij is. Mijn vriendin moest bij dezelfde afdeling uitgaan van een wachtlijst van 9maanden. Kan je ha zoiets niet ook aangeven? Wel spannend. Weetje, als er vandaag iets gebeurt(ook als je niet zwanger was) en je besluit tot een drastische maatregel(lees; een poging tot...) dan zetten ze je ook niet op een wachtlijst van maanden hoor. Dan kan je ook diezelfde dag of week nog terecht. Ik snap dat ieder op zijn beurt moet wachten maar zwanger ben je niet zo lang en je hebt het duidelijk even nodig. Wederom een dikke knuffel!
Oja, iedereen gefeliciteerd met de goede echooooooos! En een 19maanden wave voor mijn meiske!(zie het bij toeval in mijn banner staan, hihi)
kikker mooi dat je zo snel terecht kan, denk idd dat er bij jou urgentie bij is, kan de huisarts idd aangeven!
Het klinkt zo naar he! Urgentie...zo gek ben ik aan het worden. Vind zelf dat het wel meevalt maar heb logischerwijs mijn dipjes. Mijn ha is een man met een gezin en hij zei zelf dat hij niet meer dan logisch vond dat ik nu hulp zocht. Ik vind dat bij Bellie ook dus snap niet dat ze op de lijst moet!
Wie o wie wilt er een irritante kleuter die de veranderingen van de week even niet zo goed kan verwerken?
Hihi, als jij mijn peuterpuber in wording dan wilt ruilen tegen jouw kleuter. Met mijn kleuterjufervaring moet dat wel lukken
Oja, euhm.. in ieder geval voor schildje; de babyplanet in Zevenaar is vanaf maandag geloof ik dicht. Ze hebben nu een boel mammakleren met flinke korting, playgro en tinylove speelgoed met 25% en sowieso standaard al 10 % korting op alles. Wij hebben er gister een geweldige roze mobiel voor boven de box gekocht voor 40 ipv 60 euro. Scheelt toch weer een heleboel. Misschien een idee voor jou/jullie? Je moet wel snel zijn!
miracle en rono; wat een brokkenpilootjes! gelukkig valt het achteraf mee, wel schrikken hoor! Zo, ga lekker bij s.ouders eten, boerenkool! mannetje gaat naar Ajax vanavond...
Ja, dat dacht ik ook van de mijne...aaah...wat een liefje! Maar soms...zou ik wel willen weten hoe ik haar op marktplaats aan moet bieden(wat een ontaarde moeder ben ik dan zeg)
Ola dames! Ga vanavond even bijlezen, heb voornamelijk liggen bankhangen vandaag! Er is ein-de-lijk iets in werking gezet. Vind het een vreselijk rotwoord, maar moet morgen naar ggz naar de crisisdienst. Eindelijk wordt ik eens serieus genomen! Ben benieuwd, heb geen flauw idee wat me te wachten staat. Overigens gaat het nu wel oke met me hoor. Ben vooral moe!
Dat is goed om te horen. Crisisdienst is gewoon iemand die in uitzonderlijke situaties(voornamelijk snachts en in weekenden) dienst heeft. Ik denk dat je daar prima terecht kan. Stel jezelf maar open!
Fijn Bellie dat er schot in de zaak zit. Ik denk ook gewoon heel duidelijk aangeven dat voor jou de grens bereikt is.
ohhhh ik ga zo lekker eten!!!!! Kibbelingen met knoflooksaus en extra kruiden en broodje haring met ui Dochterlief krijgt lekker kibbeling zonder knoflooksuas! vind ze ook lekker
belliebel. fijn dat er nu eindelijk gereageerd word. Hoop dat het morgen iets voor je brengt. Zo verder is geen optie. dames met een goede echo gefeliciteerd. Wanneer had kaatje haar echo??