@kaatje, ze weten het nog niet precies, maar ze mag iedergeval een half jaar geen auto rijden. Het voordeel dat ze zo gezond verder is, is dan weer wel dat ze ook weer snel opknapt en daardoor waarschijnlijk er niks aan over zal houden. Maar zo zie je maar, ze is pas 51, eet heel gezond, geen overgewicht, sport elke week, rookt niet, drinkt niet, dan denk je toch wel hoe kan dat dan???
Hoi hoi Ik lees ook nog mee 20 weken echo vandaag gehad alles was goed Daarna kleertjes gekocht voor Levi en de baby Man is nu aan t koken en wil zo nog naar de supermarkt rijden omdat ik chocolade wil snoepe ben echt errug Oow eten is klaar Spruitjes aardappelen en karbonade Doeii
Fijn dat alles goed is!! hahaha hier precies hetzelfde, jeetje waar ik steeds allemaal mee thuis kom echt te erg!!! Ben bang dat ik weer aardig ga aankomen op deze manier
super dat de echo goed was fightforlove! En ook meteen goed geshopt, leuk! ik heb nog helemaal niks gekocht... toch maar eens verandering in brengen Ook nog leuk, gesprek met Sam (3,5) Mama hoe komt de baby eruit? Wat denk jij? Bij de babydokter! Helemaal goed Mag ik mee naar de babydokter als de baby eruit komt... toch maar niet doen haha
marloes: hahahahhaa geweldig!! Patriesja: heftig hoor! Helaas zegt leefwijze lang niet alles. Het is alleen het enige wat we kunnen doen om het te voorkomen stukje aanleg is veel groter. Kaatje: have fun at babydump! Strijken: Ik strijk echt alles en vriendlief ook.. Zelfs de spuugdoekjes anders vind ik het er rommelig uitzien Ik ben ook verslaafd aan overhemdjes voor de kleine dus ja.. Plus mijn kleding moet echt wel gestreken worden haha daarvoor heb ik teveel kreukende stofjes Vind het heerlijk als alles helemaal kreukvrij, keurig in de inloopkast hangt
Hihi, payday is altijd een leuke dag! Mja net wat jij zegt, wij hebben 2 salarissen en houden in principe "genoeg" over per maand. Met 1 salaris zouden wij het ook wel een stuk krapper krijgen. Maar heb eerlijk gezegd nog niet in zo'n situatie gezeten. Kun je personeelszaken er niet over opbellen met de vraag of dat wel helemaal goed gaat? Straks klopt het inderdaad niet en krijg je nog geld toe (wat natuurlijk altijd lekker is!)
Hoi meiden, Ook al schrijf ik niet veel (eigenlijk haast nooit....), maar lees (en leef) wel met jullie mee!! Ik wilde jullie toch ff laten weten dat we vanmiddag de 20-weken echo hebben gehad en dat alles goed was!!! En ik heb nog steeds een piemeltje in mijn buik!! Was ook het eerste wat we in beeld kregen, hij lag heerlijk wijdbeens...dus geen twijfel mogelijk Was een superleuke vrouw en we hebben iets van 7 fotootjes meegekregen. Dus weer helemaal blij, nu op naar de volgende 20 weken!! En hopen dat ik snel weer iets meer energie krijg.... Liefs Martje
Haha manlief belde net naar Ritter sport in Duitsland voor mij om te vragen of ze nog de Ritter sport melkchocolade met smarties hadden maar helaas wel lief dat hij belde voor mijn eetbuien Manlief gaat nu richting supermarkt voor milka reep Ik heb hier een strijkplank staan helemaal nieuw want ik strijk nooit haha
Rood staan wij gelukkig ook nooit. En dat is wel hetgeen wat ik straks het meeste ga missen, mijn 13e maand en mijn loonsverhoging elk jaar. Want ik met mijn 24 jaartjes oud mag echt niet klagen met mijn salaris salaris. Denk dat een hoop mensen van mijn leeftijd het met minder moeten doen. Daarom is het ook wel een klein voordeel om voor de overheid te werken. Mja, das straks dus over, ben benieuwd hoe alles zal gaan lopen en wat er op mijn pad terecht komt!
Zou toch de VK eens bellen met de vraag of ze niets anders voor je hebben! Dit worden anders 20 lange weken nog voor je! Dan ben je gesloopt voor de bevalling nog moet beginnen! Knuffel!
Henrieke: hier werkte milshake en smoothies wonderbaarlijk tegen de misselijkheid! Maar dan geen zure vruchten gebruiken Bellie: Heb je al een idee wat je na je verlof wilt gaan doen voor werk?? Martje: wat fijn dat alles goed is!! Angie: Super dat het is geregeld meid! MNM: Genieten van je vakantie nu
Das een hele goede vraag. De kraamzorg heeft me altijd al geboeid, maar ik denk niet dat dit het juiste moment er voor is met 2 jonge kindjes straks! Dus ga ik gewoon weer proberen richting overheid. Het is me de afgelopen 2,5 jaar best bevallen qua werk, al weet ik wet dat ik nooit meer zo dicht bij huis zal werken hihi! Heb overigens MTRO recreatie gedaan, maar das uiteindelijk zonde van mijn tijd geweest! Wil er nu helemaal niet meer in werken, opleiding was geweldig overigens! Leuke uitstapjes, en vooral veul.
De misselijkheid is nu minimaal en voelt beetje loos om daar iets voor te nemen. Het is vooral een weeïg gevoel constant dat zo nu en dan wat erger word en echt een misselijk gevoel geeft. Ik wacht de volgende afspraak af. Die is half maart. Als het dan nog net zo is, dan wil ik er inderdaad iets voor hebben.
Zo ben weer bij! Nou vanmiddag dus bij de crisisdienst geweest. Moest een dwangbuis aan en werd in de isoleer gegooid, whaha nee hoor! In het begin zat er een huisarts in opleiding bij en een verpleegkundig spycholoog. Die schreven heel veel op wat ik vertelde en ging na 45 minuten weg op met de psychiater te overleggen. Na 15 minuten in beraad te zijn geweest kwamen ze terug (met psychiater) en gingen ze uitleggen wat ze gingen doen. Medicijnen krijg ik nu nog niet, word gewoon eerst praten met een psycholoog want het blijkt dat ik simpelweg een angststoornis heb. Iets wat heel goed te behandelen valt door middel van een psycholoog. Had het wel verwacht. Mocht het nu zo zijn dat dat niet zou helpen krijg ik pas medicijnen. Natuurlijk hopen we dat dit niet nodig is, maar mocht het wel nodig zijn, hopen ze dat ik het pas na mijn bevalling nodig heb! Het nadeel van medicijnen is dat je kindje dus met een laag geboortegewicht geboren kan worden. Dinand was al geen zwaargewicht (2850 gram woog hij bij de geboorte), en de VK had al gezegd dat dat deze keer waarschijnlijk ook wel zo zou zijn. Nouja, dat zou dus betekenen dat het kind ergens tussen de 2100 en 2400 gram zou zijn (zo legde ze het uit aan me). Ook kan het kindje last hebben van ontwenningsverschijnselen, om die wat meer tegen te gaan moet sowieso borstvoeding gegeven gaan worden, dan hebben die kindjes er dus minder last van, ik zou in het ziekenhuis moeten bevallen (moet ik sowieso toch al) en 24 tot 48 uur ter observatie blijven. Nouja, das nog wel te overzien dacht ik zo! Het is trouwens heel goed mogelijk dat dit een hormonaal iets is en ik er straks in 1 keer vanaf ben als ik bevallen ben. Maargoed, dat zal dus afwachten zijn. Nu moet ik een biografie gaan schrijven over mijn leven. Alle belangrijke gebeurtenissen die mij bij zijn gebleven (zowel positief als negatief) moeten dus op papier komen. Moet voor maandag bij haar zijn, dus heb wat te doen aankomend weekend hihi. Ik word bovenaan de wachtlijst geplaatst voor een psycholoog, binnen 2/3 weken zal ik er 1 hebben. Tot die tijd moet ik wekelijks even bij de crisisdienst langskomen om te vertellen hoe het met me gaat. Nouja prima! En verder voel ik me nu goed, opgelucht dat er eindelijk iets in werking is gezet wat me zal helpen!
Bellie, klinkt alsof ze je eindelijk serieus nemen! Wat fijn dat er nu echt actie ondernomen word! Ik hoop dat het je helpt en je geen medicijnen nodig hebt! Succes met schrijven van je biografie
Bellie: wat fijn dat het zo goed ging! Heerlijk dat ze het zo serieus nemen Kennisje van mij heeft wel de medicijnen geslikt tijdens de zwangerschap(was inderdaad ook hormonaal) en haar dochter was dik 4200 gram hihi.. Inderdaad 48 uur in het ziekenhuis ter observatie maar meiske deed het prima gelukkig. Sowieso doe je nu wat echt het beste is voor je gezinnetje! Medicijnen is niet leuk maar mocht het nodig zijn is het alsnog het best! Nog even een vraagje.. heb je weleens je schildklier waardes laten prikken? Vriendin van me was echt heel erg depressief en angstig tijdens de zwangerschappen. Was totaal zichzelf niet meer, kwam afspraken niet na, relatie liep niet helemaal lekker meer enz(ik zeg niet dat dit bij jou zo is hoor! Puur om het een duidelijk voorbeeld te maken). Uiteindelijk bleek haar schildklier helemaal van slag. Slikt nu Thyrax en voelt zich sindsdien weer helemaal top. Helaas zijn ze er bij haar pas na de bevalling achter gekomen wat het was.. Ze namen haar absoluut niet serieus. Pas toen ze met haar pasgeboren zoon bij de huisarts binnen liep en zei dat er nu iets moest gebeuren..
Marloes, hahaha! Lief hoor! Ons buurjongetje denkt ook dat baby's opgegeten worden door de mamma's! Bellie, goed om je verhaal te lezen. Het klonk/klinkt ook wel als paniek/angst. We hadden het er al over he en als het zonder medicijnen kan is het altijd beter. Goed gedaan hoor! Dinand en meiske mogen trots op mamma zijn, mamma werkt aan zichzelf! Patriesja, wat een verhaal zeg, eng hoor! Het zal je gebeuren he! Was hier in November ook een mamma op het forum he, die zomaar dood bleef in de ochtend. tja....... Zo, heb me rond gegeten aan de frietjes, kaassoufle en sla...pffff...... Manlief brengt even wat spullen naar mijn moeder, van de ene naar de andere sm. Ik zo eens uitbuiken met svu op de buis. als manlief terug is kijken we wie is de mol en dan op tijd het bed opzoeken. Slaap zo slecht de laatste tijd dat ik wel een uurtje extra gebruiken kan.