Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Kaatje... hoe gaat het???

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry voor het late posten :D Na de echo nog naar de mac geweest, thuis Levi op bed en Ferry had de laptop ingepikt

Echo zit er op. Met de kleine gaat alles goed. lag te relaxen met zijn/haar armpje onder het hoofd. Hoofd lag mooi op schema, genoeg vruchtwater en een mooi kloppend hartje
    Gevraagd of hij het geslacht kon zien, was volgens hem nog te vroeg :( :x ( hebben ook slechte apparatuur daar ) dus ga toch kijken of ik nog ergens een geslachtsbepaling kan doen want heb de 20 weken echo pas over 3 weken
    Maar met de kleine gelukkig alles goed en dat is het toch het belangrijkste. ( hij heeft verder trouwens nog niet de hersentjes, hartje etc bekeken )
    Daarna gegeten bij de mac.

Bellie, knuff meis. Hoop dat je baat hebt bij de medicijnen.Misschien dat er spoed achter gezet kan worden als ha en vk beide aangeven dat je NU hulp nodig hebt
    Zie dat je naar de crisisdienst mag. Fijn ! Zal vooral een intake gesprek zijn denk ( hou rekening met een min. een uur ) waarbij ze gaan beoordelen of je echt een crisis geval bent

Rono, je schoonzusje is dus type wie niet horen wil moet maar voelen :(
    ahh ook al zo'n smakkerd gemaakt :(

Zonnebeertje, dat is een tegenvaller zeg

Kreeg vandaag trouwens nog een tas van mvm als bedankje. kan ik mooi reclame lopen haha

Sjantalle, rustig aan meis. even aan jezelf denken

Miracle, dat is schrikken.gelukkig viel het mee

Kimlee, gelukkig een goede 20 weken echo

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bijlezen is niet gelukt... Tripje echo kostte me meer energie dan gedacht. Sowieso was ik toch wel wat gespannen. Je wilt zo graag dat alles goed is! Duik dan ook zometeen lekker even het bad in en daarna in m'n bedje. Dit weekend shoppen voor een kinderkamer :D

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo wij zijn ook weer terug!

Alles was goed met de kleine uk! Alles is goed nagekeken en het zag er perfect uit. Alleen mijn placenta ligt wederom erg laag, precies naast de uitgang. Bij Jaimy was dat ook zo en toen was ie mooi mee omhoog gegroeit dus daar gaan we dan ook weer vanuit. Met 30 weken krijg ik een extra echo om te kijken hoe die dan ligt. In het ergste geval komt ie voor de uitgang te liggen.. Maar goed daar gaan we niet vanuit want hij lag er nu netjes langs.

We hadden de grootste lol daar op de bank, Smoe was de hele tijd zachtjes tegen de stagiare aan het praten en je hoorde haar een paar keer zeggen "OE! wat zie ik daar?" VK lag zowat in een deuk en liet toen zien wat het geslachtje was waarop Smoe zei "Wat was dat?" En ik breed grijnsde want ik had het wel goed gezien Daarop zei de VK "Ohh niks hoor..." En toen ging ze weer verder kijken.

Hahaha, maar goed wat is het geslacht nu? :p

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik weet het ik weet het :D:D

DINSDAGAVOND GESLACHTSBEPALING :D:D

6. Sherry

Sherry Niet meer actief

Hier was de 20 weken ook goed! Alles werkt en groeit goed! Gelukkig heeft ze nu nog niet de groei van haar vader... haha

Was het weer :)

Beloof dat ik van het weekend alles bij zal lezen :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sherry, fijn dat jij ook een goede echo had ! Weet je een geslacht ?

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, hahaha :p ;)
    JOEHOE jij weet het Dinsdag!!!

Ga nu even een hele mooie foto uppen :D

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

Het is nog steeds een meid!!! In 2 weken tijd was er gelukkig niks bij gegroeid! Jongen was ook leuk geweest maar anders had ik het e.e.a. moeten ruilen :p

Maar jij dinsdag al een bepaling! Gaat snel! Hier moet je best wel lang wachten...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow haha je wist het natuurlijk al
    Ja had 3 weken geleden gebeld. toen had ze pas 2 weken later plek ( zou dan 4 dagen later deze echo krijgen ) dus nee gezegt. Nu dacht ik laat ik eens mailen en had ze di en vrij avond nog vrij en zaterdagochtend.

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Sherry, fijn dat alles goed was bij de echo!

En hier dan een van de foto's van onze echo :D
    Goed zoeken ;)

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, das wel errug duidelijk miracle!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hahaha, nee toch :p :D :D

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Heeft iemand een tip voor een krolse poes??? (of hoe die benaming er ook voor mag wezen?)
    ik heb 1 kater en 2 poezen in huis. Nu is gelukkig me kater gecastreerd.... 1 poes en de kater zijn broer en zus en je raad al wat poes nummer 2 dus is... juist insect... nu zag ik net de kater bovenop kleine poes zitten... vader en dochter.... BAH BAH BAH BAH heb nu de kater naar buiten gebracht.... gelukkig is dat een hetje zeg maar....

maar heeft iemand een tip???

15. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hier weer in bed.
    Veel hoofdpijn vanmorgen en vanmiddag gehad.
    Wel even geslapen, maar dat hielp niet.
    Buikje is redelijk rustig, niet pijnlijk in ieder geval.
    Heb dus alleen niet veel kunnen doen wat betreft de koffers inpakken.
    Morgen weer een dag hoor......

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jaaaa allemaal goede echo's lees ik.

Kaatje hihi slim een geslachtsbepaling, dan weet je het dinsdag in ieder geval.

Miracle, een jongetje?

Sherry, yoehoe nog steeds een meisje!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb 3 weken terug 1 van de 2 poezen laten helpen. Ik werd er helemaal knettergek van. Dat klagende gemauw van der, oef, lag er zelfs 's nachts wakker van! Tips heb ik niet echt. Ja haar laten helpen, mja das ook nog een best duur geintje!

Het enige wat echt helpt is haar laten dekken whaha:D.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Die ander doen we overigens nog niet laten helpen. Die was 2 weken terug krols, maar die gaat al trippelend met der kont omhoog de woonkamer door, er komt geen gemiauw uit haar whaha. Maar hier hebben we 2 vrouwtjes die trouwens boven op elkaar zitten. Heb lesbische katten whahaha:p.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimm, idd zo snel mogelijk laten helpen ;) en voor nu de kater er steeds af trekken ( haha misschien verkeerde woordspelling ) of uit de buurt houden

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kimm, het is al gezegd. Toch kijken of je der kunt laten helpen en idd nu de kater er af halen of uit de buurt houden.

MNM, Jaaaa!! :D

Deel Deze Pagina