Jac, haha juist ! Idd erg jammer dat mannen ook hun mening mogen uiten qua naam haha. Hier zijn we gelukkig uit de namen. Heb bij een jongen wel iets moeten schipperen ( maar ja heb Levi er ook al doorheen gedrukt ). Nu nog even afwachten wat de buuf van een paar huizen verderop qua naam neemt. Die is in maart uitgerekend en hebben nogal dezelfde smaak. geslachtsbepaling vraagje Wie heeft het gehad ? En is het echt hup echo aan, gelijk naar beneden en met het geslacht de deur weer uit. Of geven ze je ook nog even twee tellen om naar het gezichtje te spieken ? Belliebel. een beetje meer rust gekregen nu je weet dat je morgen een afspraak hebt ?
het uwv betaald de aanvulling van mn ziektewet ja omdat het zw gerelateerd is heeft de bedrijfsarts er niks meer mee te maken hun nemen t nu over en omdat hun de aanvulling betalen willen ze me even spreken hoe t gaat dat staat ook in de brief om zo te kunnen bepalen of ik recht heb op een uitkering.....maar hoe kan een arts nu voelen wat ik voel? ik neem aan dat ze me toch geloven? zal helemaal mooi zijn ik lig savonds te huilen van de pijn in me buik als ik dingen heb gedaan in huis hoe kan ik dan in godsnaam bij een ander in huis alles doen en dingen tillen en bukken wat bijna niet gaat?
Hij is al zo'n zes/zeven jaar bij haar. Als ik jouw punt 2 doe, dan ben ik opeens de boosdoener. Ik heb met andere situaties wel van me af gebeten en dat verliep behoorlijk stressvol (met oa mailtjes van zijn vriendin dat ik me als een dochter moest gedragen). Dus denk dat ik hem maar laat gaar koken. Is alleen bitter, je wilt zoiets immers met je ouders delen!
Ja heb wel wat rust gekregen nu ik weet dat ik morgen een afspraak heb! Lief van je dat je er naar vraagt!
Ze geloven een arts of vk gelukkig al snel! Ik zou me er dus echt geen zorgen om maken. En mocht je ze bellen en ze geloven je niet (omdat het een typische vent is bv) dan biedt je aan ze een brief van de vk te sturen. Maar ik denk echt dat je nergens zorgen over hoeft te maken!
Het UWV kan inderdaad niet bepalen hoe jij je voelt, daarvoor moet je dus naar een arts! Een arboarts in dit geval! En meid, echt, die gaat echt niet in tegen het advies van de vk! Komt allemaal wel goed, echt! *knuf*
ja maar is dat dan een arts van uwv?want ik wil niet weer naar die rotbedrijfsarts heb die lang geleden ook al een paar keer meegemaakt en dat maakte me zeer onzeker en gestrest thanks
Je kan geloof ik ook wel naar een onafhankelijke arts. Als je het UWV verteld dat je slechte ervaringen hebt met de arboarts van je werk, en dat je daar niet naartoe gaat en aan hun vraagt of hun misschien iemand hebben waar je naartoe kan, denk ik vast dat ze je wel kunnen helpen. Ik heb alleen geen idee hoe het zit qua betalen. De kans is denk ik wel aanwezig dat je het zelf moet betalen.
Jeetje kletstantes ! Ik heb even snel doorgescrold want ga nu echt naar bed maar was toch nieuwsgierig naar alle echo's Marleen ja dat minder moeten doen is ook frustrerend. Gelukkig zijn we ongeveer op de helft. Wat leuk dat jij ook stijldansen gedaan hebt! Hubbie en ik ook totdat Kyano geboren werd fanatiek (met wedstrijden), toen nog een jaar lang alleen les maar toen toch maar gestopt omdat de figuren te moeilijk werden. Henrieke fijn dat alles goed was! Zonnebeertje oei dat zijn geen leuke berichten Knuffel voor iedereen die niet zo lekker in zijn velletje zit! Miracle och jee arme Jaimy Hier ook gefeliciteerd met je knulletje!! Kimmlee super alles goed!! Belliebel succes morgen! Miffy oh wat erg voor je nichtje !! Kaatje ik vond de geslachtsbepaling best een fijne echo. Zij nam er rustig de tijd voor en keek eerst of alles er goed op en aan zat. (ik was toen net 17 weken) en vervolgens tussen de beentjes. Toch ruim 10 minuten kunnen kijken.
pfffffffffff ik word echt helemaal gek ik vraag er niet om dat ik nu al niet meer volledig kan werken net zoals zovelen van hier al. en dit voelt zo erg als je niet geloven ofzo ik werk toch nog de helft?t is niet zo dat ik de hele dag niks meer kan doen morgen maar snel bellen.....
Henrieke, herken het hoor. Heb sinds 2 jaar geen contact meer met mijn moeder en sinds anderhalf jaar niet meer met mijn vader. Heb het er heel lang heel moeilijk mee gehad,maar heeft me nu wel rust gebracht niet steeds die spanning etc te hebben. Maar vind het wel voor Levi en deze baby heel jammer dat ze maar één opa en oma in beeld hebben. Gelukkig is mijn zusje wel een super tante voor Levi
Misschien ook eens aan je baas vragen of hij niet iemand anders heeft waar je eventueel heen kan. Opzich zou je baas daar denk ik wel aan mee moeten werken!
Ik ga lekker het bed in. Ben verschrikkelijk moe! Tot morgen allemaal en truste allemaal! Ennuh, angie, geen zorgen maken he!
Hihi, dan heeft je baas pech gehad, jij vind het een minder prettig persoon! Maar misschien kun je op google iets vinden over een arbo dienst die onafhankelijk is? Geen idee hoor of zoiets bestaat, maar ik neem aan van wel!
ik hoor net van een collega dat ik waarschijnlijk niet naar een arts moet omdat ik nog voor de helft werk en al aangepast werk doe..dus morgen maar bellen en we gaan t wel zien.....
Goedemorgen Redelijk goed geslapen. Wel veel vreemde dromen en paar keer wakker maar kan ik er vast aan wennen haha